Forum reacties

1. Libelle
  2. Forums
  3. Puzzel en Spel
  4. Puzzelen - Cryptogrammen (8)

Dit onderwerp heeft 1376 reacties, en bestaat uit 56 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 56.
De laatste reactie is geplaatst op 22-05-2012 11:56.

Puzzelen - Cryptogrammen (8)

Ga naar een onderdeel
  1. juul51
    Afbeelding van juul51

deel 7

8619

2. juul51
    Afbeelding van juul51

http://i35.tinypic.com/23r93t5.jpg

3. taxi
    Afbeelding van taxi

dankjewel modje juul

ik heb helemaal geen idee van die ov - ken alleen kaartjes van het kruidvat of blokker hahahahaha

4. taxi
    Afbeelding van taxi

trui je hebt het maar druk dit weekend - veel plezier

ik ga duiken

http://i47.tinypic.com/2vx4vo2.gif

5. Truitje26
    Afbeelding van Truitje26

8619

Goedemorgen allemaal,

Juul, ik was de cijfertjes aan het zoeken:)
    Valt wel mee hoor Taxi, vandaag ben ik weg en morgen en maandag lekker hier aan de pongel:)

ik wens jullie allemaal een hele fijne zaterdag

Spreken is het vak van weten en luisteren het voorrecht van wijsheid.

6. liesje
    Afbeelding van liesje

8620

Een hele goeiemorgen allemaal. Het is hier afwisselend droog en dan weer heftige regenbuien.....
    We zitten alweer in een nieuw deel :)

Jammer Truitje, dat het eten niks was, gelukkig toch wel een leuke avond gehad :)

Hier staat al een grote pan bietjes te koken, oudste komt straks ook een maaltje halen.
    C. heeft z'n kleding uitgezocht en is nu zakken aan het vullen met afgedankt spul. Ruimt lekker op :)

8619: Muziekinstrument op het hoofd van de drummer (7)

liesje wijzigde dit bericht op 16-10-2010 09:32 met 23%

7. Lotje
    Afbeelding van Lotje

8620

goedemorgen allemaal

Trui, een gezellige dag!!!! de rest natuurlijk ook :lol:

Job, dat heb ik ook al regelmatig gehad, wil je het nummer meenemen, moet je een boel pagina's terugzoeken

Lies heeft weer ruimte in de kledingkast, de ruimte natuurlijk niet zelf invullen met je eigen spullen!!!!!

ik duik ook de keuken in om een grote pan appelmoes te maken

de kinders komen vandaag ook nog even, de koffers ophalen, die pasten gisteren niet meer in de auto omdat er al de nodige gitaren in lagen

8. ellon
    Afbeelding van ellon

trompet

Goeiemorgen allemaal,

Ik zit te wachten tot de tomos opgehaald wordt. Eerst naar het postkantoor voor het overschrijven en dan mag ie weg. Daarna weer verder met poetsen, want ik ben in mijn keuken bezig. Niet mijn favoriete schoonmaakplek. :|

De natuur is een wonder. Een miljoen jaar geleden wist nog niemand, dat de mens een bril zou dragen en toch staan onze oren op de goede plaats

9. liesje
    Afbeelding van liesje

8620

:duim: helemaal goed Elly!

Er staan nu 3 volle zakken op zolder, heb ook van mezelf nog het een en ander weg gedaan. Binnenkort maar weer eens richting de kringloopwinkel......

10. Lotje
    Afbeelding van Lotje

8620

als ik 3 zakken wegdoe hangt er niet veel meer in de kast :nee:

er hangt best redelijk wat, wat ik zelden draag maar zolang ik niets leuks kan vinden kan ik niets wegdoen

het lijkt momenteel wel de regen van vorige week in Spanje, toen goot het ook zo!!!!! alleen geen wind

Lotje wijzigde dit bericht op 16-10-2010 10:43 met 21%

11. taxi
    Afbeelding van taxi

goeie morgen allemaal

hier is het nog zonnig maar zie in de verte een donkere lucht hangen - kan het toch niet tegen houden dus laat straks maar vallen

moet ook naar de kringloop - die is hier alleen woensdagmiddag en zaterdags open - had een kaartje bij appie opgehangen voor de mini hi-fi set maar geen hond die het wil - dan betalen ze er maar voor bij de kringloop

12. job
    Afbeelding van job

Goedemorgen
    erg is dat he Taxi, ze willen niets meer voor nop hebben.
    Ik vind het koud door die wind maar het is nu droog dus op naar de markt.
    oeps de zon schijnt!

job wijzigde dit bericht op 16-10-2010 11:03 met 7%

13. ellon
    Afbeelding van ellon

Dat is een psychologisch iets. Als je het gratis aanbiedt, denken mensen dat het rommel is. Als je het verkoopt voor bijvoorbeeld een tientje, denken ze dat ze een koopje hebben en reageren ze meestal wel. Echt waar, hoor!

Hier schijnt de zon al heel de ochtend met af en toe wat wolken ervoor. Het is wel lekker zo.

