- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Columns
- Slim met geld
- Testpanel
- Uit het blad
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Libelle Academy
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 1378 reacties, en bestaat uit 56 pagina's. U bent momenteel op pagina 50 van 56.
De laatste reactie is geplaatst op 17-05-2012 21:04.
Ben jij ook zo gemeen? (2)
- Geplaatst op zondag 05 februari 2012 21:54lievejulia
de udenhoutse broeder is groot,bruin en vooral zoet van smaak,hapt zo lekker weg
- Geplaatst op zondag 05 februari 2012 22:04gertine

o komt deze broeder van de antillen?quote:lievejulia schreef op 05 februari 2012 @ 21:54:
de udenhoutse broeder is groot,bruin en vooral zoet van smaak,hapt zo lekker weg
sol omnibus lucet - Geplaatst op zondag 05 februari 2012 22:44lievejulia
ik wil er wel een opsturen in een mooi doosje met een strik eromheen
- Geplaatst op zondag 05 februari 2012 23:23starrynight1
Juul heb je xtc gebruikt of zo - Geplaatst op maandag 06 februari 2012 08:01gertine

wat engquote:lievejulia schreef op 05 februari 2012 @ 22:44:
ik wil er wel een opsturen in een mooi doosje met een strik eromheen
sol omnibus lucet - Geplaatst op maandag 06 februari 2012 09:48Ellenwiske
Ha ha, ik mag die broeders ook wel en die paters nog meer. Geef mij maar zo'n lekker bruin patertje, maar niet nu. Daar is het nog een beetje te vroeg voor.
- Geplaatst op maandag 06 februari 2012 22:06starrynight1

Verklaar je nader Ellenwiske, Dat 'daar is het nog een beetje te vroeg voor' snap ik niet helemaal. Nu ben ik ook niet zo intelligent, dus je moet het wel heel verklarend uitleggen. Heeft het met die verpakking en die strik ook nog te maken?quote:Ellenwiske schreef op 06 februari 2012 @ 09:48:
Ha ha, ik mag die broeders ook wel en die paters nog meer. Geef mij maar zo'n lekker bruin patertje, maar niet nu. Daar is het nog een beetje te vroeg voor.
- Geplaatst op maandag 06 februari 2012 22:08Boekenwurm
Gezien het tijdstip en haar drankzucht kennende zal het wel de naam van een of ander drankje zijn.
Wat alleen in die contreien bekend en geliefd is.
Maar ik denk dat voor 10 uur drinken zelfs voor EW te vroeg is, of, dat wil ze ons doen denken...
Boekenwurm wijzigde dit bericht op 06-02-2012 22:09 met 26% - Geplaatst op donderdag 09 februari 2012 11:39Ellenwiske
Douze points. Google maar eens bij : afbeeldingen op Patersbier. Dan krijg je er honderden te zien. Zoveel krijg ik er nog niet eens in twee dagen op.

Dat het daar te vroeg voor is betekent dus inderdaad dat ik niet voor 9 uur drink.
En als je van die 9 dan 21 maakt dan klopt het hele verhaal ook weer.
Normaal gesproken dan, maar wat is normaal gesproken hè?
De uitzonderingen maken het leven juist speciaal en leuk. Haha
Paterkes drink ik eigenlijk bijna alleen maar in de zomer en dan op een terrras en dat valt weer vies tegen voor BW natuurlijk.
Verder moet ik niet veel van Paterkes en broederkes hebben.Ellenwiske wijzigde dit bericht op 09-02-2012 11:39 met 0% - Geplaatst op donderdag 09 februari 2012 11:55lievejulia
de dag van vandaag al helemaal niet - Geplaatst op donderdag 09 februari 2012 18:38Ellenwiske
Niet dat ze vroeger veel beter waren. - Geplaatst op donderdag 09 februari 2012 18:55lievejulia
daarom is bw een heel beetje vies van onze paterkes en broeders,die wist nog niet dat dit te drinken was
starrynight,die schept alleen maar op.zit ze daar stiekem bij de rustende jager aan een paterbier en doet net of je niet weet waar dat islievejulia wijzigde dit bericht op 09-02-2012 18:59 met 7% - Geplaatst op donderdag 09 februari 2012 22:50starrynight1
Ja, en daarna glijen van het duin met een s.s.s.s leeee woeiiii.
en die Rustende Jager kan dan zijn rust wel vergeten. - Geplaatst op donderdag 09 februari 2012 23:24lievejulia
kan je zo door glijen naar het carnaval. in een hand die lieve broeder en de andere een lieve patersbier
- Geplaatst op vrijdag 10 februari 2012 11:13Ellenwiske
Alaaf! - Geplaatst op zaterdag 11 februari 2012 21:46starrynight1
Nou ik heb geschaatst in Drunen vandaag, maar geen rustende jager te zien daar, misschien rustte hij onder het ijs, vissen schieten met dynamiet??? - Geplaatst op zaterdag 11 februari 2012 22:08lievejulia
nee zo gek is dat niet bij die speeltuin verkopen ze geen la trappe.kindjes drinken geen bier,je zat aan de verkeerde kant,ik had de rustende jager opdracht gegeven geef die starrynight maar een groot stuk udenhoutse broeder en een flink glas la trappe kan ze warm draaie voor het carnaval,de rustende jager liet zijn hoedje en pijp vallen van de schrik
- Geplaatst op zondag 12 februari 2012 08:31Ellenwiske
Hoe heet dit sprookje eigenlijk? - Geplaatst op zondag 12 februari 2012 13:35starrynight1
"HOE DE RUSTENDE JAGER IN ZWIJ(n)M (oftewel in de 'de Open Haard') VIEL TOEN HIJ DE VLAM VAN ZIJN LEVEN ONTWAARDDE".
Toch een bekend sprookje... zou ik zo zeggen.
Er ontbreekt toch wat aan je educatie Ellenwiske
- Geplaatst op woensdag 15 februari 2012 09:07hse
Heel bekend.
...en het eindigde toch met Vlam in de pan.gewoon liefs - Geplaatst op woensdag 15 februari 2012 10:45lievejulia
dat kan niet,eerst carnaval en een hap uit de udenhoutse broeder
dat begrijpen mensen uit het hoge noorden ook niet 
- Geplaatst op woensdag 15 februari 2012 12:13Ellenwiske
Laat die olifant met zijn lange snuit maar snel komen want ik heb het helemaal gehad met al die schimmige figuren. - Geplaatst op woensdag 15 februari 2012 16:00starrynight1
ik heb heel gemeen mijn pols gebroken, schaatsen...... en bij gemeen mag je zeggen: 'eigen schuld, en ja en die bult heb ik ook al'.
pols ligt in stukjes, kop spaakbeen. - Geplaatst op woensdag 15 februari 2012 17:29hse
Joh, Starrynight.
Hier ga ik niet gemeen op reageren.
Heftig.
Ik hoop dat alles goed gaat genezen.
Sterkte.gewoon liefs - Geplaatst op woensdag 15 februari 2012 17:40starrynight1
bedankt. maandag operatie.plaatjes aan beide zijden pols. dan heb ik een ijzeren vuist.
Dit onderwerp heeft 1378 reacties, en bestaat uit 56 pagina's. U bent momenteel op pagina 50 van 56.
De laatste reactie is geplaatst op 17-05-2012 21:04.
Ben jij ook zo gemeen? (2)