Forum reacties

1. Libelle
  2. Forums
  3. Reizen & Vrije Tijd
  4. Even ontsnappen naar Schotland en UK (3)

Dit onderwerp heeft 441 reacties, en bestaat uit 18 pagina's. U bent momenteel op pagina 4 van 18.
De laatste reactie is geplaatst op 15-11-2010 15:57.

Even ontsnappen naar Schotland en UK (3)

Ga naar een onderdeel
  1. wilma43
    Afbeelding van wilma43

Fijne vakantie SB, ik hoop ook dat je het treft met het weer. Wij hadden gisteren tegen de middag erg aardig weer, maar nu weer zwaar bewolkt.

Ik heb het ook erg druk, veel verjaardagen, werk en studeren. De laatste loodjes. Woensdag ga ik richting Leiderdorp, heb een hotelletje geboekt in Noordwijk aan Zee en donderdag examen. Dus spannend.

Gloei succes met solliciteren.

Bute, fijn dat het nu eindelijk gelukt is, jammer dat je er eerst boos over moet worden. Heel herkenbaar, als ik voor mijzelf op wil komen en 'boos' word, begin ik ook altijd te huilen. grrrrr.

2. kati
    Afbeelding van kati

Gisteren moesten we nog even bekomen van t nieuws dat Gloei weer zonder werk zit denk ik O'fan... maar we zijn er weer.. :)

Gisteren Escape to the Country gekeken en volgens mij had ik deze aflevering al eens gezien. Melford Hall in Suffolk kwam me zo bekend voor nl. En ook t glas in lood van Queen Elisabeth I en dat Beatrix Potter daar ook een connectie mee heeft wist ik al! Dus dat moet dan wel! ;)

http://www.melfordhall.co.uk/images/home_image.jpg

http://www.nationaltrust.org.uk/main/w-78389-melfordhall-collections-gallery_picture

Be yourself no matter what they say ~Sting~

3. kati
    Afbeelding van kati

Zit mijn Treasures of Britain boek weer eens door te bladeren! mán je zou hier wonen...

Otley Hall:
    http://www.weddingvenues.com/images/listing_photos/3506_moat.jpg

SB Fijn lang weekend!!!!!

4. gloei
    Afbeelding van gloei

Ik heb morgen al een sollicitatiegesprek, dus duimen allemaal...

The greatest glory in living lies not in falling, but in rising every time we fall.~Nelson Mandela~

5. outlanderfan
    Afbeelding van outlanderfan

Het lijkt of iedereen zich verontschuldigt, was niet de bedoeling hoor :schaam:

Succes morgen, Gloei.

Kati, bekend terrein....:

http://i1005.photobucket.com/albums/af175/outlanderfan_photos/DSC06392.jpg

http://i1005.photobucket.com/albums/af175/outlanderfan_photos/DSC06396.jpg

Variant-op-Butes/Jordi's kunstwerkje
    http://i1005.photobucket.com/albums/af175/outlanderfan_photos/DSC06398.jpg

6. brittfan
    Afbeelding van brittfan

Gloei,
    Sterkte maar weer. Ik kan me voorstellen dat je nog weinig hoop hebt op een nieuwe baan na al die sollicitaties. We blijven duimen !

SB,
    Alvast veel plezier in Harderwijk. Weersvooruitzichten zijn in ieder geval goed. Ga je nog naar het Dolfinarium ? Jongste is vorige week geweest, gaan kijken naar die nieuwe orka. Was heel leuk zei hij.

7. valkenoog
    Afbeelding van valkenoog

Gloei sterkte in elk geval. We duimen voor je.

8. dsdsdhks
    Afbeelding van dsdsdhks

Oke, Outlanderfan, ik zal me NIET verontschuldigen! :D Mooi kunst-werkje trouwens!
    Nog steeds prachtig weer hier, dus we zijn zoveel mogelijk buiten! Hier Daily Bute van gisteren: (Arran in de mist)

