- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Columns
- Slim met geld
- Testpanel
- Uit het blad
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Libelle Academy
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 3112 reacties, en bestaat uit 125 pagina's. U bent momenteel op pagina last van 125.
De laatste reactie is geplaatst op 22-12-2011 21:36. Dit onderwerp is gesloten!
Kom gezellig meelijnen (5)
- Geplaatst op zondag 18 december 2011 12:26Marijo 53
Goeiemorgen/middag meiden. Allemaal lekker van de zondag aan het genieten. Ik wel hoor vanmiddag is hier in het Witte kerkje in het dorp een kerstconcert van het koor uit het dorp dus ik denk dat we daan maar even heen gaan, Lijkt me wel leuk. Meteen mensen uit het dorp ontmoeten. Allemaal leuk en gezellig. Hebben jullie al plannen voor de feestdagen. Sinds jaren is de eerste kerstdag iedereen thuis en met oud en nieuw de jongste met haar vriend. Ik ben helemaal heppie.

- Geplaatst op zondag 18 december 2011 15:08wica
Wat leuk Pol dat hond en vogel zo goed samen gaan. Je moest wel even hond tegen houden hé. Ze lopen zo weg net als je een foto maakt.
Marijo wat leuk om daar naar toe te gaan, mooie boom .
Wij waren net naar een gemeente hier in de buurt een soort dickens festijn. Nou heel rustig en koud, toen maar naar wc gereden . lekker overdekt en bijna klaar met kerstkado's.
Nu verder met kerstkaarten schrijven voor m'n werk.
- Geplaatst op zondag 18 december 2011 18:00pollly
hoi hoi meiden
zo ik heb wel een rustig dagje gehad vanmorgen gerommeld in huis
vanmiddag wc en lekker gloeiwijn gedronken hihihihi
en voor de rest niks
marijo was het leuk in het kerkjeSlank zijn is een doel. Slank worden is een gevecht. Slank blijven is een levens,taak. - Geplaatst op zondag 18 december 2011 19:44Hanneke
Wij ook rustige dag.
Hadden 2 verjaardagen van schoonzus en zwager.
Tijdens een flinke hagelbui was het helemaal wit.
Vanmiddag heeft het gesneeuwd, maar het bleef niet liggen.
Hier in de stad was ook Dickenssfeer, maar we waren er gisteren en buiten wat kraampjes was er niets te zien.
Nee, dan Deventer!!!!!!!!!!!!!!!
Gezellig Marijo, dorpsgenoten leren kennen en voor de kerst al gebakken zitten.
Wij krijgen ze ook op de brunch en dan naar dochter voor diner.
Ieder maakt een deel van he menu. - Geplaatst op maandag 19 december 2011 18:22Marijo 53
Hoi meiden. Hoe is het daar. Het was vanmorgen super glad je kon niet op je benen staan. Maar gelukkig ik ben heel thuis gekomen. Maar nu ben ik ineens strond verkouden. Heb ik dat. Weg moet die bende net voor de feestdagen dus vanmiddag even de halve drogist leeg gekocht. Nu moet het verjagen zijn

- Geplaatst op maandag 19 december 2011 19:51Hanneke
Arme Marijo, een verkoudheid wordt niet geteld.
Maar je kunt er strontziek van zijn.
Vanmiddag met C. haar boodschappen gedaan.
Ze is ook flink verkouden geweest en nog niet helemaal opgeknapt.
Normaal kan ze zich al niet verstaanbaar maken, maar nu was zelfs een poging te vermoeiend.
Dus de hele middag moet ik dan maar kletsen om het nog een beetje gezellig te houden, al haar boodschappen raden bij Appie.
Is dan wel doodvermoeiend, taxi kwam, laadde C. in zette haar rolstoel vast, 10 min. werk, kwam er toen achter dat er nog een rolstoel met begeleidster mee moest.
Die woonde verder weg, dus moest C. weer uit de bus, mevr. erin. C er weer in.
Toen kreeg chauffeuse een oproep om als C. afgezet was weer iemand in het Z.H. op te pikken en ik weet niet waarheen te brengen.
Zei die dochter van die Mevr. dan zitten wij 1 1/2 uur in de bus terwijl moeder 10 min. van C. afwoont, ja, dat zat een partij te steggelen in die bus, niet normaal.
Al met al was ik om half 6 bij C. in haar zorginstelling.
