- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Columns
- Slim met geld
- Testpanel
- Uit het blad
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Libelle Academy
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 2518 reacties, en bestaat uit 101 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 101.
De laatste reactie is geplaatst op 22-05-2012 15:01.
Even niet blij (2)
- Geplaatst op zondag 12 september 2010 19:57Boekenwurm
We mogen hier een nieuw topic aanmaken met niet blije berichtjes.
De vorige had er >3000
Laten we hopen dat hier beperkt blijft tot een keer natregenen en een platte achterband
Deel 1 kunt u hier terugvindenModerator2 wijzigde dit bericht op 12-09-2010 20:38 met 20%: url van vorig deel - Geplaatst op zondag 12 september 2010 20:19lievejulia
jippie
ik was net nog aan het terug lezen van onze vakantie heb jij ook de koffie die op bio is gemaakt uit jullie stadje - Geplaatst op zondag 12 september 2010 20:22Boekenwurm
Mag je me even inboxen wat je bedoelt want hier heb ik nog nooit van gehoord ? - Geplaatst op zondag 12 september 2010 20:30tijsje
Dank je wel voor het plaatsen van de link Boekenwurm. Ik had het anders niet zo snel gevonden. Wel treurig natuurlijk dat we zoveel onblije berichtjes hadden. Maar weet je, als we dat nou allemaal in ons eentje hadden moeten verwerken had het veel erger geweest. Dus ben ik stiekem blij met dit 'even niet blij'e topic
Ik denk dat Titia die niet meer leest, maar ik vind het meer dan erg voor haar. Ik ben zelf ook bang voor de tandarts en ik moet dinsdag. Voor controle, maar toch. Er kan zomaar 'iets' gevonden worden wat narigheid inluidt. Ik huiver me naar elke keer opnieuw. En da's dus twee keer per jaar
- Geplaatst op zondag 12 september 2010 20:34Boekenwurm

2 x daags 1
woensdag uitslapen
naar; dat je elke keer zo angstig bent voor de dentist.
ik duim voor je
- Geplaatst op zondag 12 september 2010 22:12lievejulia
tijsje,ga je daar niet een beetje suf van worden
ik ben niet blij,dat man nu twee weken niet mag werken,dat viel een beetje tegen hij had een ganglion - Geplaatst op zondag 12 september 2010 23:20hse
Oeps, sterkte, Lievejulia.gewoon liefs - Geplaatst op maandag 13 september 2010 09:30hse
Net even opgezocht wat een ganglion precies is.
Had hij er al lang last van, Lievejulia?
Ik hoop dat het goed geneest en dat het niet meer terug komt.gewoon liefs - Geplaatst op maandag 13 september 2010 12:49Boekenwurm
He Jakkes Julia, heeft hij ook zo'n spuit gehad om het ding leeg te zuigen?
Wens em maar beterschap! - Geplaatst op maandag 13 september 2010 19:23tijsje
Ik ben niet blij dat ik dus eerst moest googlen om te zien wat ganglion is. Wat een fraaie naam voor zo'n rottig iets zeg.
Lievejulia, heel naar voor je man hoor, dat hij daar mee zit. Beterschap.
Neu, ik ga niet aan de oxazepam hoor, ben je mal. Ik slik al amitriptylline, da's wel genoeg pil. En woensdag kan ik helemaal niet uitslapen want dan roept de plicht weer op tijd.
gisteren ben ik niet eens vroeg naar bed gegaan en kon ik ook nog eens niet slapen. Geen idee waarom niet; ik lag gewoon klaarwakker te wezen. En vandaag geen terugslag gehad. Ook wel eens lekker.
Maar waar ik echt ook niet blij mee ben is dat Hijsje die nare droge hoest weer terug heeft. Is 'ie toch maar weer mee terug naar de h.a. gegaan die gelukkig hoestpilletjes en neusdruppels heeft voorgeschreven. Nu maar hopen dat dit niet zo'n gebed zonder end wordt als dat in de vakantie was.
