- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Columns
- Slim met geld
- Testpanel
- Uit het blad
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Libelle Academy
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 1376 reacties, en bestaat uit 56 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 56.
De laatste reactie is geplaatst op 22-05-2012 11:56.
Puzzelen - Cryptogrammen (8)
- Geplaatst op zondag 17 oktober 2010 11:14wivara
'k hoop het voor je.
- Geplaatst op zondag 17 oktober 2010 11:24taxi
goeie morgen allemaal - hier ook strakblauw
was hier al wel geweest maar ben vergeten wat neer te zetten
job beterschap - Geplaatst op zondag 17 oktober 2010 11:48ellon
Goeiemorgen!
Nog last, Job?
Ik werd zo verblind door de zon dat ik een gordijn heb dichtgetrokken. Met die lage zon zien mijn ramen er ook weer niet uit.
Ik heb de ochtend in de tuin doorgebracht. Geveegd, gesnoeid (voornamelijk de klimop en de braam van de buurvrouw), bloempotten leeggegooid en een beetje onkruid geplukt.De natuur is een wonder. Een miljoen jaar geleden wist nog niemand, dat de mens een bril zou dragen en toch staan onze oren op de goede plaats - Geplaatst op zondag 17 oktober 2010 11:52job
Nee geen last meer, raar toch vannacht nergens last van en zodra ik opstond begon het.
Maar ik ga mijn werk doen en daarna Boris wassen en knippen. - Geplaatst op zondag 17 oktober 2010 12:15taxi
ik moet eigenlijk ook de vlijtige liesjes opruimen - zo vlijtig zijn ze niet meer - eerder verlept (verlopen) hahahaha
zal wel zien of ik zin heb - van de week maar weer winterviolen kopen - daar heb ik zoveel plezier van gehad - Geplaatst op zondag 17 oktober 2010 12:58Lotje
8621
een hele goedemiddag allemaal
hier ook prachtig weer maar omdat er zoveel regen is gevallen heb ik geen zin om in de klei te gaan wroeten, bovendien hebben we straks een dubbel feest, schoonzus is vandaag Sara en zwager is Abraham
Job, al helemaal opgeknapt???
Taxi kan gewoon van baas veranderen wanneer ze wil, kan zo bij een klusbedrijf aan de slag - Geplaatst op zondag 17 oktober 2010 13:05juul51
Goedemiddag
Ik denk dat we zo maar eens een wandeling in het bos gaan maken.
Ik zag dat het Henk ook weer eens is gelukt om een onzintopic te openen.
Lot veel plezier met het dubbelfeest.
Job gelukkig weer leeg.
De anderen ook een fijne zondag.juul51 wijzigde dit bericht op 17-10-2010 13:05 met 0% - Geplaatst op zondag 17 oktober 2010 13:13Lotje
dank je Juul
wij gaan ook eerst nog even een lekkere wandeling maken
fijne dag allemaal verder - Geplaatst op zondag 17 oktober 2010 13:18liesje
Welbekommetje, de soep zit er weer in
Het aanstaande bruidspaar is vanmorgen geweest en nu hangt hier een kostuum in de kast.
Lotje, gezellige middag/avond
Ik zag van de week ook al ergens een schrijfsel van Hancola, het is 'm dus weer gelukt, haha..... Ik ga zo eens ff kijken wat ie weer klaarmaakt
Straks eerst eens naar buiten en een lekkere wandeling maken..... - Geplaatst op zondag 17 oktober 2010 14:18Truitje26
hèhè het bureau staat, nu de rest nog opruimen. Dat wat uit de laden komt.
Lies wanneer gaat zoon ook alweer huwen:):)Spreken is het vak van weten en luisteren het voorrecht van wijsheid. - Geplaatst op zondag 17 oktober 2010 14:33taxi
hier 2 balkonbakken leeggekiept in een vuilniszak - die is nu loeizwaar omdat de grond nog nat is - jammer dan maar opgeruimd staat netjes - bij de violen ook gelijk potgrond kopen want wat er in de bakken zat was al eeuwen oud
trui dat in elkaar zetten valt altijd wel mee maar de rotzooi daarna opruimen vind ik het ergst - hier in de slaapkamer staat die nieuwe kast wel maar ik moet nog steeds reorganiseren hahahaha - Geplaatst op zondag 17 oktober 2010 14:49taxi
heb ik weer - heb ik voor dinsdag geregeld tussen 12 en 16 uur die bank ophalen zegt W net dat hij dinsdag om 6 uur moet beginnen - hij is dan om 14 uur klaar - nou maar hopen dat ze voor die tijd geweest zijn want die zenuwpees hoef ik er dan niet bij te hebben
- Geplaatst op zondag 17 oktober 2010 15:05beekje
8621
Goedemiddag allemaal.
