- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Columns
- Slim met geld
- Testpanel
- Uit het blad
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Libelle Academy
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 296 reacties, en bestaat uit 12 pagina's. U bent momenteel op pagina 4 van 12.
De laatste reactie is geplaatst op 21-05-2012 23:57.
E-reader en e-book
- Geplaatst op donderdag 12 januari 2012 15:27kriezel
Mijn leesfrequentie is trouwens behoorlijk gestegen sinds ik de e-reader heb. Ik zit veel in de trein, vroeger was het altijd een gezoek van, welk boek/tijdschrift zal ik meenemen, is het genoeg voor de reistijd? Nu - gisteren en eergisteren - pak ik mijn reader in mijn computertas en geniet onderweg van de boeken die jullie mij hebben gestuurd. Geweldig! - Geplaatst op donderdag 12 januari 2012 18:57bibi43
hallo allemaal.
Ik heb al een hele tijd een e-reader,maar wil zo graag wat gratis sites vinden om boeken te downloaden en dat gaat dus nog niet lukken.Wie kan me helpen met een site of met en soort site waar je lid van kunt worden net als bij de bieb en dan boeken kunt downloaden?
Groetjes bibiDoe wat je niet laten kunt,maar laat niet wat je kan! - Geplaatst op donderdag 12 januari 2012 19:47marijke1
Dropbox.Op het bovenstaande berust copyright© - Geplaatst op donderdag 12 januari 2012 22:47conxita32
Volgens mij heb ik veel recente boeken. trillers, alles van suzanne vermeer, veel gewone romans enz. noem maar schrijvers dan kijk ik of ik ze hebmens durf te leven - Geplaatst op dinsdag 17 januari 2012 13:30marian38
Conxita ik hou erg van familie en streekromans heb je die ook.
Ik hou ook van de schrijver Gerard Nanne.BEGIN DE DAG MET EEN LACH - Geplaatst op woensdag 18 januari 2012 19:58conxita32
volgens mij wel. Zal even kijken en je mailen van die schrijver weet ik niet zeker.mens durf te leven - Geplaatst op woensdag 18 januari 2012 21:57marian38
Fijn Conxita stuur me maar een privebericht.BEGIN DE DAG MET EEN LACH - Geplaatst op zondag 22 januari 2012 16:31anneleeest

Bedankt voor de tip, pootje. ik heb ook een kindle (eentje met toetsenbord, zo eentje: http://www.literatuurforu ... indle-3-keyboard-199.html) en het is toch wel frustrerend dat je boeken uit nederlandse winkels niet kunt openen. verder ben ik er wel erg blij mee hoor, ik vind hem mooi en licht en het lezen is heel prettig erop. maar......quote:
daar ben ik het ook wel mee eens, apekop, en ik lees dan ook nog steeds het liefst papieren boeken. het een is geen vervanging voor het ander, vind ik eigenlijk.quote:Een boek is een vriend,die moet je in je handen voelen,eraan kunnen snuffelen..een mooi plaatsje in de kast geven. - Geplaatst op maandag 23 januari 2012 12:15pootje
Ik lees beide. Als ik even geen tijd voor de bieb heb neem ik een e-book. Ik heb er veel op mijn laptop. Dus altijd wel iets te lezen. Kleine moeite om het boek van je keuze even op je e-reader te zetten.Als je de wereld wil verbeteren, begin bij je zelf. - Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 22:13kriezel

Verdikkeme, zes weken na aankoop heeft mijn Kindle reader er de brui aan gegeven; ik kan hem niet meer inschakelen. Garantie inroepen dan maar. 
- Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 22:08marian38
Kriezel kijk eens op ereaders.nl daar kan je misschien iets vinden om hem weer aan de praat te krijgen.BEGIN DE DAG MET EEN LACH - Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 23:08clineke

