- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Columns
- Slim met geld
- Testpanel
- Uit het blad
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Libelle Academy
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 3004 reacties, en bestaat uit 121 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 121.
De laatste reactie is geplaatst op 16-10-2010 19:59. Dit onderwerp is gesloten!
Oma's (6)
- Geplaatst op donderdag 19 augustus 2010 08:43choupette
goede morgen oma's ,direkt weg naar de kapper ,eff bijsnijden ,want het hangt in de ogen en dat is vervelend tot laterje ne veux désormais collectionner que les moments de bonheur - Geplaatst op donderdag 19 augustus 2010 08:52choupette
en nu naar de kapperurl=http://www.animaatjes.nl/plaatjes/]
[/url]je ne veux désormais collectionner que les moments de bonheur - Geplaatst op donderdag 19 augustus 2010 09:11tiety
Goedemorgen OMA's
Harry, ik wens je heel veel sterkte!!!
Fijne dag!!!Wie in strijd is met een ander, is niet in vrede met zichzelf. - Geplaatst op donderdag 19 augustus 2010 09:48Mevr T
Harry, zet m op. Knuffel voor jou.MISSCHIEN IS DEZE AARDE WEL DE HEL VAN EEN ANDERE PLANEET - Geplaatst op donderdag 19 augustus 2010 09:51Mevr T

- Geplaatst op donderdag 19 augustus 2010 10:20jothea
nu sprint ik weg op mijn fiets, tot vanavond.
sterkte harryjo vanmiddag.een vriendelijk woord kost niets en doet meer dan het duurste geschenk. - Geplaatst op donderdag 19 augustus 2010 11:29Rina2
Mogge,
Harry, sterkte en je bent een grote meid dus de pijn weg bijten, dat moet lukken.
Jothea, gefeliciteerd met het babymeisje, en ik hoop dat het allemaal ooit weer helemaal goed gaat worden. Ik ken het verhaal niet maar begrijp dat er een broos begin van toenadering aan de gang is.
Tiety, ik hoop ook dat het dieet je man goed gaat doen, en met al jou kruiden kennis zal het vast wel een smakelijk dieet worden.
Dus Omi je kan er nu een mooie cd van gaan maken, alle begin is moeilijk.
Choup naar de kapper, maar er maar een wulps kapsel van, wat zal Papy dan opkijken hahaha.
Annabell is al in de 2e week, wat gaat het snel he.
Ik heb vannacht als een blok geslapen, daar ben ik goed van opgeknapt.
En nu ga ik maar eens aan het werk, de koffie is op en ook al een appel.
Fijne dag....Lieve groet, Rina - Geplaatst op donderdag 19 augustus 2010 12:10biene
goeden middag allemaal ,
Harry wij denken aan je . Ik moet ter zelfde tijd bij de kapper zijn dus ik heb voldoende tijd voor jou te duimen .
Het zonnetje komt zie ik .
Fijne dagWie niet gelukkig is waar hij is , zal het ook niet zijn waarheen hij gaat . - Geplaatst op donderdag 19 augustus 2010 12:24OMI64
Hoi oma's
het is alweer middag. Harry
sterkte vanmiddag.
Choup en Bienne naar de kapper is ook wel eens lekker heerlijk zitten en alles over je heen laten komen.
Jo werk ze vandaag, Maybe ook Rina ben jij vrij ??Kun je even bij komen.
Tiety lees maar in je kruiden boek hoe je een lekkere maaltijd kunt bereiden voor je man Als die kruiden mag hebben natuurlijk..
Gekmakend dan ben je langs mijn woonplaats gereden Naturalis is een prachtig museum en zoveel te doen voor de kinders van groot tot klein.
Ik ben vanmorgen naar de begrafenis geweest Het was erg druk heel fijn voor de familie.Binnen zeven weken was het afgelopen daarvoor nooit klachten gehad Zo snel allemaal.
Oma's hier schijnt de zon wel een windje. Ik ga even een broodje klaar maken en dan wat boodschapjes doen en daarna even rusten tot laters.Ouders leren kinderen spreken, kinderen leren ouders zwijgen. - Geplaatst op donderdag 19 augustus 2010 12:29Rina2
Ik ben aan het werk Omi, maar daar kan ik rustig even hier komen.
Ben nu aan een broodje, dus even kijken hoe het hier is.
Gelukkig hadden jullie er ook mooi weer bij, regen is het nog triester.Rina2 wijzigde dit bericht op 19-08-2010 12:35 met 89%Lieve groet, Rina - Geplaatst op donderdag 19 augustus 2010 13:14harryindewarry
Wij gaan zo weg. nooit geweten dat ik zo'n angsthaas ben.
De wereld is een gekkenhuis en hier is het hoofdkantoor - Geplaatst op donderdag 19 augustus 2010 13:42choupette
terug van de kapper
rina ,ik zou me kaal scheren papy zou het niet zien denk ik ,het is weer een kort kapsel geworden ,en op het model stond ze met een rode meche ,zeg tegen de kapster ,doe maar die rode meche ook ,dan zal papy het miss zien ,want de laatste keer heeft hij het maar gezien na2 dagen
harry ,toen ik bij de kapste was ,waeren we zo aan het praten over alles ,en ik dacht ,tiens wanneer moet harry voor dat plekje ,en blijkbaar is het vandaag ,sterkte en bisou
ik heb nog een toerke met de fiets gedaan en eten onderweg ,maar moest terugkeren het regendeje ne veux désormais collectionner que les moments de bonheur - Geplaatst op donderdag 19 augustus 2010 13:45brittfan
Harry,
Sterkte ! Het zal wel meevallen hoop ik voor je. Niet bang zijn.
Jo,
Proficiat met je kleindochter. Ik hoop voor je dat je haar binnenkort eens in je armen mag houden.
Oma's,
Ik las dat jullie niet weten wat een olieplant is ? Nochtans zie je ze veel in tuinen staan maar misschien dat in andere delen van het land deze plant een andere naam heeft. Dit is het :

