- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Columns
- Slim met geld
- Testpanel
- Uit het blad
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Libelle Academy
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 468 reacties, en bestaat uit 19 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 19.
De laatste reactie is geplaatst op 21-05-2012 22:43.
Fototopic, tips en vragen (2)
- Geplaatst op dinsdag 23 november 2010 15:08Moderator1
Beste Dela en andere forumbezoekers,
Dit is het vervolg van Fototopic, tips en vragen.
Met vriendelijke groet,
Moderator1 Libelle.nlNiet meer actief | forum@libelle.nl - Geplaatst op dinsdag 23 november 2010 20:36dimormar
Uitzicht over de stad Barcelona.

- Geplaatst op zondag 28 november 2010 19:36Ellenwiske
Dit is de laatste roos van dit jaar, die ik net voordat het begon te vriezen nog geknipt heb.

Vanmiddag gemaakt, maar ik mag het raam wel wassen denk ik.

Heerlijk lui op de bank

Neusje

- Geplaatst op zondag 28 november 2010 21:54dimormar
Ellenwiske, mooie roos. Je Roodboorstje zag ik net op Flickr, lief hè.
En je hondje is schattig.
Vanmorgen in onze tuin.
dimormar wijzigde dit bericht op 28-11-2010 21:56 met 12% - Geplaatst op maandag 29 november 2010 12:56Ellenwiske
Sprookjesachtig was het dus vanmorgen in jullie tuin. Die "suikerrrand" is prachtig. - Geplaatst op dinsdag 30 november 2010 09:38twinmom_67

Frozen pink

Schijn bedriegt soms zozeer dat je zou willen dat mensen, net als verpakte levensmiddelen, voorzien waren van een etiket met de ingredienten. ! - Geplaatst op dinsdag 30 november 2010 21:18dimormar
Twinmom, prachtige foto's, die zonsondergang is WOW. Het winterplaatje met de trein ook.
Dit was gisteravond, de eerste sneeuw.

Vandaag bij ons in de buurt, die hele grote stoelen staan in een pas aangelegd parkje.

Heel de dag door komen de vogeltjes eten op de tuintafel.
dimormar wijzigde dit bericht op 01-12-2010 21:37 met 33% - Geplaatst op donderdag 02 december 2010 09:37twinmom_67
Zo mooi bij jou die lichten als een soort sterretjes.
Grappig die grote stoelen en dat vogeltje is leuk.twinmom_67 wijzigde dit bericht op 02-12-2010 09:37 met 32%Schijn bedriegt soms zozeer dat je zou willen dat mensen, net als verpakte levensmiddelen, voorzien waren van een etiket met de ingredienten. ! - Geplaatst op donderdag 02 december 2010 21:04dimormar
Twin, bedankt voor het compliment. Nog een dotje voor je.

- Geplaatst op vrijdag 03 december 2010 07:41twinmom_67
Liefff(terwijl roodborstjes helemaal niet zo heel lief schijnen te zijn) complimenten.Schijn bedriegt soms zozeer dat je zou willen dat mensen, net als verpakte levensmiddelen, voorzien waren van een etiket met de ingredienten. ! - Geplaatst op vrijdag 03 december 2010 17:22twinmom_67
Vandaag ook ffe bezig geweest met foto's :

Schijn bedriegt soms zozeer dat je zou willen dat mensen, net als verpakte levensmiddelen, voorzien waren van een etiket met de ingredienten. ! - Geplaatst op vrijdag 03 december 2010 17:26twinmom_67
En vanavond weer een keimooie zonsondergang door het raam:

Schijn bedriegt soms zozeer dat je zou willen dat mensen, net als verpakte levensmiddelen, voorzien waren van een etiket met de ingredienten. ! - Geplaatst op vrijdag 03 december 2010 21:47dimormar
Twinmom, wat een prachtige sneeuwfoto's. roodborstjes zie je vaak musjes lastigvallen en ook soortgenoten. En merels zijn hier in de tuin het ergste, die jagen alles weg, zitten midden op het voer zodat anderen er niet bij kunnen. Nou die merels jaag ik regelmatig weg, dan hebben die kleintjes ook te eten. Vandaar dat ze zo lief poseren.
Vanmiddag even er op uit geweest, het was heerlijk met de zon er bij.

dimormar wijzigde dit bericht op 03-12-2010 21:48 met 7% - Geplaatst op zaterdag 04 december 2010 18:28dimormar
Onze kat durfde zowaar ineens de tuin in.
De foto zwart wit gemaakt en de ogen gekleurd gelaten.

