Forum reacties

1. Libelle
  2. Forums
  3. Vraag & Antwoord
  4. Vragen en problemen

Dit onderwerp heeft 534 reacties, en bestaat uit 22 pagina's. U bent momenteel op pagina 20 van 22.
De laatste reactie is geplaatst op 21-05-2012 00:00.

Vragen en problemen

Ga naar een onderdeel
  1. tooske2
    Afbeelding van tooske2

Nee niet dat ik weet. Maar als ik op f5 klik dan heb ik de pijler en discussielijst weer wel.Maar reageer ik op een berichtje dan is het weer weg.Raar,maar waar. :tong:

**Het is aardig om belangrijk te zijn,maar het is belangrijker om aardig te zijn.

2. ModLibelle
    Afbeelding van ModLibelle

Beste tooske2,

Ik denk dat jouw computer wat meer tijd nodig heeft om de pagina te laden.

Met vriendelijke groet,
    Forumteam Libelle.nl

AlgemeneVoorwaarden | Forum@Libelle.nl

3. Anemoon48
    Afbeelding van Anemoon48

niet over het beleid maar....het volgende. me vandaag geregistreerd en bij het invullen van de gegevens kun je een foto plaatsen. er staat dan bij 73 x 73 pixels...dom als ik ben doe ik dat natuurlijk verkeerd en verschijnt de foto dus niet wat doe ik fout. normaal verklein ik ze naar 1000 x 750... vr grt Anemoon

ModLibelle wijzigde dit bericht op 16-01-2012 20:59 met 17%: reclame verwijderd

4. ModLibelle

Beste Anemoon48

Je hebt een mail ontvangen over dit probleem.

Met vriendelijke groet,
    Forumteam Libelle.nl

5. ellon
    Afbeelding van ellon

Ik krijg steeds een melding van McAfee dat er delen van de inhoud van deze pagina worden geblokkeerd, omdat die niet veilig zouden zijn.

De natuur is een wonder. Een miljoen jaar geleden wist nog niemand, dat de mens een bril zou dragen en toch staan onze oren op de goede plaats

6. marijke1
    Afbeelding van marijke1

Klopt, ik word ook regelmatig geblokkeerd, niet door McAfee maar door mijn eigen beveiliging, ergens zit een lek.

Op het bovenstaande berust copyright©

7. ellon
    Afbeelding van ellon

Ik zie al wat als onveilig is aangegeven en wordt geblokkeerd. Het is de banner bovenin beeld. Ik kon net een glimp zien en volgens mij gaat het om de banner over de musical Wicked die geblokkeerd wordt.

De natuur is een wonder. Een miljoen jaar geleden wist nog niemand, dat de mens een bril zou dragen en toch staan onze oren op de goede plaats

8. twinmom_67
    Afbeelding van twinmom_67

Of die onderste croma banner die te pas en te onpas omhoog schiet en en het hele beeld beslaat ,slecht weg te klikken is.

twinmom_67 wijzigde dit bericht op 17-01-2012 22:02 met 2%
    Schijn bedriegt soms zozeer dat je zou willen dat mensen, net als verpakte levensmiddelen, voorzien waren van een etiket met de ingredienten. !

9. ModLibelle

Beste forumbezoekers,

Dank voor jullie meldingen. Ik ga dit doorgeven!

Met vriendelijke groet,
    Forumteam Libelle.nl

10. harryindewarry
    Afbeelding van harryindewarry

Goedemiddag . van onze vaste club oma's is er een iemand mevr.T.
    die zich momenteel niet kan inloggen.. is hier'n oplossing voor..?

De wereld is een gekkenhuis en hier is het hoofdkantoor

11. twinmom_67

Is het mogenlijk dat die croma banner uitgeschakeld wordt die schiet momenteel te pas en te onpas naar boven en hij is amper weg te klikken.
    Óf minstens 1 x per dag nu schiet die geregeld over het gehele beeldscherm.

Schijn bedriegt soms zozeer dat je zou willen dat mensen, net als verpakte levensmiddelen, voorzien waren van een etiket met de ingredienten. !

12. ModLibelle

quote:
    harryindewarry schreef op 18 januari 2012 @ 14:55:
    Goedemiddag . van onze vaste club oma's is er een iemand mevr.T.
    die zich momenteel niet kan inloggen.. is hier'n oplossing voor..?

Beste Harryindewarry

Mevr.T kan weer inloggen gelukkig

Met vriendelijke groet,
    Forumteam Libelle.nl

13. ModLibelle

quote:
    twinmom_67 schreef op 18 januari 2012 @ 21:14:
    Is het mogenlijk dat die croma banner uitgeschakeld wordt die schiet momenteel te pas en te onpas naar boven en hij is amper weg te klikken.
    Óf minstens 1 x per dag nu schiet die geregeld over het gehele beeldscherm.

Beste Twinmom_67

Dit is doorgegeven. Excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
    Forumteam Libelle.nl

14. jsteen1
    Afbeelding van jsteen1

goede middag modes ,we zijn het topic kaarsje voor huisdieren kwijt
    kan het weer op gehaald worden .
    al vast bedank hier voor .
    gr ,Johanna.

In orde, forumteam Libelle.nl

ModLibelle wijzigde dit bericht op 23-01-2012 21:29 met 12%: antwoord

15. ellon
    Afbeelding van ellon

Ik neem aan dat jullie braaf doorgeven wat wij melden, maar wordt er ook iets mee gedaan?

