Forum reacties

1. Libelle
  2. Forums
  3. Gezondheid & Psychologie
  4. Reumatische aandoeningen (2)

Dit onderwerp heeft 2014 reacties, en bestaat uit 81 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 81.
De laatste reactie is geplaatst op 21-05-2012 10:40.

Reumatische aandoeningen (2)

Ga naar een onderdeel
  1. tijsje
    Afbeelding van tijsje

Ik ben blij voor Jippie dat ze even kan bijtanken bij een vriendin. Daar heb je wat aan. Lief dat ze even neerzet dat ze een paar daagjes off line is.

Omi, vandaag heeft jongste zijn brommer met de garageman opgehaald van het bureau. Ik kon het ook merken aan hem toen hij eind van de middag weer thuis kwam. Hij is aangeslagen en baalt zo ontzettend. Jongste heeft foto's gemaakt met zijn mobiel en ze op zijn hyves gezet; zo verwerkt hij het door de reacties en tekens van meeleven van zijn vrienden en klasgenoten. Er is van slachtofferhulp nog wel naar hem gebeld, maar dat hoeft voor hem niet. Ik vind het wel goed dat ze dat aanbieden.
    Heerlijk nog maar één ochtendje werken. Ik heb echt zin in een paar dagen vrij.

Ja Benthe, ik las hier in het plaatselijke sufferdje pas nog dat de huizenmarkt aantrekt. Het is vast wel regio gebonden. En het ligt ook aan het segment waarin je je huis hebt en de staat van onderhoud van het huis. Bij mijn schoonmoeder zie ik het toch wat somber in omdat het huis onderhoud nodig heeft en de keuken en sanitair vernieuwd moet worden. Het is allemaal wat gedateerd inmiddels, zoals veel huizen waar ouderen in wonen.

Joek, waarom heb jij zoveel je zonnebril op? Heb je gevoelige ogen?
    Wat fijn dat je een eigen kantoortje hebt. En af en toe eventjes spijbelen? Dat heet toch gewoon pauze :lol:

Madelief?

tijsje wijzigde dit bericht op 14-10-2010 19:18 met 0%

2. Madelief s
    Afbeelding van Madelief s

Afgelopen nacht heb ik naar de redding van de mijnwerkers zitten kijken. het leidde behoorlijk af want ik was toch zó boos!.
    Vandaag , Lees donderdag, werd ik alleen maar verdrietiger en bozer van de reactisch van het ziekehuis. Nu ga ik naar bed morgen vertel ik wel hoe het zit.

Ik leef mijn leven zo blij als ik kan.Madelief,6 maart2011

3. Madelief s

Zojuist is mijn dochter aangereden op de fiets. Ze was net nog bij me om de auto terug te brengen en haar eigen fiets op te halen. Ze belde net vanaf het kruispunt van een vrij drukke weg. De automobilist die haar aanreed heeft haar 100 euro gegeven en zijn adres achtergelaten en mijn man die nog geen minuut thuis is van zijn werk is nu naar haar toe om haar en haar gekreukelde fiets naar huis te brengen.
    Toen ze net thuis bij mij was, was ze nog helemaal overstuur van een ongeluk dat ze net op de A28 had gezien, en nu dit. Ze zou ook nog een kaart voor mamske op de bus doen voor mij.Wat een toestanden allemaal binnen een halfuur.

Madelief s wijzigde dit bericht op 15-10-2010 17:47 met 0%

4. rommeldam
    Afbeelding van rommeldam

MADELIEF

Ik schrik van je berichtje

Wat zal je geschrokken zijn, heeft ze niets?

Wens je dochter maar sterkte met alles.

Liefs van Rommeltje

5. tijsje
    Afbeelding van tijsje

Hé Rommeldam! Je bent dus nog wel een stille meelezer zie ik. Groetjes van mij.

Madelief, wat akelig allemaal. Eerst je frustratie van een onbevredigend ziekenhuis en dan nog een ongeluk er bovenop. Dat is niet goed. Hoe gaat het met je dochter? Wat een schrik.
    Apart wel van de aanrijder dat hij je dochter ¤ 100,- geeft en zijn adres achterlaat en dan weggaat. Ik hoop dat het adres klopt...

