- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Columns
- Slim met geld
- Testpanel
- Uit het blad
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Libelle Academy
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 2014 reacties, en bestaat uit 81 pagina's. U bent momenteel op pagina last van 81.
De laatste reactie is geplaatst op 21-05-2012 10:40.
Reumatische aandoeningen (2)
- Geplaatst op maandag 07 mei 2012 09:52rommeldam
Na een mindere week heb ik het gevoel dat ik weer met minder tramadol door het leven kan.
Hier schijnt de zon en hopelijk heel de dag.
Hoe gaat het met jullie allemaal?
Liefs - Geplaatst op woensdag 09 mei 2012 15:06jsteen1
met mijn wel goed hoor Rommeltje ,sorry dat ik niet langs kwam maar had het erg druk met van alles ,de hond van onze dochter is 2weken gelede aangereden en was niet zo best onze vakantie kwam ook in de problemen maar ze is nu zo ver dat we volgende week wel weg kunnen ze is nu proef logeren vandaag en morgen avond komt ze weer thuis als het dan goed gaat blijft ze daar in onze vakantie ze kan nog niet zelf eten klinkt raar maar moet nog handmatich gevoerd woren maar de wonden genezen heel goed
maar ze mag niet zwemmen de komende weken dan moet het echt allemaal dicht zijn .
ze is 11jaar en er is gisteren met de hechtingen er uithalen gelijk bloed geprikt maar de organen zijn goed zeer goed zelfs voor een oude hond .het is een labrador ,mens en kind vriendelijk en e is altijd blij als ze bekende ziet .
hoe is het gebeurt nou ze waren uitgelaten voor de nacht rond 10
savonds en ze waren net binnen beld de burvrow aan en schoonzoon doet de deuropen en de hond blij maar ziet een loslopende kat en rent zo naar buiten en naar de overkant
schoonzoon roept haar gelijk terug ze keert en klap .de auto had ook schade hoor kon niet meer rijden bumper doormidden .
de dieren ambulance heeft ze naar de dieren arts gebracht dochter dacht nou ze gaat dood zo erg was het ,maar ze krabbeld nu weer heel goed op het heeft nog even tijd nodig zij de dierenarts gister
avond .
hoe is het nu met jou Rommeltje gaat het nog met dit rot weer ik heb ook last hoor maar ja het is nu eenmaal zo daar kunen we niks aan doen he .ook een knuffel voor jou
nog niks van madelief gehoord hier ,mandelief gaat het nog met jou
kun je het aan allemaal .
dikke knuffel voor jou
veder die hier komen of mee lezen een fijne dag nog .
liefs johanna. - Geplaatst op woensdag 09 mei 2012 17:28rommeldam
Lieve Johanna
Wat zal je schoonzoon geschrokken zijn toen de hond aangereden werd.
Gelukkig gaat het nu beter, zal langzaam maar zeker wel goed komen.
Wens ik je nu alvast een fijne vakantie kan ik het niet meer vergeten.
Het gaat op en neer met me, net als het weer
We hebben hier vandaag al van alles gehad, onweer en regen (hoosbuien vannacht) en ook zon.
Hoop dat het wat droger en stabieler weer wordt dan voel ik me en met mij veel mensen wat prettiger.
Knuffel terug voor jou.
Weet ook niet hoe het met Madelief gaat.
Liefsrommeldam wijzigde dit bericht op 09-05-2012 18:56 met 0% - Geplaatst op woensdag 09 mei 2012 18:25Madelief s
Lief Rommeltje dankjewel voor je kaart. Ik had een paar moeilijke weken .vandaag gerevalideerd, morgen of overmorgen zal ik hier weer bijschrijven. Johanna en allemaal liefs van mij.Ik leef mijn leven zo blij als ik kan.Madelief,6 maart2011 - Geplaatst op woensdag 09 mei 2012 18:56rommeldam
MADELIEF
Dat dacht ik wel daarom ook die kaart.
Liefs en een dikke knuffel. - Geplaatst op woensdag 09 mei 2012 19:40jsteen1
FFFFFFFFFijn Madelief dat we je weer even hier gezien hebben
doe kalm aan ik weet hoe zwaar het is revalideren .
dikke knuffel
en liefs terug . - Geplaatst op woensdag 09 mei 2012 19:42jsteen1
ja inderdaad Rommeltje hij emt het zich zelf erg kwalijk maar het had dochter ook kunnen gebeuren hoor .
maar ze gaat vooruit en daar gaat het om het zal nog een poos duren maar geduld hebben is een schonen zaak toch
fijne avond nog .
liefs - Geplaatst op donderdag 10 mei 2012 20:08jsteen1
deze plant was bijna dood gevroren manlief heeft alles er uit geplukt en nu word hij beloond met deze bloemen zee hij is er zo trots op .
even op de foto klikken dan hij het zo mooi .
fijne avond allemaal hier .
liefs johanna.

