- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Columns
- Slim met geld
- Testpanel
- Uit het blad
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Libelle Academy
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 468 reacties, en bestaat uit 19 pagina's. U bent momenteel op pagina 16 van 19.
De laatste reactie is geplaatst op 21-05-2012 22:43.
Fototopic, tips en vragen (2)
- Geplaatst op dinsdag 31 januari 2012 12:06Ellenwiske
Je uitleg was heel goed. Ik had nog de aanhalingstekens laten staan. Nu ga ik eens even jouw foto's daar bekijken. - Geplaatst op woensdag 01 februari 2012 21:51dimormar
Ellenwiske, het is je dus gelukt, ik ben blij voor je. Jouw foto's zijn echt mooi, deze van het roodborstje ook weer.
Het eerste sneeuwklokje in onze tuin.... in een vaasje gezet tot hij vandaag open was, toen maar gauw een foto er van gemaakt.

- Geplaatst op woensdag 01 februari 2012 22:40twinmom_67
Mooie foto's.Hier ligt sneeuw ik moet er nodig ffe op uit met het fototoestel misschien morgen ffe.
Hier nog paar oude winterse foto's

Reiger tuurt over het water wat nog niet bevroren is:

Schijn bedriegt soms zozeer dat je zou willen dat mensen, net als verpakte levensmiddelen, voorzien waren van een etiket met de ingredienten. ! - Geplaatst op vrijdag 03 februari 2012 10:10Ellenwiske
Doen het altijd goed die wintertse foto's. Die vandat paard dat naar de iijspegels kijkt vind ik heel mooi.
Dimormar, dat sneeuwklokje is erg lief en mooi. Ik heb gisteren zelfs na die flinke nachtvorst nog een roosje uit de tuin gered en er vanmorgen een foto van gemaakt.

- Geplaatst op vrijdag 03 februari 2012 20:47dimormar
Twinmom, wat een mooie foto's weer. Dat hek vind ik heel mooi en het paard is wel leuk. Zo'n schaduwfoto heb ik van de week ook nog gemaakt, zet hem er zo even op. Die reigerfoto is heel mooi van kleur.
Ellenwiske, prachtig die roos. Niet te geloven dat die nog bloeit in deze tijd, maar ja het was tot nu toe ook wel heel "warm" voor de tijd van het jaar.
Vandaag in de sneeuwbui, ons tuinroodborstje.

Me and my shadow.
dimormar wijzigde dit bericht op 03-02-2012 20:49 met 9% - Geplaatst op vrijdag 03 februari 2012 22:57Ellenwiske
Ooohh wat prachtig die roodborstfoto... - Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 11:56Ellenwiske
Gisteren en vandaag veel sneeuwfoto's gemaakt. Hier één ervan:
Prikkeldraad, dierenharen en sneeuw

- Geplaatst op zaterdag 04 februari 2012 20:52dimormar
Ellenwiske, het was inderdaad heerlijk fotoweer, vooral vandaag.
Prachtig is deze close-up.
Ook ik ben er op uit geweest met de camera. Heerlijk was het.

Me and my shadow.
dimormar wijzigde dit bericht op 04-02-2012 20:54 met 17% - Geplaatst op maandag 06 februari 2012 14:23twinmom_67
Vers van de pers

Dit is een oudje en een beetje bewerkt vandaar dit dromerige sfeertje
Schijn bedriegt soms zozeer dat je zou willen dat mensen, net als verpakte levensmiddelen, voorzien waren van een etiket met de ingredienten. ! - Geplaatst op maandag 06 februari 2012 23:35dimormar
Twinmom, mooi die bewerking, net een "oude" foto. Amigo staat er lief op. De tegenlichtfoto is prachtig.
Nog eentje van dit weekend.

- Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 22:08dimormar
Nog maar een winterplaatje van mij.