6. gertine
    Afbeelding van gertine

o madelief wat zal je geschrokken zijn maar gelukkig heeft ze zelf niets, wel overstuur maar dat is zo gek niet en die man moet zich ook schuldig voelen anders geeft hij haar niet zo makkelijk geld

heb je zelf al wat gehoord van die dokter?

sol omnibus lucet

7. Madelief s

Met mijn dochter gaat het we weer goed. Haar voorwiel ligt wel helemaal in de kreukels maar zelf is ze met de schrik vrij gekomen. ze was trouwens met haar hoofd nog bij dat andere ongeluk.

Ik heb gisteren weeer de hele dag bij de telefoon doorgebracht eergisteren belde ze pas om halfzes nu iets eerder.
    Nee de dokter had er geen verklaring voor. Ik moest de elektroden dan maar aan de rechterkant van mijn onderrug gaan plakken als ik daar zo'n pijn had en anders moest ik maar stoppen met de tens. "En dan? vroeg ik.Is alles dan voor niets geweest? En hoe zit het dan met vervolgafspraken? word ik dan weer van kastje naar de muur gestuurd? Hoor ik dan weer een jaar niks van jullie?"
    Tja dat wist zij ook niet.We hebben nu de vervolgafspraak laten staan.

Toen mijn man thuis kwam was hij woedend. "Wat is dat voor oplossing zei hij. Dat ga je je niet doen hoor. Morgen ga je de tens gewoon weer links gebruiken en als de pijn rechts terugkomt dan nemen we contact op met je neuroloog via de mail."zei hij. Dat was ik ook al van plan.

Ik begrijp trouwens helemaal niet wanneer een verpleegkundige expliciet op haar spreekuur zegt als je daar voor het eerst komt. "kijk, ik schrijf mijn naam op het gebruiksaanwijzingsboekje zodat u mij als er iets is kunt laten oppiepen. Ik ben altijd wel ergens in het gebouw dus altijd naar mij vragen dan bel ik u terug."
    Dan denk je toch dat je tussen de tijd dat je belt en een uur ofzo, teruggebeld wordt? Toen ik tegen haar zei dat ik de hele dag bij de telefoon op haar had zitten wachten met die pijn zei ze. ,j"Ja, de dingen hier gaan gewoon door hoor. ik had wel de hele dag spreekuur.". "Maar ik had u maar twee minuten nodig "zei ik .Geen antwoord.
    En toen gisteren deze reactie.Snappen jullie dat dit boos en verdrietig maakt?
    Mijn professoren staan me notabene altijd te woord, de cardioloog ook.Hun secretaresses piepen ze gewoon op als ik een vraag heb over wel of niet stoppen van medicijnen ofzo.en tot nu toe heb ik ze altijd en heel vriendelijk vrijwel direct aan de lijn gehad. heel uitzonderlijk, dat wel.Maar dit slaat echt alles vind ik.Of zie ik het nu zo verkeerd?

8. hse
    Afbeelding van hse

Madelief, dat is inderdaad schrikken.
    Sterkte.
    En ook sterkte voor al dat gedoe rondom die elektroden.
    Ik kan me helemaal voorstellen dat jouw manlief hier heel erg boos om wordt.
    Ik hoop dat er gauw duidelijkheid komt.

gewoon liefs

9. OMI64
    Afbeelding van OMI64

Madelief gelukkig is er met je dochter zelf geen letsel en alleen de schrik. Dat had deze jongeman dan gauw bekeken E 100,00 Hij zal zich wel schuldig hebben gevoeld danders doe je dat niet.
    Heel vervelend dat gedoe met de tens denk je dat het voor de pijn moet helpen krijg je er pijn van. De verpleegster is ook niet erg attent ik zou zeker de neuroloog benaderen dit kan toch niet zo maar.
    heel veel sterkte.
    Alle andere dames fijn weekend.

Ouders leren kinderen spreken, kinderen leren ouders zwijgen.

