- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Columns
- Slim met geld
- Testpanel
- Uit het blad
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Libelle Academy
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 30 reacties, en bestaat uit 2 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 2.
De laatste reactie is geplaatst op 27-01-2012 00:45.
Strakke buik, benen & billen
- Geplaatst op woensdag 12 januari 2011 12:38internetredactie
Plaats hier uw reactie voor Strakke buik, benen & billen - Geplaatst op woensdag 12 januari 2011 16:37Ineke18Dat lijkt me een uit komst, vooral voor mijn dikke billen.
- Geplaatst op woensdag 12 januari 2011 20:21peggyvissersIk ben benieuwd of dit werkt. Het zou dan wel een oplossing voor me zijn.
- Geplaatst op woensdag 12 januari 2011 21:12robagnes
Graag zou ik zo´n Bermuda willen proberen. De laatste tijd krijg ik echt last van mijn slappe buik(spieren?). Dit lijkt me de oplossing! - Geplaatst op donderdag 13 januari 2011 08:55lievstemama
Buik en heupen zijn mijn probleemgebieden, dus dit is ideaal! - Geplaatst op donderdag 13 januari 2011 13:30alexanouk
Perfecte oplossing voor als je zoals ik niet te dik bent maar wel heel graag satijnen jurkjes draagt waarin je elk hobbeltje en bobbeltje ziet
Ik heb zo\'n corrigerende slip tot in de taille maar dat is het net niet :(
De gehele probleemzone (BBB) wordt nu gecorrigeerd en daar kan ik erg blij van worden
- Geplaatst op donderdag 13 januari 2011 15:46moeders60Super om bij het lijnen te gebruiken en zo ook de cellulitus weg te werken. Als ik het lees dat na intensief gebruik van de eerste maand en daarna regelmatig blijft gebruiken je een superfiguur krijgt dan wil ik dit wel proberen. Zou ik van de zomer een goed figuur hebben met het grote optreden bij buikdansen. Ik hoop dan ook dat ik er eentje win.
- Geplaatst op donderdag 13 januari 2011 17:22ineker5Super, iets nieuws, ik mag hopen dat ik er ook 1 win.
groetjes - Geplaatst op donderdag 13 januari 2011 18:05MarriemarHelemaal toppy, ik ben klein, maar best wel 1 paar kilo te zwaar, hou toch van rokjes, strakke hemdjes, skinny jeans, tuniek erover heen, daar kan ik dan lekker die extra rolletjes onder verbergen en zie er zeker slanker uit, bijna van onder tot boven
Super uitvinding. - Geplaatst op donderdag 13 januari 2011 18:06boombc
perfect voor mijn lichaamsbouw/rubensvrouw die ook leuke jurkjes draagt en door deze super bermuda er super uit kan zien:) - Geplaatst op donderdag 13 januari 2011 22:03dimormar
Lijkt me een fijne manier om wat aan cellulites te doen en ook nog wat in omvang kwijt te raken. Mijn benen zijn wat aan de flinke kant. - Geplaatst op donderdag 13 januari 2011 22:42HdenboerDit lijkt mij dé manier om wat slankere bovenbenen te krijgen, ik had er nog nooit van gehoord, dus ik zou het erg graag willen uitproberen!
- Geplaatst op vrijdag 14 januari 2011 13:57kerchakDit zou nou eens goed uitkomen!
- Geplaatst op vrijdag 14 januari 2011 14:00kerchakOpzich is t toch wel typisch te noemen dat een MISS de broekjes moet gaan testen.
- Geplaatst op vrijdag 14 januari 2011 17:082luke2figuurcorrigerend fantastisch wil het heel graag uitproberen nu maar hopen dat ik het win
- Geplaatst op zaterdag 15 januari 2011 11:00willemienusWil na de feestdagen toch weer aan mijn figuur werken, en wellicht is zo\'n broekje een goede ondersteuning.
Wil het graag uit proberen. - Geplaatst op zaterdag 15 januari 2011 12:08taartje33
Dit klinkt bijna te mooi om waar te zijn.ik zou dus graag het broekje willen uitproberen.Mijn huid kan wel wat hulp gebruiken van de biokristallen en het al gelijk een stuk slanker lijken door het dragen van de bermuda heb ik geen problemen mee. - Geplaatst op zaterdag 15 januari 2011 16:56nieltik ben helaas ook te dik komt ook door dat ik me niet meer zo kan bewegen als iedereen lichamelijk gehandicapt daarom wil ik het broekje graag uit proberen want niets helpt bij mij droom al jaren van een beter figuur.
- Geplaatst op zaterdag 15 januari 2011 23:10mirh
Ik zou ook zo graag weer wat strakker willen zijn na de bevalling van mijn zoontje, helemaal nu mijn aanstaande en ik straks in augustus gaan trouwen! - Geplaatst op zaterdag 15 januari 2011 23:25peekaatje
oh zou leuk zijn mocht ik deze winnen dan zou ik mijn buikje kunnen verdoezelen :-) - Geplaatst op zondag 16 januari 2011 11:19129parkwegik schaam me voor mijn lichaam trek maar iets wijds aan zo dat mijn buik en boven benen niet op vallen niemand gelooft dat ik veel te zwaar ben iedereen je hebt een mooi vol lijf en daar hou ik niet van het is net of ik zwanger ben en dat ben ik niet dat kan ik ook niet worden dus dat is gewoon erg als je er zo uit zietwoon samen met mijn moeder en hond we hebben het samen erg gezellig
- Geplaatst op zondag 16 januari 2011 13:17lavansjeIk zou heel gelukkig worden van een bermuda die net de hobbeltjes wegneemt, ben nu 10 kg. afgevallen maar de bobbels blijven toch nog zichtbaar onder strakke kleding.wie weet hoor ik bij de winnaars.Lavansje
- Geplaatst op zondag 16 januari 2011 16:59katie64
Ja, welke vrouw wil nu niet mooi en gestroomlijnd in een jurkje passen. Een uitkomst hoor dat goed en corrigerend ondergoed hier een bijdrage aan kan leveren!!!KWALITEIT VOOR KWANTITEIT!!!je leeft immers maar een keer. - Geplaatst op zondag 16 januari 2011 21:44Bernarda
Nou ...wil je strakker in je pakkie!!!dan moet je gaan behandelen met de MedContour heb ik ook gedaan superrrrr echt geweldig. - Geplaatst op maandag 17 januari 2011 10:02watermaat
Nooit geweten dat onze \'missen\' slimming bermuda\'s dragen.
Zij hebben toch altijd al een maatje minder ?
Nou dat kan ik van mijzelf niet zeggen.
Mijn sportleraar zegt altijd al: Dames maag tegen de ruggegraat.
Probeer dat maar eens vol te houden.
Dus zo\'n slimming bermuda kan de oplossing zijn.
Dit onderwerp heeft 30 reacties, en bestaat uit 2 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 2.
De laatste reactie is geplaatst op 27-01-2012 00:45.
Strakke buik, benen & billen