Forum reacties

1. Libelle
  2. Forums
  3. Gezondheid & Psychologie
  4. Kom gezellig meelijnen (5)

Dit onderwerp heeft 3112 reacties, en bestaat uit 125 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 125.
De laatste reactie is geplaatst op 22-12-2011 21:36. Dit onderwerp is gesloten!

Kom gezellig meelijnen (5)

Ga naar een onderdeel
  1. pollly
    Afbeelding van pollly

hoi meiden
    we gaan hier maar weer verder met onze strijd

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcS2f4tTHxCIPz9Q-EJ-Ryd2qf0YHdMwm_0TPSJfZ1aykWRFRPrjbA

Terug naar Kom gezellig meelijnen (4).

Moderator1 wijzigde dit bericht op 05-12-2010 23:26 met 74%: Link toegevoegd
    Slank zijn is een doel. Slank worden is een gevecht. Slank blijven is een levens,taak.

2. Marijo 1954
    Afbeelding van Marijo 1954

Hoi Polly. Ik wil graag als het kan op vrijdagochtend wegen. Mijn gewicht is 62.4 lengte 1.64. Streefgewicht 58 kilo. Nou daar gaan we dan. :lol:

3. pollly
    Afbeelding van pollly

dat is goed marijo doe het maar in inbox of gewoon hier
    wat jij wil

Slank zijn is een doel. Slank worden is een gevecht. Slank blijven is een levens,taak.

4. Marijo 1954

Is goed :duim:

5. Hanneke
    Afbeelding van Hanneke

Ik dacht gisteren al hoe traag het forum werd.
    Het duurde gisteren 10 min. voor mijn reactie verzonden was en zeker was ik er nog niet van, want de pagina floepte op een error pagina.
    INWI succes met de bakkerette of ben je nu klaar voor morgen?
    Wij hebben het achter de rug poe, poe!
    Ik had alle kadootjes verstopt en een aanwijzing gedicht én een lege zak voor de voordeur.
    Dat was voor hen poe, poe.
    Even ervoor vertelden ze al zó véél kadootjes te hebben gehad, dat ik opperde, als er dan nog maar hier pakjes worden bezorgd.
    Toen die lege zak, och arme.
    Wica, lekker gewokt?
    Morgen op het werk Sint, of vrijdag al gehad?
    Marijo, je bent net zo lang als ik, maar weegt 13 kilo lichter.
    Bezorg me geen minderwaardigheidsgevoel <:8) ( mooi scrabble woord)
    Pol, wat je zegt, we gaan weer door met onze strijd!
    Conny heeft haar lief in marsepein gegoten en hem afgelikt :lol:
    Wilde ik P. ook doen, maar die is zó verkouden.
    Ik eergisteren ook trouwens.
    Ik zweet al 2 dagen met dik de dampo op rug en borst mezelf 2 nachten drijfnat mijn bed uit.
    Dus mijn P. aardbei was niet lik of knuffelbaar, haha.

6. pollly
    Afbeelding van pollly

hannie dus jullie hebben nu alles achter de rug
    helemaal vergeten Inwi sterkte te wensen met bakken , meid waar begin je aan , ja ik ben niet zo kokin <:8)
    wica heb je lekker gewok , zal wel he
    marijo ben je thuis of toch aan het werk en wat las ik nou ging je ergers anders werken ???????????

pollly wijzigde dit bericht op 05-12-2010 21:21 met 30%

7. inwi
    Afbeelding van inwi

ik ben een beetje laat, ben net thuis van m'n werk. Ik bak graag Polly ik heb er alleen niet zo veel tijd voor. En ik ben ook altijd bang dat ik er te veel van eet.
    groetjes inwi

8. wica
    Afbeelding van wica

Fijn een nieuw deel en ja we gaan hier verder met de strijd wat LIJNEN heet.

Pol ik zei je gisteren al H'lem is vaak dicht en A'dam is steeds open hahahaha. Dus nu kamperen in je huis, het scheelt je hoeft niet met je wc rol over de camping heen als je naar de wc gaat. Dat hangt er gewoon in je wc. Hahahaha. 6 weken kan lang zijn. sterkte ermee met je kampeer gevoel. Zit je met de kerst ook zonder hé.