Boodschappen uitpakken, ondertussen garnalen kroket laten happen, die we meegenomen hadden, kreeg ze niet meer op voor de bus er was.
Dan moet er 10 min. dwangmatig alles gedaan worden, die schemerlamp aan, kerstboom aan, electr. fotolijstje aan, gordijnen dicht, t.v. aan enz, enz. Ik was om 7 uur thuis. Gegeten, nu even dit en dan niets meer.
Misschien tot vanavond. - Geplaatst op maandag 19 december 2011 20:25wica
Hallo, nou dat is idd te hopen Marijo dat de verkoudheid weg is met de kerst, is nu ook lastig vanwege de boodschappen die gehaald moeten worden. Zie je er ook zo uit zoals het plaatje hahahha.
Zo Hannie was me een dagje wel voor je, en ja vermoeiend om voor 2 te praten
IK heb niet veel mee gemaakt een gewone natte werkdag. Nu even ook niks ben er rozig van.
- Geplaatst op maandag 19 december 2011 22:57Hanneke
Ja, Wica denk ik ook vaak.
Maar ik vind het van durf getuigen je foto als avator boven het forum te zetten.
Of durven we dit allemaal.
Ik vind dat we elkaar gewoon weer een keer moeten zien. - Geplaatst op dinsdag 20 december 2011 11:22conny140
Goede morgen meisjes,
Mijn foto staat er toch ook Hannie
ik ben gewoon een knuffelbeer hahaha
Jammer Marijo dat je nu juist verkouden moet worden.
Wica leuk versierd meis en een hangende boom is erg leuk, bij dochterlief was nu net de keukenlamp stuk gegaan, een erge mooie net nieuwe en moeilijk te maken en ver weg gekochte om even terug te brengen(begrijpen jullie het nog)het is een woonkeuken dus daar gebeurt het hele eten, zitten, spelletjesgebeuren, moesten we gisteren even komen kijken naar de nieuwe lamp haha heeft ze een grote tak wit geschilderd daar opgehangen versierd en verlichting er in en een supermooie kerstlamp hangt daar nu.
Pol nog even en dan mag je lekker van je Kerst genieten en uitrusten , dat geld ook voor Wica natuurlijk ook jullie zijn de werkezeltjes van ons,
hoewel hannie als ik lees wat jij allemaal doet is dat ook een dagtaak steeds.
De lunch was heerlijk en heel gezellig
tot later - Geplaatst op dinsdag 20 december 2011 15:34wica
Wat leuke oplossing voor die lamp. Ik heb ook 1 tak boven de eettafel , tussen de 2 lampen in. Daar hangen nu ook allerlei kerst frutsels aan, normaal andere frutsels. Tak komt vanaf Texel, mooie souvenir Ook 1 tak voor het raam met frutsels eraan.
Staat erg leuk moet ik bekennen. Oh staat ook op de foto natuurlijk., erge blonde reactie van mij.
Vanavond ben ik hier afwezig maar dat weten jullie ondertussen wel hé.
Gisteravond inbed boek van loes den hollander uitgelezen , iki werd in m'n droom ook achtervolgt hahahaha. Wat kan daar ongemerkt mee bezig zijn zeg.
Hannie hangt bij jullie ook buiten verlichting ??
Wij gaan 24 ste in de middag naar paps , daar komt iedereen . Gaan we gourmetten en kado's uitpakken. Gezellig samen zijn met elkaar. 1 ste kerstdag een dagje met z'n 2en lekker thuis, 2 de kerstdag, brunchen met zus, paps en oom bij de toekan. (van der v*lk) . M'n broer moet nl met alle 2 kerstdagen werken vandaar de 24 ste en zo kan paps de eerste een rustig dagje ervan maken .Zodat hij de 2de weer present kan zijn.
Fijne middag verder
- Geplaatst op dinsdag 20 december 2011 17:47pollly
hallo meiden
marijo hoe is het nou met je ,
bij ons in de winkel doe de kachel het al in geen weken , maar de koelingen doen het wel dus het is steen kou de heledag , zo is het niet leuk werken meer
ja de feestdagen voor hoeveel kilo,s gaan we , ik ga voor de 3 kilo plusSlank zijn is een doel. Slank worden is een gevecht. Slank blijven is een levens,taak. - Geplaatst op dinsdag 20 december 2011 20:16Hanneke
Knap Pol, om het lijnen even te laten rusten en het daarna weer fanatiek op te pikken.