In de inzet een close-up van de bloemen
De latijnse naam is Ricinus Communis.
Nog een fotootje:

Een kikker die vlak voor mijn achterdeur zat een paar dagen geleden.
Gisteravond waren de mossels goed zeiden de twee mosselliefhebbers. Voor de rest ons goed geamuseerd, maar ik wist niet dat mijn kleindochter zo'n bangerik was. Ze wou nog even buiten spelen maar hoorde iemand in de buurt grasmaaien. Ze begon een lip te trekken en liep zo weer naar binnen. Gewoon bang van dat lawaai. Nou het lawaai dat ze zelf produceert af en toe is erger
Die kan gillen geven, en die kleine boy ondertussen rustig zijn flesje leegdrinken
die is dat gegil van grote zus al gewoon 
- Geplaatst op donderdag 19 augustus 2010 13:48choupette
brittfan ,hoe gaat het intussen met de kleine boy ,vandaag komt zoon en de kleintjes
je ne veux désormais collectionner que les moments de bonheur - Geplaatst op donderdag 19 augustus 2010 13:57maybe4
Harry , sterkte voor je het weet ben je weer thuis
Choupette naar de kapper geweest , ik moet volgende week t is echt nodig , eigelijk zou ik morgen moeten maar ivm de bruiloft doe ik het een week later,
ik meld me ook weer af ik ga even de stad in en daarna boodschappen halen .,
Herinner je gisteren denk aan morgen maar Leef vandaag - Geplaatst op donderdag 19 augustus 2010 14:34hijntje
Zo even gedag zeggen hier
Had al heel verhaal gezet ,
Wil kijken plaatje er bij .
Weg verhaal .
Maar goed geeft niet .Was vanmorgen naar de markt geweest hier om de hoek Lekker dichtbij .
Oma Je gefeleciteerd met je kleindochter ,Geniet er van .
Ja en veel bootjes voor de deur voor bij zien gaan .Die zijn op weg naar de sail.
Hier in de stad Haarlem komen daar eerder veel boten aan .Dus die vertrokken gisre en van daag naar ijmuiden ,
Nou toch leuk om te zien .Zelf woon ik er vlakbij ,
Maar het is mijn nu te druk daar .Zie het wel op tv .
Nou ik wens jullie weer fijne dag .
Groetjes Oma Wil - Geplaatst op donderdag 19 augustus 2010 14:57hijntje