Hannie wat doe je altijd leuke dingen met kids en kleinkids, echt geweldig. Zo'n oma (moeder)en opa (vader) zou iedereen wel willen, en voor jullie is het heel normaal. Arme P zo verkouden waarschijnlijk op een tochtig hoekje gestaan hihihihihi.

Inwi succes met bakken morgen en nu met je pootjes op de bank , heb je wel verdient na een middag en avond werken.

Ja ik heb de sint al vrijdag op het werk gevierd Hannie en wokken was lekker. Ik eet dan teveel, duurt te lang voordat ik het seintje krijg van nu is het genoeg, met het gevolg van nu een hele volle maag/buik. Bah niks aan zo. Was erg gezellig ze met z'n allen en ook de suprise's waren leuk. M
    Nu weer in het gareel van lijnen en werken. Slaap lekker en tot morgen.

wica wijzigde dit bericht op 05-12-2010 22:47 met 4%

9. Hanneke
    Afbeelding van Hanneke

Vertel, Pol, waar ga je kramperen?
    In eigen huis?
    Ga je verbouwen of zo?
    Hoezo ontbijten bij de I*ea , geen keuken??????????????????????????
    ???????????????????????????????????????????????????????????
    ???????????????????????????????????????????????????????????
    ?????????????????????????????????????????????????????????
    ?????????????????????????????????????????.

Jij vertelt ook nooit niets :gaap:

Moderator1 wijzigde dit bericht op 05-12-2010 23:24 met 1%

10. Marijo 1954

Op dit moment zit ik nog in de ziektewet en helaas ziet het er naar uit dat dit nog even duurt.
    Ik ga verhuizen weet nog niet precies waar heen. Wel van het eiland af en mogelijk richting Opmeer. Voorkeur is kop noord holland. En dan kijken of ik daar misschien nog werk kan vinden. Anders ga ik voorlopig heen en weer reizen.

11. conny140
    Afbeelding van conny140

Goede middag meisjes, gefeliciteerd met het nieuwe deel,
    nog niemand aanwezig? Pol en Wica al bekomen van het reizen :D of hebben jullie nu de smaak te pakken,
    Op wat voor 'n eiland woon je dan Marijo????ik woon trouwens ook in noord-holland

12. wica
    Afbeelding van wica

Hoi meisjes van het goede leven.

Dat is een stap Marijo om van het eiland af te gaan. Maar als dochters aan de vaste wal wonen heb je gelijk, is veel makelijker. Zit je niet aan de boot vast en is het te berijden. Je wordt dan een overkanter .

Ben er nog moe van Conny, en onregeld hahahaha. Als dan het journaal zie denk ik van daar had ik ook last van hihhhii. Doe je lief de groeten van mij.

Vanochtend blij dat ik glij, goh wat was dat doodeng. Maar ik heb het gered, heen en terug.

Nu even niks meer , ja de folders bekijken, die zijn vandaag binnen gekomen, ook een hobby van me.

Laterrr

13. Marijo 1954

Goeieavond meiden.
    Hoe kan ik nu aan de lijn doen als er op zondaavond nog zoveel lekkere dingen in de koelkast staan. Die kun je toch niet laten bederven. Zucht maar nu heb ik er wel een beetje spijt van. Vandaag wel netjes mijn best gedaan maar de avond moet nog komen en die is altijd zo moeilijk.

14. conny140
    Afbeelding van conny140

Groetjes terug Wica :bye: :D

15. wica
    Afbeelding van wica

Heeft lief dit geschreven of jij zelf Conny? Leuke nikckname voor lief = connylief, hahahahaha.

Hebben jullie vanmorgen wel voorzichtig gedaan buiten? Of zijn jullie niet erop uit geweest?

Pol wat ben je stil. Ben je moe of belabberd.

