Forum reacties

1. Libelle
  2. Forums
  3. Gezondheid & Psychologie
  4. Kom gezellig meelijnen (5)

Dit onderwerp heeft 3112 reacties, en bestaat uit 125 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 125.
De laatste reactie is geplaatst op 22-12-2011 21:36. Dit onderwerp is gesloten!

Kom gezellig meelijnen (5)

Ga naar een onderdeel
  1. pollly
    Afbeelding van pollly

het is hier in de straat berenglad je kan er echt niet lopen, en het vries nu ook nog min 3
    hoe moet dat morgen
    http://www.mijnalbum.nl/Foto-Z7VIOVEJ.jpg

Slank zijn is een doel. Slank worden is een gevecht. Slank blijven is een levens,taak.

2. Hanneke
    Afbeelding van Hanneke

P. is ook nog les geven in de hoofdstad van Noord Brabant.
    Niet te hopen dat het zo glad wordt, brrrrrrrrr

3. pollly
    Afbeelding van pollly

nee dat hoop ik ook niet , dan wil je het liefst dat hij weer thuis is

Slank zijn is een doel. Slank worden is een gevecht. Slank blijven is een levens,taak.

4. inwi
    Afbeelding van inwi

Hanneke , ik heb ook een wederhelft die vind dat ik een goed figuur heb, volgens hem moet ik oppassen dat ik geen Biafra kontje krijg, met 81 kg zeker :D
    wica, als de sint had gevraagd was ik zeker mee gegaan maar ja hij neemt alleen maar jonge meisjes mee.
    Ik moet nu veel op de fiets best eng als het zo glad is, meestal loop ik dan op de gladde stukken.
    nog anderhalve week dan heb ik vakantie :cheer: :gaap: :lol: :duim: :D
    is wel duidelijk zo denk ik
    groetjes inwi

5. pollly
    Afbeelding van pollly

nou mijn wederhelft vindt dat niet hoor <:X
    maar ik weet wie het zeg :D
    ik kan me voorstellen dat je uitkijk na je vakantie . fijn meid
    ik ben ook 2 dagen voor de kerst en 2 dagen voor nieuwjaar vrij
    en dat is dan toch wel heerlijk

6. Hanneke
    Afbeelding van Hanneke

Nou Pol geef jou Gubbel eens voor zijn billen.
    Natuurlijk heb jij een lekker kontje.!!
    Vind hij ook vast wel hoor!!!! <:8)

7. Hanneke
    Afbeelding van Hanneke

k ben met een mega klus bezig.
    Heb een foto wand boven de bank..
    Tig (30) Lijstjes met de hele familie in chronologische volgorde.
    De moeder van mijn Oma bovenaan, enz, enz.
    Nu heb ik 30 nieuw lijstjes gekocht, allemaal dezelfde, wel andere afm.
    Ben nu op de vloer aan het uitmeten hoe het moet komen hangen, zodat het een groot schilderij wordt.
    Hele Klus.

8. pollly
    Afbeelding van pollly

wel een hele klus , maar zal best mooi worden , maar toch ook wel een leuk werkje om het te doen
    meiden ik ga afsluiten nog even opruimen en de dieren eten geven
    en dan rond half 11 na me bedje morgen weer vroeg er uit
    morgen allemaal een fijne dag '
    slaap lekker

9. inwi
    Afbeelding van inwi

hanneke ik heb ook een foto tik maar het komt er meestal niet van om ze op te hangen.
    polly ik moet er morgen ook vroeg uit, m'n derde vroege dienst achter elkaar brbrbrbrbr :nee: ik houd niet van vroeg op staan :stoom:
    ben meer een avond mens, maar als de wekker op 6 uur staat kun je je avonden niet lang maken.
    welterusten allemaal en misschien tot morgen ik heb wel een hele drukke dag.

10. pollly
    Afbeelding van pollly

Goede morgen
    ik kan best goed vroeg opstaan, maar savond lekker lang opblijven is ook gezellig :D
    gisterenavond liep ik de trap op en verrekt een spier in me kuiten, nu kan ik er niet op staan ;(
    wat zal dit nou weer zijn :sad:
    maar jullie een fijne dag

http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/12/17/1261056882-730.gif

pollly wijzigde dit bericht op 09-12-2010 11:03 met 12%

11. Marijo 1954
    Afbeelding van Marijo 1954

Goeiemorgen meiden. Hoe krijg dat nu weer voor elkaar Polly. Zomaar een spier verrekken jakkes dat zal best wel pijn doen. Moet je werken vandaag. Ik heb vandaag 2 verjaardagen. Lekker voor de lijn. Het lijnen gaat deze week toch voor geen meter :frons:

12. pollly
    Afbeelding van pollly

hoi marijo
    ja ik moest werken vandaag, maar het ging gewoon niet kon niet op me been staan , maar na spierverslappens en pijnstillens gaat het nou wel
    dus morgen maar weer werken
    ja zo kan je natuurlijk niet lijnen met al die feestjes :D

pollly wijzigde dit bericht op 09-12-2010 11:05 met 0%

13. Hanneke
    Afbeelding van Hanneke

Pol, jij hebt de pech wel aan je broek hangen.
    Wat een prachtig winterplaatje.
    Marijo geniet van je verjaardagen en lijnen kunnen we morgen weer <:8)
    Fijne dag meiden

