- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Columns
- Slim met geld
- Testpanel
- Uit het blad
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Libelle Academy
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 1765 reacties, en bestaat uit 71 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 71.
De laatste reactie is geplaatst op 16-05-2012 22:35.
Schrijf een elfje!
- Geplaatst op woensdag 17 november 2010 22:36ienepien
O, o, wat wordt er veel geschreven op dit forum. Leuke, minder leuke en helmaal niet leuke dingen. Ik nodig jullie uit om een 'elfje' te schrijven. Om de boel te relativeren. Wat is een elfje? Heel eenvoudig: een 5 regelig gedicht dat niet hoeft te rijmen en bestaat uit het volgende schema: 1 woord, volgende regel 2 woorden, de regel daarna 3 woorden, gevolgd door 4 woorden en eindig met 1 woord. Een mooie manier om je gevoelens of gemoedstoestand over welk onderwerp dan ook compact weer te geven. Ik geef een voorbeeld;
Vervangen
Oude onderdelen
Voor hele nieuwe
Om verder te kunnen
Willen!
Ben benieuwd naar jullie bijdrages!Als ongeluk in een klein hoekje zit, zit geluk dan in de rest? - Geplaatst op woensdag 17 november 2010 22:39Sannetjee
dat heet toch een haiku? - Geplaatst op woensdag 17 november 2010 22:45ienepien
Een Haiku is 5 lettergrepen, 7 lettergrepen en daarna weer 5.Als ongeluk in een klein hoekje zit, zit geluk dan in de rest? - Geplaatst op woensdag 17 november 2010 23:00Sannetjee
Ohjaaaa!
ik heb momenteelniet echt de inspirstie,misschien later.. wel leuk idee - Geplaatst op woensdag 17 november 2010 23:16ienepien
Forumbeleid
Houdt velen
Meer dan bezig
Mij echt niet meer
DoeiAls ongeluk in een klein hoekje zit, zit geluk dan in de rest? - Geplaatst op donderdag 18 november 2010 11:29blikopnul

ZON
lekker warm
buiten kunnen zitten.
Zomer is alweer voorbij,
JAMMER.Mothers hold their children's hands a while and their hearts forever. - Geplaatst op donderdag 18 november 2010 20:58conny140
Liefde
Houden van
Heel gelukkig zijn
Zelfs op latere leeftijd
Verwondering - Geplaatst op donderdag 18 november 2010 22:34ienepien
Morgen
Drukke dag
Naar ik hoop
Voor een goed doel
AfwachtenAls ongeluk in een klein hoekje zit, zit geluk dan in de rest? - Geplaatst op donderdag 18 november 2010 23:07ragoMoeten
Mag niet
Maar ik wil
Mag wel zonder dwang
Vrijheid - Geplaatst op donderdag 18 november 2010 23:18apekop
Katten
Geef ik
Alle dagen lekker
Eten waarom vangen ze
Muizen?Gaan jullie maar met de tijd mee, ik kom later wel.... - Geplaatst op vrijdag 19 november 2010 09:02wonderful
Knuffel
Voor jou
Zomaar van mij
Ben je nu blij?
LiefTo me, music is the only thing that makes sense when everything else doesn't! - Geplaatst op vrijdag 19 november 2010 09:03wonderful
Tranen
Je huilt
Weet niet waarom
Laat mij je troosten
KomTo me, music is the only thing that makes sense when everything else doesn't! - Geplaatst op vrijdag 19 november 2010 09:03wonderful
Liefde
Is leven
Van iemand houden
Al je liefde geven
AlsjeblieftTo me, music is the only thing that makes sense when everything else doesn't! - Geplaatst op vrijdag 19 november 2010 09:13blikopnul

Griep
almaar rillen
je doodziek voelen
vitamines en aspirines slikken
uitzieken.Mothers hold their children's hands a while and their hearts forever. - Geplaatst op vrijdag 19 november 2010 09:23otillie
Echtgenoot
ooit samen
nu niet meer
zag mij met lief
karmaNiets is voor altijd. Het is nooit te laat. Het leven bestaat uit keuzes te maken. - Geplaatst op vrijdag 19 november 2010 09:25katie64
Gaaf
leuk initiatief
wordt druk hier
tijd voor vergeven, vergeten
herstart!KWALITEIT VOOR KWANTITEIT!!!je leeft immers maar een keer. - Geplaatst op vrijdag 19 november 2010 09:59wonderful
Werken
Geen zin
Nu nog niet
Maak maar een begin
StraksTo me, music is the only thing that makes sense when everything else doesn't! - Geplaatst op vrijdag 19 november 2010 10:03wonderful
Muziek
Ik luister
er graag naar
Kan echt niet zonder
GeluidTo me, music is the only thing that makes sense when everything else doesn't! - Geplaatst op vrijdag 19 november 2010 10:11annebeth59
Vrijdag
poets ik
de hele dag
en dan op zaterdag
lummelenvandaag is een mooie dag - Geplaatst op vrijdag 19 november 2010 11:12wonderful
Bomen
Ze dromen
In lange rijen
Een bloeiende groene laan
MooiTo me, music is the only thing that makes sense when everything else doesn't! - Geplaatst op vrijdag 19 november 2010 11:27wonderful
Woorden
We praten
In de verte
Hoor je me nog?
NietTo me, music is the only thing that makes sense when everything else doesn't! - Geplaatst op vrijdag 19 november 2010 12:24Jussttina
Libellen
Weggevlogen
Afrika?
Zambia ?
Verdrietig - Geplaatst op vrijdag 19 november 2010 12:43wonderful
quote:
Libellen
Een paar
Van hier weggevlogen
Niet heel ver weg
DichtbijTo me, music is the only thing that makes sense when everything else doesn't! - Geplaatst op vrijdag 19 november 2010 12:45wonderful
Sinterklaas
Komt morgen
In ons dorp
Mogen onze schoen zetten
Eindelijk
To me, music is the only thing that makes sense when everything else doesn't! - Geplaatst op vrijdag 19 november 2010 12:48annebeth59
lunch
een boterham
een met katenspek
en een met sandwichspread
lekker!vandaag is een mooie dag
Dit onderwerp heeft 1765 reacties, en bestaat uit 71 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 71.
De laatste reactie is geplaatst op 16-05-2012 22:35.
Schrijf een elfje!