- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Boekenclub
- Slim met geld
- Columns
- Testpanel
- Libelle Academy
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Uit het blad
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 441 reacties, en bestaat uit 18 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 18.
De laatste reactie is geplaatst op 15-11-2010 15:57.
Even ontsnappen naar Schotland en UK (3)
- Geplaatst op vrijdag 27 augustus 2010 16:52brittfan
SB,
gelukkig dat je je eigen iets beter voelt. Oppassen en je eigen niet te druk maken. Dat is tegen dovemansoren gezegd zeker ?
Altijd een bezige bij 
Kati,
Ik hoorde ook op de radio dat de zondvloed eindelijk eens zal stoppen na het weekend en het iets beter word. Kinderen moeten weer naar school natuurlijk en dan wordt het weer zonnig. Althans, nog een weekje hebben ze vakantie, dus wie weet kan je nog een leuk dagje Efteling hebben mid volgende week.
Bute,
alsmaar die zonnige foto's
Mooi hoor ! - Geplaatst op vrijdag 27 augustus 2010 21:40dsdsdhks

Hier weer wat heuvels en zonnige foto's uit Rothesay!
Vanmorgen heerlijk gewandeld, vanmiddag na schooltijd met Yordi bramen wezen plukken. Als toetje vanavond haden we heerlijke bramble & apple crumble..........................
Prachtige Monthly Maas, Outlanderfan! Normaal ziet de lucht er HIER zo donker uit
(ken je trouwens het liedje: De maas is al jaren op weg naar de zee?)
dsdsdhks wijzigde dit bericht op 27-08-2010 22:25 met 89% - Geplaatst op zaterdag 28 augustus 2010 07:52wilma43
Wat een prachtige foto's Bute.... Heel wat anders dan hier. Tot een uur of 3 flink geregend, toen het zonnetje, heerlijk. We hebben gisteren alvast 120 m2 laminaat versleept naar ons 'nieuwe' huis. Mocht daar alvast liggen. Oef, er komt nog wel wat bij kijken hoor, straks verhuizen. Ik kijk daar niet echt naar uit.
De eigenaar vroeg of wij misschien eerder de sleutel zouden willen hebben, hij is volgende week al klaar.
Heel verleidelijk, maar ons huis is nog niet verkocht, ik heb tal van afspraken staan in die weken ervoor, om dan juist de handen vrij te hebben... Dus ik twijfel nog. Het wordt in ieder geval nà mijn examen.
je zit wel gelijk al met dubbele lasten en 4 weekjes kan ik nog wel wachten.
Ik ga nu werken en vanmiddag heb ik een Schotlandmeeting van het andere forum met Highlandgames. Heerlijk een hele middag over Schotlandkletsen.....Het is lekker in de buurt, half uurtje rijden. Mijnheer Wilma gaat niet mee, die is een beetje Schotlandmoe helaas en heeft het erg druk ook met andere dingen.
Ik hoop op redelijk weer.
Allemaal een fijne zaterdag. - Geplaatst op zaterdag 28 augustus 2010 09:05kati
Goedemorgen,
Nee we hebben t idd een week minstens verschoven. Maandag moet ik weer beginnen met werken en de kids hebben nog een week vakantie. De kaartjes zijn toch nog t/m november geldig.
De herfst hangt voelbaar in de lucht als je buiten loopt!
Tablet SB..
Bedacht me wel dat ik slimmer geweest had moeten zijn en had moeten vragen aan Valkenoog of Wilma om een kalender voor me mee te nemen voor volgend jaar.... Nu heb ik geen nieuwe verjaardagskalender nog!
(internet Kati..
)
Ik denk dat ik zo vreselijk slecht slaap mede door overgangsklachten... Het plaatje klopt... Ik die t altijd zo koud heb, heb t altijd warm/heet nu! De onrust klopt ook, en nog meer beschrijvingen.. Dus heb ik Ymea gekocht voor dag en nacht. Hopelijk gaat dat helpen!
Hier trekt t nu dicht, morgen schijnt de slechtste dag te worden!Be yourself no matter what they say ~Sting~ - Geplaatst op zaterdag 28 augustus 2010 23:03Sparklingbird
Wat een stilte hier, zelf heb ik ook niet veel te melden. Vanavond is de laatste Tattoo van het jaar en ik kan meekijken met de webcam, helaas kun je niets horen. maar ik verheug me op maandagavond, dan komt de hele uitzending. het schijnt er mooi te zijn dit jaar. Ze hebben omdat het het 60e jaar was nu de toevoeging Royal gekregen. Dat het nog lang mag voortgaan The Royal Edinburgh Military Tattoo. De foto heb ik net van de webcam genomen. Leuk dat dat allemaal kan. Volgend jaar zijn er nieuwe tribunes, op deze zitplaatsen schijn je shocking klem te zitten. Als rolstoeler zat ik onder de rechter tribune, plek genoeg voor me!
