- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Columns
- Slim met geld
- Testpanel
- Uit het blad
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Libelle Academy
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 534 reacties, en bestaat uit 22 pagina's. U bent momenteel op pagina last van 22.
De laatste reactie is geplaatst op 21-05-2012 00:00.
Vragen en problemen
- Geplaatst op zaterdag 24 maart 2012 15:57ModLibelle
@Beste Twinmom_76,
Zijn de onderwerpen weer zichtbaar? Zo niet, kun je dan aangeven welke browser je gebruikt?
@Beste Clinkeke,
Dat zou inderdaad een oplossing zijn, maar het is technisch niet mogelijk. De moderator zet wel een link erbij als er om wordt verzocht.
Met vriendelijke groet,
Forumteam Libelle.nlAlgemeneVoorwaarden | Forum@Libelle.nl - Geplaatst op dinsdag 27 maart 2012 20:17Iris60
Iedere keer als ik op Tooskes plaatjessite kom krijg ik dit te zien:

Is er echt iets aan de hand? Er zijn er meer die er last van hebben. - Geplaatst op dinsdag 27 maart 2012 20:45twinmom_67
De lijst is weer zichtbaar ik gebruik ie 7 of 8 een van de 2.Schijn bedriegt soms zozeer dat je zou willen dat mensen, net als verpakte levensmiddelen, voorzien waren van een etiket met de ingredienten. ! - Geplaatst op woensdag 28 maart 2012 09:56communitymanager@Beste Iris60,
Malwarebytes Anti-Malware is een speciaal programma dat altijd zeer grondig scant op mogelijke gevaren en bedreigingen op het internet, soms worden echter ook bedreigingen geblokkeerd die helemaal niet gevaarlijk zijn.
Ik vermoed dat dat in dit geval ook zo is. De site en het forum van Libelle zijn doorgaans betrouwbaar en veilig, maar waarschijnlijk ziet het programma mogelijk gevaren in enkele plaatjes uit het topic. De melding is meer uit voorzorg dus.
Ik zie in het topic echter geen problemen, dus je kunt de melding prima negeren en wegklikken met het kruisje. Ik neem aan dat je daarna nog gewoon alles uit het topic kunt lezen en bekijken?
Hopelijk verduidelijkt dit de situatie iets, laat het gerust weten als je nog verdere vragen of problemen hebt. - Geplaatst op woensdag 28 maart 2012 20:42niejel
Waarom kan je bij een inbox discussie niet wijzigen? Heb net een rare typfout gemaakt en kan dit niet wijzigen. Bovendien kan je maar korte berichten plaatsen anders gaat je invoerveld knipperen heel lastig. - Geplaatst op donderdag 29 maart 2012 21:25lievejulia
het is weer raak,vele mensen kunnen niet op het forum komen, gaan jullie dat nog eens wat aan doen?? - Geplaatst op vrijdag 30 maart 2012 13:42wilhelminaschrijft
Het lukt me niet om een post te plaatsen in mijn blog. Hoe komt dat? - Geplaatst op vrijdag 30 maart 2012 22:15ModLibelle
@Beste Niejel
Helaas is dit niet mogelijk. Dit komt omdat het een verzonden bericht is.
@Beste Lievejulia
Het is doorgegeven en er wordt aan gewerkt. Excuses voor het ongemak
@Beste Wilhelminaschrijft
Kun je aangeven welk blog?
Met vriendelijke groet,
Forumteam Libelle.nlModLibelle wijzigde dit bericht op 31-03-2012 09:35 met 1%AlgemeneVoorwaarden | Forum@Libelle.nl - Geplaatst op zaterdag 31 maart 2012 09:38niejel
Moderator dank ik heb een antwoord maar wordt er niet veel wijzer van. Ik stelde 2 vragen, dat ik niet kon wijzigen en dat m'n invoerveld soms "te klein" is je kunt dan wel doortypen maar ziet de getypte tekst steeds knipperen. De tekst die je op dat moment tikt is niet in beeld. Steeds maar hopen dat het goed gaat. Op het gewone forum kan je berichten zo lang maken als je wilt. - Geplaatst op zaterdag 31 maart 2012 10:49jothea
hey niejel,
als je op een topic, maar ook bij een inboxbericht op het pijltje links van de smily drukt wordt je veld groter.
fijn weekend.een vriendelijk woord kost niets en doet meer dan het duurste geschenk. - Geplaatst op zaterdag 31 maart 2012 14:55niejel

Bedankt jothea! Ik heb momenteel met meerdere mensen een inbox onderwerp waarbij de berichten regelmatig langer waren en dan ging het zo flikkeren heb het pas al gepresteerd er twee berichten van te maken. Ik wist dit echt niet ben er reuze mee geholpen.quote:jothea schreef op 31 maart 2012 @ 10:49:
hey niejel,
als je op een topic, maar ook bij een inboxbericht op het pijltje links van de smily drukt wordt je veld groter.
fijn weekend. - Geplaatst op zondag 01 april 2012 18:14missmarple
Ik kan de inbox openen van andere forumsters, hoe kan dat?
............................
1 APRILLLLLLLLL

