Forum reacties

1. Libelle
  2. Forums
  3. Boekenclub
  4. E-reader en e-book

Dit onderwerp heeft 296 reacties, en bestaat uit 12 pagina's. U bent momenteel op pagina last van 12.
De laatste reactie is geplaatst op 21-05-2012 23:57.

E-reader en e-book

Ga naar een onderdeel
  1. Meepje3
    Afbeelding van Meepje3

Jippie, dank voor je reactie. Dan koop ik voor hem gewoon dezelfde.

Pootje, nogmaals bedankt voor de snelle reactie!

2. marian38
    Afbeelding van marian38

Jammer Conxita maar ik heb nog genoeg andere boeken om te lezen.

BEGIN DE DAG MET EEN LACH

3. volley41
    Afbeelding van volley41

k heb voor je gekeken, maar ik heb ze niet.

4. volley41
    Afbeelding van volley41

Kan iemand voor mij aan het boek Hotel du Lac komen van Michael Berg? Je zou me er wel blij mee maken!

5. leikos
    Afbeelding van leikos

quote:
    volley41 schreef op 10 mei 2012 @ 11:13:
    Kan iemand voor mij aan het boek Hotel du Lac komen van Michael Berg? Je zou me er wel blij mee maken!
    Hoi, ik heb hem voor je!

6. volley41
    Afbeelding van volley41

Oh top! Heb je inmiddels een pb gestuurd.

volley41 wijzigde dit bericht op 10-05-2012 14:48 met 70%

7. jolanda99
    Afbeelding van jolanda99

Ik kreeg van mijn zusje een usbstickje met zo'n 600 boeken. Een aantal ervan heb ik gelezen, want onze smaak komt behoorlijk overeen, maar ik kan voorlopig vooruit.
    Nu zit ik te dubben om het lidmaatschap van de bieb op te zeggen, kost 48 euro per jaar. Ik kan per maand opzeggen en ook zo weer lid worden, wat zouden jullie doen?

8. conxita32
    Afbeelding van conxita32

Als je voor dit jaar al betaald hebt gewoon lid blijven. Ik haal nog geregeld boeken ondanks mijn e reader. Vind het s avonds ook gewoon leuk om zo op de bank te lezen.
    En die 48 euro is absoluut niet duur vind ik.

mens durf te leven

9. pootje
    Afbeelding van pootje

Wij hebben ook 1 biebkaart voor het hele gezin. Ik lees meer op mijn reader. Maar je hebt ook wel eens boeken die nog niet op e-reader zijn en die ik toch al wel wil lezen.

Als je de wereld wil verbeteren, begin bij je zelf.

10. volley41
    Afbeelding van volley41

Ik blijf hoe dan ook lid van de bieb, want niet alle boeken zijn te verkrijgen als epub. En daarbij, af en toe een echt boek in de handen is nog altijd niet verkeerd hoor!

11. leikos
    Afbeelding van leikos

Ik ben ook nog lid van de bieb en heb sinds vorig jaar februari een
    e-reader.Wel heb ik mijn abonoment in een mini-abonnement omgezet en dat wil zeggen, dat ik 20x iets mag lenen per jaar voor ca. ¤ 26;= en voor af en toe een boek of tijdschrift te lenen is het voldoende.

12. Meepje3
    Afbeelding van Meepje3

De bibliotheek waar ik lid van ben heeft slechts 130 boeken in voorraad. Deze kunnen alleen op de laptop gelezen worden en niet op de e-reader worden gedownload, bevat 30 Engelstalige en 50 Arabische boeken en een 'eregalerij' met boektitels die ik overal gratis kan downloaden omdat er geen auteursrechten op zitten.
    Mijn eigen voorraad Nederlandstalige boeken is al groter dan die van de bieb...

Ik denk niet dat ik nog lang lid van de bieb blijf, want het lezen van gewone boeken is voor mij lastig vanwege een oogafwijking. Ik houd het lekker op mijn e-reader en word hier supergoed geholpen aan boeken die ik leuk vind. Daar kan mijn bieb nog niet tegen opboksen :)

13. jolanda99
    Afbeelding van jolanda99

Ik hoorde vandaag dat de bieb over een tijdje ook e-books gaat uitlenen. Toch maar lid blijven dus.