Mijn gezondheid is een groot raadsel en mijn benen laten me nog steeds in de steek. Ja, ik doe heel rustig aan! Fijne zondag allemaal.
NEVER REGRET SOMETHING THAT MADE YOU SMILE! - Geplaatst op zondag 29 augustus 2010 09:25kati
Goedemorgen,
Nou zo te zien hadden ze in ieder geval mooi weer SB!
Ik ben er 1x geweest (ik geloof de eerste keer dat ik ooit in Edinburgh was) dat de tribunes opgebouwd waren. Was niks te doen nog, alleen t kasteel en die tribunes... moet zeggen dat t een vreemde gewaarwording was. En ik t kasteel zonder die poespas mooier vind!

SB als je wilt wachten tot maandag HIER niet op klikken!
Be yourself no matter what they say ~Sting~ - Geplaatst op zondag 29 augustus 2010 09:38kati
Ben ik nou de enige die hier nou n vreselijk krop van in d'r keel krijgt en waarbij de tranen t niet meer houden en over mijn wangen rollen? De heimwee komt uit al mijn poriën heb ik t idee!! Jemig...
Dit einde bezorgt mijn compleet kippenvel! niet klikken als je alles maandag wilt zien!
Edinburgh Tattoo 2010 finale
Be yourself no matter what they say ~Sting~ - Geplaatst op zondag 29 augustus 2010 12:39gloei
Die wolkenlucht zag ik afgelopen donderdagavond ook vanuit de auto, Outlanderfan, toen ik de caravan ophaalde.
Bute, werken de computersystemen en de telefoon weer op je werk zoals het moet werken?
Wilma, hoe was je schotlandmeeting?
SB, heb je nog wateroverlast gehad? Hier stonden een paar straten afgelopen donderdag blank, toen het geregend had en ik er door heen fietste. Gelukkig had ik de laarzen aan.
Fijne zondag allemaal...gloei wijzigde dit bericht op 29-08-2010 12:40 met 3%The greatest glory in living lies not in falling, but in rising every time we fall.~Nelson Mandela~ - Geplaatst op zondag 29 augustus 2010 13:29brittfan
We zullen het niet vergeten hoor om morgen te kijken of opnemen ( of beide
)
Ook niet hierop klikken als je er niet tegen kan
http://www.youtube.com/watch?v=1hzMtZtDNSs
The Kilted Scotsman
- Geplaatst op zondag 29 augustus 2010 13:53Sparklingbird

Nee Kati, je bent niet de enige. Het is al niet zulk warm weer en nu heb ik het helemaal koud. De haren op mijn armen staan recht overeind.quote:kati schreef op 29 augustus 2010 @ 09:38:
Ben ik nou de enige die hier nou n vreselijk krop van in d'r keel krijgt en waarbij de tranen t niet meer houden en over mijn wangen rollen?
Van mij leven zal ik nooit vergeten wat ik voelde toen ik er was en de Massed Pipes & Drums vanuit het kasteel de Esplanade op kwamen marcheren en spelen. Dat was zo overweldigend dat ik hardop zat te snikken.
Maar ook dit jaar vind ik het erg indrukwekkend. Vooral het stukje dat ze de Saltire vormen en het Schotse volkslied 'Flower of Scotland' spelen. Je hoort het publiek de tekst meezingen. Pfffffff
Wat wel grappig is, is dat de foto die ik gisteren heb gestuurd nu steeds veranderd, net als de webcam opname.
Brittfan, DAAR heb ik nou net geen moeite mee hahahaha. Komt mij zelfs bekend voor.
NEVER REGRET SOMETHING THAT MADE YOU SMILE! - Geplaatst op zondag 29 augustus 2010 13:54Sparklingbird
Nee, Gloei, ik heb niet hoeven dweilen gelukkig. Maar nog steeds staat er veel water in mijn tuin. Toch klaag ik niet, want als ik de beelden uit de rest van het land zie boffen we hier nog.Sparklingbird wijzigde dit bericht op 29-08-2010 13:55 met 3%NEVER REGRET SOMETHING THAT MADE YOU SMILE! - Geplaatst op zondag 29 augustus 2010 14:06wilma43
Ik heb gisteren een ontzettend leuke schotland dag gehad met gelukkig prachtig weer, zelfs een paar uur in mijn hempie gelopen. pff wat was het warm soms. 's morgens nog wel flink geregend, maar verder was het prima. Er waren highlandgames georganiseerd, erg leuk, daarna een bbq en 's avonds bij de pub en een prive optreden van: http://www.chriskalsbeek.com/main.php. ontzettend leuke artiest en we konden heerlijk meebleren op Loch lomond, Caledonia en nog veel meer liedjes.