10. tijsje
    Afbeelding van tijsje

Ben je betoeterd Madelief? Natuurlijk zie je dat niet verkeerd. De indruk werd wel degelijk gewekt dat je te allen tijde kon bellen naar die verpleegkundige. Zo zie je maar weer dat wat met de mond belijd wordt niet altijd daadwerkelijk zo loopt. Ik denk dat de verpleegkundige niet vaak aan de hand heeft gehad dat mensen daadwerkelijk bellen, anders kan ik het niet verklaren. Zij heeft de ernst van de situatie totaal verkeerd ingeschat. Ik vind het heel erg jammer dat jou dat nu weer moet overkomen.
    Gelukkig is je man voortvarend en was je zelf ook al tot de conclusie gekomen dat je je niet weer tot deze pleeg moet wenden, maar tot iemand die meer op de hoogte is van de complexiteit van jouw ziektes. Je zou verdorie toch denken dat mensen die van een tens gebruik maken bepaald geen standaard patiënten zijn :frons:
    Je ziet; ik wind me er ook over op :nee:
    Ik ben heel benieuwd hoe het vandaag gegaan is, maar ik snap ook wel dat forummen niet iets is wat hoog op je prioriteitenlijstje staat als je je zo rot voelt. Liefs en sterkte voor jou.
    Fijn dat het met je dochter goed is afgelopen als is de schade aan de fiets flink vervelend. Heeft ze aan die honderd euro genoeg om 'm te laten repareren? En gaat ze nog contact opnemen met die man of laat ze het er maar bij?

Met mijn moeder gaat het voor de zoveelste keer niet zo goed. Nu heeft ze weer een virus of iets dergelijks; ze ligt al dagen op bed. Haar man heb ik gister weer drie kwartier aan de telefoon gehad. Maar ik heb er ook geen oplossing voor. Ik ga morgen wel even langs. Vandaag ging het ietsje beter. Wat een uitzichtloze situatie is dat zeg. Je zou er somber van worden.

Gelukkig heb ik nu herfstvakantie en daar ga ik van genieten. :)

11. zwaluw
    Afbeelding van zwaluw

Madelief wat vervelend hoe dat allemaal loopt met je tens. Wat een trut van een de verpleegkundige. Als ze die belofte niet waar kan maken, moet ze hem niet doen. En wat een schrik met je dochter! Is de fiets verder wel in orde, behalve dat wiel? Voor 100 euro koop je geen andere fiets.
    Ik zie dat Cinnemon al weer veilig is thuisgekomen. Mooi dat je plezierig terug kijkt op onze meeting. Je hebt het vast heel fijn gehad op je vakantie. Vond je het jammer dat je in Taipei niet de stad in kon? Ik herinner me dat je de vorige keer zo ondernemend was op je tussenstops. En thuis moest je aan de poets, maar daar is overheen te komen hè?
    quote:
    tijsje schreef op 12 oktober 2010 @ 19:45:

20 September ben ik bij Mamske [...] Dus het is een kleine meeting. Maar, als het jullie geruststelt: wij gaan het flink over jullie allemaal hebben en zo zijn jullie er toch ook een beetje bij :lol: :cheer:

Zet er dan maar een webcam bij en skype aan, dan kunnen we mee-roddelen.
    Hoe is het nu met je jongste?
    Wat vervelend dat het niet goed gaat met je moeder. Weet je wat ik wel eens denk over huizen verkopen? Je moet al je meubelen er uit halen. Vooral als het van een ouder iemand is en er alleen een bed laten staan met een leuke foulard er overheen en een mooi Ikea-bankje en een poef neerzetten en een modern eet- ameublementje. Een vaas met mooie takken. Dus heel weinig meubelen, maar wel modern en verder veel leeg laten. Eventueel de muren witten. Ik denk dat die moeite zich terugbetaalt. Dat komt veel beter over op de kijker.
    Benthe dat klinkt goed over je huis. Zo'n huis zou ik ook wel willen, maar ik zie te veel op tegen verhuizen.
    Joek geniet al lekker van haar nieuwe plekje. En is druk.
    Jippie ik hoop dat je even lekker kan bijtanken.
    Ik heb van de week mijn praatje over vluchtelingenwerk gehouden. Ik was matig tevreden. Ik zou het een zesje willen geven, maar de mensen die er zaten waren vol lof over het verhaal en hadden nog veel vragen en daarna nog discussie over het onderwerp. Dus alles bij elkaar ging het wel.
    Ik ben dinsdag naar het theater geweest. Een voorstelling van Aaf Brandt Corstius en Machteld van Gelder; 'Luxeproblemen'. 'Een ideale vrouw worden, daar hielpen vroeger de handboeken bij. Tegenwoordig is een ideale vrouw een gelukkige vrouw. Om gelukkig te worden moet je vele problemen overwinnen. Eerst kinderproblemen dan studentenproblemen dan huwelijksproblemen en dan hopelijk, als je alles goed doet, dan bereik je de Luxeproblemen. Het motto
    van deze theateravond: zorg voor problemen die bij je passen. En los ze op. Van opgeloste problemen word je vrolijk en dus gelukkig. Voila!
    ' Het was een interactie met de zaal en allemaal heel geestig. Ze maakten bijvoorbeeld een schijf van 5 met eigenschappen die je wenst te vinden bij een man. Maar ... als je nog op zoek bent en je vindt er een die aan 3 van de 5 voldoet, neem hem dan want meer is onhaalbaar. Toen moesten de vrouwen in de zaal roepen wat ze een belangrijke eigenschap vonden. Daar kwamen hele gekke dingen uit. Handig werd wel erg gezocht. In de pauze kon je dan stemmen en dan zetten ze het in hun volgende boek en dan kunnen mannen dat boek raadplegen en kijken waar ze met hun karakter een goede kans maken.
    Daarna deden ze een tasjes- analyse. Hoe je aan de hand van de inhoud van een tas kan raden wie en hoe de eigenaresse is.
    Alles met een vette knipoog hoor.
    Fijn weekend allemaal.

zwaluw wijzigde dit bericht op 16-10-2010 21:43 met 11%

12. rommeldam
    Afbeelding van rommeldam

TIJSJE

Groetjes terug

Ik lees hier bijna nooit mee maar was benieuwd hoe het met Madelief ging met het tensapparaat.

En toen ik las van de dochter heb ik even gereageerd.

groetjes voor allemaal.

13. Madelief s

Zwaluw. als mensen na jouw praatje veel vragen stellen en er breekt een levendige discussie los, dan denk ik dat jij het goed hebt gedaan. Want dat is het bewijs dat mensen goed hebben geluisterd en bovenal jouw verhaal goed in zich hebben opgenomen.Missie geslaagd zou ik zeggen. Vind ik wel een 8 waard hoor.
    Rommeltje wat lief van je.

Ik kan nog niet echt juichen over het tens apparaat want ik begin een pleister allergie te ontwikkelen op de plaatsen waar de elektroden geplakt moeten worden.Dus, misschien is het over een week wel einde verhaal Het begint trouwens wel te werken. En aan de rechterkant heb ik nog niet weer die hele felle pijnsteken gevoeld.

De fiets van mijn dochter is mijn oude fiets die ik in 2003 heb gekocht voor 700euro. Hij was nog heel erg goed want sinds een jaar of twee rijd ik op een elektrische fiets.
    Maar, de man die haar aanreed was alleraardigst en absoluut niet van plan haar te benadelen . hij gaf haar gewoon al het cash geld wat hij zo gauw kon vinden, gaf zijn adres,telefoonnummer etc. En zei dat hij in alle landen van de wereld waar hij voor buitenlandse zaken naar toe reed nog nooit een ongeluk had veroorzaakt en dat hem dat nu in Groningen moest overkomen. Hij wilde heel graag zijn noclaimkorting houden dus als het meer kostte of als ze bij thuiskomst nog een gat in haar kleding ontdekte dan moest ze maar bellen. Hij wilde haar ook wel thuisbrengen, maar omdat wij zo dichtbij woonden wilde dochter liever door haar vader naar huis gebracht worden.Zelf ,hoewel ze over de motorkap op straat stuiterde , had ze niets op een blauwe plek na.

