- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Columns
- Slim met geld
- Testpanel
- Uit het blad
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Libelle Academy
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 2518 reacties, en bestaat uit 101 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 101.
De laatste reactie is geplaatst op 22-05-2012 15:01.
Even niet blij (2)
- Geplaatst op zaterdag 18 september 2010 23:20jippie_
BW sterkte! Misschien nieuwe gang van zaken???
Ik ben niet blij dat onze vakantie er weer op zit. Het was een prachtige vakantie en daar ben ik wel blij mee. - Geplaatst op zondag 19 september 2010 13:16Boekenwurm
Ik denk het wel dames; nieuwe gang van zaken.
Het gekke is; ik ben ook niet echt ongerust, heb al zo vaak cystes gehad, dus als ik nu een knobbel voel denk ik; ach tja, heb je er weer 1.
Even leegzuigen ; klaar.....
Maar juist dit ; nu het opeens zo anders gaat; dan denk ik HUH?
Ik bel morgen even.
Heb nu een ander akkefietje.
Steken in het oog sinds gister en de boel wat opgezet.
Wilde even overleggen met HA-post voor allergie tabletjes die ik in huis heb, mag ik langskomen.
leuk uitje voor de zondagmiddag..
:rol;
Gelukkig; geen gekke dingen gevonden in het oog.
Huisarts vertelde dat ze bij steken in het oog toch even willen kijken altijd of er niks beschadigd is maar hij zag niks.
Ja; een halfloensende blik en wat vocht onder het oog..
Dus een allergische reactie op?Boekenwurm wijzigde dit bericht op 19-09-2010 15:41 met 19% - Geplaatst op zondag 19 september 2010 13:17Boekenwurm
Jippie; je hebt altijd nog de (bergen) vakantiewas om er nog eens fijn aan terug te denken
- Geplaatst op zondag 19 september 2010 15:40tijsje
Jeetje Boekenwurm, sterkte bij de huisartsenpost vandaag en bel morgen maar gauw naar het ziekenhuis hoe het nu zit. Ik zou ook raar opkijken; denk je dat je de procedure kent; gaat het ineens anders, of zou meer meer aan de hand zijn? Eerst maar horen hoe het zit en daarna heb je nog tijd om te hyperen
(liever niet!)
Ik ben niet blij dat ik gisteren een ongeluk zag op de snelweg; auto in de sloot. Ik zag het niet gebeuren gelukkig, maar er gingen zoveel hulpdiensten heen. Gelukkig was het nog niet donker. In de sloot met je auto is al vreselijk, en als het dan nog donker is ook, brrrr. Het is trouwens een van mijn grootste angsten; te water raken met de auto. Krijg er claustrofobische opvliegers van!
Hse, ik zou toch informeren of er nog eens naar gekeken kan worden, naar de polisvoorwaarden van de schoolverzekering. En wellicht kun je goedkopere glazen elders krijgen? Dat hoeft niet per se bij dhr. Anders. Er zijn zoveel ketens tegenwoordig. Een prijsopgaaf in meerdere winkels kan nooit kwaad.
- Geplaatst op zondag 19 september 2010 15:43tijsje
Ik heb net toch maar even gegoogled op dat ongeval, en ik las dat er vijf Franse jongeren in die auto zaten. Eentje is er zwaargewond. De bestuurder zou alcohol op hebben...
Erg hoor.
tijsje wijzigde dit bericht op 19-09-2010 15:43 met 1% - Geplaatst op zondag 19 september 2010 15:43Boekenwurm
Wat eng van dat ongeluk.
heb je verder nog iets gehoord op het nieuws ofzo?
Hse; er zit een kortingsbon bij de Margriet voor een bril bij HA.
Je mag em hebben. - Geplaatst op maandag 20 september 2010 14:18hse
Ik wil geen bril of glazen van HA.
...dus bedankt voor het aanbod, Boekenwurm.
Heftig hoor dat ongeluk.gewoon liefs - Geplaatst op maandag 20 september 2010 14:26hse
Ik ben niet blij dat ik geen kaartje om te feliciteren in de envelop gestopt heb....maar ja ..het zal wel duidelijk zijn.gewoon liefs - Geplaatst op maandag 20 september 2010 14:27Boekenwurm

Wij ook niet..quote: - Geplaatst op maandag 20 september 2010 14:45hse
Poeh hé, gelukkig...ik voelde me al ondankbaar door geen gebruik te willen maken van dit aanbod.gewoon liefs - Geplaatst op maandag 20 september 2010 15:10amelie1967
Ik ben niet blij dat een Stafford Redstar Terrier een Jack Russel heeft doodgebeten. Nu weet ik dat ik écht op moet passen bij dergelijke honden. Ik vertrouwde ze al niet, ga altijd opzij voor dit soort honden.