Tegen half 1 begon het te regenen en ben ik naar huis gegaan, ik was alleen en wilde liever niet in het onweer rijden. Maar onderweg heb ik genoeg slecht weer gehad, gelukkig was het voor mijn maar 40 min. rijden.
OP dit moment regent het tussen de buien door......af en toe een zonnetje en veel regen boven ons, pff komt nog wat aan hoor, maar ook wij hebben niets te klagen.
Gisteren een paar gesproken die in Edinburgh waren geweest, zij gaan ieder jaar en vonden het dit jaar toch wat minder dan voorgaande jaren. Weinig doedelzak optredens. Ik vind het leuk om even te horen, maar verder doet het mij niet zoveel hoor, hoor ik toch liever ander muziek.
Fijne dag allemaal. - Geplaatst op zondag 29 augustus 2010 17:18wilma43
Wat een regen allemaal, bleeeehwilma43 wijzigde dit bericht op 29-08-2010 17:19 met 89% - Geplaatst op zondag 29 augustus 2010 21:24dsdsdhks

De laatste trip van de Waverley naar Rothesay vandaag!
Vandaag weer lekker weer, dus hebben we vanmorgen gefietst en hebben vanmiddag gewoon thuis rond gekeuteld.
Gisteren veel zware regen buien en veel wind. Gelukkig hadden we prijs-uitreiking in de bieb (iets wat voor de zomervakantie georganiseerd is voor kinderen, moeten ze 6 boeken lezen) en er was er in het Pavilion vanalles georganiseerd. "Astronomy and science for the whole family". Er was een science show, een planatorium en allerlei workshops for kinderen. Vanalles gemaakt: Hovercraft (van CD en ballon), Hot Air Balloon (van 2 pedaal-emmer zakken), telephone (van 2 bekertjes en een stuk touw) Hartstikke leuk! (en ideaal nu het weer niet mee zat!)
Nee Gloei, dat zal NHS kennende wel een paar weken duren!!!!!!!!!!!!
Geen wonder dat er zoveel plaatsen blank staan in Nederland, als jullie zo zitten te janken om de Tattoo.......
- Geplaatst op maandag 30 augustus 2010 10:29kati
Ja Bute, jij kan makkelijk praten! Jij zit daar 'hoog en droog' in ons mooie Scotland every day, Scottish te praten!
We are homesick... SB en ik dan.. we poor souls who haven't been this year (and last year)...
Het Schotse weer hebben we in ieder geval wel! Het regent en de zon schijnt, het waait, het is fris, he lekker!
kati wijzigde dit bericht op 30-08-2010 10:29 met 1%Be yourself no matter what they say ~Sting~ - Geplaatst op maandag 30 augustus 2010 20:29dsdsdhks

Zoals jullie aan de Daily Bute van 30 augustus kunnen zien: geen wolkje aan de lucht vandaag!!
Op het werk was alles nog steeds Kl*?#?*te, ben ontzettend boos geworden (helaas ga ik huilen als ik boos ben), heb uiteindelijk zelf IT in Dunoon gebeld; en binnen 15 minuten was ik ingelogd op de computer complete MET e-mail!!! Als ik het (zoals het "hoort") via via gedaan had zat ik over 2 weken dus nog te wachten. Waarom kan er nou niks gewoon soepel verlopen?.................
Wilde vrij vragen voor 15 september (ga ik met Yordi's school naar theater in glasgow om Joseph and the technicolour dreamcoat te zien); nee, dat kan eigenlijk niet, we hebben dan vergadering. Dus heb ik gezegd dat als ik het niet als vrije dag kan krijgen dat ik me die dag ziek zal melden..............Arrggghhhhhhhhhhhhh!!!!!
Ben vanmiddag maar weer bramen wezen plukken (MET Lucky), voor alweer Bramble Crumble.................
.......dsdsdhks wijzigde dit bericht op 30-08-2010 20:31 met 2% - Geplaatst op maandag 30 augustus 2010 21:33dsdsdhks
Iedereenuitgedweildgenoten van de Taptoe? - Geplaatst op maandag 30 augustus 2010 22:10Sparklingbird
Persoonlijk vond ik het een van de beste Tatoos van de laatste jaren. Ik heb GENOTEN.NEVER REGRET SOMETHING THAT MADE YOU SMILE! - Geplaatst op dinsdag 31 augustus 2010 09:46wilma43
Fijn dat je zo genoten hebt SB. Ik had het te druk met andere dingen. Volgende week examen, heb er zin in, en dan heb ik eindelijk weer heel veel vrije tijd. Kan mooi beginnen in te pakken en uitzoeken.