Bookbubquote:bibi43 schreef op 12 januari 2012 @ 18:57:
hallo allemaal.
Ik heb al een hele tijd een e-reader,maar wil zo graag wat gratis sites vinden om boeken te downloaden en dat gaat dus nog niet lukken.Wie kan me helpen met een site of met en soort site waar je lid van kunt worden net als bij de bieb en dan boeken kunt downloaden?
Groetjes bibi"To love a person is to learn the song that is in their heart, and to sing it to them when they have forgotten." - Anonymous - Geplaatst op donderdag 09 februari 2012 11:05joek
Hm, Facebook wil wel dat je eerst de pagina "liket" voordat je iets kunt doen.
Gewoon even googelen, Bibi. - Geplaatst op donderdag 09 februari 2012 17:29kriezel
Marian38, bedankt voor de tip. Maar dat heeft ook niet geholpen, net zo min als de instructies van de aardige meneer die mij belde nadat ik Amazon had gemaild. Inmiddels is een nieuwe Kindle onderweg, de defecte mag ik opsturen. Ik heb geen klachten over deze service. - Geplaatst op donderdag 16 februari 2012 22:19ansvantol
Hallo Nelleke,
Ik lees net je bericht over de ereader boeken, ik heb een sony ereader en zou heel graag als het nog kan ook gebruik willen maken van jou verzameleing e boeken. Wil je me even laten weten of dat nog kan en hoe je dat dan wilt doen.
vriendelijke groetjes van een ereader fan.
Ben het overigens wel met je eens dat de boeken kast moet blijven
;-)
Ans - Geplaatst op donderdag 16 februari 2012 22:38marian38
Nelleke ik heb ook nog steeds interesse in je boeken. Had je al een keer een inbox gedaan maar niets op gehoord.BEGIN DE DAG MET EEN LACH - Geplaatst op dinsdag 21 februari 2012 21:54Meepje3Hallo allemaal, ik meld me hier voor het eerst. Onlangs heb ik een Kobo eReader gekocht. Bevalt me uitstekend. Nu ben ik op zoek naar gratis Nederlandstalige boeken. Engelstalig is overal te vinden, maar een goeie Nederlandstalige detective of een mooie roman, dat is toch wel lastig. Ik heb daarnet op Bookbub gekeken, maar daar vind ik geen Nederlandse boeken. De gratis Ned. boeken die ik kon vinden, zijn al tamelijk antiek...
Ik heb me voorgenomen eenmaal per maand een betaald boek aan te schaffen. Mezelf kennende loopt mijn portemonnee leeg als ik aan 't boeken kopen begin
Vandaar deze zelfopgelegde restrictie. - Geplaatst op woensdag 22 februari 2012 09:52conxita32
stuur je email maar dan mail ik je een aantal en kun je kijken wat je wilt hebben. groetjes van mij. Wel even in een prive berichtje doen he:)mens durf te leven - Geplaatst op woensdag 22 februari 2012 10:15pootje
Meepje welke boeken zou je graag willen lezen. Stuur me maar een Pb met je email, dan zal ik kijken wat ik heb. En dat is veel heel veel.Als je de wereld wil verbeteren, begin bij je zelf. - Geplaatst op woensdag 22 februari 2012 17:19Meepje3Dames, hartelijk dank voor jullie lieve Pb'tjes! Mijn privé mailbox stroomde even vol vanmiddag, maar die is nu weer geleegd. Sorry voor het ongemak als je mail retour kwam!
- Geplaatst op vrijdag 24 februari 2012 22:49Meepje3Ik ben zóóó superblij met jullie PB reacties! Die eReader is de beste investering die ik ooit heb gedaan

- Geplaatst op zaterdag 25 februari 2012 08:56JuanitoHallo allemaal,
Ik heb sinds kort een e reader en dat bevalt me prima,maar ik ben eigenlijk op zoek naar meer boeken. Kunnen jullie me daarbij helpen? Ben vooral fan van thrillers, actie avontuur en biografieen.
Alvast bedankt voor de tips en hulp!
hartelijke groet!
jan - Geplaatst op zaterdag 25 februari 2012 09:04annuh
Ik meld me ook voor het eerst.
Ik heb een sony e-reader en hij bevalt me echt heel erg goed. Ik lees heel veel en dat is met de e-reader alleen nog maar meer geworden.
Ik heb ook nog een hele boekenkast vol waar ik gewoon nog uit lees. Ligt er maar net aan wat mijn voorkeur op dat moment is.
Nelleke, ik zou graag gebruik willen maken van je aanbod als dat nog kan. - Geplaatst op zaterdag 25 februari 2012 09:18tooske2
Goedemorgen!
Ik heb deze van Sony.Een aankoop die ik voortreffelijk vind.Ik heb hem pas 1 week.Maar zou hem nu al niet meer willen missen.Nu ik hoef daar echt geen echt boek voor in de handen.Ja zonder kaft is dat wat moeilijker.Maar zo leest het net als een gewoon boek.Veel leesplezier met jullie e-reader.
**Het is aardig om belangrijk te zijn,maar het is belangrijker om aardig te zijn. - Geplaatst op zaterdag 25 februari 2012 12:21groenteboerin
Hallo, heb geen e reader maar een ipad, en op zoek naar een site waar je gratis boeken kunt downloaden.Lees net zoals het uitkomt,papier en ipad doorelkaar!
Dit onderwerp heeft 296 reacties, en bestaat uit 12 pagina's. U bent momenteel op pagina 4 van 12.
De laatste reactie is geplaatst op 21-05-2012 23:57.
E-reader en e-book