Nou ja, Hijsje onderdrukt zijn hoest en ik mijn ergernis. zucht.
- Geplaatst op maandag 13 september 2010 22:20lievejulia
bedankt voor de beterschap wensen hij heeft die gemene spuit gehad,maar het gaat wel iets beter,ik had een heel lijst met kleine dingen maar daar trapt hij niet in,kast opruimen b.v. - Geplaatst op maandag 13 september 2010 23:13hse
Wat een verstandige man, Lievjulia.
Mijn manlief mag echt niet de kast opruimen want dan raak ik juist veel te veel kwijt.
Eh, mijn manlief kan die van jou dan wel een hand geven, Tijsje.
Het is hier ook al weken lang hoesten en het gaat maar niet over. Hij heeft ook pilletjes van de dokter gekregen vorige week maar ik kan niet zeggen dat het helpt.
Zijn plekje geneest gelukkig wel goed...hij heeft een moedervlek weg laten halen.
Ik ben niet blij dat mijn wasmachine vervangen moet worden.gewoon liefs - Geplaatst op dinsdag 14 september 2010 12:00Ellenwiske
Het zwakke geslacht die mannen als ik het zo zie. Sterkte allemaal met die mannen. Ik weet ook niet wat dat ding (ganglion) precies is en ik hoef het al niet meer op te zoeken. Na jullie verhalen kan ik me er wel een voorstelling bij maken.
Hoe oud was je wasmachine hse?
Ik heb iks aan te vullen hier, dus zo komen de berichtjes hier ook wel vol. Net wat Tijsje zegt. Soms help je de ander iets te verwerken door je antwoord.
Al viel er dit keer voor jullie niet veel te verwerken.
En als ik na ga denken heb ik natuurlijk ook wel van alles voor dit topic.
Ongeluk met de auto van zoon vorige week donderdag, maar ik zie het als positief dat hij zelf niks heeft overgehouden behalve dan een heleboel rompslomp met verzekeringen en autogarage. En zo zijn er nog meer dingen als ik in even nadenk. Zelf zijn we bezig met het aanspreken van onze WA verzekering (tweede keer in ons hele leven) dus dat was ook niet zo fraai wat er gebeurde dat dat nodig is. Maar ook hier ben ik weer positief. de schade is alleen maar materieel en had veel erger kunnen zijn. - Geplaatst op dinsdag 14 september 2010 13:04hse
Ellenwiske, je spreekt in raadselen.
Wat hebben jullie uitgespookt dat de WA verzekering aangesproken moet worden?
Ja, kijk ondertussen durf ik gewoon die vraag te stellen.
Praat die verzekering trouwens terug?
Dat is dus ook schrikken voor jullie zoonlief.
Het geeft inderdaad altijd een rompslomp aan verzekeringstoestanden en zo.
De wasmachine is 15 jaar oud.
Dat vind ik nog veel te jong voor een M..le .
De wasdroger van S..mens draait al 24 jaar.gewoon liefs - Geplaatst op dinsdag 14 september 2010 16:49Boekenwurm
Ik ben niet blij met jullie onblije berichten en cryptische teksten..
Ik ben ook niet blij met weer een nieuwe cyste in mijn borst.