http://i56.tinypic.com/1zo92m1.jpg

Succes Gloei!!!!
    Moet dit berichtje even wijzigen want het volgende wisten jullie helemaal nog niet: (ik had me 26 juni opgegeven voor een conference voor Ergotherapeut assistenten, in Clydebank. NHS hoort dat te regelen en te betalen. Hoorde ik vorige week tijdens verhuizing dat het niet betaald was. Men zei ook dat er geen auto beschikbaar was, kan ik m'n eigen auto nemen? Dat vertik ik, ben weer flink uit m'n slof geschoten en vertelde ze dat ze het maar niet moesten herboeken/betalen want als er geen auto wbeschikbaar was ging ik niet. Volgende dag: er is een auto beschikbaar voor je! Dus ze zouden het alsnog betalen...............)
    Ha, wat blijkt nu: ik belde de mensen van het conference VANDAAG, want ik had nog steeds geen bericht ontvangen met start tijd en route-beschrijving.............. Nou bleek dat de NHS wel voor de conference voor mij betaald had maar er waren geen details doorgegeven; ze hadden 3 namen van NHS Highland........................ Waar die 3 mensen wonen/werken wisten ze niet :? :? :rol: Ik ze de details van mezelf en van m'n collega doorgegeven en nu is alles geregeld. Maar wie S. Morrison is weet ik niet dus????????????????? :stoom: Kunnen jullie je voorstellen dat er de lol inmiddels vanaf is? (ik had op 26 juni de formulieren ingevuld en doorgegeven voor "processing".......)

Hier de Daily Bute van vandaag: (Ardencraig gardens)

http://i55.tinypic.com/96mjjo.jpg

dsdsdhks wijzigde dit bericht op 02-09-2010 23:09 met 30%

9. Sparklingbird
    Afbeelding van Sparklingbird

Bute, die tuinman mag ook bij mij wel eens langskomen. Mooi die tuinen en ook al zulk lekker weer. Als ik de verwachtingen kan geloven krijgen we het weekend schitterend weer.
    Morgen mijn koffer inpakken, kon het niet opbrengen vanmiddag. Mijn lijf weigert nog steeds helaas. Hopen dat het morgen beter gaat.

NEVER REGRET SOMETHING THAT MADE YOU SMILE!

10. valkenoog
    Afbeelding van valkenoog

Bureaucratie Bute, grrr. Maar troost je, hier is het geen haar beter hoor.
    Ik hoop dat je toch nog een goede nascholing hebt.

SB sterkte, verandering van omgeving doet je misschien goed.

Gloei, hou je ons op de hoogte?

MIjn vader belde gisteren, had weer vreselijke last van z'n nierstenen. Ik hoop maar dat hij een beetje goed nacht heeft gehad. Dit weekend ga ik even naar hem toe.

Iedereen een fijne dag.

11. dsdsdhks
    Afbeelding van dsdsdhks

Sorry dat ik steeds zo zit te zeuren over m'n werk......................

Vandaag schijnt de zon weer, dus m'n vriendin en ik gaan "de paaaaaaden op, de laaaanen in.............................."

Fijne dag allemaal

dsdsdhks wijzigde dit bericht op 03-09-2010 09:37 met 1%

12. gloei
    Afbeelding van gloei

Je moet gewoon hier lekker zeuren over je werk, Bute.

Het gesprek van vanmorgen ging wel goed. Begin volgende week hoor ik meer van degene, met wie ik het gesprek had. Stel dat ik aangenomen zou worden, dan zijn er in ieder geval flexibele werktijden. De vacature moet half september vervuld gaan worden.

Beterschap met je vader, Valkenoog.

SB, veel plezier met je mini-vakantie.

The greatest glory in living lies not in falling, but in rising every time we fall.~Nelson Mandela~

13. kati
    Afbeelding van kati

Niks zeuren Bute, wij zijn er hier voor elkaar! Gewoon je ei kwijt kunnen aan elkaar is heel fijn hier op t topic! :)
    Hoop dat t nu opgelost is in ieder geval!

Wij gaan morgen naar de Efteling en de weersverwachtingen zijn uitstekend voor zo'n pretpark, niet te koud en niet te warm! Heerlijk! De kids laten we daar samen hun gang gaan, en Gloei en ik gaan t Sprookjesbos onveilig maken! :lol: We hadden de kaartjes al een half jaar in huis.

O'Fan idd bekend terrein! Mijn tuin ligt inmiddels vol met Jurrasic Coast rocks... en Dinosaur poop! :D Als ze over jaren hier opgravingen zouden gaan doen zijn ze verbaasd wat ze vinden! Fossielen in een Brabantse achtertuin! ;)
    http://farm5.static.flickr.com/4122/4792730867_a8e536a581_b.jpg

14. brittfan
    Afbeelding van brittfan

Gloei,
    Dat klinkt in ieder geval positief, afwachten dan maar.