Heel anders dus als het verhaal dat Tijsje vertelde over die automobilist die haar zoon aanreed.
    Ik vind Aaf Brandt Corstius leuk! Vandaag in het Volkskrant magazine stond een artikel over haar en Machteld van Gelder o.a.over dat boek en de voorstelling. Ik lees haar columns altijd met vel plezier.
    Ik ben moe nu.Heb geprobeerd een stukje te wandelen vanmiddag om te trainen voor woensdag, want ik wil dat het doorgaat. Ondertussen wat foto's gemaakt. En ohhh wat zit die nieuwe winterjas lekker,want wondanks het zonnetje ,wat is het al koud.brrrr!!!! :cheer:
    Prettige avond allemaal

14. cinnemon
    Afbeelding van cinnemon

Dames, ik ben niet zo sopperig, maar had ook een heleboel andere dingen te doen, o.a. de Good and Services Tax. GST, zelfde als BTW.

Joek, de Tax heeft het hier een beetje vereenvoudigd, als je als zelfstandige, regel matig ongeveer het zelfde bedrag betaald per 3 maanden, dan sturen ze je elke 3 maanden een voorlopig voorschot brief en eind van het jaar wordt het recht getrokken, begrijp je ?

Natuurlijk mag je zelf het bedrag veranderen, als het te veel is enz, maar dat vergelijk ik dan in mijn computerboekhouding en als het aardig het zelfde is, dan betaal ik het gewoon op 28 okt.

Zondag is de 1e dag, dat het warm was, we hebben hier ook veel regen en storm gehad, ben met Tina naar een multiculturele dag geweest, waar alle landen aanwezig waren in een groot park, op tredens van zingen en dansen en overal verschillende voedsel kramen, druk, kleurig en gezellig.

De mode, ik keek mijn ogen uit, Holland is een langebroekenland heel begrijpelijk voor de kou, maar er zijn haast geen rokjes te koop, ik heb dames van dik in de 70 met leggings gezien, hier hebben alleen de jonge meisjes leggings aan, hier dragen we nog veel rokken, ook lange broeken, het heeft met het weer te maken.
    Over het algemeen zijn de mensen bij jullie slanker dan hier, maar dat heeft met de fiets te maken, hier wordt niet gefietst, het wordt wel gepropagandeerd ?, vreemd woord !, maar het is hier heuvelachtig en gevaarlijk, de automobilisten zijn niet gewent aan fietsers plus dat de fietsers midden op de weg rijden, dus die weten ook niet hoe het moet.

Vrijdag middag een beetje zon, mijn zuster zegt kom, we gaan boodschappen doen, we gaan naar Breukelen, leuk , daar zien we een marktje, dus wij lopen over de markt, ik koop 2 cyclames, dan wil zij ook iets kopen, pakt haar portemonnaie, maar de koopman heeft niet wat ze wilt en we gaan verder, laten we even op dat terrasje zitten met heel stoer een pilsje, zo een beetje happy hour, eind van de week, terwijl we zo in het zonnetje zitten, zoekt ze haar portemonnaie, waar is die nu ?, nee.. ik heb hem niet, zeker verloren, wij opdrinken en over de markt onze route terug en overal vragen, Nee, niemand heeft hem gezien.
    Nu naar de politie, ja , die is dicht na 5 uur, dus dan naar huis, kaarten blokkeren, thuis begint de telefoon, mijn zuster lacht. en schrijft een hele route op, ja bij de goudreinet eraf etc.
    Kom, nu gaan we naar Veenendaal, wij rijden 50 kilometer, wij vinden precies het adres en daar staat een heel aardige dierenvoedermarktkoopman, iemand had de portemonnaie gevonden, hij had gezegt, "geef maar hier, ik verzorg dat wel".
    Wat een opluchting, geld en kaarten zaten er nog in, fijne man.

Madelief, dat pijnkastje heeft dat te maken met magnetisme ?, omdat er een plus en min electrode aanzitten, ik vind het interessant omdat ze er zo pijn mee kunnen wegkrijgen.