14. conny140
    Afbeelding van conny140

Goede middag meisjes
    Wat een sneeuw weer gisteravond, l
    er lag weer aardig wat op de stoepen, vanmorgen een noodsein van dochterlief om op te passen want haar dochterlief lag op de bank met buikgriep en zij moest invallen op een school dus haasjerepje uit bed gesprongen en door de sneeuw naar haar toe hihihihi ja dat heb je hé als je bij de hulptroepen hoort :D
    O o Pol toch, jij zit toch ook in het pechhoekje jij moet maar een keer over gebakken worden :lol:
    heerlijk Marijo zoveel verjaardagen veel plezier
    Hannie je hebt een bericht
    Wica...dank je wel meisie :love:

15. pollly
    Afbeelding van pollly

ik geef een http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRuFg2J5V8ihiyzQPgQbBIc23yiNMO7XwDmE2R3rFTajhfQIx3D aan iedereen
    ik feliciteerd iedereen die het nodig heb
    http://www.zpcnunspeet.nl/e107_images/newspost_images/gefeliciteerd.gif

16. wica
    Afbeelding van wica

Goedenavond meisjes, tjeetje Pol dat is niet zo lekker met je been. Werd je achterna gezeten door G hihihi. Maar gaat het nu wel ? leuke plaatjes heb je geplakt.

Conny graag gedaan hoor.

Voor de rest niet veel te melden, ja erg verkouden, lekker belangrijk hé. Bij m'n favoriete zweedse woonwinkel geweest en een nieuwe eettafel gekocht. Als het moet kan je met 10 man eraan eten. Nu nog in elkaar zetten. Eerst m'n kop thee leeg drinken en we gaan er maar verder mee in elkaar zetten. Fijne avond .

wica wijzigde dit bericht op 09-12-2010 19:22 met 0%

17. wica
    Afbeelding van wica

Vergeet ik nog te melden, erg belangrijk :lol: . De eerste kerstkaart die ik heb ontvangen is van jou Pol en van je gezin natuurlijk ook, bedankt.

18. pollly
    Afbeelding van pollly

ach arme meid , verkouden je moet je wel goed aankleden he
    ja met me been gaat het nu wel, hoop dat het morgen ook zo is dan ga ik wel werken

pollly wijzigde dit bericht op 09-12-2010 19:52 met 66%

19. wica
    Afbeelding van wica

Ja je hebt het eerder dan de honderduizend. H heeft die december lot helemaal open gemaakt en niks hoor. Hij dacht , goh ik heb al 5 kadootjes dus ¤ 5,- . JA dat zit op de kraslaag en die had hij niet weggekrast, hahahaha. Ik moest daar zo om lachen. Echt een texelse belg(sorry Marijo maar dit geld alleen voor H). Mss morgen meer kans in de staatsloterij. Ik ga bankhangen , tafel komt morgen weer .

20. pollly
    Afbeelding van pollly

ja dat hadden de kinderen hier ook gedaan ik was een paar dagen vergeten , maar pech zo hoor het niet hihihihi

21. inwi
    Afbeelding van inwi

hallo girls
    Ik moest vanmorgen om 7 uur beginnen, wilde op de fiets gaan, heb de fiets maar thuis gelaten. Het was één grote glibberzooi, zelfs te voet. Ik vind dat best eng je hebt niet meer de controle over je benen.
    wica heerlijk zo'n tafel, ik hou van grote tafels, aan die van mij kun je met z;n achten zitten. Wij zijn meestal met z'n drieën maar als iedereen er is zijn we met z'n zessen. Erg gezellig om dan aan zo'n grote tafel te zitten.
    Polly lekker zo'n verrekte (dit is wel dubbel :D :sad: ) spier. beterschap ermee.
    groetjes inwi
    lijnen gaat helemaal niet durf niet meer op de schaal.
    morgen toch maar eens proberen

22. pollly
    Afbeelding van pollly

Inwi ik denkt dat iedereen een beetje moeite heb met lijnen deze maand , dan moet je wel heel stevig in je schoenen staan hoor
    we zijn gewoon mensen ,ach na de feestdagen lukt het wel weer

23. Hanneke
    Afbeelding van Hanneke

Connie bedankt voor het berichtje, nu begrijp ik dat je niet al bezig bent met kerstkadootjes inpakken. :lol: :lol:
    Inwi, ik las vanmorgen in de krant over ijzers voor onder je schoenen.
    Net als winterbanden, maar dan voor schoenen.
    Zal niet echt sexy staan, maar wie boeit dat met dit weer.
    Pol, hopelijk is je spier morgen zover dat je kunt werken, al betwijfel ik dat zeer.
    Zo'n zware blessure geneest niet in 1 dag.
    Wica, heerlijk zo'n grote tafel. Ik heb ook een 8 persoons en met kerst zet Piet er een stuk aan. dan is het een 10 persoons.
    Maar we zijn al met ons 11 ven.
    Daarom ook een beetje de kachel weg en dan ook aan de andere kant een aanbouw.
    Dan kunnen we met zijn 12 royaal zitten.
    Tsja, altijd baas boven baas.
    Komt bij jou ook nog wel Pol, de jongens getrouwd en kinderen.

24. Hanneke
    Afbeelding van Hanneke

Ik vergat mijn klus te late zien.
    ong. 40 lijstjes in model hangen.
    In de onderste zit nog de winkelfoto.
    Moeten de recente van kl.k. worden.
    Ze liggen nu op mijn kleed, maar moeten OP de wand.
    http://www.mijnalbum.nl/Foto-Q74CKVAP.jpg
    Trusten

25. Marijo 1954
    Afbeelding van Marijo 1954

Goeiemorgen meiden.
    Wat weer een drama. Ik ben deze week alleen maag gegroeid. Ik hoop dat het met jullie beter gegaan is. Ik ben nu 63.1 :frons: ;( . Maar goed nieuwe week nieuwe kansen.

x
duurt nog: 24:00:00
€54.95
€29.95
x x