Kati,
    ze zullen over enige tientallen jaren wel denken : wat voor huisdieren heeft die gehad :)

Bute,
    wat een prachtige tuinen als die nu nog zo mooi staan. Mijn zomerbloeiers zijn ver weg, ik heb er al moeten weggooien.

15. Sparklingbird

Het is hier geweldig! We zijn om 12 uur vertrokken naar Harderwijk en hebben eerst de route naar Spakenburg genomen. Daar zijn we gaan lunchen, lekker op een terras gezeten. Om 3 uur waren we in het hotel en dat is echt super mooi. We waren doodmoe en zijn lekker een uurtje gaan rusten en uiteindelijk om 7 uur gaan dineren. Dat wordt oppassen de komende dagen want het eten is super en heel smakelijk. De Wifi in het hotel is niet zo denderend, ik kan niet op de chat komen jammer genoeg. O'fan, moet ik toch een beetje afkicken ;), maar de badkamer maakt veel goed. Ik verheug me al op de stortdouche van morgenochtend. Omdat we een minder valide kamer hebben is er geen jacuzi, maar daar had ik toch niet in gekund
    http://images.activehotels.com/images/hotel/max300/241/2410459.jpg

Morgen gaan we naar het Dolfinarium. Daar hebben we zin in en ik hoop dat de benen beter werken dan vandaag, dan heb je kans dat ik ze nog ga zien ook! We hebben er zin in.

16. dsdsdhks
    Afbeelding van dsdsdhks

http://i51.tinypic.com/2jg2fja.jpg

Daily Bute van vandaag: United Church of Bute ("onze" kerk).

Tja, Brittfan, alles loopt hier altijd zo'n 3 weken achter, vandaar dat onze tuinen nog een beetje in bloei staan!..............

Veel plezier in de Efteling morgen, Kati & Gloei, en jij in het Dolfinarium Sparklingbird, ik hoop dat het weer mee zaL zitten voor jullie!
    Wij hebben "dienst" voor Calums Cabin, en moeten een gezin verwelkomen die hier een weekje vakantie krijgen. Helaas heeft dit gezin een dochtertje verloren aan kanker. (voor degene die het nog niet weten: google Calums Cabin maar, het is teveel voor mij hier te schrijven.)

Sterkte met je vader, Valkenoog!

17. dsdsdhks
    Afbeelding van dsdsdhks

quote:
    Sparklingbird schreef op 03 september 2010 @ 21:53:
    . Ik verheug me al op de stortdouche van morgenochtend.
    [
    Vergeet geen hekje om het putje te zetten.............. ;)

18. dsdsdhks
    Afbeelding van dsdsdhks

Allemaal genoten van jullie zaterdag?
    Hier mooi weer, we zijn vanmorgen wezen fietsen, en vanmiddag heb ik lekker in de tuin kunnen zitten met een boek!

19. wilma43
    Afbeelding van wilma43

Hier was het ook heerlijk weer. Er was een foutje gemaakt met mijn uren en ik dacht dat ik al in de - uren stond. En ik was al voor iedereen aan het invallen. Achteraf blijk ik nog genoeg uren te hebben. pfff gelukkig. Maar ik heb veel gewerkt en gisteren na het werk zijn we naar vloeren gaan kijken. Voor de bovenverdieping waren we al klaar, maar we wilden het parket wat in huis lag laten schuren. En dat blijkt duurder te zijn dan een nieuwe laminaat vloer. Of we moeten het zelf doen, schijnt niet zo makkelijk te zijn of deze vloer eruit slopen (ik vind hem niet eens zo heel mooi) en toch een andere vloer erin.
    Het is nu nog een kleine 3 weekjes, en het schiet lekker op.
    En nog even erg druk met mijn studie, ben nu alle hoofdstukken nog eens aan het doorlezen en mis toch wel een paar dingetjes, maar veel leesvoer dus wel even mee bezig. Gelukkig is het donderdagmiddag afgelopen en heb ik even rust.
    Ga nu eerst maar even sporten.
    Allemaal een fijne dag!

Sb, wat tref je het fijn he? prachtig weer, ik hoop dat je benen een beetje meewerken.

Gloei, succes met de sollicitaties, hoop dat je snel weer werk hebt.

