- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Boekenclub
- Slim met geld
- Columns
- Testpanel
- Libelle Academy
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Uit het blad
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 3004 reacties, en bestaat uit 121 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 121.
De laatste reactie is geplaatst op 01-04-2011 17:57. Dit onderwerp is gesloten!
Puzzelen - Het grote muziek- en liedjesspel (4)
- Geplaatst op woensdag 25 augustus 2010 13:02kati
Moderator1 wijzigde dit bericht op 25-08-2010 13:39 met 23%: Link toegevoegdBe yourself no matter what they say ~Sting~ - Geplaatst op woensdag 25 augustus 2010 13:04Pebs
Waaaaaaaauuuuuuuuuuwwwww.
We gaan als een speer!!
Ga julllie wél zo verlaten; heb steeds problemen met de batterij van m'n foon.
Wil dus ff een andere halen.Luisteren is meer dan wachten tot iemand is uitgepraat . - Geplaatst op woensdag 25 augustus 2010 13:05Pebs
Meisje, hij wil alleen maar zeggen dat het hem spijt
maar meisje, hij is te bang om je te bellen en te horen dat je een ander hebt gevondenLuisteren is meer dan wachten tot iemand is uitgepraat . - Geplaatst op woensdag 25 augustus 2010 13:07wonderful

Joehoe, deel 4 alweer!
Ik ga ook lieffies, tot laterrr XXXTo me, music is the only thing that makes sense when everything else doesn't! - Geplaatst op woensdag 25 augustus 2010 13:08Pebs
Tot later. XXX
Ben er ook van tussen nu.
Luisteren is meer dan wachten tot iemand is uitgepraat . - Geplaatst op woensdag 25 augustus 2010 13:09kati

- Geplaatst op woensdag 25 augustus 2010 16:16Pebs
Is ie nou nóg niet geraden???????
Luisteren is meer dan wachten tot iemand is uitgepraat . - Geplaatst op woensdag 25 augustus 2010 16:26wonderful

Ken het niet vinden!quote:
To me, music is the only thing that makes sense when everything else doesn't! - Geplaatst op woensdag 25 augustus 2010 19:44kati

Ik zou t werkelijk niet weten... zei al: van mij mag iemand anders m raden en meteen een andere opdracht bedenken!!!! Ben er klaar mee!quote:
Be yourself no matter what they say ~Sting~ - Geplaatst op woensdag 25 augustus 2010 19:47wonderful
quote:kati schreef op 25 augustus 2010 @ 19:44:
[...]
Ik zou t werkelijk niet weten... zei al: van mij mag iemand anders m raden en meteen een andere opdracht bedenken!!!! Ben er klaar mee!

To me, music is the only thing that makes sense when everything else doesn't! - Geplaatst op woensdag 25 augustus 2010 21:05kati
Wat ben ik erg he Wonder!
Be yourself no matter what they say ~Sting~ - Geplaatst op donderdag 26 augustus 2010 10:15Pebs
.........., I just wanna say I'm sorry
but .........., I'm too scared
to pick up the phone
To hear you've found another lover
to patch up our broken homeLuisteren is meer dan wachten tot iemand is uitgepraat . - Geplaatst op donderdag 26 augustus 2010 10:34kati

- Geplaatst op donderdag 26 augustus 2010 10:49kati
OK mag ik nou alsjeblieft een nieuwe opdracht doen?
De beste muziekvideo 'ever'.... mag zijn omdat t vernieuwend is, of omdat er een compleet toneelstuk opgevoerd wordt, verhaaltje verteld wordt, noem maar op!
Ik zag in 1 van de vorige opdrachten deze clip en vond m erg mooi:
Phil Collins-I wish it would rain downBe yourself no matter what they say ~Sting~ - Geplaatst op donderdag 26 augustus 2010 10:58Pebs
Luisteren is meer dan wachten tot iemand is uitgepraat . - Geplaatst op donderdag 26 augustus 2010 11:02kati
Be yourself no matter what they say ~Sting~ - Geplaatst op donderdag 26 augustus 2010 11:03Pebs

- Geplaatst op donderdag 26 augustus 2010 11:03wonderful
Ok, dat wordt nog best lastig, kijk eigenlijk weinig naar de clips, als ik naar een nummer luister op you tube ben ik meestal ook ergens anders mee bezig! Maar deze dacht ik meteen aan, het is een nummer uit een documentaire over Elvis, die ik een paar weken geleden op tv heb gezien. Ik vind het een geweldig nummer en ik vind Elvis geweldig, hij is zoo grappig hier!
Elvis Presley - Suspicious Mindswonderful wijzigde dit bericht op 26-08-2010 11:04 met 0%To me, music is the only thing that makes sense when everything else doesn't! - Geplaatst op donderdag 26 augustus 2010 11:04Pebs

Super irritant, inderdaad.quote:kati schreef op 26 augustus 2010 @ 11:02:
ja lach maar!
o wat irritant die reclames voor een videoclip!!!!
Sting-Englishman in New YorkLuisteren is meer dan wachten tot iemand is uitgepraat . - Geplaatst op donderdag 26 augustus 2010 11:07kati
Wonder maar ook zo'n mooi nummer!!!!
November rain ook al zo mooi!
Dé videoclip der videoclips...
Queen-Bohemian RhapsodyBe yourself no matter what they say ~Sting~ - Geplaatst op donderdag 26 augustus 2010 11:10wonderful
To me, music is the only thing that makes sense when everything else doesn't! - Geplaatst op donderdag 26 augustus 2010 11:12kati
heb niet veel met top 40 muziek, simpelweg omdat ik niet veel naar die zenders luister, maar toen ik dit nummer hoorde en t op YouTube ging kijken, vond ik niet alleen t nummer geweldig maar de clip ook!!!
Editors-PapillonBe yourself no matter what they say ~Sting~ - Geplaatst op donderdag 26 augustus 2010 11:16wonderful
Kati, die is leuk, die rennende mannen, ik vind deze mooi, al die fietsers!
30 Seconds To Mars - Kings and QueensTo me, music is the only thing that makes sense when everything else doesn't! - Geplaatst op donderdag 26 augustus 2010 11:18wonderful
To me, music is the only thing that makes sense when everything else doesn't! - Geplaatst op donderdag 26 augustus 2010 11:24Pebs

Dit onderwerp heeft 3004 reacties, en bestaat uit 121 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 121.
De laatste reactie is geplaatst op 01-04-2011 17:57. Dit onderwerp is gesloten!
Puzzelen - Het grote muziek- en liedjesspel (4)