- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Columns
- Slim met geld
- Testpanel
- Uit het blad
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Libelle Academy
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 69 reacties, en bestaat uit 3 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 3.
De laatste reactie is geplaatst op 28-12-2010 15:28.
Zijn er meer ex Viva forummers hier?
- Geplaatst op woensdag 15 september 2010 15:34floor72

En anders houden wij haar wel even een spiegel voor. We zijn de beroerdste niet.quote:SjalalieSjalala.... Ik zal nooit meer Off Topic zwaaien! - Geplaatst op woensdag 15 september 2010 16:00dangeensuusPrecies Floor, nooit te beroerd om iemand even te helpen enzo
Ik heb trouwens ongelooflijk moeten lachen vannacht om je stille trom X-D - Geplaatst op woensdag 15 september 2010 16:59borodinges
idd.
Ik vind het niet erg hoor, fajah. Ik ben nou eenmaal een kut wijf. Vraag maar aan floor en suus. Die hebben echt een grafhekel aan mij. En terecht. - Geplaatst op woensdag 15 september 2010 19:10floor72
Nou.... zelden zo'nrotwijfnaar mens ontmoet als Boro.SjalalieSjalala.... Ik zal nooit meer Off Topic zwaaien! - Geplaatst op woensdag 15 september 2010 19:11floor72
quote:dangeensuus schreef op 15 september 2010 @ 16:00:
Precies Floor, nooit te beroerd om iemand even te helpen enzo
Ik heb trouwens ongelooflijk moeten lachen vannacht om je stille trom X-D
SjalalieSjalala.... Ik zal nooit meer Off Topic zwaaien! - Geplaatst op woensdag 15 september 2010 21:02Anky
Hé Floor, een poos geleden zag ik je regelmatig op een of ander topic, samen met Stratego en nog een paar anderen. Wist niet dat je hier nog steeds kwam.
Ik mis Stratego en Michele bij het AW-gebeuren.
Dat topic is helemaal ingezakt helaas.

