- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Columns
- Slim met geld
- Testpanel
- Uit het blad
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Libelle Academy
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 468 reacties, en bestaat uit 19 pagina's. U bent momenteel op pagina 2 van 19.
De laatste reactie is geplaatst op 21-05-2012 22:43.
Fototopic, tips en vragen (2)
- Geplaatst op maandag 27 december 2010 22:29dimormar
Twinmom, heerlijk winterplaatjes allemaal, wat een ijspegels hè? Dit in jaren niet gezien.
Wees maar blij met je laarzen. Je houdt tenminste warme droge voeten.
Ik had ze net op tijd aangeschaft.
Nou heb ik geen hond, dus weet niet hoe die zou reageren, maar kan me er iets bij voorstellen.

dimormar wijzigde dit bericht op 27-12-2010 22:34 met 19% - Geplaatst op maandag 27 december 2010 22:52zwaluw
Om te fotograferen is dit weer wel prachtig he?

- Geplaatst op dinsdag 28 december 2010 21:09dimormar
Zwaluw, inderdaad, vooral als de zon er ook nog bij schijnt.

- Geplaatst op woensdag 29 december 2010 13:40ryel

@dimormar de bovenste foto die je maandag plaatste vind ik top! Ik weet niet of ik het kan verwoorden maar deze foto heeft diepte door al die "zichtlijnen". - Geplaatst op vrijdag 31 december 2010 13:51Ellenwiske
Ik heb hier al weer even geen foto's geplaatst, maar wel die van jullie bewonderd natuurlijk.
Hier ook nog een paar sneeuwfoto's van mij.
Ik wil jullie allemaal een leuke en gezellige jaarwisseling wensen en voor 2011 alle goeds.

Ellenwiske wijzigde dit bericht op 31-12-2010 13:52 met 0% - Geplaatst op vrijdag 31 december 2010 14:21zwaluw
quote:ryel schreef op 29 december 2010 @ 13:40:
@dimormar de bovenste foto die je maandag plaatste vind ik top! Ik weet niet of ik het kan verwoorden maar deze foto heeft diepte door al die "zichtlijnen".
Ja dat is zo, heel mooi.
De hond van Ellewiske vind ik ook een plaatje!

Fijne jaarwisseling allemaal!
Deze kreeg ik van een professionele fotograaf, Wim van der Ende:

- Geplaatst op zaterdag 01 januari 2011 18:20dimormar
Ryel, dankjewel.
Ellenwiske, leuke sneeuwfoto's hoor.
Zwaluw, mooie winter landschapsfoto. Die kaart van die koeien is erg leuk. Weer eens wat anders.
Ik wens iedereen een gelukkig nieuwjaar toe.

- Geplaatst op zondag 02 januari 2011 16:15twinmom_67

Het was erg mistig heb niet zoveel vuurwerkfoto's geknipt.
Detail van een kerk

Schijn bedriegt soms zozeer dat je zou willen dat mensen, net als verpakte levensmiddelen, voorzien waren van een etiket met de ingredienten. ! - Geplaatst op zondag 02 januari 2011 17:35ryel
Gelukkig nieuwjaar!

- Geplaatst op maandag 03 januari 2011 22:59dimormar
Twinmom mooie vuurwerkfoto's ondanks de mist. mooie details van de kerk.
Ryel, een hele fraaie landschapsfoto.
Nog even een sneeuwfoto, gemaakt met mijn mobieltje.

- Geplaatst op dinsdag 04 januari 2011 22:21dimormar
Vandaag vanuit de auto met mijn GSm gemaakt, dit is vlak bij Gorinchem op de A15.

- Geplaatst op woensdag 05 januari 2011 18:10twinmom_67
Met mijn mobiel gemaakt kort geleden:
Don't worry ik rij niet ik heb zelf geen rijbewijs.

Deze is nog ietsje ouder was tijdens het fietsen nou ja ik stond ffe stil:
Schijn bedriegt soms zozeer dat je zou willen dat mensen, net als verpakte levensmiddelen, voorzien waren van een etiket met de ingredienten. ! - Geplaatst op woensdag 05 januari 2011 21:37dimormar
Twin, leuk hè vanuit een rijdende auto foto's maken?
Ik doe dat ook alleen maar als ik er naast zit. Als ik zelf rij natuurlijk niet.
Vandaag moest ik even wat boodschapjes doen, gelijk maar een ommetje gemaakt. Het was mooi weer maar wel koud.