Zwaluw, ik denk ook dat je alles goed vertelt hebt, wat ze hebben willen horen, als jij het maar een matig 6je vond, dan heb je misschien iets achter gehouden, wat zij niet weten.

We zijn op de heen weg Taipei in geweest, we hebben daar 2 nachten geslapen en 3 dagen rondgekeken, het is net Nederland, alleen hun ogen staan iets anders, dat is het enige verschil, goed bedoeld, heel vriendelijke en hardwerkende mensen, alle prijzen zijn ongeveer het zelfde als in Europa, vermoedelijk hebben ze ook daarom de zelfde soc. voorzieningen, mooie winkels, zelfde mode als bij ons, het reizen ging goed, zolang je maar een plattegrond heb, dus we gingen van bus station naar trein station enz.
    Het eten is er heel goedkoop, het klimaat sub tropisch, we voelden ons er heel veilig.

heb niet alles terug gelezen, de volgende keer meer, groetjes.

cinnemon wijzigde dit bericht op 17-10-2010 22:34 met 4%

15. rommeldam
    Afbeelding van rommeldam

MADELIEF

Er zijn speciale pleisters als je niet tegen de standaardpleisters kunt.

Mijn man heeft een tens gebruikt en daarom weet ik dat.

16. joek
    Afbeelding van joek

Zwaluw, de drukte valt wel weer mee, hoor.
    Gisteren ging mijn wasmachine stuk, dat is dan weer minder. Maar, gelukkig hebben we internet.....we hebben dus meteen een nieuwe besteld, hij komt woensdag. Ik zag het niet zitten om in mijn eentje een nieuwe uit te zoeken.
    Dit kost weinig tijd, je hoeft de deur niet uit en hij wordt netjes bezorgd, op zolder gezet en de oude wordt weer meegenomen. Perfect dus, afgezien dat het weer (onverwacht) geld kost.

Madelief, er zijn inderdaad aparte pleisters. Hoe gaat het nu met het goede been?

Cinnemon, leuk dat de mode je zo opviel in Nederland. Ik loop ook nooit in een jurk of rok. Alleen deze zomer, inderdaad met een legging eronder. Ik vind het juist een uitkomst, ik vind dat ik van die rare benen heb! Zo valt het niet zo op.

Zwaluw, de voorstelling met Aaf..... klinkt inderdaad erg leuk. Wij gaan veel te weinig naar het theater. Wanneer ik ga, vind ik het altijd weer leuk. Maar het komt er gewoon niet van om te boeken.

Tijsje, ik heb inderdaad erg gevoelige ogen. Eerst had ik lenzen, dan heb je vaker last van lichtgevoelige ogen. Nu heb ik jaren terug mijn ogen laten laseren, daar heb ik ook wat lichtgevoelige ogen aan overgehouden.
    Maar ik ben sowieso hypergevoelig overal voor. Dingen aan mijn huid of geluiden of bep. licht; daar kan ik al snel niet goed tegen. Erg onhandig, ik weet niet hoe ik er aan kom.

Ik ga nu lekker een broodje eten, het is alweer half één.

17. Madelief s

quote:
    rommeldam schreef op 18 oktober 2010 @ 08:20:
    MADELIEF

Er zijn speciale pleisters als je niet tegen de standaardpleisters kunt.

Mijn man heeft een tens gebruikt en daarom weet ik dat.
    Lief Rommeltje, ik mag toch aannemen dat ik toch tens heb gekregen met de meest huidvriendelijke pleisters die er bestaan.Er stond met dikke letters dat ik een pleister allergie heb en een heel dunne huid vanwege de prednison.
    kreeg jouw man ook de tens voor een niet operabele aandoening met veel pijnklachten?

18. benthe
    Afbeelding van benthe

@Madelief, je kunt een soort second skin gebruiken. Dat is zelfs voor de meest allergene, gevoelige, dunne, aangetaste en geïrriteerde huid te gebruiken. Mensen met stoma's, mensen met complexe huidaandoeningen of mensen die dagelijks een neusbril moeten plakken (op dezelfde plek) gebruiken dat ook.
    Dat spul plak je eerst op je huid en daarover plak je ander pleistermateriaal.

