Forum reacties

1. Libelle
  2. Forums
  3. Reizen & Vrije Tijd
  4. Even ontsnappen naar Schotland en UK (3)

Dit onderwerp heeft 441 reacties, en bestaat uit 18 pagina's. U bent momenteel op pagina 5 van 18.
De laatste reactie is geplaatst op 15-11-2010 15:57.

Even ontsnappen naar Schotland en UK (3)

Ga naar een onderdeel
  1. gloei
    Afbeelding van gloei

Fijn, dat je kon bijboeken, SB.

Het Dolfenarium, daar ben ik geweest, toen ik 8 was.

Vanmiddag om 14 uur heb ik een intakegesprek bij een uitzendbureau voor een baan bij een autobedrijf, dat ook verzekeringen voor hun klanten afsluit. Verder is nog wachten op een bericht van het bedrijf, waar ik vorige week op gesprek was.

The greatest glory in living lies not in falling, but in rising every time we fall.~Nelson Mandela~

2. kati
    Afbeelding van kati

Gisteren lekker rustig dagje gehad en gewoon niks gedaan, uitgerust van t geslenter door de Efteling! De opgenomen aflevering van Emma nog afgekeken maar o wat romantisch! :) (zwijmel) Precies wat ik al gedacht had (en gehoopt) gebeurde ook. Emma met mr. Knightley. Ik vond t echt wel een mooie serie hoor! Ik hou ervan van die kostuumdrama's.

Ook kijken we nu regelmatig naar de Grote Verhuizing op SBS6. Gisteren ook en wat een mensen doen er in mee he! Soms denk ik wel eens: Heb je zoveel geld te besteden en nog kun je niet tevreden zijn met wat ze je laten zien! Ik zou er wat voor geven!
    Vanavond begint er een hele nieuwe reeks afleveringen van Escape to the Country!!! :cheer: Geen herhalingen meer voorlopig!

Weet iemand wanneer Merlin weer begint op de BBC? En wanneer de Tudors op RTL8?

Be yourself no matter what they say ~Sting~

3. dsdsdhks
    Afbeelding van dsdsdhks

quote:
    kati schreef op 06 september 2010 @ 11:53:

Weet iemand wanneer Merlin weer begint op de BBC?
    Series 3 begint op Zaterdag 11 september, op BBC1, om 20:25 Nederlandse tijd!

4. Sparklingbird
    Afbeelding van Sparklingbird

We zijn weer thuis. Geen minuut vertraging op de mooie omweg op de terugweg en alles is weer het huis ingesjouwd.
    Lekker rustig aan, morgen ruim ik alles wel weg en nu nog even genieten van de laatste uurtjes 'vakantie'.
    Dank je voor de informatie over Merlin Bute, kan me er nu al op verheugen.

NEVER REGRET SOMETHING THAT MADE YOU SMILE!

5. Sparklingbird

quote:
    kati schreef op 06 september 2010 @ 11:53:

Vanavond begint er een hele nieuwe reeks afleveringen van Escape to the Country!!! :cheer: Geen herhalingen meer voorlopig!
    Kati, wat heb ik gelachen om 'onze' favoriete presentator Alastair toen hij aan het Morris dansen was. Ik ben toch blij dat je dat in Schotland niet tegenkomt, want je kan me wegdragen van het lachen. Hilarisch vind ik het, bijna net zo lachwekkend als een grote kerel die in een drumband piccolo speelt (sorry als ik iemand hiermee op zijn hart trap).
    Het waren aardige huizen wederom, maar ook ik zou niet met snelweggeluiden willen wonen. Zeker niet als je naar 'the country wil escapen'.

6. gloei
    Afbeelding van gloei

SB, het tweede huis vond ik het mooiste in deze aflevering.

The greatest glory in living lies not in falling, but in rising every time we fall.~Nelson Mandela~

7. kati
    Afbeelding van kati

Bute, thanks! Kan me er nu al op verheugen!

SB, vond t ook zo'n idioot iets voor volwassen mannen met belletjes om hun benen en bloemen op hun hoofd!