3 kilo??? Jij durft!
Leuk zo'n ruwe tak, stond bij jou erg leuk Wica.
Conny, kan me voorstellen dat het vrolijk staat, zo'n takverlichting.
Nee Wica, buiten guirlande, van nepdennengroen met verlichting en een ster voor de raam hebben we de buitengeven dit jaar nit verlicht. Zoonlief kwam vorige week de ladder pas terugbrengen en daarna zo'n slecht weer.
Het is er niet meer van gekomen.
Pol, om ziek van te worden zo'n koude winkel, geen wonder dat jij zo vaak kou vat.
Vandaag weer flink getrimd met de jongentjes op de dijk.
Zij met hun fietsje, ik snel wandelen.
Heen en terug. Lekker gekookt voor hen en dan weer naar huis, stiekem genietend van de rust.
Er was een vriendje komen spelen en 3 van die uitgelaten koters, is een aanslag.
De ene wil drinken, de andere stoot zijn hoofd, natte koude doek, vanaf de WC, Oma ik ben klaar!
Nee, geen dagelijkse taak meer voor OMA. - Geplaatst op dinsdag 20 december 2011 20:33Hanneke
Net thuis, een heleboel kaarten.
Will en Conny, bedankt voor de kerstbalkaart. - Geplaatst op dinsdag 20 december 2011 22:18pollly
leuke kerst bloemen hannie bij je pofielSlank zijn is een doel. Slank worden is een gevecht. Slank blijven is een levens,taak. - Geplaatst op dinsdag 20 december 2011 23:11Hanneke
Aha, dat heet een profiel?
Wat is een avator dan?
Ik ken die termen nog niet zo goed.
Als ik een mailtje heb gedaan heet dat gepost?
Fotootje dacht ik dat de avator was, helemaal fout? - Geplaatst op dinsdag 20 december 2011 23:17Hanneke
Bloem is een prachtige kerstroos die ik van C. haar familie heb gekregen.
Was wel gezellig, vergat ik door het gesjouw gisteren te vertellen.
Een kerstpakket van de woongroep met een mooie pastaschaal en 4 pastaborden, pasta en saus.
Een grote kerstster en large doos after eight van zus van C.
Gezellig, echt kerst, alleen was ik om 7 uur niet zo in kerststemming.
Het waaide langs het kanaal als een gek en ik in mijn pinda/panda vond het best eng.
Morgen allemaal een fijne ( lijn) dag
- Geplaatst op woensdag 21 december 2011 05:38wica
Goedenmorgen meisjes, ik zit op gsm en ik dacht huh ik zit verkeerd omdat ik de mooie kerstroos van Hannie niet herkende ha ha.
Wat leuk Hannie je atavar foto, rechtboven staat je profiel met dezelfde foto bij je inbox enz en ja als een berichtje plaatst heet dat posten. Net zoals een brief posten.
Een fijne woensdag verder ik ga werken zit al in kantine en vanmiddag wat kleding shoppen blehhhhhh
- Geplaatst op woensdag 21 december 2011 06:56pollly
goede morgen meiden
nou wica jij bent ook vroeg hihii
ja hannie wica heeft gelijk dat heet een atavar.
me broer en me moeder kwamen gisteravond nog even langs
straks weer de boodschappen doen , en kijken als ik alles vandaag kan kopen voor de feestdagen
maar jullie vast een fijne dagSlank zijn is een doel. Slank worden is een gevecht. Slank blijven is een levens,taak. - Geplaatst op woensdag 21 december 2011 19:34Hanneke
Bedankt voor de uitleg, dames.
Ik noemde dat altijd avatot, maar het is dus een atavar.
Ja, wat een boodschappen moeten er worden gedaan.
Ik heb het rustig.
Vieren het bij dochter met 12 pers. en diner is verdeeld.
Konijn al tijdje geleden gehaald, op kerstavond bakken.
Stoofpeertjes zitten al in de diepvries.
Kreeg van de buurvrouw 1 maand geleden zoveel stoofpeertjes, dat ik dacht, mooi klaarmaken voor de kerst.
Nou de soep is ook voor mij, verse groentesop met balletjes, ga ik dadelijk zitten draaien en dan in de bouillon de vrieser in.