Dat wordt weer puncteren... - Geplaatst op dinsdag 14 september 2010 16:59lievejulia
bw,wat een naar bericht het zit je niet mee,kan je al snel voor dat onderzoek terecht,sterkte is niet het goede woord maar toch - Geplaatst op dinsdag 14 september 2010 19:21tijsje
Welja, zet die man maar aan het werk Lievejulia; hij moet natuurlijk niet gaan wennen aan het niksen
Hse, balen is dat hè, van het hoesten. Ik moet zeggen dat ik Hijsje vannacht niet gehoord heb. Hij mocht twee tabletjes voor het slapen gaan. Ik moet er wel bij zeggen dat hij minstens een half uur in bed ligt voordat ik ga slapen. Misschien hoest hij zich dan ellendig? Ik kijk dan nog tv
Ellenwiske, als je alle onblije dingen niet neerzet hier wil dat dus nog niet zeggen dat je ze niet meemaakt. Een auto-ongeluk van zoon klinkt vreselijk naar en schrikken. Ook al heeft hij zelf niks. Hoe komt het dan toch dat jij suf zit te zijn in de auto; dat moet je toch alert voor drie maken? Foei. Gelukkig is het alleen materiële schade. Een zucht van verlichting. En ik wil eigenlijk ook wel weten wat er is gebeurd waardoor je je WA aan moet spreken. Of wil je het niet vertellen? (mag ook).
Hse, wat naar zeg, je wasmachine. Ik vind dat ook niet heel oud voor dat merk. Maar ik moet er wel bijzeggen dat ik mij heb laten vertellen door een reparateur van dat merk (ik heb er ook zo eentje) dat Nederlanders meer wassen dan mensen in omringende Europese landen. Dan ben je in een jaar tijd wel meer wasjes verder en daardoor is het zo dat de machines in andere landen gemakkelijk ouder worden (langer meegaan) dan in ons land. Maar er zijn natuurlijk legio voorbeelden te noemen van huisgezinnen waar ook veel gewassen wordt en die er langer mee deden. Dat hou je toch altijd. Maar, ik kan mij voorstellen dat een jongensgezin met drie van die gasten wel aardig wat was met zich mee kan brengen, toch?
Wil je wel weer een Miele?
Boekenwurm, jouw bericht is weer van geheel ander orde.
Het lijkt me vooral fijn dat het ontdekt is. Maar nu moet het ding er weer uit. Wordt dat een soort van wegzuigen? (sorry, ik heb geen idee wat een punctie daarvoor doet). Hoe dan ook: dit vind ik heel naar en akelig voor je. Ik hoop dat je het het snel achter je kunt laten. Qusje van Tijsje.
- Geplaatst op dinsdag 14 september 2010 21:39lievejulia
tijsje,ik was blij dat ik vandaag kon gaan werken,kan hij niet voor me voeten lopen,gaan jullie nu ook al apart slapen?
ew,wa aanspreken is toch daar voor gemaakt wij moesten dat pas ook al,weten jullie nog van zoon die tegen een auto is aangefiets
hse,je kan ook niet zonder een wasmachine,of zijn dat je tijd over heb om de was met de hand te gaan doen - Geplaatst op dinsdag 14 september 2010 23:00hse
Eerst sterkte voor Boekenwurm.
Hè, vervelend zoiets...kan er dus ook nog wel even bij.
Bij de woorden van Tijsje sluit ik me nogmaals aan voor wat het Ellenwiske allemaal betreft.
De wasmachine is al besteld.
Tja. al die zware spijkerbroeken van de jongens die zouden de oorzaak kunnen zijn.
gewoon liefs - Geplaatst op woensdag 15 september 2010 12:19Ellenwiske
Ha nieuwsgierige Aagjes,
Eeerst maar eens vertellen waarom we niet voor niks (hoop ik tenminste) WA verzekerd zijn. Timo heeft op het ogenblik de gewoonte om kleine puzzelstukjes en ander klein speelgoed in hele kleine gaatjes en kiertjes te verstoppen. Buiten in de luchtopeningen van de spouwmuur bijvoorbeeld, maar ook binnen in de convectorput. Suske dacht vorige week zondag behulpzaam te zijn en tilde het rooster van die put op.Niet in de gaten hebbende dat de prachtige nieuwe staande lamp op het andere uiteinde stond. Met een knal belandde die op de grond en duizenden stukken van de lampen lagen over de vloer. Timo die heel erg nieuwgierig was viel ook nog bijna in de put, dus huilen van schrik. Gebeld met de zaak en de nieuwe glazen lampenkappen zijn besteld. Kosten ¤70,- En hopelijk gaat de verzekering die betalen dus.
