Forum reacties

1. Libelle
  2. Forums
  3. Reizen & Vrije Tijd
  4. Tips gevraagd voor Barcelona!

Dit onderwerp heeft 29 reacties, en bestaat uit 2 pagina's. U bent momenteel op pagina 2 van 2.
De laatste reactie is geplaatst op 23-11-2011 09:11.

Tips gevraagd voor Barcelona!

Ga naar een onderdeel
  1. Eddie58
    Afbeelding van Eddie58

Ik hou van Barcelona! Ik was daar in de lente en weer vliegen volgend jaar. Hier weer een link met de beste bezienswaardigheden. http://www.barcelona-tour ... -tourist-attractions.html

2. jannekekroos
    Afbeelding van jannekekroos

Ben het er helemaal mee eens, waanzinnige stad! alles in handbereik, strand, zee, shoppingmalls, you name it!
    Heb via casamundo een waanzinnig verblijf geregeld in Barcelona! Ik blijf er 5 dagen, en twee extra dagen voor mijn werk... althans, denkt mijn baas;) haha, gemeen he! Ik wil het beste uit deze reis halen, dus bezienswaardigheden zoals casa mila en de arc de thriomphe zijn allebei meer dan welkom! Trouwens kan iemand mij nog zeggen wat leuk is om met de kinderen naar toe te gaan?! had iets van dit pretpark gezien, maar wist niet of het wat zou zijn...

dankjulliewel,

groetjes Janneke

3. hemelskoekje
    Afbeelding van hemelskoekje

Janneke, Port Aventura is niet écht in de buurt van BCN. Goed te bereiken met de trein maar toch écht nog wel anderhalf uur reizen en dan duurt het gezien de lange wachttijden nóg een hele tijd om er in te komen. De prijs is trouwens tegen de 37 euro p.p!! Je moet er van houden, het is groot en enorm opgezet en overal lange wachtrijen. Buiten dat mag je niets aan eet- en drinkwaar meenemen. Dat wordt gecontroleerd bij de ingang dus als je wilt moet je dat daaar kopen en dat is niet goedkoop.

Camp Nou in BCN vinden de kids allemaal erg leuk. Net als de Tibidabo, de kabelbaan er naar toe en CosmoCaixa.

Droom wat je niet doet en doe wat je niet durft...

4. InezJ
    Afbeelding van InezJ

Hallo!

Wat leuk zeg! Ik ben al een stuk of 8 keer in Barcelona geweest! Ik ben de eerst keer met zo´n bus heel de stad rond geweest! Dat is ideaal, want zo zie je alles in een korte tijd, top dus! Ik boekte eerst mijn appartementen via neckermann, maar zij zijn vrij prijzig. Ik vind zelf de Ramblas niet zoveel aan, het is leuker om de zijstraatjes in te gaan en daar heerlijk rond te lopen.

ModLibelle wijzigde dit bericht op 06-11-2011 19:37 met 20%: reclame verwijderd

5. Danielle123
    Afbeelding van Danielle123

Danielle123 wijzigde dit bericht op 23-11-2011 09:12 met 13%
    http://www.holidaycheck.nl/

x
duurt nog: 24:00:00
€54.95
€29.95
x x