@Cinnemon, je bent in de verkeerde winkels geweest want het barst hier van de rokjes en jurkjes. Tijdens onze ontmoeting droeg ik een broek, maar meestal draag ik rokken/jurken. Mét panty, met blote benen of met een legging.

@Allemaal, groetjes en alle goeds!

19. squireltje
    Afbeelding van squireltje

Duoderm extra dun, of duoderm thin, kan ook voor hele gevoelige huid worden gebruikt,is altijd te overleggen,denk ik met de nurse van de tense apparaat.
    Ik weet het niet,ben geen verpleegkundige en geen arts,maar ik ken het duoderm wel.
    Het is heel vervelend als je plekken krijgt van de pleisters, madelief.

Ik ben ik en niemand anders

20. rommeldam
    Afbeelding van rommeldam

MADELIEF

Als je een proefapparaat hebt dan krijg je de standaarspleisters volgens mij, tenminste dat was jaren terug zo.

Mijn man heeft al jaren zijn eigen tensapp. maar gebruikt het niet meer omdat het niet meer helpt.

Hij is geopereerd aan een hernia maar binnen heel korte tijd was die weer terug en omdat ze liever nier weer een operatie deden heeft hij een tensapp. gekregen, plakte ik elke morgen 4 pleisters op zijn rug en regelde hij zelf de stroom.

We zijn ook nog naar een of andere prof. in Zevenaar geweest maar die wilde alleen opereren als mijn man niet meer kon lopen.

Moet zeggen het gaat nu goed met hem, ja natuurlijk heeft hij wel pijn en als het nodig is gebruikt hij tramadol.

Sterkte.

21. zwaluw
    Afbeelding van zwaluw

quote:
    Madelief s schreef op 17 oktober 2010 @ 20:31:
    Zwaluw. als mensen na jouw praatje veel vragen stellen en er breekt een levendige discussie los, dan denk ik dat jij het goed hebt gedaan. Want dat is het bewijs dat mensen goed hebben geluisterd en bovenal jouw verhaal goed in zich hebben opgenomen.Missie geslaagd zou ik zeggen. Vind ik wel een 8 waard hoor.

Dankjewel Madelief. Terugdenkend ging het ook eigenlijk wel goed. Ik was alleen een paar dingen vergeten te vertellen, maar dat hebben ze niet gemerkt of gemist.
    Wat gelukkig dat je dochter niets heeft en alleen de schrik en een kapotte fiets. Nou die zal wel gemaakt kunnen worden. Het scheelt sowieso als de schuldige zich om haar bekommert en het erg vindt. Echt frustrerend als hij zich er niets van aantrekt en zelfs door rijdt.
    Was dat bij jouw jongste niet het geval Tijsje?
    Je traint voor woensdag; bedoel je morgen? Dat je naar Mamske gaat?
    Ik heb gisteren ook mijn winterjas weer opgezocht. Tot nu toe kon het met een tussenin jas, maar wat was het opeens koud, afgelopen weekend.
    Heel wat anders dan bij Cinnemon. Hier werd het opeens winter.
    Cinnemon heb je dezelfde smaak wat betreft kleding als je zuster? Want je bent waarschijnlijk naar haar winkels geweest. De meeste vrouwen dragen idd broeken, maar er zijn best wel rokken te koop hoor. Het is maar net waar je gaat winkelen.
    Benthe ik denk dat rokjes jou heel mooi staan.
    Ik heb een paar maanden geleden een paar leggings gekocht, maar op de een of andere manier vind ik het niet zo bij me passen. Dat kan ook komen omdat ik nu al weet hoe mijn man zal kijken als ik er een draag. :? Ik vind het wel mooi om een donkere maillot onder een rok te dragen.
    Wat een geluk dat je zus haar portemonaie terug kreeg!
    Joek fijn dat ze de wasmachine op zolder zetten. Ik hoor tegenwoordig steeds meer woonwinkels die hun meubelen alleen op de begane grond naar binnen willen brengen en niet naar boven. Dat is toch gek?
    Joek je bent gewoon een gevoelig typje. :lol:
    quote:
    Madelief s schreef op 18 oktober 2010 @ 22:33:[...]
    ik mag toch aannemen dat ik toch tens heb gekregen met de meest huidvriendelijke pleisters die er bestaan.Er stond met dikke letters dat ik een pleister allergie heb en een heel dunne huid vanwege de prednison.

