- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Columns
- Slim met geld
- Testpanel
- Uit het blad
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Libelle Academy
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 2518 reacties, en bestaat uit 101 pagina's. U bent momenteel op pagina last van 101.
De laatste reactie is geplaatst op 22-05-2012 15:01.
Even niet blij (2)
- Geplaatst op zondag 13 mei 2012 22:24lievejulia
sterin,op een open forum kan je overal mee lezen,jij praat op 2 topic's over ons maak het nu weg wezen hier

- Geplaatst op maandag 14 mei 2012 09:05Sterin
quote:lievejulia schreef op 13 mei 2012 @ 22:24:
sterin,op een open forum kan je overal mee lezen,jij praat op 2 topic's over ons maak het nu weg wezen hier

Dit bedoel ik nu...
Laat dat lieve d'r maar af.
Blijf bij jezelf, maar denk ook aan anderen... - Geplaatst op maandag 14 mei 2012 09:31hse
Ik ben niet blij hiermee.
Geen idee wat er geschreven is door jou over ons....en kan daar dus geen mening over hebben, Sterin.
Misschien zou je daar zelf wat meer duidelijkheid over kunnen geven want dit voelt bij mij ook niet goed.
Het lijkt mij logischer dat je met ons praat dan dat je over ons praat...nu ja...schrijft.
Er is hier door meerderen uitleg aan jou gegeven...maar blijkbaar niet genoeg en dan had jij daar naar kunnen vragen zoals jij mij dat voor hield.
Ik vind het heel jammer dat het zo gaat en dat is zeker niet de intentie geweest van degenen die hier schrijven...en degenen...dat kan voor de duidelijkheid iedereen zijn omdat het forum voor een ieder toegankelijk is. Ik sluit dus niemand uit.hse wijzigde dit bericht op 14-05-2012 09:35 met 53%gewoon liefs - Geplaatst op maandag 14 mei 2012 09:44Sterin
hse, ik heb echt niet veel gezegd over jullie!!!
Heb alleen gezegd dat ik een best wel een rot weekend had gehad, dat een topic daar invloed op had gehad. Had tussen haakjes gezet- niet blij...maar vind niet dat ik daarmee roddel. Meer mijn gevoel uitleggen daar. Heb ik ook hier gedaan. Maar om daarvoor zo om te gaan met je medemens. Bevestigd alleen al mijn gevoel.
(heb dat stukkie inmiddels weggehaald)
Blijf bij jezelf, maar denk ook aan anderen... - Geplaatst op maandag 14 mei 2012 13:36hse
Hum,....ik vind het toch heel vervelend , Sterin.
Hoe je het ook wendt of keert...zeker als je een verwijzing naar een ander topic erbij zit en als ik heel eerlijk ben...je krijgt Lievejulia niet zo gauw kwaad of gepikeerd of hoe je het ook maar noemen wilt.
Ik snap best dat je het één en ander van je af wilt schrijven want eh...dat doe ik ook regelmatig over bepaalde dingen maar zoals ik al eerder zei...Ik heb het daar niet gelezen en kan het naar mijn idee dan ook niet goed inschatten en misschien wil ik dat ook wel helemaal niet.
Dit topic en de positieve tegenhanger zijn in het leven geroepen om met elkaar te delen ...de fijne dingen en de dingen die minder goed gaan.
Het zou positiever/eerlijker geweest zijn als je het hier had geschreven waar het ontstaan is en ook omdat dit het juiste topic is.
...
...maar dat vind ik en ik ga nu tot de orde van de dag over en even richting blij.gewoon liefs - Geplaatst op maandag 14 mei 2012 13:36Ellenwiske
Zo, dat is er uit allemaal. Ik heb echt geen zin om hier nog iets op te zeggen. Gewoon omdat ik verder wil en geen zin heb in gezeur en terug blijven komen op iets wat geweest is. We hebben allemaal wel belangrijkere dingen te doen dacht ik.
Ik ben niet blij dat de orkaan die afgelopen donderdag hier vlak langs kwam zoveel heeft aangericht in mijn geboortedorp en het huis, tuin, (van broers) kerkhof en dak van huis van vrienden. En natuurlijk alle dingen die er gebeurd zijn bij andere mensen. Zo raar. Hier werd het alleen maar heel donker, maar drie kilometer verderop ravage. Op youtube staan filmpjes erover. Hier een overzichtje, maar de andere films duren langer en zijn indrukwekkender. Veelal gemaakt door mensen uit andere delen van het land die een storm najagen.
meer dan wind
Niet blij met nogal wat familieperikelingen. Maar goed daar weid ik liever niet teveel over uit. Ben me toch even heel goed bewust van het openbare van het forum. - Geplaatst op maandag 14 mei 2012 13:39Ellenwiske
PFttt Hse en ik postten tegelijk. (Even voor de duidelijkheid dat ik dus niet op dat berichtje reageerde). - Geplaatst op maandag 14 mei 2012 14:00Boekenwurm
Tje; Ew; ik heb het filmpje gezien en inderdaad ; de vernielingen liegen er niet om....
Toch fijn; dat het jullie huis niet getroffen heeft.
Sterkte met de familieperikelen.! - Geplaatst op maandag 14 mei 2012 14:47hse
Poeh hé, dat ziet er inderdaad heftig uit.
Ik wens je ook heel veel sterkte met de familieperikelen.
En het is te zien dat wij tegelijk posten.
Ik was dan net een fractie eerder ...
Ik denk dat ik Sterin maar een privé mailtje ga sturen om een soort van sorry te zeggen en dat dit alles eigenlijk nergens op slaat ( en dit bedoel ik echt positief.) Naar mijn idee gewoon een miscommunicatie ofwel een misvatting op een paar geschreven woorden.hse wijzigde dit bericht op 14-05-2012 23:07 met 41%gewoon liefs - Geplaatst op maandag 14 mei 2012 21:29lievejulia
ew,dat ziet er niet zo mooi uit,dan hebben wij bijna niks gehad was rond half acht,veel sterkte met de fam.perikelen - Geplaatst op dinsdag 15 mei 2012 13:35Ellenwiske
Wij hebben ook niks gehad Julia. Zaten te kaarten hier en mijn moeder belde om te vragen hoe erg het hier geweest was. En dat was dan maar drie kilometer verderop en wij hebben er zelf hier niks van gemerkt. Ja dat het wat donkerder werd, maar dat was alles.
En dan nog was het in dat dorp een smalle strook waar de kern was. Toevallig ook bij het huis van mijn broer die nu al voor week 4 in het ziekenhuis ligt.
Misschien zette ik door het woord perikelen iemand op het verkeerde been, maar het gaat niet over onenigheden of ruzie, maar over ziektes, ander leed en ongemakken. (Zoals opbouwen en vernieuwen aan wat er bij dat huis van broer omgewaaid is aan schutting e.d.) - Geplaatst op dinsdag 15 mei 2012 13:41Boekenwurm
Ach ja; op het verkeerde been sta je zo..
Sterkte met alles
Lief bedoeld Hse.
En dat moet de kous ook maar af zijn, want zoals ik al schreef, niemand op dit topic is er op uit om naar te doen.