Enne Bute, dat is niet zeuren, dat is jouw frustraties met ons delen. Heel goed! Ik hoop dat het snel beter wordt met het werken.
    Binnenkort maar weer eens flink bijpraten!

20. gloei
    Afbeelding van gloei

We hebben gisteren genoten van het mooie weer in de Efteling. De nieuwste attractie is Joris en de Draak, een houten achtbaan, die de opvolger is van de oude houten achtbaan Pegasus. Inmiddels wordt er voor volgend jaar weer een nieuwe attractie gebouwd (Ravelijn). Voordat het avondprogramma begon zijn we weer naar huis gegaan en hebben in de grote gele M gegeten.

Fijn om te lezen, dat je geniet, SB.

Succes met het zoeken naar een vloer of het laten liggen van de bestaande vloer, Wilma.

21. Sparklingbird

Het Dolfinarium is gelukt, maar je moet niet vragen hoe het vandaag met me gesteld is! Het lijkt of ik in een dag 3x de vierdaagse heb volbracht. Spierpijn all over.
    Wel heb ik enorm genoten van de dolfijnenshow. Ik werd er heel gek ontzettend emotioneel van. In het onderwater gedeelte was een jonge dolfijn met de moeder, zo lief ik kon er naar blijven kijken. Al met al was het een heerlijke dag.
    http://xml.whatsonwhen.com/img_bg/39836.jpg

Daarna weer lekker een paar uurtjes voor het diner ontspannen. We slapen goed en gaan ons nu na een heerlijk ontbijt klaar maken voor een ritje over de Veluwe. Niet teveel lopen vandaag anders gaat het fout.

22. kati
    Afbeelding van kati

Het was heerlijk gisteren in de Efteling! Zalig weer, alleen vreselijk druk! Iedereen dacht er kennelijk over om met dat prachtige weer te gaan! We zijn bijtijds naar huis gegaan want ook al was t tot 12 uur 's nachts open, zolang zijn we niet gebleven! De kids hebben veel van de 'snelle' attracties gehad maar wij alleen de nieuwe houten achtbaan. Verder hebben we lekker door t Sprookjesbos gewandeld en foto's gemaakt!

SB fijn dat je t zo naar je zin hebt! Jaren geleden dat ik in t dolfinarium ben geweest! (was 7 geloof ik)

Fijne zondag allemaal!
    http://farm5.static.flickr.com/4150/4959083133_9fd03f09a5_b.jpg

23. dsdsdhks
    Afbeelding van dsdsdhks

Kleine boodschap.................

24. Sparklingbird

Ook vandaag was een heerlijke dag. We hebben een rondrit gemaakt van Harderwijk naar Elburg, toen naar Hattem en Epe en weer terug naar het hotel. In totaal zijn we vier uur onderweg geweest.
    We zijn er beiden van overtuigd dat Elburg een van de mooiste plekjes van Nederland is. Wat een beeldige oude gebouwen. Schotland is altijd favoriet, maar in ons eigen land zijn ook hele mooie plekken hoor!

We hebben morgen de dag bijgeboekt in het hotel, dat kost maar ¤ 25 en dan kunnen we in plaats van om 11:00 uur weg te moeten tot 18:00 uur blijven. Het wordt een dag van relaxen, lekker op het terras in de zon, natje-droogje en genieten. Het heeft me erg goed gedaan deze dagen, de batterijen zijn weer aardig opgeladen.

25. valkenoog
    Afbeelding van valkenoog

Zo te zien heeft iederen een goed weekend gehad.
    Elburg is echt nmooi, wij zijn vroeger met de kinderen tijdens de herfstvakantie er een paar keer geweest.
    Dolfinarium is idd iets van jaren geleden, oudste was geloof ik 8. Maar heel indrukwekkend, die show.
    Efteling kan ik me ook alleen van een schoolreisje herinneren.
    Mn jongste broer en ik zijn zaterdag naar mn vader geweest, hij knapt gelukkig al weer wat op. helemaal goed zal het wel nooit meer gaan, maar de pijn was onder controle.
    Gisteren lekker een beetje in en om het huis gerommeled, het was zulk heerlijk weer. Mn zoon was op introductieweek van z'n studentenvereniging, dat zou tot gisteren duren. We hadden alleen geen idee tot hoe laat, maar uiteindelijk kwam hij om middernacht htuis. Maar het was een leuke week geweest.
    En nu weer aan het werk.