En nog een.
dimormar wijzigde dit bericht op 08-02-2012 22:14 met 29% - Geplaatst op donderdag 09 februari 2012 22:29twinmom_67
Ik heb een nieuwe camera besteld de fuji hs 20.
Ffe bericht afwachten dan kan ik hem hier in de winkel afhalen.Had hem al een tijdje op het oog 30 x optische zoom etcc.
Ik houd mijn fuji s5700 gewoon voor erbij en anders kan oa mijn dochter hem is lenen.Beesie heeft al een enorme staat van dienst in 2007 heb ik die toen gekocht.
Hier een roodborstje in de tuin die smikkelt van de lekkernijen : zoo dat wordt straks nog verder inzoomen .Ik vind het wel spannend hoor die ik nu heb ken ik door en door.In de winkel wordt uitleg etcc gegeven dus dat moet wel lukken en anders veel proberen.Ik heb deze ook zelf uitgevogeld.
Deze heb ik besteld binnenkort krijg ik bericht dat ik hem kan ophalen in de winkel hier in de stad:
Klikkerdeklik
Door het raam gemaakt vanuit mijn bureaustoel.
Hier het roodborstje nog met de fuji s 5700

Schijn bedriegt soms zozeer dat je zou willen dat mensen, net als verpakte levensmiddelen, voorzien waren van een etiket met de ingredienten. ! - Geplaatst op vrijdag 10 februari 2012 19:33twinmom_67
Het maanmannetje heeft een hapje uit de maan genomen:

Nog met mijn oude camera gisteren gemaakt.Schijn bedriegt soms zozeer dat je zou willen dat mensen, net als verpakte levensmiddelen, voorzien waren van een etiket met de ingredienten. ! - Geplaatst op vrijdag 10 februari 2012 22:14dimormar
Twinmom, zo dat is een mooie camera. Jij ziet straks de roodborstjes levensgroot in beeld. Ik ben heel benieuwd naar het resultaat.
en gewoon iedere dag er mee spelen, dan heb je alle mogelijkheden zo door.
Na jaren weer eens spreeuwen in de tuin.

Een van de singels hier in de buurt.
dimormar wijzigde dit bericht op 10-02-2012 22:15 met 15% - Geplaatst op zaterdag 11 februari 2012 21:22twinmom_67
Vanmorgen vanaf de brug gemaakt met mijn mobiele telefoon:
Schijn bedriegt soms zozeer dat je zou willen dat mensen, net als verpakte levensmiddelen, voorzien waren van een etiket met de ingredienten. ! - Geplaatst op zaterdag 11 februari 2012 21:46dimormar
Twinmom, mooi verdwijnpunt. Jij kan straks met je nieuwe camera de kraters in de maan zien. Ik ben benieuwd. Maak de foto voor alle zekerheid dan met statief.
Morgen wordt het ander weer, dus de laatste sneeuwplaatjes van deze winter.

dimormar wijzigde dit bericht op 11-02-2012 21:51 met 44% - Geplaatst op maandag 13 februari 2012 11:55twinmom_67
Kleine koorddanser

Schijn bedriegt soms zozeer dat je zou willen dat mensen, net als verpakte levensmiddelen, voorzien waren van een etiket met de ingredienten. ! - Geplaatst op dinsdag 14 februari 2012 22:08dimormar
Twinmom, wat leuk zo, het voer aan de waslijn. Mooie fotoserie.
Dit is mijn nieuwe aanwinst om vogels te voeren. Van een lieve vriendin gekregen.