Van bladerdeeg sterretjes, boompjes en klokjes uitsteken afbakken op kerstavond en rode kool met appeltjes zou ik voor mijn rekening nemen.
Dus een very relaxte kerst dit jaar.
Wica, geslaagd met kleding kopen?
Stom he dat dat de hobby is van 70% van de vrouwelijke bevolking en dat wij, de wat voller vrouwen er zo'n hekel aan hebben.
Ik kijk ook nooit naar wat ik mooi vind, maar naar wat me past, stom, maar waar!! - Geplaatst op donderdag 22 december 2011 11:53conny140
Nou Hannie je hebt een mooie hottetot
ik had laatst je berichtje gelezen met de vraag hier over ook die van Marijo het is jullie dus wel gelukt, ik worstel er nog steeds mee trouwens,
wij hebben ook een rustige kerst we zijn kerstavond en eerste kerstdag bij dochterlief en de tweede dag gaat W. lekker kokkerellen voor ons dan zijn we gezellig met z'n tweetjes
Oh Wica wat jammer dat je het shoppen blehhhh vind, ik vind het heerlijk om leuke dingen te zoeken in mijn favoriete winkel
nog steeds koud in de winkel Pol? kan dat zo maar dat de kachel niet gemaakt word vind het maar niks dat ze jullie laten vernikkelen.
Marijo hoe is het met de verkoudheid helpen de middeltjes al? anders naar de dokter hé!
Dat ga ik ook vanmiddag blijf maar kuggelen zeer vervelend, 'k heb verleden week een blaastest moeten doen en krijg nu de uitslag, hopelijk een andere puf die wel helpt. tot later
- Geplaatst op donderdag 22 december 2011 12:13wica
Ik heb niks kunnen vinden , alles zo strak enz. Liep ook te mopperen bah.Dus ik trek mar wat uit m'n kast heb het gisteravond al gepast en is goed gekeurd.
Normaal vind ik shoppen wel leuk maar nu dus niet.
Leuk jullie feestdagen ook gezellig met elkaar die dagen door brengen.
Ga even de krant lezen en een snee brood eten, fijne middag.
- Geplaatst op donderdag 22 december 2011 18:11ModLibelle
Beste forumbezoekers,
Dit topic heeft inmiddels meer dan 3000 berichten en er mag daarom een nieuw deel worden aangemaakt.
Met vriendelijke groet,
Forumteam Libelle.nlAlgemeneVoorwaarden | Forum@Libelle.nl - Geplaatst op donderdag 22 december 2011 19:22pollly
hallo meiden
ik heb een nieuwe deel gemaaktSlank zijn is een doel. Slank worden is een gevecht. Slank blijven is een levens,taak. - Geplaatst op donderdag 22 december 2011 20:52Hanneke
Gefeliciteerd allemaal met ons nieuwe deel.
Wica, wat balen, niet kunnen slagen, maar dat gaat bij mij ook nooit op commando.
Als je niets nodig hebt zie je van alles.
Ga vooral niet verplicht winkelen voor een bruiloft of voor de kerst die al over3 dagen is.
lukt niet.
Wat en waar eten jullie met de kerst?
Goh, Conny, vervelend te weinig lucht is ook vaak te weinig power om iets te ondernemen.
Daar ben je nog te jong voor, hopelijk een nieuw wonder pufje.
Will, wat ga je koken 2 de kerstdag?
Marijo krijgt haar dochters, waar ga jij ze op verassen?
Pol, als het zo koud blijft kun je jezelf legaal ziek melden als je verkouden wordt.
Krijg jij de bubs 1ste of 2de kerstdag?
Wat ga je maken?
Ik vind het altijd leuk te horen of mensen uit gaan eten of traditioneel menu of gourmetten. - Geplaatst op donderdag 22 december 2011 21:36pollly
hannie dit is nog ons oude deel
je moet hier heen
http://forum.libelle.nl/forum/list_messages/60238
Ga naar Kom gezellig meelijnen (6)ModLibelle wijzigde dit bericht op 23-12-2011 00:34 met 24%: Link toegevoegdSlank zijn is een doel. Slank worden is een gevecht. Slank blijven is een levens,taak.
Dit onderwerp heeft 3112 reacties, en bestaat uit 125 pagina's. U bent momenteel op pagina last van 125.
De laatste reactie is geplaatst op 22-12-2011 21:36. Dit onderwerp is gesloten!
Kom gezellig meelijnen (5)