Ja gelukt .
Plaatje gezet .
Kon het niet hebben en ben gaan zoeken .De aanhouder wind - Geplaatst op donderdag 19 augustus 2010 16:00harryindewarry
Zo ik ben er weer . zo nerveus dat ik naar het verkeerde ziekenhuis ben gegaan
in het andere ziekenhuis naar de verkeerde poli. moest naar de behandelpoli.
gelukkig zitten die twee ziekenhuizen dicht bij mekaar. en het was niet fijn . 'n hele nare prik. Hij heeft de wond niet gesloten. maar 'n stukje kunsthuid er onder gemaakt. Volgende week donderdag weet ie of alles weg is. dan maakt ie de wond dicht. of hij gaat ruimer snijden.van mij had ie dat nu mogen doen . maar dat wou hij niet vanwege de grootte van het litteken.
ben nu moe . en ga op de bank. gr.De wereld is een gekkenhuis en hier is het hoofdkantoor - Geplaatst op donderdag 19 augustus 2010 16:10sydsulver
Kom heel snel voorbij vliegen.
Jo gefeliciteerd met kleindochter. Hoop dat het contact net als de baby mag groeien. Sterkte met M.
Harry ook sterkte met je neus. Vervelende ingreep dus.
Tiety wat vervelend dat manlief op dieet moet. ik hoop dat nhet helpt.
Alle andere oma's lieve groetjes een andere keer reageer ik wel weer.
De keuken is klaar, behalve dan het nieuwe deurtje wat beschadigd was...........Komen ze later verwisselen. Morgen kan ik hem schoonmaken en inrichten.
Zit nu even in de bib om even bij jullie te kijken. Je ziet Biene jullie zijn mijn ontspanning.........
DoeiHet is beter een licht te ontsteken, dan te klagen over de duisternis. - Geplaatst op donderdag 19 augustus 2010 17:15tiety
Harry, dus volgende week nog een keer op de tanden bijten. Ga nu maar lekker bijkomen.
Sydsulver, fijn dat er toch wat gebeurt is. Succes met schoonmaken.
Ach en dat dieet is wel te doen. Gewoon sommige dingen niet op tafel zetten. En ik eet maar mee, dat scheelt ook drukte.Wie in strijd is met een ander, is niet in vrede met zichzelf. - Geplaatst op donderdag 19 augustus 2010 18:48maybe4

- Geplaatst op donderdag 19 augustus 2010 18:49jothea
daar ben ik weer met vermoeide pijnlijke voetjes, maar eigen schuld dikke bult
ik moest zo nodig mijn rijglaarsjes (zeker 20 jaar oud) aan en dan de hele dag...pfffff eens maar nooit meer.
rust maar lekker uit harry en volgende week weer, maar het belangrijkste is dat het goed is en wordt, maar vervelend is het zeker.
en dat geld ook voor jou tiety en en je man.
dat is nogal een lijst van wat hij niet mag, ben benieuwd hoe je dat nu doet met koken. ik vind het knap van je dat je meedoet, ook al is het makkelijk qua koken, maar toch.
nu ga ik iets te eten maken en dan een voetenbadje nemen, dat hebben mijn voeten wel verdiend
een vriendelijk woord kost niets en doet meer dan het duurste geschenk. - Geplaatst op donderdag 19 augustus 2010 18:54maybe4

- Geplaatst op donderdag 19 augustus 2010 19:07jothea
ja het oog wel maybe, maar de voetjes protesteren
heel toepasselijk plaatje. nu ff een plaatje plakken bij onderschrift en ff puzzelen en dan maar eens wat eten.een vriendelijk woord kost niets en doet meer dan het duurste geschenk. - Geplaatst op donderdag 19 augustus 2010 19:17harryindewarry

Ik schaam mij 'n beetje zo paniekerig als ik deed. zal het nooit meer doen.
Ga nog even puzzelen. groetjesharryindewarry wijzigde dit bericht op 19-08-2010 19:18 met 7%De wereld is een gekkenhuis en hier is het hoofdkantoor
Dit onderwerp heeft 3004 reacties, en bestaat uit 121 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 121.
De laatste reactie is geplaatst op 16-10-2010 19:59. Dit onderwerp is gesloten!
Oma's (6)