- Geplaatst op donderdag 10 mei 2012 21:08hse
Ik ben blij met de hele lieve en mooie kaart die ik vandaag van Madelief kreeg.
Ik werd er wel even stil van.
Liefs en sterkte van mij speciaal voor Madelief.
Inderdaad een schitterende beloning, Johanna.
Tjonge, ook weer veel gemaakt lees ik.
Sterkte met alles.gewoon liefs - Geplaatst op vrijdag 11 mei 2012 08:37rommeldam
JOHANNA
wat voor plant is dat, ik vind hem prachtig.
Liefs - Geplaatst op vrijdag 11 mei 2012 17:53Madelief s
Lieve Hse, ik vond het zelf alleen maar heel vervelend dat ik zo laat was, terwijl je notabene in mijn adresboekje staat met verjaardagsdatum erbij.
Johanna bij is precies hetzelfde aan de hand, alleen is het bij ons altijd wat later ik heb allemaal knopjes nog.Zodra de bloei uitbreekt zal ik gaan fotograferen.
Onderstaand stukje moet ik zelf nog lezen.
Ik kreeg het net in mijn inbox.
Mijn handen en onderarmen doen veel pijn dus ik stop eerst.
Ze gaan eindelijk hulpsteunen voor mijn korte armpjes zoeken bij het cardiofietsen.Had jij daar geen last van Johanna?
Gewrichtsreuma aanpakken met prednisolonliposomen
Corticosteroïden zoals prednisolon zijn een krachtig middel om gewrichtsontsteking ('reuma') te remmen, maar gaan ook gepaard met bijwerkingen. Wouter Hofkens beschrijft in zijn proefschrift de preklinische ontwikkeling van een nieuwe toedieningsvorm van prednisolon, verpakt in liposomen (minuscule vetbolletjes), op nagebootste gewrichtsreuma in muizen.
Prednisolonliposomen hopen zich vooral op in het ontstoken gewricht zodat ze juist daar hun werking uitoefenen en mogelijke bijwerkingen in de rest van het lichaam voorkomen. Deze manier van toedienen is daardoor veel effectiever dan vrij toegediend prednisolon, waardoor de dosis kan worden verlaagd. Door deze werking wordt bovendien niet alleen de ontsteking geremd maar ook de bijkomende schade aan bot en kraakbeen in het gewricht.
De specifieke werking van prednisolonliposomen heeft mogelijk te maken met de opname van dit middel door speciale lichaamscellen (macofagen). Na opname veranderen deze cellen van een ontstekingsstimulerende naar een ontstekingsremmende activiteit. Inzicht in dit mechanisme opent mogelijk nieuwe deuren naar andere doelgerichte therapieën voor inflammatoire aandoeningen.
Bron: Radboud Universiteit NijmegenIk leef mijn leven zo blij als ik kan.Madelief,6 maart2011 - Geplaatst op maandag 14 mei 2012 10:19jsteen1
goede morgen allemaal
ik kom hier al vast gedag zeggen we gaan woensdag morgen vroeg weg en ik ben 3juni weer thuis .
Madelief je vroeg of ik er ook last van had
natuurlijk ik ben ook zo groot
de fiets moet op de kleinste stand en dan ging alles net en wat je zegt onze armen zijn tekort ,en daar maakt niemand zich zo druk om om dat het haast niet voor komt ik heb op de fisio sport ook een ding daar kn ik niet met mijn handen vast houden dus die slaan we over hoor .
ja het is heel zwaar he dat revalideren en je heb ook nog eens dat je thuis werk heb en daar staan ze niet bij stil dus dubbel zo zwaar zo heb ik dat onder vonden en ik had nog veel hulp van manlief en nog steeds hoor gelukkig .
Rommeltje gaat het nog met je ik mis je hier
.
voor allemaal een dikke knuffel en tot 2juni
liefs johanna. - Geplaatst op maandag 14 mei 2012 10:26jsteen1
Madelief ik vergeet even tereageren op je artiekeltje uit de krant .
als ik ziek bent krijg ik een kuur en gelijk een kuur prednison ,
en na een dag is mijn pijn in mijn handen en heup over dat is echt zalig joh dus ik wist het al een paar jaar dat het ook daar voor werkte ik heb er toen ook met de huisarts over gesproken .
maar ik heb wel een heel erg vervelende bij werkking ik kan er niet van slapen dat is een grote ramp joh dus krijg die prednison nog maar voor 5dagen en meer eten is voor mijn niet erg voor een hoop mensen natuurlijk wel dat snap ik best .
liefs - Geplaatst op maandag 14 mei 2012 14:07benthe
quote:(Jsteen: ) (...) heb je een lekkere luie zondag gehad ??(...)quote:(Rommeldam: ) (...) Hoop dat er nog heel veel fijne vrije weekenden voor je komen dat je kunt genieten.
@Jsteen, het was een heerlijke vrije zondag, en gisteren ook weer een fijne zondag. Fijne vakantie!
@Rommeldam, dankjewel voor die lieve wens.