- Geplaatst op dinsdag 15 mei 2012 20:01tijsje
Ik ben niet blij met misverstanden die een eigen leven gaan leiden.
Bedankt voor die hamer op mijn hoofd Julia; gelukkig virtueel anders zou ik er een hersenschudding aan overhouden haha.
Niet blij ben ik dat de poes (met wie ik na langdurig minder eten toch maar eens richting dierenarts ging) drie tanden blijkt te hebben die eruit moeten. geen wonder dat het beessie niet veel at; dat deed gewoon verrekte veel zeer. Ik voel me nu heel schuldig naar poes toe.
En nu nog meer pech: ze kan pas eind van de maand worden geholpen met een gebitsbehandeling. Kan eigenlijk volgende week wel, maar dan alleen op de dag dat oudste jarig is en dan kan ik poes niet de aandacht geven na de operatie (want narcose) met visite in huis 's avonds. En dan wordt het gelijk een week later. Gelukkig heeft ze wel pijnstillende medicatie en ik heb lekkere zachte vleeszakjes gekocht zodat ze weer kan eten.
Ellenwiske, sterkte met de perikelen. Dat je broer al weer bijna een maand in het ziekenhuis ligt.... wat gaat de tijd toch hard. Gaat het wel de goede kant op met hem of moet hij nog veel langer blijven?
- Geplaatst op dinsdag 15 mei 2012 21:25lievejulia
hse,dat is erg netjes dan is dat ook verder klaar
tijsje,sterkte met de poes
ik ben niet blij dat wij via,via hebben vernomen dat een broer van man een operatie heeft gehad aan zijn oog. en dat is goed mis gegaan lens verloren,heeft man hem gebeld geen gehoor op een sms'je geen teken
ik was ook niet blij met dat vies regenweer ik was zo nat dat ik in oisterwijk de fiets op de trein heb gezet,maar dan moet die fiets ook weer uit de trein maar de mensen hebben het veel te druk met de mobiel en dan krijg je een grote mond als je om hulp vraagt - Geplaatst op dinsdag 15 mei 2012 21:51jippie_
wel zielig zo'n fiets alleen,Julia. - Geplaatst op woensdag 16 mei 2012 10:53Ellenwiske
Julia, dan heb je vast de verkeerde getroffen want zoveel mensen zijn wel behulpzaam als je het netjes vraagt.
Julllie hebben dus blijkbaar niet zoveel contact met je zwager en hij is degene die dat afwimpelt. Vervelend voor jullie.
Tijsje, wat superzielig voor poes. Ik hoop dat de pijnstillers helpen, zodat ze weer goed kan eten. Hé, volgende week verjaardaag? Hoe lang/kort gaan jullie dan maar weg? Jullie gaan toch morgen?
Mijn broer moet nog (veel) langer blijven. Helaas is er na al die onderzoeken nog niks definitiefs uitgekomen. Hij is het echt beu daar en een andere broer vindt dat er in een academisch ziekenhuis verder gekeken moet worden. Vandaag is er weer een gesprek met een arts.
- Geplaatst op woensdag 16 mei 2012 13:37hse
Arme poes.
Wat een ellende dan toch met beesten.
Ze zijn dan zo zielig en kunnen het niet echt duidelijk maken.
Beterschap voor het beessie, Tijsje.
Wat erg voor jouw broer maar ook voor jullie die daar dan ook zorg om hebben, Ellenwiske.
Een verzopen Juultje...ook al zo sneu.
...maar je zal vast wel weer droog zijn achter de oren.
Ik ben niet blij dat er zoveel oneerlijkheid is.
Bah, bah, bah,.....het houdt gewoon niet op.gewoon liefs - Geplaatst op woensdag 16 mei 2012 14:03Boekenwurm
quote:hse schreef op 16 mei 2012 @ 13:37:
Arme poes.
Wat een ellende dan toch met beesten.
Ze zijn dan zo zielig en kunnen het niet echt duidelijk maken.
Beterschap voor het beessie, Tijsje.
Wat erg voor jouw broer maar ook voor jullie die daar dan ook zorg om hebben, Ellenwiske.
Een verzopen Juultje...ook al zo sneu.
...maar je zal vast wel weer droog zijn achter de oren.
.
Idem.

