Forum reacties

1. Libelle
  2. Forums
  3. Reacties op Libelle.nl
  4. Strakke buik, benen & billen

Dit onderwerp heeft 30 reacties, en bestaat uit 2 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 2.
De laatste reactie is geplaatst op 27-01-2012 00:45.

Strakke buik, benen & billen

Ga naar een onderdeel
  1. internetredactie
    Afbeelding van internetredactie

Plaats hier uw reactie voor Strakke buik, benen & billen

2. Ineke18
    Afbeelding van Ineke18

Dat lijkt me een uit komst, vooral voor mijn dikke billen.

3. peggyvissers
    Afbeelding van peggyvissers

Ik ben benieuwd of dit werkt. Het zou dan wel een oplossing voor me zijn.

4. robagnes
    Afbeelding van robagnes

Graag zou ik zo´n Bermuda willen proberen. De laatste tijd krijg ik echt last van mijn slappe buik(spieren?). Dit lijkt me de oplossing!

5. lievstemama
    Afbeelding van lievstemama

Buik en heupen zijn mijn probleemgebieden, dus dit is ideaal!

6. alexanouk
    Afbeelding van alexanouk

Perfecte oplossing voor als je zoals ik niet te dik bent maar wel heel graag satijnen jurkjes draagt waarin je elk hobbeltje en bobbeltje ziet ;)
    Ik heb zo\'n corrigerende slip tot in de taille maar dat is het net niet :(
    De gehele probleemzone (BBB) wordt nu gecorrigeerd en daar kan ik erg blij van worden :)

7. moeders60
    Afbeelding van moeders60

Super om bij het lijnen te gebruiken en zo ook de cellulitus weg te werken. Als ik het lees dat na intensief gebruik van de eerste maand en daarna regelmatig blijft gebruiken je een superfiguur krijgt dan wil ik dit wel proberen. Zou ik van de zomer een goed figuur hebben met het grote optreden bij buikdansen. Ik hoop dan ook dat ik er eentje win.

8. ineker5
    Afbeelding van ineker5

Super, iets nieuws, ik mag hopen dat ik er ook 1 win.
    groetjes

9. Marriemar
    Afbeelding van Marriemar

Helemaal toppy, ik ben klein, maar best wel 1 paar kilo te zwaar, hou toch van rokjes, strakke hemdjes, skinny jeans, tuniek erover heen, daar kan ik dan lekker die extra rolletjes onder verbergen en zie er zeker slanker uit, bijna van onder tot boven
    Super uitvinding.

10. boombc
    Afbeelding van boombc

perfect voor mijn lichaamsbouw/rubensvrouw die ook leuke jurkjes draagt en door deze super bermuda er super uit kan zien:)

11. dimormar
    Afbeelding van dimormar

Lijkt me een fijne manier om wat aan cellulites te doen en ook nog wat in omvang kwijt te raken. Mijn benen zijn wat aan de flinke kant.

12. Hdenboer
    Afbeelding van Hdenboer

Dit lijkt mij dé manier om wat slankere bovenbenen te krijgen, ik had er nog nooit van gehoord, dus ik zou het erg graag willen uitproberen!

13. kerchak
    Afbeelding van kerchak

Dit zou nou eens goed uitkomen!

14. kerchak
    Afbeelding van kerchak

Opzich is t toch wel typisch te noemen dat een MISS de broekjes moet gaan testen.

15. 2luke2
    Afbeelding van 2luke2

figuurcorrigerend fantastisch wil het heel graag uitproberen nu maar hopen dat ik het win

16. willemienus
    Afbeelding van willemienus

Wil na de feestdagen toch weer aan mijn figuur werken, en wellicht is zo\'n broekje een goede ondersteuning.
    Wil het graag uit proberen.

17. taartje33
    Afbeelding van taartje33

Dit klinkt bijna te mooi om waar te zijn.ik zou dus graag het broekje willen uitproberen.Mijn huid kan wel wat hulp gebruiken van de biokristallen en het al gelijk een stuk slanker lijken door het dragen van de bermuda heb ik geen problemen mee.

18. nielt
    Afbeelding van nielt

ik ben helaas ook te dik komt ook door dat ik me niet meer zo kan bewegen als iedereen lichamelijk gehandicapt daarom wil ik het broekje graag uit proberen want niets helpt bij mij droom al jaren van een beter figuur.

19. mirh
    Afbeelding van mirh

Ik zou ook zo graag weer wat strakker willen zijn na de bevalling van mijn zoontje, helemaal nu mijn aanstaande en ik straks in augustus gaan trouwen!

20. peekaatje
    Afbeelding van peekaatje

oh zou leuk zijn mocht ik deze winnen dan zou ik mijn buikje kunnen verdoezelen :-)

21. 129parkweg
    Afbeelding van 129parkweg

ik schaam me voor mijn lichaam trek maar iets wijds aan zo dat mijn buik en boven benen niet op vallen niemand gelooft dat ik veel te zwaar ben iedereen je hebt een mooi vol lijf en daar hou ik niet van het is net of ik zwanger ben en dat ben ik niet dat kan ik ook niet worden dus dat is gewoon erg als je er zo uit ziet

woon samen met mijn moeder en hond we hebben het samen erg gezellig

22. lavansje
    Afbeelding van lavansje

Ik zou heel gelukkig worden van een bermuda die net de hobbeltjes wegneemt, ben nu 10 kg. afgevallen maar de bobbels blijven toch nog zichtbaar onder strakke kleding.wie weet hoor ik bij de winnaars.Lavansje

23. katie64
    Afbeelding van katie64

Ja, welke vrouw wil nu niet mooi en gestroomlijnd in een jurkje passen. Een uitkomst hoor dat goed en corrigerend ondergoed hier een bijdrage aan kan leveren!!!

KWALITEIT VOOR KWANTITEIT!!!je leeft immers maar een keer.

24. Bernarda
    Afbeelding van Bernarda

Nou ...wil je strakker in je pakkie!!!dan moet je gaan behandelen met de MedContour heb ik ook gedaan superrrrr echt geweldig.

25. watermaat
    Afbeelding van watermaat

Nooit geweten dat onze \'missen\' slimming bermuda\'s dragen.
    Zij hebben toch altijd al een maatje minder ?
    Nou dat kan ik van mijzelf niet zeggen.
    Mijn sportleraar zegt altijd al: Dames maag tegen de ruggegraat.
    Probeer dat maar eens vol te houden.
    Dus zo\'n slimming bermuda kan de oplossing zijn.

x
duurt nog: 24:00:00
€54.95
€29.95
x x