Maar het zal je gebeuren dat dit voor je ogen plaatsvindt... De baas van de Stafford had z'n honden los lopen (ook dat nog) en toen was het zomaar klaar... Vreselijk.
PS: ik moet ook niks van HA hebben, sinds ik m'n slechtste brilzicht ooit beleefde met een bril van deze keten.
kalm aan en rap een beetje - Geplaatst op maandag 20 september 2010 22:14hse
Nee, dat lijkt mij inderdaad geen prettig gezicht.gewoon liefs - Geplaatst op dinsdag 21 september 2010 12:10AnkeLa
Ik ben niet blij dat mijn elektrische naaimachine op zijn minst bewusteloos is.These boots are made for walking and that's just what they'll do. One of these days these boots are gonna walk all over you......... - Geplaatst op dinsdag 21 september 2010 14:58hse
Heb je de stekker wel in het stopcontact gestoken?
Ik vraag het maar voor het geval dat je denkt dat deze alleen aangestuurd wordt door het voetpedaal.
gewoon liefs - Geplaatst op dinsdag 21 september 2010 15:27Boekenwurm

- Geplaatst op dinsdag 21 september 2010 15:56lievejulia
dat is wel heel erg geen stekker in het stopcontackt
- Geplaatst op dinsdag 21 september 2010 16:18AnkeLa
Stelletje gemenerds, ik ben niet blond!
Trouwens, het lichtje deed het wel.These boots are made for walking and that's just what they'll do. One of these days these boots are gonna walk all over you......... - Geplaatst op dinsdag 21 september 2010 19:04eendje
Dan zit de stekker er in iig in
- Geplaatst op dinsdag 21 september 2010 19:30tijsje
Dames, plaag die arme AnkeLa niet zo; we zitten hier bij Niet Blij, niet bij Gemeen
Ik ben niet blij eh..... eh..... (mmmm, ik heb buiten kunnen zitten; had genoeg energie om de wc schoon te maken, boodschappen te doen en te stoffen, ben niet naar bed geweest en heb lekker zitten lezen, mmmmm) eh..... 'kweenie
- Geplaatst op dinsdag 21 september 2010 22:19Boekenwurm
Nah; niet blij dat ik even auto zou rijden en de accu het niet meer deed.
Gelukkig kwamen we er nu achter en niet morgenochtend als we voor dag en dauw wegmoeten.
Dus een auto geleend .
Het autorijden ging me nog niet zo goed af.
het rijden wel; maar toch wel pijn en weer tegen kramp aan. En daar had ik nou juist geen last meer van.
Een stap te ver dus nog.
Tijsje; houden zo! - Geplaatst op woensdag 22 september 2010 18:45tijsje
Vergeefs Boekenwurm, ik was vandaag even pislink omdat ik altijd zo op mijn toonzetting moet letten
wat een gezever en gezeik zeg! Zo, dat wou'k even kwijt 
Boekie, wat balen dat je met de auto weg wil en hij doet het niet! Misschien wilde de auto je wat vertellen en heb je dat genegeerd door alsnog een leenauto te bestuderen
Nog maar even rustig aan doen dus, met die arm.
- Geplaatst op woensdag 22 september 2010 19:11Ellenwiske
En lukte het nog steeds om op je toonzetting te letten toen je pislink was?
- Geplaatst op woensdag 22 september 2010 20:11hse
Tijsje, gewoon van je afbijten...dat is beter dan afz..ken vooral als je pislink bent.
Ik ben niet blij dat ik weer mag terug komen bij de tandarts.
Baal, baal, baal.gewoon liefs - Geplaatst op woensdag 22 september 2010 22:19Boekenwurm
Nou deze toonzetting komt al niet door de keuring ben ik bang.
Weer trammelanto op het werk?
Zucht
Ferme taal Hse; ferme taal
Ik heb de leenauto juist niet bestuurd want daar zit geen stuurbekrachtiging op.
Maar we moesten vandaag met een auto komen, dus gelukkig mochten we die van dochter lenen.Boekenwurm wijzigde dit bericht op 22-09-2010 22:20 met 5% - Geplaatst op donderdag 23 september 2010 17:32lievejulia
ik ben niet en wel blij,man heeft een vrije dag hij kreeg het idee om de afzuigkap en het kruidenkastje eruit te halen en schoonmaken,nu moet ik eerst de keuken schoon maken voor dat ik eten ga koken,zuchtttttttttttttt
Dit onderwerp heeft 2518 reacties, en bestaat uit 101 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 101.
De laatste reactie is geplaatst op 22-05-2012 15:01.
Even niet blij (2)