Weer was hier gisteren ook redelijk, soms een buitje, maar lekker zonnig. Hoop dat het vandaag ook heerlijk weer wordt.
Kwam gisteren iemand tegen die vaak in Dunoon komt, zijn vriend komt er vandaan, dus weer heerlijk over Schotland kunnen kleppen. Net als het afgelopen weekend. - Geplaatst op dinsdag 31 augustus 2010 14:14brittfan
Ik heb ook genoten..... van het laatste kwartier !
Gistermiddag een paar uur gefoeterd op mijn recorder omdat ik BBC1 niet kon vinden erop. Het foeteren hielp niet want ik kan die zender er nog steeds niet op terugvinden. Dacht gisteravond lekker installeren voor tv om 20u, komt jongste binnenwippen voor een babbel.
@#$% Ik hou van mijn jongens maar op dat moment even niet
Hij is (gelukkig) niet al te lang gebleven zodat ik nog even kon kijken. Ze waren net Danny Boy aan het spelen, ik vind dat zo'n ontroerende song, krijg altijd een brok in mijn keel als ik dat hoor. - Geplaatst op dinsdag 31 augustus 2010 14:29kati
Ik was zo druk met wat anders bezig dat ik te laat was! Dus nu heb ik t gewoon gemist! Is dat stom of is dat stom!
Nou ja, gelukkig hebben we YouTube nog!
Bute, ik las 15 september en dacht: WOW ze neemt vrij voor mijn verjaardag! Wat lief!
Helaas, domper op de feestvreugde...
Vandaag weer flink gewerkt en die mevrouw was heel wat van plan. Morgen weer de rem erop gooien want ik heb nu weer pijn en dat heb ik in 3 weken niet meer gehad!Be yourself no matter what they say ~Sting~ - Geplaatst op woensdag 01 september 2010 22:05outlanderfan
Is iedereen al in winterslaap??
- Geplaatst op woensdag 01 september 2010 22:31Sparklingbird
Je zou het bijna denken O'fan.
Zelf had ik weer visite uit Londen, al onze noeste arbeids voor Bomber Command Memorial heeft nog niet veel zoden aan de dijk gezet. We hopen dat de komende weken er meer giften en gaven komen.
Wel gaan we nu het Koninklijk huis benaderen. Je weet maar nooit.
Morgen ga ik mijn koffertje inpakken voor 4 dagen vakantie in Harderwijk. Je hebt aan net zoveel zaken te denken als dat je 2-3 weken gaat, pffff maar het komt goed. Ik neem de laptop mee, dus jullie zijn nog niet van me af hoor! En morgen ben ik er nog. Het weer schijnt goed te worden, vandaag viel erg tegen. We zullen het zien.
Sparklingbird wijzigde dit bericht op 02-09-2010 00:27 met 0%NEVER REGRET SOMETHING THAT MADE YOU SMILE! - Geplaatst op donderdag 02 september 2010 08:19valkenoog
Fijne vakantie SB ik hoop dat jullie lekker weer hebben.
Ik ben niet in winterslaap, maar druk bezig. Heb naast mn gewone werk een vertaalopdracht. Het is heel leuk, maar meer werk dan ik dacht. Als ik klaar ben kom ik weer boven water hoor. - Geplaatst op donderdag 02 september 2010 09:20gloei
Ik kan mij heel goed voorstellen, dat je boos geworden bent, Bute. De afgelopen maanden heb ik dat ook meegemaakt, dat systemen niet of half werkten.
Ondertussen gaat het hele sollicititatiecircus weer in beweging gezet worden, omdat de proeftijd niet verlengd werd. Gisteren was ik bij het arbeidsbureau, waar ik een afspraak wilde maken met een werkcoach. Ze zitten zo vol met afspraken, dat ik pas 13 september terecht kan voor een gesprek. Pffff, het komt allemaal wel goed.gloei wijzigde dit bericht op 02-09-2010 11:37 met 19%The greatest glory in living lies not in falling, but in rising every time we fall.~Nelson Mandela~
Dit onderwerp heeft 441 reacties, en bestaat uit 18 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 18.
De laatste reactie is geplaatst op 15-11-2010 15:57.
Even ontsnappen naar Schotland en UK (3)