Ben vanmiddag zo geschrokken! Kreeg een epilepsie-aanval tijdens t werk (een kleintje) en had niet in de gaten dat de mevrouw achter me was komen staan. Ik viel op de grond ineens en zij klapte tegen de muur en viel onder me! Zij heeft een kapotte pols en pijnlijke zij en ik heb heel erg pijn in/aan mijn knie. Ook al zegt ze dat ik er niet mee moet zitten omdat ik er niks aan kon doen, toch vond/vind ik t zo rot! Ben daar gewoon in janken uitgebarsten daarna! Thuis heb ik (nadat ik met moeite naar huis ben gefietst) meteen arnica op de knie gesmeert en dat helpt wel.. Heb haar nog gebeld en ze zegt dat t goed gaat en ik me niet druk moet maken! Maar dat valt niet mee! ze is wel 85!! Vind t zo erg!

8. Sparklingbird

Ik kan me heel goed voorstellen dat je je afschuwelijk voelde Kati. Dat zou ik net zo hebben hoor.
    Maar wat is het ook naar voor jou dat je weer een aanval hebt gekregen. En wees een beetje zuinig op je lijf lieverd. Is alleen Arnica wel voldoende? Had er niet even een foto van gemaakt moeten worden?
    Ik hoop dat het allemaal morgen mee zal vallen met de pijn, ook voor die mevrouw.

9. wilma43
    Afbeelding van wilma43

Wat naar voor je Kati, hoop dat de pijn voor jullie beiden snel over is!

Wat klinkt dat lekker Sb, heerlijk ontspannen, wat fijn dat je het zo goed naar jullie zin hebben gehad. Het zijn inderdaad leuke plaatsjes, wij komen er geregeld om daar te fietsen. Mijn zus staat ergens op de camping in Naarden!

Fijn dat je vader weer wat opknapt Valkenoog!

Uitgeboodschapt Bute?

Wat waren het heerlijk dagen de afgelopen tijd, nu regent het, maar vind het niet erg, kan ik mooi nog tijd aan mijn studie besteden. Nog even de puntjes op de I! ik kan het allemaal dromen, maar heb erg veel moeite met 'instink' vragen. Vraag mij ook af waar dat in hemelsnaam goed voor is, maar van mijn 3 ingestuurde examens kreeg ik toch een slechte beoordeling!

10. valkenoog
    Afbeelding van valkenoog

Kati wat naar voor je, en voor je mevrouw. Je bent je natuurlijk rot geschrokken. Ik hoop dat je snel weer opknapt.

Wilma sterkte met de laatste loodjes. Het gaat vast goed.

Mn vader gaat zozo, toch weer last van de nierstenen, hij moet vrijdag naar het ziekenhuis.

En het stortregent hier!

11. kati
    Afbeelding van kati

Vanmorgen Jongste uitgezwaaid naar schoolkamp in de Ardennen, na me te hebben ziek gemeld. Mijn knie deed zo'n pijn kon ook amper de trap af.. Daarna naar de huisarts geweest. Ik moet verplicht een week thuis blijven, rust! Mijn meniscus en slijmbeurs hebben een opdonder gehad en zijn opgezwollen, zit vocht achter. Ze heeft alles getest, kruisbanden, kniebanden, weet ik wat voor banden je allemaal hebt. Maar die waren allemaal goed. Is puur alleen de knie. Dus op mijn werk moeten ze een vervanger voor me zoeken, het is niet anders. Man man wat ben ik de laatste tijd een kneus zeg!

Valkenoog, sterkte met je vader! Hoop dat t snel beter met m gaat!

Wilma sterkte met leren.

Ik heb een bloemetje gekocht voor de mevrouw van gisteren en ga die vanavond of zo wel even brengen. verder rustig aan...

12. gloei
    Afbeelding van gloei

Ik ben net gebeld door het uitzendbureau, waar ik vorige week vrijdagmiddag een intakegesprek had. Er komt nu een vervolggesprek op in de vorm van een sollicitatiegesprek op de afdeling zelf, dat donderdagmiddag aanstaande al plaatsvindt.