Julia; die broer kon natuurlijk de telefoon niet zien liggen en terug sms-en al helemaal niet ...
- Geplaatst op woensdag 16 mei 2012 20:26Ellenwiske
Ha ha BW. Zou het dat zijn?
Zou mooi zijn.
Sterke met die oneerlijkheid.
Ik was niet blij met die file op de A2 vanmiddag. Al die mensen die op vakantie willen. We waren pas om half 7 hier. - Geplaatst op zaterdag 19 mei 2012 05:11hse

....dat was dus zweten in de file.gewoon liefs - Geplaatst op zaterdag 19 mei 2012 19:24Ellenwiske
Viel wel mee. We zijn op een gegeven moment toen we merkten dat het nog wel even ging duren toen er een mogelijkheid was van de weg af gegaan en hebben ergens wat gedronken en een stukje gelopen en de berichten goed in de gaten gehouden. We hadden te tijd dus...... - Geplaatst op maandag 21 mei 2012 10:28Boekenwurm
Zo zie je maar weer; het verstand komt met de jaren

Dit is natuurlijk veel beter dan gaan stressen in de file
- Geplaatst op maandag 21 mei 2012 10:58hse
Er is dus nog hoop voor je, Boekenwurm.
Ik ben niet blij dat ik nog niet veel uitgespookt heb.gewoon liefs - Geplaatst op maandag 21 mei 2012 19:18Ellenwiske
Nou ja...als je alle tijd aan jezelf hebt, dan kan dat natuurlijk. Als de familie in Maastricht thuis was geweest hadden we niet zoveel tijd "verloren" laten gaan, want dan zaten ze nog langer op ons te wachten.
Nu waren we een dag of 5 met zijn tweetjes ( drietjes als ik Storm meetel) daar en ik moet zeggen het had ook wel iets.
- Geplaatst op dinsdag 22 mei 2012 15:01Boekenwurm

Dit onderwerp heeft 2518 reacties, en bestaat uit 101 pagina's. U bent momenteel op pagina last van 101.
De laatste reactie is geplaatst op 22-05-2012 15:01.
Even niet blij (2)