- Geplaatst op dinsdag 14 februari 2012 22:34twinmom_67
Ziet er leuk uit die dat voer dingetje.
Ik heb gewoon een stukje touw opgehangen voor heb ik ook wat opgehangen met bolletjes etcc..Schijn bedriegt soms zozeer dat je zou willen dat mensen, net als verpakte levensmiddelen, voorzien waren van een etiket met de ingredienten. ! - Geplaatst op donderdag 16 februari 2012 21:40twinmom_67
Tadaaaa dit is hem ffe met oude gemaakt

En hier ffe wat uitgeprobeert met de nieuwe een theelepeltje in macro

Komende dagen is even eea goed uitvogelen zitten zoveel mogenlijkheden op.
Ffe wennen dat de lens niet automatisch is wat ik bij mijn oude wel heb.Toch is dat heel soepel ik heb zijn voorganger wel is vast gehad bij de fotograaf die liep veel stroever.Schijn bedriegt soms zozeer dat je zou willen dat mensen, net als verpakte levensmiddelen, voorzien waren van een etiket met de ingredienten. ! - Geplaatst op donderdag 16 februari 2012 23:34twinmom_67
Deze vanmorgen nog met mijn oude camera gemaakt.Op de nieuwe zit een katten en honden stand dat morgen is even uittesten.Ook gewoon zelf weer eea uitproberen deed ik ook bij mijn oude ongeveer zijn de instellingen hetzelfde.Ik ben niet iemand die alles volgens het gebruiksaanwijzing boekje doet probeer het liever gewoon zelf uit.Lees het wel door hoor,maar ben toch meer het type van zelf doennnnn.

Dit net ffe met de nieuwe ffe wat uittesten:

Morgen bij daglicht weer is verder testen als ik de tijd kan vinden.twinmom_67 wijzigde dit bericht op 16-02-2012 23:42 met 32%Schijn bedriegt soms zozeer dat je zou willen dat mensen, net als verpakte levensmiddelen, voorzien waren van een etiket met de ingredienten. ! - Geplaatst op vrijdag 17 februari 2012 17:51dimormar
Twinmom, gefeliciteerd met je nieuwe camera, ik wens je heel veel fotoplezier toe.
Het lijkt mij een mooie camera, de macro's zien er goed uit.
Succes met spelen.
Deze foto heb ik met de compact Canon gemaakt, op de zonsondergang stand gezet. Ook ik ben iemand die gewoon aan de slag gaat, je leert het vanzelf wel. Gebruiksaanwijzingen daar heb ik niet veel mee.
dimormar wijzigde dit bericht op 17-02-2012 17:53 met 46% - Geplaatst op vrijdag 17 februari 2012 21:19twinmom_67
Mooie zonsondergang.
Vandaag al wat foto's gemaakt op school met carnaval,maar die zet ik niet op het forum.Ze zijn echt haarscherp.Mijn vorige camera was al scherp,maar deze nog scherper.Ffe wennen dat ik de lens handmatig moet bedienen ipv met het knopje elke keer zoeken waar zit dat knopje o ja die heeft deze niet moet handmatig.Schijn bedriegt soms zozeer dat je zou willen dat mensen, net als verpakte levensmiddelen, voorzien waren van een etiket met de ingredienten. ! - Geplaatst op zaterdag 18 februari 2012 10:46twinmom_67

Door het raam gemaakt.Helemaal in gezoomd.
Tak van gemeente boom door het raam van behoorlijke afstand dus helemaal ingezoomd:
Schijn bedriegt soms zozeer dat je zou willen dat mensen, net als verpakte levensmiddelen, voorzien waren van een etiket met de ingredienten. ! - Geplaatst op zaterdag 18 februari 2012 20:47twinmom_67
Ffe eea uitproberen:
Hopenlijk is het morgen beetje droog kan ik buiten is wat foto's maken.
Speciale stand om katten scherp in beeld te krijgen:

En wat eten we gevuld Marokaans brood
Schijn bedriegt soms zozeer dat je zou willen dat mensen, net als verpakte levensmiddelen, voorzien waren van een etiket met de ingredienten. !
Dit onderwerp heeft 468 reacties, en bestaat uit 19 pagina's. U bent momenteel op pagina 16 van 19.
De laatste reactie is geplaatst op 21-05-2012 22:43.
Fototopic, tips en vragen (2)