13. Sparklingbird

quote:
    kati schreef op 07 september 2010 @ 12:52:
    Man man wat ben ik de laatste tijd een kneus zeg!
    Join the club my dear! Maar natuurlijk heel naar dat het zo hard is aangekomen. En luister naar de dokter he! RUST HOUDEN.

Vandaag ben ik na 10 dagen rust weer aan de slag gegaan en ik ben niet ontevreden. Daarna bij de Lidl nog boodschappen gedaan en ik ben nu wel moe en een beetje wiebelig op de benen, maar minder dan ik had verwacht. het gaat dus de goede kant op.
    Wel merk ik dat de kachel aan moet, jakkes wat is het een koude dag!

Wilma, heel veel succes met je examen. Ik zal voor je duimen, maar het zou me erg verbazen als je het niet zou halen.

En Gloei ook weer succes met je gesprek a.s. donderdag.

Valkenoog, het blijft tobben he met die ouders, en jij woont er niet om de hoek zoals ik. Sterkte er mee.
    Nu is alles weer in rep en roer omdat ze zondag +/- 12 mensen op bezoek krijgt voor haar verjaardag. Maar ook die horde nemen we weer hoor.

14. wilma43
    Afbeelding van wilma43

Succes Gloei, ik hoop dat het je wat oplevert!
    Ik ga zo richting Leiden. Hoop dat het weer wat opknapt!
    Ik heb er wel een goed gevoel over hoor Sb, alles zit in mijn hoofd en heb wat handigheidjes gekregen om rustig te blijven. Heb trouwens dus heerlijk geslapen, sinds weken...... Dus het helpt.

Kati, rustig aan hoor!
    Allemaal een fijne dag.

15. valkenoog
    Afbeelding van valkenoog

Gloei e Wilma allebei succes vandaag. We duimen voor jullie

16. gloei
    Afbeelding van gloei

Wilma, succes met het examen.

17. kati
    Afbeelding van kati

Succes Wilma.

Het regent pijpenstelen! Oudste is vanmorgen eindelijk begonnen met zijn nieuwe school. Vreemd rooster heeft ie, met lestijden tot half 5 of half 6! Maar ze beginnen ook heel laat soms, 1 uur of 11 uur! Raar rooster!

Gisteren naar mijn mevrouw geweest en ze is zo fit als een hoentje, mankeert gelukkig niks!
    Gisteren contact gehad met Kenau, ruim een uur met haar aan de telefoon gehangen! ;)

Wat me eraan deed denken om op Lakeland te kijken:
    Windermere
    http://www.lakelandcam.co.uk/main_files/10090702hammarbank_sky.jpg

18. kati
    Afbeelding van kati

Goedemorgen, O jammer nu is de mooie foto weg... had m op moeten slaan! :bonk:

Wilma hoe is t gegaan?

SB hoe gaat t met je?

Bute, ik mis je!!! Waar zit je?

Gloei heeft vanmiddag zijn gesprek! Duimen dat dit t wordt!

zit achter uit t raam in de straat tegen een rij bomen aan te kijken die steeds geler worden. Maar eentje wordt er bovenin al kaal ook! De herfst mag zó snel niet gaan zeg! Alsjeblieft niet!
    Ik roep t al zolang als ik dit topic geopend heb... ik zou zo graag ooit eens in de herfst door Schotland lopen en daar de herfst zien! Someday....
    http://farm3.static.flickr.com/2592/4021972692_70ea83c152_z.jpg?zz=1

19. outlanderfan
    Afbeelding van outlanderfan

Ook goedemorgen allen.

Succes Gloei vanmiddag!