Over wasmachines gesproken. Ik ben nu een prachtig boek aan het lezen en het eerste deel gaat over 1924. Het laatste deel over nu. Prachtig om te lezen hoe het leven, en huishouden dus ook, er aan toe ging in 1924. geschreven vanuit een pasgetrouwde katholieke (niet onbelangrijk vanuit die tijdgeest beschreven) vrouw die op het laatst loopt van haar eerste zwangerschap.
BW dat is zeker een niet blij bericht. Ik hoop voor je dat het snel allemaal weer achter de rug is en dat je weer gewoon verder kunt. - Geplaatst op woensdag 15 september 2010 17:19hse
Eh, we zijn niet nieuwsgierig ...we weten graag alles.
Ik snap niet dat jullie dat bij jullie W-A verzekering in kunnen dienen.
Ik kreeg een negatief antwoord toen mijn bril beschadigde door dat ik reageerde op een noodkreet van een kind.
Ik heb vast weer de verkeerde omschrijving gegeven.
gewoon liefs - Geplaatst op woensdag 15 september 2010 17:22eendje
Als het om iets van een ander gaat, kun je de schade verhalen - met de nodige mitsen en maren - op de W.A. verzekering. Schade aan jouw bril zou in principe moeten vallen onder de verzekering van het kind. Maar weer met mitsen en maren.
- Geplaatst op woensdag 15 september 2010 17:42hse
Ik weet het, ik weet het, Eendje...maar toch...blijf ik het balen vinden.
Ik loop nog steeds met een beschadigde bril omdat ik 600 euro toch wel heel veel geld vind.gewoon liefs - Geplaatst op woensdag 15 september 2010 19:00Ellenwiske
Ja hse, jij hebt je EIGEN bril beschadigd. En eigenlijk kun je dat ook nog niet eens op het kind verhalen lijkt me, omdat die ook niet jouw bril beschadigd heeft, maar indirect de veroorzaker ervan was dat JIJ dat ZELF deed. (Al was het om behulpzaam te zijn)
In ons geval heeft Suske iets bij een ANDER kapot gemaakt. Had onze zoon het zelf gedaan in zijn eigen huis, dan kon het weer niet van de WA verzekering. Of had Suske dat zelf in ons eigen huis gedaan, dan ook niet.
We hebben in elk geval vorige week de formulieren gekregen na ons telefoontje en hebben ze ook weer ingevuld geretourneerd en we wachten af. Voorlopig ziijn de lampen er ook nog niet. Ze hadden wel alle rekeningen, omdat het nog alemaal zo nieuw was.En verder heeft Suske de prijsopgave van de nieuwe kappen. opgevraagd.Als ze er ziijn moeten we dan ook nog een keer een moment zien te vinden om ze in Beek op te halen.
Hse is het erg met je bril? Ik bedoel valt het erg op? 600 euro is wel heel erg veel. Is jouw bril zo duur?Ellenwiske wijzigde dit bericht op 15-09-2010 19:01 met 0% - Geplaatst op woensdag 15 september 2010 19:21hse
Ja, mijn bril was ruim 900 euro.
En alleen de glazen zijn al zo duur.
Ik snap het nu helemaal...ik had even het idee dat het bij jullie thuis zelf gebeurd was.
Het klopt dat ik zelf tegen die buizen gelopen ben omdat een kind heel hard schreeuwde ( echt een noodschreeuw) en ik door de verblindende zon die buizen niet goed zag en automatisch een stap op zij zette omdat er een kar in de weg stond.gewoon liefs
Dit onderwerp heeft 2518 reacties, en bestaat uit 101 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 101.
De laatste reactie is geplaatst op 22-05-2012 15:01.
Even niet blij (2)