- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Boekenclub
- Slim met geld
- Columns
- Testpanel
- Libelle Academy
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Uit het blad
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 69 reacties, en bestaat uit 3 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 3.
De laatste reactie is geplaatst op 28-12-2010 15:28.
Zijn er meer ex Viva forummers hier?
- Geplaatst op donderdag 09 september 2010 12:30River76
Na een tijdje lid te zijn geweest op viva ( met name als meelezer eigenlijk) heb ik besloten me daar terug te trekken en verder te kijken. Ik heb daar zo mijn eigen ideeen bij. Laten we het er op houden dat de sfeer me niet aansprak. Wie komt hier nog meer van viva hiernaartoe, en zo ja waarom?
Diegene die niet van viva komt, is die er dan wel eens wezen lezen en wat vonden ze er van, wat viel ze eraan op?
Groetjes van River.Soms kun je beter achteraf vergiffenis vragen, dan vooraf toestemming - Geplaatst op donderdag 09 september 2010 14:39River76
Niemand?Soms kun je beter achteraf vergiffenis vragen, dan vooraf toestemming - Geplaatst op donderdag 09 september 2010 14:41clineke
Ik mag aannemen dat je een goede reden had om je van Viva te distancieren. Waarom zoek je dan toch ex-Viva forumleden op en wil je van hen weten wat hen niet beviel. Het is niet jouw soort mensen dus hun mening doet er dan toch niet toe?
Of is dit een of ander onderzoek?
"To love a person is to learn the song that is in their heart, and to sing it to them when they have forgotten." - Anonymous - Geplaatst op donderdag 09 september 2010 15:01River76
Onderzoek? Nee hoor. Ik ben nieuwsgierig eigenlijk, of er meer mensen hier komen die ook op viva komen, of kwamen en waarom ze hier dan wel zijn, hoe het hen hier bevalt, en hoe het hen op viva beviel of bevalt. Of er dus overlapping is. Ik ben alleen maar benieuwd. Ik ken Libelle verder helemaal niet. Maar ving er wel eens iets over op op Viva. En hoewel ik Libelle zelf niet lees, leek het me toch het proberen waard hier.
Groetjes van RiverSoms kun je beter achteraf vergiffenis vragen, dan vooraf toestemming - Geplaatst op donderdag 09 september 2010 17:32nita
in het libelle café is een topic van ex Viva gangersiedere dag een lach - Geplaatst op donderdag 09 september 2010 18:39Jussttina
Beste River, welkom hier.
Ik kwam van elders, die site was opgedoekt.. Ze
gaan liever 'bloggen ' of zoiets.
We met zijn allen gelijk hier naar toe verhuisd.
Wel leuk hier .
J - Geplaatst op donderdag 09 september 2010 20:12River76
Waar vind ik die dan, ik zoek me suf, maar volgens mij doe ik iets verkeerd?
Groetjes.Soms kun je beter achteraf vergiffenis vragen, dan vooraf toestemming - Geplaatst op donderdag 09 september 2010 22:15squireltje
Ik schrijf op het libelleforum en op het vivaforum.
Voor mijn gevoel kan ik op het vivaforum meer serieuze onderwerpen onderwerpen vinden, waar ook op wordt ingegaan zonder zelfmedelijden en derg.
Ik vind er veel verschil tussen zitten, maar dit forum en margriet forum of libelle.be elk heeft zijn eigen stijl. - Geplaatst op donderdag 09 september 2010 22:26apekop
Er zijn er hier een paar maanden terug een stuk of 6 geweest,oervervelende "dames",die hier alleen maar kwamen zieken en zuigen,blij dat ze opgehoepeld zijn!Gaan jullie maar met de tijd mee, ik kom later wel.... - Geplaatst op donderdag 09 september 2010 22:40klikhier
Ja.Gedraag je volwassen en als een dame, dat doe ik ook. - Geplaatst op donderdag 09 september 2010 22:52Pagan
Zeker."Beledigingen zijn de argumenten van hen, die ongelijk hebben." - Geplaatst op donderdag 09 september 2010 23:04klikhier

Bah, relschoppen, ik heb daar zo'n hekel aan.quote:apekop schreef op 09 september 2010 @ 22:26:
Er zijn er hier een paar maanden terug een stuk of 6 geweest,oervervelende "dames",die hier alleen maar kwamen zieken en zuigen,blij dat ze opgehoepeld zijn!Gedraag je volwassen en als een dame, dat doe ik ook. - Geplaatst op donderdag 09 september 2010 23:10Pagan
Ik vind het ook geen stijl op een echt damesforum. Zoiets doe je niet."Beledigingen zijn de argumenten van hen, die ongelijk hebben." - Geplaatst op donderdag 09 september 2010 23:22klikhier
Gelukkig blijven de goede over...Gedraag je volwassen en als een dame, dat doe ik ook. - Geplaatst op donderdag 09 september 2010 23:27TanteHenkie
Ik kom er net vandaan!