We hebben het meteen weer zoooo druk.... Een beetje als mosterd na de maaltijd, maar er was (!) een mooie serie op de BBC: Secret Britain. Met veel plekjes die veel van ons toch wel al gezien hadden, smullen!
    Alleen Bute kan kijken geloof ik (je weet wel: not available in your country), maar toch als er een herhaling is kijken hoor.

http://www.bbc.co.uk/iplayer/images/clip/p009t3jh_126_71.jpg

Secret

Snel verder met werk (o.a. bestand voor eventvlag voor 12 uur aanleveren ;) )

20. valkenoog
    Afbeelding van valkenoog

De herfst komt inderdaad al binnen. Ik reed vanmorgen aar mn werk en overal al van die vergeelde blaadjes, ook al op de straat. Het is weer voorbij die mooie zomer

21. kati
    Afbeelding van kati

O'fan dát had ik moeten weten! ;)

Ben net op een member geworden van een Scottish photos clubje... ;) Maar als ik zie wat zij voor foto's maken! Is wat ik doe peanuts bij... Veel van hen wonen er dan ook! Ja, is niet zo moeilijk dan he!
    Kijk hier maar eens, zo vreselijk mooi!

22. Sparklingbird

De volgende spreuk blijft een leuke en die wil ik jullie niet onthouden:
    'My therapist told me the way to achieve true inner peace is to finish what I start.
    So far today, I have finished two bags of M&M's and a chocolate cake.
    I feel better already.'
    http://www.chocablog.com/wp-content/uploads/2006/07/mm1.jpg
    Ook ben ik heel benieuwd hoe het Gloei en Wilma vergaan is. Hopleijk hadden beiden een positief resultaat.

Sparklingbird wijzigde dit bericht op 09-09-2010 15:47 met 12%

23. dsdsdhks
    Afbeelding van dsdsdhks

http://i51.tinypic.com/2el7e2p.jpg

Wisselvallig weer hier, dit is de Daily Bute van 2 dagen geleden. Vanmiddag was het weer 20 graden, met een lekker zonnetje!

Ook al was ik niet hier (druk en niet altijd zin) ik heb wel aan jullie gedacht hoor: Alles goed gegaan vandaag, Gloei?
    En Wilma, wanneer krijg jij de uitslag? Heb voor jullie beiden geduimd!!!

Bedankt voor de kaart, Kati, deze keer zal Yordi de plaatjes op de kaart herkennen!!!!

Ik wou dat ik zo'n therapist had, Sparklingbird, I like it!

24. wilma43
    Afbeelding van wilma43

TJa, hoe ging het. Nu het viel mij niet mee...... Ik heb geen idee, de kans is net zo groot dat ik het wel haal als niet. Waar ik zo bang voor was is gebeurd, Vage vragen die (ik tenminste) vaak anders lees dan bedoeld is. Dus eerst maar begrijpend lezen leren.... Ik wist heel veel, maar voor mijn gevoel heb ik toch rond de 10 van de 50 vragen niet goed beantwoord en dat is teveel fout. Volgens zeggen dan. Maar misschien heb ik per ongeluk goed gegokt. Er waren een paar onderdelen die ik niet goed beheerstte en die maar gelaten heb. Een mens kan ten slotte niet alles weten toch? Maar over dat onderdeel kreeg ik dus echt veel vragen.
    Praktijk opdracht ging volgens mij wel goed, daar kon ik echt mijn ei in kwijt en wist ook heel veel. Maar ja, voedingsleer is belangrijker. Over een week of 10 weet ik meer. Ik laat het nu los en als het niet gelukt is ga ik in maart nog een poging wagen. Wat ook oorspronkelijk mijn bedoeling was. Het beroerde is, dat ik weet dat ik veel kennis heb en weet, en dat het door zoiets onbenulligs er dan niet uitkomt. Stomme vragen die nergens op slaan. Je moet letterlijk het antwoord uit het boek oplepelen ipv eigen kop gebruiken.

Leiden was prachtig! wat een mooie stad, was ik nog nooit geweest. Hotel was prima en '' s avonds een heerlijke wandeling langs het strand gemaakt en de mooie sculpturen gezien van zand bij Noordwijk aan Zee.

Gloei, hoe ging het met jou vandaag?
    Het was anders vandaag een prachtige dag!

Fijn dat je er weer bent Bute. Ik had ook niet zoveel zin en erg druk de laatste tijd.

25. gloei
    Afbeelding van gloei

Ik heb vanmiddag een goed gesprek gehad. Ik was één van de 3 kandidaten. Ik hoor morgen meer of ik wel of niet aangenomen wordt.