14. marian38
    Afbeelding van marian38

Dat zijn allemaal oude boeken, en het gaat allemaal heel erg moeizaam bij mij tenminste.

15. jolanda99
    Afbeelding van jolanda99

quote:
    marian38 schreef op 17 mei 2012 @ 14:26:
    Dat zijn allemaal oude boeken, en het gaat allemaal heel erg moeizaam bij mij tenminste.
    Daar heb je gelijk in, dat het oude boeken zijn. Die kan ik zelf ook wel downloaden. Maar het is de eerste stap voor de bibliotheek en ik hoop dat er meer volgen. En met mijn lidmaatschap kan ik ook dvd's huren en tijdschrifen en natuurlijk ook nog gewonen boeken.

16. daantje85x
    Afbeelding van daantje85x

Hoi allemaal!
    Ook ik ben heel verslaafd aan mijn e-reader en bij toeval stuit ik op dit leuke forum! Ik ben naarstig op zoek naar het e-book van De blanke masai van Corinne Hofman (wel de NL versie), maar kan het in geen enkele boekwinkel of waar dan ook vinden... is er hier iemand die mij hier aan kan helpen?

17. zwaluw
    Afbeelding van zwaluw

De blanke Masai heb ik. Geef je email maar in mijn inbox.
    Heeft iemand voor mij soms Vrijheid van Jonathan Franzen?

18. hortensia48
    Afbeelding van hortensia48

quote:
    zwaluw schreef op 19 mei 2012 @ 11:32:
    De blanke Masai heb ik. Geef je email maar in mijn inbox.
    Heeft iemand voor mij soms Vrijheid van Jonathan Franzen?
    Die heb ik, stuur maar een pb met je e-mailadres.

19. mamske1
    Afbeelding van mamske1

Ik heb hem je toegestuurd Zwaluw, zie ik nu het berichtje van Hortensia pas.

Voor de wereld ben je zomaar een persoon, maar voor een persoon kun je de hele wereld zijn!

20. mamske1
    Afbeelding van mamske1

Daantje, de blanke Masai is een serie van vier delen. Heel erg mooi. Wellicht stuurt Zwaluw je ze alle vier

Voor de wereld ben je zomaar een persoon, maar voor een persoon kun je de hele wereld zijn!

21. marian38
    Afbeelding van marian38

zwaluw ik heb dat boek voor je stuur maar een inbox met mailadres

22. zwaluw
    Afbeelding van zwaluw

Iemand stuurde me een inboxje over het boek wat ik vroeg, maar ik kan het niet meer vinden. :nee: Dus ik weet niet wie het was. Ik heb het inmiddels al gekregen, maar evengoed bedankt voor het zoeken.
    Ik heb Daantje inmiddels deel 1 van De blanke Masai gestuurd. 2 En 3 heb ik niet. Daantje moet maar roepen als ze die ook wil. Dan heeft iemand ze denk ik wel.

23. Meepje3
    Afbeelding van Meepje3

Jawel, manlief gaat ook aan de e-reader. Ik kan hem een plezier doen met boeken van Harlan Coben (behalve 'Vermist' en 'Ontwricht'), Arne Dahl ( behalve 'Midzomernachtdroom' en 'Schijnoffer'), ook wil hij graag het boek 'Gijp' van Michel van Egmond. Die laatste is wellicht niet digitaal uitgegeven, want dat kan ik nergens vinden.

Misschien is er bij jullie iets te vinden?

Bij voorbaat dank!

24. daantje85x
    Afbeelding van daantje85x

Bedankt hoor voor de boeken! Heb ze inmiddels alle 4 en al halverwege deel 2 nu! ;)
    Wat een geweldig forum dit, blijf het in de gaten houden. Geweldig om op deze manier boeken met elkaar te kunnen uitwisselen!

25. Meepje3
    Afbeelding van Meepje3

Ook dank namens mij en mijn man. Van Coben hebben we heel veel ontvangen. We houden ons aanbevolen voor Arne Dahl en Michel van Egmond (Gijp).

Jullie snelle reacties en zendingen zijn helemaal super!

x
duurt nog: 24:00:00
€54.95
€29.95
x x