Ik heb mezelf een forumvrije dag gegeven, heb hard een heel rustige dag nodig.
Een fijne dag allemaal en tot morgen
Alleen in helder water zie je diepte (Rutger Kopland) - Geplaatst op zondag 17 oktober 2010 15:08job
Fijne rustdag dan maar Beekje.
Taxi, kan je hem niet om een boodschap sturen?
Lekker he Trui die troep opruimen, maar als het klaar is is het ook weer gezellig.
Ja Lies was het deze maand nog? - Geplaatst op zondag 17 oktober 2010 15:11taxi
ik had dan ook de 2 boxen achter de bank op willen hangen zodat alles klaar zou zijn voor hij thuiskomt - 2 uur wegsturen om een boodschap gaat niet lukken - 10 min. lukt niet eens :(
het zal eens een keertje meezitten zeg pfffffffff word ik gelijk gek van vreugde - Geplaatst op zondag 17 oktober 2010 15:33Truitje26
ja dat wel het ruimt weer lekker op:)
maar moet nu eerst nog wat wassen weg gaan werken en ik heb gewoon even lekker op de bank gelegen, heerlijke zwijmelfilm op rtl 4 hahaha. Hoef je niet bij na te denken en loopt af zoals hij af moet lopen, happy ending haaha.
Beekje fijne dag.
Hier probeert wel telkens het zonnetje maar wil nog niet echt, ik ben blij dat ik morgen ook nog vrij heb:) kan ik lekker doorpongelen:)Spreken is het vak van weten en luisteren het voorrecht van wijsheid. - Geplaatst op zondag 17 oktober 2010 15:56liesje
8621
Heb heerlijk een eind gelopen met m'n snoet in de zon, thuisgekomen een mok thee gemaakt, kussen in de tuinstoel, vest uit en lekker in de zon zitten lezen
Morgen gaan de kinders in ondertrouw, trouwen duurt nog even hoor, dat is pas in januari: maandag de 10e, feest is vrijdag de 14e. - Geplaatst op zondag 17 oktober 2010 16:01job
Oh dat is zo voorbij, het gaat allemaal zo snel.
Ik ging met ondertrouw de hele familie af, dat is allemaal niet meer, was wel gezellig, leuker nog dan de trouwdag zelf. - Geplaatst op zondag 17 oktober 2010 16:22Truitje26
8621
wat dat betreft stelt het tegenwoordig niet meer zoveel voor, alhoewel steeds meer mensen er toch een soort feestdag van willen maken of lekker uit eten met de naaste familie.
Jeetje wat heeft een mens toch veel kabels sinds de digitale snelweg er is, of bewaar ik teveel hahaha
ik ga zo lekker mijn stamppotje opwarmen. andijvie.Spreken is het vak van weten en luisteren het voorrecht van wijsheid. - Geplaatst op zondag 17 oktober 2010 17:20job
Eet smakelijk. - Geplaatst op zondag 17 oktober 2010 18:26wivara
Welbekommetje.
Gelukkig Job, weer opgeknapt.
Groot gelijk van zoon om zo te trouwen Lies. Nichtje heeft dat ook gedaan. maandag trouwen en in 't weekend etentje.wivara wijzigde dit bericht op 17-10-2010 18:27 met 0% - Geplaatst op zondag 17 oktober 2010 18:48Truitje26
8621
hier vandaan ook een hele goede bekomst:)
zo ik kom straks nog wel aangewapperd, alles staat nu zoals ik het wil,, ik ga eerst de plakboeken klaarleggen en dan kan ik hier af en toe kijken, tv kijken en plakken. Wat wil een mens nog meer:)Spreken is het vak van weten en luisteren het voorrecht van wijsheid. - Geplaatst op zondag 17 oktober 2010 18:50job
8622
8621 Oudgediende met string (8) - Geplaatst op zondag 17 oktober 2010 19:01liesje
Dat moet iemand zijn met een 'veter aan'.... veteraan dus
- Geplaatst op zondag 17 oktober 2010 19:43wivara
Dat zal wel goed zijn Lies.
Dit onderwerp heeft 1376 reacties, en bestaat uit 56 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 56.
De laatste reactie is geplaatst op 22-05-2012 11:56.
Puzzelen - Cryptogrammen (8)