- Geplaatst op woensdag 15 september 2010 22:37Minny
Hier een ex-viva forummer. Nou ja, ik heb geen permaban, maar ik ga niet meer terug. Het was ruim 9 jaar, bijna 10, leuk, en nu voor mij niet meer. Voor anderen nog wel. Ineens was ik het zat, midden in een discussie. Niet de eerste keer dat ik onder vuur lag in die bijna 10 jaar, dat zou onmogelijk geweest zijn met mijn neiging tot exact dat zeggen wat niemand wil horen
Maar ineens dacht ik....ik heb hier helemaal geen zin in. Van extreme boosheid ging ik naar complete onverschilligheid, in een paar seconden. Wat boeide het mij nou eigenlijk helemaal, wat men daar allemaal dacht en/of dacht te weten? Eigenlijk....helegaar niks. En dat was genoeg om mij te doen realiseren dat ik er klaar mee was. Sommige dingen maken me nog wel boos, maar dat is meer omdat bepaalde mensen verweven zijn met mijn priveleven en hun mening me nog wel wat doet. De rest....ach....het is maar een forum, al noemt men het doorgaans Het Forum.
En ik kan er wel heel veel naars over zeggen, maar de waarheid is dat ik er ondanks bepaalde discussies ook enorm veel lol heb gehad die jaren. Heb er ook mooie en waardevolle contacten aan over gehouden. Oh ja, en wat the forummer formaly known as another nick ook beweert, helegaar is en blijft MIJN woord. Ha! Dat het maar ff gezegd is
- Geplaatst op woensdag 15 september 2010 23:25lois
Op 31/8, 8.38 uur staat toch echt wel dat je daar een permaban hebt, MinnyVrouwen houden van de simpele dingen in het leven. Zoals mannen! - Geplaatst op woensdag 15 september 2010 23:28Minny
Dat was een nick waarmee ik kortstondig terugkwam omdat mijn mails met een zeer dringend verzoek genegeerd werden. Daarna overigens niet meer... De nick Helegaar_Minny is gepermaband. Maar de nick Minny niet. - Geplaatst op woensdag 15 september 2010 23:39lois
Oké sorry, dan heb ik het inderdaad verkeerd gelezen.Vrouwen houden van de simpele dingen in het leven. Zoals mannen! - Geplaatst op woensdag 15 september 2010 23:43Minny
Nou ja, technisch gezien heb ik dan wel een permaban, dus helemaal ongelijk heb je niet, op een tijdelijke nick. Mijn hoofdnick alleen niet dus. Eh...zoiets
Overigens mag dat van mij ook hoor, mijn ban gaat pas in op het moment dat ik zelf besluit dat ik terug wil. Nu sta ik nog op vrijwillig inactief. Wat mij betreft wordt mijn hele nick gewoon verwijderd, maar dat schijnt niet te kunnen. Hoe dan ook kan ik garanderen dat ik die straf nooit uit ga zitten omdat ik nooit een verzoek in zal dienen om weer op actief gezet te worden.
Nah ja, beetje ingewikkeld dus! - Geplaatst op woensdag 15 september 2010 23:50lois
Ik snap je volkomen (wou al bijna "helegaar" zeggen
). Ik heb zo'n week of 4 geleden ook afstand van mijn nick gedaan daar, maar helemaal je nick verwijderen kan inderdaad niet. Ik zal binnenkort eens een nieuwe aanmaken, alleen meelezen is ook niet alles want ik wil soms best wel ergens op reageren en dan kan het dus niet, maar ik heb begrepen dat ik dan ook een nieuw email adres moet aanmaken en das me veel te veel gedoe dus ik wacht nog op inspiratie............
Vrouwen houden van de simpele dingen in het leven. Zoals mannen! - Geplaatst op woensdag 15 september 2010 23:56Minny
Ik lees volgaarne het woord helegaar, dus echt, hou je vooral niet in!
Een nieuw email adres is zo weer gemaakt toch? Ik lees daar eigenlijk nooit meer, tenzij iemand me ergens op wijst. Omdat het grappig of juist heel typisch is (en dus grappig). Heb via msn, telefonisch en irl met redelijk wat mensen nog contact die ik via daar ken. Maar ik merk dat ik steeds minder interesse heb in wat er daar gebeurt. - Geplaatst op donderdag 16 september 2010 00:10lois
Kan me haast niet voorstellen dat je er niet meer leest. Minny en Viva.......dat was gewoon 1. Maar goed, ik heb mezelf vrijwillig geband en ik lees er nog steeds en dan vooral op het topic waar jij ook redelijk actief was. Ik zal er ooit wel eens weer meeleuteren maar nu nog even niet. Ik merk dat ik me erger aan sommige posters daar en dan ga ik zeuren en dat wil ik niet dus ik blijf nog even veilig meelezen, alhoewel ik wel op andere topics wil reageren. Het is jammer dat je je niet kunt laten blokken voor 1 bepaald topic
Vrouwen houden van de simpele dingen in het leven. Zoals mannen! - Geplaatst op donderdag 16 september 2010 04:01Minny
Ghe, nu word ik toch wel nieuwsgierig. Maar nee hoor Minny en Viva zijn helegaar niet 1. De laatste keer dat ik daar op eigen initiatief las, werden er prive gegevens van één of andere forumster rondgestrooid alsof het snoepgoed was. En dáárvoor kreeg niemand een ban of zelfs maar een waarschuwing. Er kan gerust gesteld worden dat dat de druppel was in een reeds overgelopen emmer. Je kan een hoop over me zeggen, maar ik meet niet met twee maten, ben tegen iedereen even vervelend. Wel zo consequent
Dus nee, geen meeleesbehoefte.Minny wijzigde dit bericht op 16-09-2010 04:05 met 2% - Geplaatst op vrijdag 17 september 2010 00:04lois
nieuwsgierig? nou, de hardcore van dat topic weet wel dat ik hier op de Libelle onder Lois post en dat mag verder iedereen wel weten hoor.
Maar ik ga nu te beddels, heb een heftige avond gehad bij de Ikea en Leen Bakker om spullen te kopen voor mijn zoon die een nieuw huis heeft en ben compleet versleten..................morgen weer verder in zijn huissie..................druk druk druk dus
Vrouwen houden van de simpele dingen in het leven. Zoals mannen! - Geplaatst op zaterdag 18 september 2010 01:34Minny
Oh, dat heb ik dan gemist haha. Maar ik zal eens diep in mijn geheugen graven. Ben altijd al slecht geweest in dat soort info onthouden. - Geplaatst op zondag 19 september 2010 12:31forca

Ik ook merk dat daar toch al vaste groepjes zijn waar je niet zo makkelijk meer tussen komt...quote:River76 schreef op 09 september 2010 @ 12:30:
Na een tijdje lid te zijn geweest op viva ( met name als meelezer eigenlijk) heb ik besloten me daar terug te trekken en verder te kijken. Ik heb daar zo mijn eigen ideeen bij. Laten we het er op houden dat de sfeer me niet aansprak. Wie komt hier nog meer van viva hiernaartoe, en zo ja waarom?
Diegene die niet van viva komt, is die er dan wel eens wezen lezen en wat vonden ze er van, wat viel ze eraan op?
Groetjes van River.Do I ever cross your mind, it happens to me all the time... - Geplaatst op maandag 25 oktober 2010 05:30Evangelinaquote:Minny schreef op 18 september 2010 @ 01:34:
Oh, dat heb ik dan gemist haha. Maar ik zal eens diep in mijn geheugen graven. Ben altijd al slecht geweest in dat soort info onthouden.
Zitten jullie hier
Hint: Hello Kitty - Geplaatst op dinsdag 28 december 2010 15:28Zouk
Maar waar is iedereen nu dan gebleven? Zijn alle verdwenen Vivaforummerts naar elders verkast of zijn ze hun RL in gedoken?
Dit onderwerp heeft 69 reacties, en bestaat uit 3 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 3.
De laatste reactie is geplaatst op 28-12-2010 15:28.
Zijn er meer ex Viva forummers hier?