De natuur is een wonder. Een miljoen jaar geleden wist nog niemand, dat de mens een bril zou dragen en toch staan onze oren op de goede plaats

14. taxi
    Afbeelding van taxi

het staat bij appie te koop voor ¤ 15 - het is hier al klein zat dus wil van die "rotzooi" af

Toen W gisteravond (bijtijds) uit de kroeg kwam zag hij de nieuwe box hangen met daaronder die draadgeleider of hoe je het dan ook noemt - hij vond het hartstikke mooi staan ehhhh hangen

tot later http://smilies.sofrayt.com/fsc/bye.gif

15. liesje
    Afbeelding van liesje

8620

Welbekommetje, de warme hap zit er weer in: aardappels met bietjes en braadworst.

16. wivara
    Afbeelding van wivara

Goedemiddag allemaal.

Wat is het toch nog koud geworden vanmiddag. Terwijl het vanmorgen zo lekker was. Jammer.

Die draad geleiders heten kabelgootjes Taxi. 't is maar een weet.

Dankjewel dames dat jullie het nummer weer hebben opgezocht en geplakt. En Juul bedankt voor he nieuwe deel.

Ik heb nog steedsa moeite om hier te komen of te blijven.
    Mocht je mij niet meer zien de komende tijd komt het door de problemen. <:X

Ik heb het gemeld Elly.

17. wivara
    Afbeelding van wivara

8620

Hij lijkt het ineens weer te doen... rarara hoe kan dat.

wivara wijzigde dit bericht op 16-10-2010 13:24 met 11%

18. beekje
    Afbeelding van beekje

8620

Elly, bedankt voor het navragen, het is nu in ieder geval duidelijker. Maar de meeste buschauffeurs zullen echt geen minuut gaan wachten voor een passagier die er weer uit wil. Bovendien moet je dan nog maar afwachten of de andere bus of de tram die je dan wilt hebben er na die minuut nog staat én je nog mag instappen. Een minuut klinkt kort, maar als je erop wacht duurt het erg lang. In vind dat het systeem wel verbetering behoeft.

Liesje, dat is mooi dat je dat geld terug hebt gekregen.

Ik denk ook dat het psychologisch zo werkt. Als iemand iets gratis weg doet, zal het wel rommel zijn, zal men wel denken.

Elly, je tomos zal inmiddels denk ik wel weg zijn.

Ik heb een erg druk weekend, gisteravond en vandaag veel te doen. Weinig tijd voor de pc. Misschien dat ik straks nog even tijd heb om hier langs te fietsen, zo niet, dan wordt het morgen. Dan wil in een rustdag inlassen, hoewel je hier nooit van tevoren weet wat er gaat gebeuren op een dag, haha.

Alleen in helder water zie je diepte (Rutger Kopland)

19. ellon
    Afbeelding van ellon

Goeiemiddag,

Beekje, de man die de tomos kwam halen, was hier precies om 10 uur. Hij is dus weg!

Ik ben natuurlijk ook weer druk met alles en niets. Ik heb de wasemkap uit elkaar gehaald en het rooster afgesopt. Nu de binnenkant nog. Ik had alleen geen filter meer, dus moest eruit. Heb ik gelijk van mijn laatste rocksvijfje (onze SdB wordt een C1000) uitgegeven aan nieuwe drinkglazen. Daarna mezelf getrakteerd op een Turkse pizza.

20. juul51
    Afbeelding van juul51

Goedemiddag.

Ik ben al twee keer naar de Aldi gefietst vandaag, ik had natuurlijk weer het verkeerde meegenomen :sad:
    Vanavond weer een verjaardag, maar gelukkig in het dorp, dus we gaan of lopend of op de fiets.
    Ik heb hier ook nog een aantal rocksvijfjes liggen, die kun je toch ook bij de Blokker besteden? Ik vergeet het altijd.

21. Lotje
    Afbeelding van Lotje

fijn Elly, lekker snel van de Tomos verlost

toen wij vanmiddag thuiskwamen lag de nieuwe cd van Smout op tafel :muziek:

eet smakelijk allemaal, wij gaan vanavond even naar moedertje op de koffie

22. job
    Afbeelding van job

Ik heb lekker op de bank gehangen, eet smakelijk.

23. ellon
    Afbeelding van ellon

Hé wat leuk, Lot! Hopelijk hebben ze er succes mee.

Juul, je kan er inderdaad bij Blokker mee betalen. Heb ik net ook gedaan.

Door de Turkse pizza heb ik nu geen trek in mijn eten, dus even wachten maar.

Eet smakelijk allemaal.

24. liesje
    Afbeelding van liesje

8620

En ik ben nog even de stad in geweest, heb een mooie witte bloes en een taupekleurig vest gekocht.... voor de bruiloft :cheer: :lol:

Ik ga bammetjes smeren.....

25. juul51
    Afbeelding van juul51

Ik moet eigenlijk ook nog iets nieuws. Schoonouders zijn over een week of zeven 65 jaar getrouwd. Ze zijn trouwens wel zo eigenwijs om het feest op de dag zelf te houden. Dan moeten ze alvast niet rekenen op onze kinderen. En ikzelf zal dan ook nog onbetaald verlof moeten aanvragen.

juul51 wijzigde dit bericht op 16-10-2010 18:40 met 12%

x
duurt nog: 24:00:00
€54.95
€29.95
x x