- Geplaatst op dinsdag 14 december 2010 21:55dimormar
Vandaag weer verschillende roodborstjes in de tuin.

- Geplaatst op dinsdag 21 december 2010 13:06ryel

koud... - Geplaatst op dinsdag 21 december 2010 13:20zwaluw
Hier ook koud.

- Geplaatst op dinsdag 21 december 2010 17:04zwaluw
Ik kreeg een mail van kalender foto-wedstrijd: U bent niet in de prijzen gevallen. We zijn echter wel gecharmeerd van uw foto’s en zouden deze graag in ons bestand houden. De mogelijkheid bestaat dat we uw opname wel willen opnemen in de editie 2013 van de Holland Agenda en/of kalender.
Dat heb ik weer. Ze zijn wel mooi, maar geen prijs waard.
- Geplaatst op dinsdag 21 december 2010 17:44ryel
Dat is het lastige van fotowedstrijden. Ze krijgen dan gratis de prachtigste foto's en in de voorwaarden staat dan dat ze ze vrij mogen gebruiken. Ik denk altijd eerst drie keer na voor ik aan zo'n wedstrijd mee doe. - Geplaatst op dinsdag 21 december 2010 22:51dimormar
Ryel, wat een prachtig winterplaatje.
Zwaluw, volgend jaar plaatsen ze je foto, verkopen die kalender tig keer.... en jij verdiend er niets aan. Het is inderdaad balen.
Mooi ijzig plaatje van je, prachtig.

- Geplaatst op donderdag 23 december 2010 14:13ryel
Het kerstspel bij ons in het openluchttheater! Met een prachtig natuurlijk decor. Ik had mijn fototoestel thuis gelaten omdat het te donker zou zijn voor foto's maken. Dus deze is met mijn telefoon gemaakt.
ryel wijzigde dit bericht op 23-12-2010 14:15 met 3% - Geplaatst op donderdag 23 december 2010 14:35twinmom_67

Schijn bedriegt soms zozeer dat je zou willen dat mensen, net als verpakte levensmiddelen, voorzien waren van een etiket met de ingredienten. ! - Geplaatst op donderdag 23 december 2010 22:41dimormar
Ryel, wat een mooie foto is dit geworden. Bij mijn mobiel zou je alleen maar ruis zien denk ik.
Wel mooi hoor een kerstspel als er ook nog sneeuw ligt.
Twinmom, leuk die hertjes. De kerk met ondergaande zon is prachtig.
Wel mooi om de verschillen tussen de foto's te zien.
De treinfoto's zijn ook leuk en... echte kerstbomen. zo hoort het met echte sneeuw er op gewoon in de grond.
Fijne kerstdagen allemaal.

- Geplaatst op zondag 26 december 2010 15:21twinmom_67

Monster snowboots krijg het steeds aan de stok nu met honden sinds ik deze monsterlijke dingen aan heb zelfs de kat bekeek ze met een gezicht of die ze elk moment kan aanvallen.
Schijn bedriegt soms zozeer dat je zou willen dat mensen, net als verpakte levensmiddelen, voorzien waren van een etiket met de ingredienten. ! - Geplaatst op zondag 26 december 2010 22:02twinmom_67

Kiekeboe
Schijn bedriegt soms zozeer dat je zou willen dat mensen, net als verpakte levensmiddelen, voorzien waren van een etiket met de ingredienten. !
Dit onderwerp heeft 468 reacties, en bestaat uit 19 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 19.
De laatste reactie is geplaatst op 21-05-2012 22:43.
Fototopic, tips en vragen (2)