@Hse, jarig geweest?
@Madelief, zit er schot in het revalideren, merk je vooruitgang? - Geplaatst op maandag 14 mei 2012 14:21jsteen1
ja heerlijk en vandaag ook ben net terug heb nog een leuke broek en wat shirts gekocht ben even met mijn scoot weg gweest .
en dankje wel voor vakantie groete Benthe . - Geplaatst op maandag 14 mei 2012 19:18gertine
johanna
prettige vakantiesol omnibus lucet - Geplaatst op maandag 14 mei 2012 19:31jsteen1
Dankje wel Gertine
- Geplaatst op maandag 14 mei 2012 22:49hse
....en hoe is het met Benthe?
Ik ben inderdaad jarig geweest en mag nu 5 kruisjes tellen.gewoon liefs - Geplaatst op dinsdag 15 mei 2012 10:18rommeldam
JOHANNA
Volgens mij had ik je al een fijne vakantie gewenst vorige week maar voor de zekerheid doe ik het nog maar een keertje.
FIJNE VAKANTIE.
HSE
Ben je toch nog 5 jaar (dit jaar nog 6) jonger dan deze dame.
Liefs - Geplaatst op dinsdag 15 mei 2012 11:00hse
Ach, wat is 5 of 6 jaar verschil op deze leeftijd?
Niets toch?
Jsteen: ook van mij alvast een hele fijne vakantie toe gewenst.gewoon liefs - Geplaatst op dinsdag 15 mei 2012 13:44jsteen1
Hse met mijn is het verschil 12jaar maar je voeld er niks van hoor
dankje wel Rommeltje en Hse ,ik vertrek morgen ochtend vroeg
ik ben nu bij onze dochter alles staat klaar thuis we gaan zo nog wat boodschapjes doen wij eten hier ook dan blijft het bij ons schoon
ik kom nu niet meer lang wel vanuit spanje als het goed is .
fijne dag allemaal .
en liefs ,johanna. - Geplaatst op dinsdag 15 mei 2012 14:30rommeldam
HSE
Is niet zoveel nee op deze leeftijd.
Mijn man is 7 jaar ouder en toen we elkaar leerde kennen was ik 18 en toen was dat best een groot verschil.
Niet voor mij want voelde meteen heel goed en dat is het nu nog steeds.
JOHANNA
Dan zien we je berichtje wel verschijnen vanuit hopelijk een zonnig Spanje.
Hier is het bar en boos met het weer.
Liefs - Geplaatst op woensdag 16 mei 2012 16:09Madelief s
Ojee, ben ik nu toch nog te laat met mijn vakantiewensen voor Johanna?Johannaaaaaaaa Hele prettige vakantie!!!!!!!!!
GERTI Wat lief van je ! Joh, ik wist het helemaal niet . het heeft niet eens in het dagblad gestaan en het was ook niet op tv noord.
Maar ik heb even gegoogled en ik zag dat ze in een ander krantje stond, samen met Jack 'd Ancona.
Dames,voor de duidelijkheid, ik kreeg gisteren een lieve kaart van Gerti naar aanleiding van een tentoonstelling bij mij in de buurt van ons beider fan Maya Wildevuur. Gerti kent haar veel beter nog dan ik en is al naar de tentoonstelling geweest.
Bente, volgende week revalideer ik voor het laatst en ik moet zeggen dat ik er met veel plezier op terug zal kijken. Mijn conditie is een stuk vooruit gegaan ondanks alle beperkingen, mijn zelfvertrouwen heeft een behoorlijke oppepper gekregen en hoewel het flink afzien was,ben ik heel blij dat ik doorgezet heb.
Gaan jullie trouwens met vakantie dit jaar?
Rommeltje jij?
Wat ben jij ook nog heerlijk jong.
Bente en Hse schelen ook maar een jaartje
Ik stop eerst weer.
Vergeet helemaal dat ik na mijn ontbijt van 8uur nog niets weer gegeten heb.Fijne hemelvaartdag als ik jullie niet meer zie.Ik leef mijn leven zo blij als ik kan.Madelief,6 maart2011 - Geplaatst op woensdag 16 mei 2012 18:22rommeldam
MADELIEF
Heb je dan geen honger zolang zonder wat te eten lukt mij niet.
Eet niet veel maar wel geregeld.
We zijn wel van plan om met vakantie te gaan, maar wanneer en hoe vaak ligt aan het weer en aan mijn gezondheid.
Liefs - Geplaatst op maandag 21 mei 2012 10:40rommeldam
Hoop dat het bij jullie ook zonnig weer is.
Ben al in het bos gaan wandelen en zag er een jong eekhoorntje en bij de kinderboerderij was een paardje geboren.
Liefs
Dit onderwerp heeft 2014 reacties, en bestaat uit 81 pagina's. U bent momenteel op pagina last van 81.
De laatste reactie is geplaatst op 21-05-2012 10:40.
Reumatische aandoeningen (2)