Ik schreef op 17 januari al dat bij mij onveilige inhoud wordt geblokkeerd en dat dat (o.a.) door de banner van Wicked komt.Vooralsnog is er niets met deze melding gedaan. Het lijkt me toch geen lullige melding. Onveilige inhoud is nou niet bepaald goed voor onze computers. De mijne is goed beveiligd en blokkeert het, maar dat zal niet bij iedereen zo zijn.

Beste Ellon,

Het is doorgegeven. Meer kunnen wij, helaas, ook niet doen.

Met vriendelijke groet,
    Forumteam Libelle.nl

ModLibelle wijzigde dit bericht op 23-01-2012 21:32 met 13%: antwoord

16. doggylover
    Afbeelding van doggylover

DOE AUB IETS AAN DE CROMA RECLAME!!!
    Ik word er niet goed van!!!
    Bijna niet weg te drukken en steeds duidelijk aanwezig.
    Er is geen aardigheid aan om even op het forum te neuzen.

17. jsteen1
    Afbeelding van jsteen1

Dankje wel Forumteam libelle.

jsteen1 wijzigde dit bericht op 24-01-2012 12:50 met 1%

18. ellon
    Afbeelding van ellon

quote:
    ellon schreef op 23 januari 2012 @ 18:51:
    Ik neem aan dat jullie braaf doorgeven wat wij melden, maar wordt er ook iets mee gedaan?

Ik schreef op 17 januari al dat bij mij onveilige inhoud wordt geblokkeerd en dat dat (o.a.) door de banner van Wicked komt.Vooralsnog is er niets met deze melding gedaan. Het lijkt me toch geen lullige melding. Onveilige inhoud is nou niet bepaald goed voor onze computers. De mijne is goed beveiligd en blokkeert het, maar dat zal niet bij iedereen zo zijn.

Beste Ellon,

Het is doorgegeven. Meer kunnen wij, helaas, ook niet doen.

Met vriendelijke groet,
    Forumteam Libelle.nl
    En blijkbaar is er wat aan gedaan, want ik krijg nu geen meldingen meer. Bedankt!

19. doggylover
    Afbeelding van doggylover

quote:
    ModLibelle schreef op 19 januari 2012 @ 09:45:
    [...]

Beste Twinmom_67

Dit is doorgegeven. Excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
    Forumteam Libelle.nl

Leuk dat het is doorgegeven, maar wordt er ook nog iets aan gedaan?
    Ik word niet goed van deze hardnekkige reclame!!!!!!!!!!!!

20. twinmom_67

Nee dus want hij blijft de boel stagneren die croma troep.

21. clineke
    Afbeelding van clineke

Ik heb "NoScript" geinstalleerd. Geen irritante reclames meer, waar dan ook.

Een opmerking: Als jullie Amerikaanse functie titels nemen, okay, maar waarom dan verkeerd schrijven? Al eerder gezegd: Het samenvoegen van woorden is Nederlands. Communitymanager is FOUT en staat zo ongelofelijk dom. Het is Community Manager. I mean, if you're going to do it, do it right :lijstje:

"To love a person is to learn the song that is in their heart, and to sing it to them when they have forgotten." - Anonymous

22. jsteen1
    Afbeelding van jsteen1

tjong jonge wanneer hou het nou eens op die rot reclame
    me laptop loop er op vast je kan het ook niet weg klikken wat een troep zeg .ik begrijp best dat jullie het ook moeilijk hebben in deze crisis
    tijd maar lijk wel of wij er voor moeten boeten. of het is een telefoon of die rot croma plies doe er AUB wat aan zo is het niet meer leuk
    om op libelle te komen .
    vriendelijke groete .
    johanna.

23. ModLibelle

Beste forumbezoekers,

Het probleem van de Croma reclame is doorgegeven, maar om ook nog even weer onder de aandacht te brengen:
    quote:
    ModLibelle schreef op 12 oktober 2011 @ 21:42:
    Beste forumbezoekers,

Het banner topic is gesloten. De eerlijkheid gebied ons te zeggen dat wij weinig tot geen invloed meer hebben op de banners. Die indruk wekken we echter wel met een apart bannertopic. Wij kunnen alleen melding maken van banners over het inlogscherm of banners die niet weg te klikken zijn. Mochten jullie dit tegenkomen, dan kun je dit melden onder Vragen & Problemen.
    Excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
    Forumteam Libelle.nl

Met vriendelijke groet,
    Forumteam Libelle.nl

24. twinmom_67

Dat ongemak hebben we van die iritante cromo en dat melden we.De boel knalt vast door die troep en hij is bijna niet weg te klikken.Een banner ok,maar niet een die de boel vast laat knallen of amper weg te klikken is alleen maar om de reclame centjes te innen.

25. clineke
    Afbeelding van clineke

Halloooo??? Gewoon "NoScript" installeren en je bent klaar. Geen reclames meer.

Oh enneh... het is "Forum Team" en niet "forumteam" :blond:

clineke wijzigde dit bericht op 16-02-2012 14:52 met 28%
    "To love a person is to learn the song that is in their heart, and to sing it to them when they have forgotten." - Anonymous

x
duurt nog: 24:00:00
€54.95
€29.95
x x