Nee dat denk ik, net als Rommel, niet.
    Rommel wat jammer dat de tens voor je man niet meer helpt.
    Ik ken iemand die heeft de tens onderhuids geimplanteerd gekregen.
    Ik kan ook niet tegen pleisters. Als ik geprikt ben voor bloedafnemen krijg ik altijd een gaasje met van dat witte vlies er overheen. Daar kan ik wel tegen. En de laatste keer kreeg ik een soort gehaakt kousje. Dat was helemaal ideaal. Na bloedprikken krijg ik heel vaak een nabloeding. Heel vervelend, omdat ik dan juist vaak ga winkelen. Het ziekenhuis staat in Alkmaar en dat is een leuk winkelstadje.
    Vandaag zat ik aan de Reumalijn. Volgende week hebben we trainingsdag en die heb ik helpen voorbereiden.

22. rommeldam
    Afbeelding van rommeldam

ZWALUW

Mijn man moet begin november naar de orthopeet voor zijn voet ( komt misschien van de rug af ) en dan kan hij het meteen bespreken.

Veel plezier volgende week met de trainingdag.

Groetjes van rommeltje

23. Madelief s

Wat zijn jullie lief, en wat denken jullie goed mee!
    AL die huidmiddelen die jullie noemen schrijf ik op en neem ik mee. Ik heb inderdaad nu een proeftens.
    Hier laat ik het bij. Ben erg verdrietig . Uitje met Tijsje en Mamske van vandaag heb ik gisteren moeten afzeggen. Te veel pijn, te moe. te onverantwoord om te gaan.En ik kan er niet tegen om afspraken af te moeten zeggen. Nog steeds niet. het voelt als falen. Het voelt schuldig,en dat is natuurlijk helemaal niet aan de orde maar het voelt zo.

halfvijf komt Wieke Biesheuvel praten over het Liliane fonds bij 4ME op tv ik weet alleen niet welk rtl net dat ook nog maar weer is.

24. jippie_
    Afbeelding van jippie_

ooooh Madelief, wat jammer! Vooral voor jou. Ik had het je zo gegund om nu eens Mamske te mogen ontmoeten. Jullie kennen elkaar nu al zo lang en nu mag het weer niet zo zijn. Heel jammer!
    Maar schuldig hoef je je niet te voelen, want Mamske weet vast wel hoe je je nu voelt. Dat begrijpt ze echt wel. Hopelijk komen er toch betere tijden en kunnen jullie in het voorjaar ergens afspreken? Ik hoop het echt. Sterkte, lieve Madelief!
    Zwaluw, gisteren heb ik nog wat kleertjes en een wipstoeltje gekregen. Is de baby er al? Ik wil het graag naar je brengen. Zeg jij maar wanneer het het beste uitkomt.
    Cinnemon, ik heb vorige week samen met mijn vriendin de film The Tree gezien. Wat een ontroerend mooie film. Prachtige natuuropnames en spel. Nu kon ik zien hoe bij jullie de huizen verhuist worden.
    Fijne woensdag nog voor alle meiden hier.

25. mamske1
    Afbeelding van mamske1

Och Madelief, als geen ander begrijp ik je frustratie. Het moeten afzeggen is erg vervelend voor jezelf en voor de personen die je dit nieuws moet mededelen. Er was zeker een beetje teleurstelling, had je gewoon graag ontmoet maar er is alle begrip en..............NU HEBBEN WE HET NOG TE GOED!!!!!!! Dat is ook heel erg leuk om heen uit te kijken! Veel liefs en sterkte met de tens.

Voor de wereld ben je zomaar een persoon, maar voor een persoon kun je de hele wereld zijn!

x
duurt nog: 24:00:00
€54.95
€29.95
x x