Deze is ook van gisteren...... stilte aan onze kant op de A15.
dimormar wijzigde dit bericht op 05-01-2011 21:39 met 17% - Geplaatst op maandag 17 januari 2011 22:56ryel

Geen mooie foto maar wel bijzonder. Omdat het "donker" weer was had ik ook niet mijn camera meegenomen tijdens deze wandeling. Dus weer een foto gemaakt met mijn mobieltje... - Geplaatst op maandag 17 januari 2011 23:37twinmom_67
Met mobiel gemaakt leuk balkonnetje

Vanuit de auto hoogwater in de Maas

Schijn bedriegt soms zozeer dat je zou willen dat mensen, net als verpakte levensmiddelen, voorzien waren van een etiket met de ingredienten. ! - Geplaatst op dinsdag 18 januari 2011 21:22dimormar
Mooie foto's weer. Hier nog geen hoog water gelukkig. Wij wonen vlak langs de Oude Maas.
Deze foto heb ik vorige week tijdens een wandeling gemaakt. Het leek wel lente toen.

- Geplaatst op donderdag 20 januari 2011 22:59dimormar

- Geplaatst op vrijdag 21 januari 2011 22:18dimormar
Wat een verschil met gisteren, wat het weer betreft.

- Geplaatst op zaterdag 22 januari 2011 13:05Ellenwiske
Wat een verschil ja! Prachtig om die twee foto's zo na elkaar te zien.
Ik vind ze prachtig, maar omdat je het over verschil hebt (wat overigens zo ook heel duidelijk is natuurlijk) had ik het nóg mooier gevonden als ze allebei op hetzelfde punt gemaakt waren. - Geplaatst op zaterdag 22 januari 2011 17:16dimormar
Ellenwiske, daar heb je helemaal gelijk in. Ze zijn zelfs in twee verschillende dorpen gemaakt.
Vandaag tijdens de vogeltelling landden er 10 halsbandparkieten in onze bomen.
Er konden maar 7 tegelijk op de foto, die nadere 3 zaten in een boom achter deze en hoger.
dimormar wijzigde dit bericht op 22-01-2011 17:17 met 8% - Geplaatst op vrijdag 28 januari 2011 16:53twinmom_67
Mooie foto's weer grappig die groene toch wel exotische vogels in ons koude kikkerlandje .
Zag ze een tijd terug ook in de plaats waar ik van origine vandaan kom.Een deed zich te goed aan een vetbol aan een balkon.Best appart die felle gekleurde vogels.Maar blijkbaar doen ze het goed ondanks de kou in NL.Schijn bedriegt soms zozeer dat je zou willen dat mensen, net als verpakte levensmiddelen, voorzien waren van een etiket met de ingredienten. ! - Geplaatst op vrijdag 28 januari 2011 21:38twinmom_67

KiekeboeSchijn bedriegt soms zozeer dat je zou willen dat mensen, net als verpakte levensmiddelen, voorzien waren van een etiket met de ingredienten. ! - Geplaatst op vrijdag 28 januari 2011 22:59dimormar
Twinmom, ja ze vallen goed op die groene vogels. Leuk dat jij ze ook hebt vastgelegd.
Vandaag maar een "gewoon" pietje.

- Geplaatst op zaterdag 29 januari 2011 22:41twinmom_67
Ik vind je gewone pietje heel mooi echt een super foto.
Hier nog een halsband parkiet in een stedelijk gebied die zich te goed doet aan een vetbol die aan een balkon hing van een flat:

En een reiger turend over het water op zoek naar een lekker happie

De familie duck

Een boomklever wist ik eerst ook niet hoor vond het wel bijzonder vogeltje meende eerst dat het een ijsvogeltje was.

Mereltje

Nijntjes in de sneeuw

twinmom_67 wijzigde dit bericht op 29-01-2011 22:43 met 0%Schijn bedriegt soms zozeer dat je zou willen dat mensen, net als verpakte levensmiddelen, voorzien waren van een etiket met de ingredienten. ! - Geplaatst op zondag 30 januari 2011 22:30dimormar
Twinmom, doe konijntjes in de sneeuw, wat leuk.
En doe boomklever is ook uniek.
Mannetjes eenden kleuren zo mooi in de zon en die reiger is top.
Die halsbandparkiet heb je goed gespot. Die kleuren doen aan een warm land denken.
Van mij een oude foto, maar wel leuk.

Dit onderwerp heeft 468 reacties, en bestaat uit 19 pagina's. U bent momenteel op pagina 2 van 19.
De laatste reactie is geplaatst op 21-05-2012 22:43.
Fototopic, tips en vragen (2)