16. pollly
    Afbeelding van pollly

hoi meiden
    ja druk heb me weekend een beetje gemist , kan jij niks aan doen hoor conny , zondag ook niet veel gedaan door die ikea
    dus had nog 2 wassen en die ook weggewerkt net
    ik vraag me wel eens af hoe vrouwen het doen als ze de hele dag werken
    dan ben je toch tot middennacht bezig , dat ben ik nu al bijna
    marijo dat zal wel tegen vallen van texel af te gaan , een hele stap meid '
    hannie wat ben jij nieuwsgierig :D
    en hoe was jullie lijndag, ja maandag beginnen we toch altijd weer :D :lol:

17. wica
    Afbeelding van wica

|Arme G, had weer herrie aan z'n hoofd. Met al je gewerk in huis. Staat je boom al?? Of komt dat as zaterdag.
    Je atavar mag nu wel een kerst man worden hahahaha

18. Hanneke
    Afbeelding van Hanneke

Nee, Pol, ik ben niets niewsgierig, ik weet alleen maar alles graag. :lol:
    Ja, ik begrijp het best als je het hele weekend verplichtingen hebt, je de vrije tijd mist als je door de weeks werkt.
    Ik had vandaag oppasdag.
    De kleine werd al wel bij mij thuis gebracht om 9 uur, zodat ik niet om 8 uur al op weg hoefde.
    Daarna met de kleine naar adres dochter gereden, om op tijd bij de school te staan voor oudere broer.
    Vanmiddag wasmand vol weggestreken, was uit droger gestreken en was uit wasmachine in droger, daarna ook gestreken.
    Bij jonge gezinnen zit de wasmand chronisch vol, de wasmachine én de droger.
    Deed ik vroeger bij zoonlief ook als ik oppaste.
    Terwijl de baby sliep even de was wegwerken, ramen zemen eten koken etc, etc.
    Kleuter had rapport !!!!!!!!!!!!!!!!1
    Inzicht in de bijbel?????????
    Kunnen zingen van lgeestelijke liederen????????????/
    Vreselijk!!
    Dochterlief vond het alleen maar belangrijk dat hij een ( cijfers zijn er nog niet) een GOED had voor zich fijn voelen in de groep, zich zelf durfde zijn, zich melde als er iets was, erg kreatief was, een grote woordenschat had voor kinderen van die leeftijd, in de kringverhalen was hij soms TE gezellig ( dochter herkende háár rapport, altijd giebelen.
    Telefoon tot later

19. wica
    Afbeelding van wica

http://www.animaatjes.nl/plaatjes/f/fijne-avond/animaatjes-fijne-avond-39048.gif

20. pollly
    Afbeelding van pollly

nee de boom staat nog niet , ben echt laat dit jaar
    misschien woensdag en anders weet ik het niet

21. pollly
    Afbeelding van pollly

http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQrC6jeYExiRX5JbPvOiVUUgEYU39lE1GPCZn7bjb8d5J5nEaP_

22. Hanneke
    Afbeelding van Hanneke

Anders maar géén boom?
    Of is dat geen optie Pol?

RELAX MEID TIJD GENOEG!!!!!!!!!
    VOOR HET KERST IS, ZIJN NOG 19 DAGEN.
    WE KUNNEN NOG RUIM DE KERSTBOOM ZETTEN, LEUK JURKIE OPEN ÉN 19 ONS ZIJN AFGEVALLEN!!!!!!!!!,
    maar voor wie??
    Voor Pol's, Wica's, Conny's, Hanneke's liefjes HOEFT het niet.
    INWI en Marijo hebben jullie en relatie?
    Ja, toch?
    Maar voor hen hoeft het ook niet, alleen van en voor ons.
    Onze mannetjes geloven het wel!!!
    Wie van jullie mannetjes mogen op dieet?
    1) Die van mij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

23. Marijo 1954

Morgen zal ik even wat over mezelf vertellen. Voor nu slaap lekker

24. Hanneke
    Afbeelding van Hanneke

Trusten iedereen

25. wica
    Afbeelding van wica

Goedenmiddag,
    2 ) die van mij niet weegt 76 en blijft lekker op dat gewicht hangen. Hoeft er geen moeite voor te doen . Kan alles eten en snoepen. Is niet eerlijk, maar wel fijn voor hem.

Voor de rest niet veel te melden, ja glad en koud buiten. En mistig .

x
duurt nog: 24:00:00
€54.95
€29.95
x x