- Geplaatst op zondag 01 april 2012 18:16marijke1
Kunnen jullie iets doen aan het verspringen van regels bij het verzenden van een reactie? Als ik klik op "verstuur" springt het terug naar "mijn notificaties" en dat is geen 1 april grap, het is wel irritant.marijke1 wijzigde dit bericht op 01-04-2012 18:17 met 0%Op het bovenstaande berust copyright© - Geplaatst op zondag 01 april 2012 20:17jothea
graag gedaan niejel
missiemissiemisssie
een vriendelijk woord kost niets en doet meer dan het duurste geschenk. - Geplaatst op maandag 02 april 2012 10:27ModLibelle
quote:missmarple schreef op 01 april 2012 @ 18:14:
Ik kan de inbox openen van andere forumsters, hoe kan dat?
............................
1 APRILLLLLLLLL

Gelukkig maar.
Met vriendelijke groet,
Forumteam Libelle.nlAlgemeneVoorwaarden | Forum@Libelle.nl - Geplaatst op maandag 02 april 2012 10:30ModLibelle
quote:marijke1 schreef op 01 april 2012 @ 18:16:
Kunnen jullie iets doen aan het verspringen van regels bij het verzenden van een reactie? Als ik klik op "verstuur" springt het terug naar "mijn notificaties" en dat is geen 1 april grap, het is wel irritant.
Hebben hier nog meer mensen last van? Kun je aangeven welke browser er gebruikt wordt?
Met vriendelijke groet,
Forumteam Libelle.nlAlgemeneVoorwaarden | Forum@Libelle.nl - Geplaatst op zondag 15 april 2012 10:07jsteen1
goede morgen ,ik kan het kaarsje branden voor dieren niet meer vinden is dat weg, of hoe krijg ik dat terug .
fijne zondag en bedankt alvast .
johanna. - Geplaatst op zondag 15 april 2012 11:18ModLibelle
Beste jsteen1,
Bij deze het betreffende topic:
Kaarsje voor huisdier.
Met vriendelijke groet,
Forumteam Libelle.nlAlgemeneVoorwaarden | Forum@Libelle.nl - Geplaatst op zondag 15 april 2012 11:34jsteen1
dankje je wel, modes - Geplaatst op dinsdag 17 april 2012 17:10apekop
Wilt u een nieuw deel aanmaken bij woordketting?We zijn al ver over de 3000 en wij weten niet hoe dat moet..
Dank uModLibelle wijzigde dit bericht op 18-04-2012 14:22 met 0%: In ordeGaan jullie maar met de tijd mee, ik kom later wel.... - Geplaatst op vrijdag 27 april 2012 09:57jamiti
hoi je kan nog een paar uur het strijkijzer van aeg bestellen,maar als je op koop nu klikt komt er niets,van alles geprobeert, hoe moet dat? wil het toch graag hebben. fijne dag nog. gr jeanneModLibelle wijzigde dit bericht op 27-04-2012 14:32 met 0%: Dit is een verplaatst berichtik ben getrouwd, 2 kinderen,3 kleinkinderen, knutsel veel. help veel bij mijn moeder,90 jaar oud die nog op zich zelf woont. - Geplaatst op vrijdag 27 april 2012 14:34ModLibelle
Beste jamiti,
De advertentie geeft aan, na het klikken op KOOP NU, dat het strijkijzer is uitverkocht.
Met vriendelijke groet,
Forumteam Libelle.nlAlgemeneVoorwaarden | Forum@Libelle.nl - Geplaatst op zondag 20 mei 2012 16:20Vogelblij
In libelle nr. 20 blz. 31 staat helemaal onderaan een recept voor pittige paprikasoep met kaneel (een recept van stapaday).
Maar er ontbreekt de kaneel. Hoeveel en wanneer kan die worden toegevoegd? Alvast bedankt voor het antwoord.Pimpelmeesje - Geplaatst op zondag 20 mei 2012 20:13ModLibelle
Beste Vogelblij,
Het forumteam gaat niet over de inhoud van het weekblad Libelle. Hiervoor kun je contact opnemen met de redactie: redactie@libelle.nl.
Succes!
Met vriendelijke groet,
Forumteam Libelle.nlModLibelle wijzigde dit bericht op 20-05-2012 20:14 met 0%AlgemeneVoorwaarden | Forum@Libelle.nl - Geplaatst op maandag 21 mei 2012 00:00Vogelblij
iig bedankt voor deze reactie.
Ik dacht dat er ook nog een topic was waarin vragen over de inhoud gesteld konden worden. Dat was elders over groene laarsjes die in Libelle hadden gestaan.
Ik heb het recept (met wat kleine wijzigingen al gemaakt en de kaneel gewoon weg gelaten.)Pimpelmeesje
Dit onderwerp heeft 534 reacties, en bestaat uit 22 pagina's. U bent momenteel op pagina last van 22.
De laatste reactie is geplaatst op 21-05-2012 00:00.
Vragen en problemen