Ik zat daar omdat ik verwachtte beter overweg te kunnen met de viva doelgroep dan met andere doelgroepen maar niets is minder waar.
Ik ben erg geschrokken van de vijandigheid en het rücksichtslos afbranden van mensen die een gevoelige kant van zichzelf laten zien. Natuurlijk zijn er ook prettige topics en worden er ook heel veel zinnige tips gegeven. Maar toch.. iedere keer daar werd ik weer boos over de manier waarop bepaalde (groepjes) mensen alle sociale regels aan hun laars lappen.
Pff, wat ontzettend grappig dat ik hier meteen tegen dit topic aan loop! Ik zat me zo boos te maken net! Ik dacht; ik ga naar het libelleforum. Kijken of de mensen daar wat beschaafder zijn..
TanteHenkie wijzigde dit bericht op 09-09-2010 23:29 met 0% - Geplaatst op donderdag 09 september 2010 23:29Pagan

en de beschaafde....
Je zal je hier vast thuisvoelen TanteHenkie, kom anders eens buurten in het buurthuis, wij hebben geen groepjes."Beledigingen zijn de argumenten van hen, die ongelijk hebben." - Geplaatst op donderdag 09 september 2010 23:29klikhier
TanteHenkie je valt met je neus in de boter
Gedraag je volwassen en als een dame, dat doe ik ook. - Geplaatst op donderdag 09 september 2010 23:39TanteHenkie
haha, ja, gelukkig!
ik ga eerst eens lekker rondneuzen
- Geplaatst op vrijdag 10 september 2010 13:00klikhier
Leuke foto van je TanteHenkie, maar geloof me het is alleen maar lief en aardig tegen elkaar...
Gedraag je volwassen en als een dame, dat doe ik ook. - Geplaatst op vrijdag 10 september 2010 13:08kati
Ik ben blij dat je een foto van Pinokkio erbij gezet hebt, Klikhier want ik zag idd je neus groeien!
Ik heb nog steeds een account op viva maar kom er nooit meer. Het is idd een heel andere sfeer dan hier. Ik hou er niet van. Ze branden je idd af en de Libella's overigens ook. Degenen die hier kwamen kwamen idd zieken, zeiken en zuigen. Ik zit hier nu al zo'n jaar of 5 en t bevalt me uitstekend! Dus ex-Viva's welkom hier!
kati wijzigde dit bericht op 10-09-2010 13:09 met 0%Be yourself no matter what they say ~Sting~ - Geplaatst op vrijdag 10 september 2010 13:55fajah
Volgens mij zijn veel/ sommige? mensen op het viva forum, dezelfde - betaalde? - mensen die schrijven/posten op het Libelle forum. Ze trekken alleen een andere jas aan, niet letterlijk, en gebruiken een andere taal, en soms persoon/persona. Kan het mis hebben, natuurlijk, maar ik heb er ook even geschreven, en kreeg dit gevoel.
Vind het Viva forum, en het Libelle forum veel op elkaar lijken trouwens, alleen andere leeftijd. En door levens ervaring zijn de mensen die schrijven op het Libelle forum vaak iets milder.
Groetjes, Fajahfajah wijzigde dit bericht op 10-09-2010 14:54 met 2%Blijf niet hangen in het verleden, droom niet van de toekomst, maar concentreer je geest op het huidige moment. -BOEDDHA - Geplaatst op vrijdag 10 september 2010 13:55fajah
quote:klikhier schreef op 10 september 2010 @ 13:00:
Leuke foto van je TanteHenkie, maar geloof me het is alleen maar lief en aardig tegen elkaar...
[afbeelding]
Blijf niet hangen in het verleden, droom niet van de toekomst, maar concentreer je geest op het huidige moment. -BOEDDHA - Geplaatst op vrijdag 10 september 2010 14:08hijntje
Ik ben daar bij viva heel even geweest ,Maar ik weet niet eens me nicknaam meer Zo lang geleden al dat ik daar keek .
Het is mijn forum niet , - Geplaatst op vrijdag 10 september 2010 14:14Anky
Ik heb daar op het vivaforum wel een enkele keer gekeken, maar op een paar mensen na, was het inderdaad elkaar afkatten en nu druk ik me nog gematigd uit. Hier bebeurt ook wel eens wat maar toch niet zo venijnig heb ik het idee.
Probeer gewoon hoe het je hier bevalt. In ieder geval, welkom hier.
- Geplaatst op vrijdag 10 september 2010 14:43TanteHenkie
Thanks!
En ik kan wel wat hebben hoor
Ik paste er daar gewoon niet tussen.
Dit onderwerp heeft 69 reacties, en bestaat uit 3 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 3.
De laatste reactie is geplaatst op 28-12-2010 15:28.
Zijn er meer ex Viva forummers hier?