- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Boekenclub
- Slim met geld
- Columns
- Testpanel
- Libelle Academy
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Uit het blad
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 3004 reacties, en bestaat uit 121 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 121.
De laatste reactie is geplaatst op 16-10-2010 19:59. Dit onderwerp is gesloten!
Oma's (6)
- Geplaatst op woensdag 18 augustus 2010 12:22tiety
Ben n.l. zo weg met manlief.
tiety wijzigde dit bericht op 18-08-2010 20:37 met 44%Wie in strijd is met een ander, is niet in vrede met zichzelf. - Geplaatst op woensdag 18 augustus 2010 12:29jothea
voor al mijn lieve omaforumvriendinnen.
deel 6!!!
een vriendelijk woord kost niets en doet meer dan het duurste geschenk. - Geplaatst op woensdag 18 augustus 2010 12:32maybe4
Gefeliciteerd met het nieuwe deel

hier het linkje naar het vorige deel :
http://forum.libelle.nl/forum/list_messages/51202Herinner je gisteren denk aan morgen maar Leef vandaag - Geplaatst op woensdag 18 augustus 2010 12:34maybe4

- Geplaatst op woensdag 18 augustus 2010 12:37maybe4

- Geplaatst op woensdag 18 augustus 2010 12:54choupette
goede middag ,en welkom deel 6
een vraagje aan de oma's die gaan de 17 de naar onze afspraak ,
wie van de oma's woont het dichts van belgië;ik zou graag komen ,maar moet er eerst over praten met papy ,ik kan eventueel met de trein komen maar moet eens gaan zien in duinkerke in het station ,wanneer er een trein is ,met de com heb ik niet het resultaat dat ik verwacht ,hij vind het niet het station in L ,vind geen resultaat zegt hij altijd ggrrje ne veux désormais collectionner que les moments de bonheur - Geplaatst op woensdag 18 augustus 2010 13:48brittfan
weeral een nieuw deel ! dat gaat snel hier
Eindelijk weer zon ! We gaan er zo eens van genieten voor zolang het duurt. Mijn moeder komt zo voor een bakkie en even bijkletsen
vanavond komen mijn jongens met aanhang en de twee kleintjes mossels eten. Nou ja, ons klein manneke zijn flesje natuurlijk, die kleine meid vissticks en slechts twee mosseleters. De rest gaat aan de visfilets. - Geplaatst op woensdag 18 augustus 2010 13:57biene
O , lieve omas , wij zitten op 6 . Niet te geloven .
hartelijk gefeliciteerd allemaal . Ik kan nog steeds niets plakken , maar jullie bedenken maar iets leuks erbij .
Wat hadden wij slecht weer . Vele van mijn dalias zijn omgewaaid , jammer, ze stonden zo mooi in de bloei .
Nu moet ik naar het museum . En groep opa`s en oma`s willen graag een rondleiging en een kopje koffie met een appelvlap gebruiken .
Choup , wij wonen wel het dichste bij , maar wij brengen vrienden met de auto naar Schiphol en ik rij direkt mee . Sorry , maar de auto is met de koffers echt vol .
Fijne dagWie niet gelukkig is waar hij is , zal het ook niet zijn waarheen hij gaat . - Geplaatst op woensdag 18 augustus 2010 14:31hijntje
Hoi Oma,s
Zo ik had even gekeken hier .
Leuk hoor .Zag dat jullie over alles kletsen .
Ook verbaasd hoe hard het hier gaat .
Had net een heel bericht gezet ,
Klopt het niet ,Kon daar niet meer geplaatst woorden .
Dus ga ik hier nog een keer het er op wagen .
Had nog een vraag .Hoe zetten jullie hier plaatje neer ,
Ik ben op meer forums .Daar lukt het me wel .Hier gekeken maar nog niet gevonden hoe het werkt .
Ik zal proberen elke dag even hier te posten
Zal je vertellen waar om .
Ik heb een man met parkison .Die verzorg ik .Dus in de middag slaapt hij poosje ,Zit ik achter de pc .
Wat een uitvinding dat ding .
Zo jullie weten weer even wat van mijn .Groetjes Oma Wil - Geplaatst op woensdag 18 augustus 2010 14:36sydsulver

Oma's van harte gefeliciteerd met ons 6e deel. Dat het net zo'n gezellig deel mag zijn dan de vorig.
Choup misschien kun je idd ergen met de trein naar toe rijden en dan verder met een oma. ik woon helaas in het noorden dus dat lukt niet. Gewoon eerst even de trein uitzoeken.
Tiety veel plezier met inkopen, of ging je wat anders doen?
Brittfan hier schijn de zon ook zo nu en dan. Ik ben ook niet een mosseleter. Je moet er echt van houden volgens mij.
Hoe zou het met Ashera zijn? Ik hoop dat ze goed weer treft. En Annabell ook natuurlijk met de beide meiskes.
Maybe het leek wel een stripverhaal, joouw plaatjes op het vorige forum. Volgens mij zou dat dat best kunnen schrijven. Een plaatjesverhaal.
Jammer van je dahlia's Biene. Die houden nu eenmaal niet van harde wind.Het is beter een licht te ontsteken, dan te klagen over de duisternis. - Geplaatst op woensdag 18 augustus 2010 15:22jothea
net terug van de vergadering.
nu zit ik te wachten op M. en gaan we naar de neuroloog.
choup, dat moet uittevissen zijn. ik zal vanavond eens op zoek gaan. britt woont het dichts bij jou . biene ook maar dat lukt niet en dan ikke in het midden van het land. nu ga ik weer. tot vanavond.een vriendelijk woord kost niets en doet meer dan het duurste geschenk. - Geplaatst op woensdag 18 augustus 2010 15:29OMI64

- Geplaatst op woensdag 18 augustus 2010 15:40OMI64
Jeetje oma's deel zes .
Ik wil eigenlijk wel op alles reageren mar ik weet het even niet meer.Jo sterkte vanmiddag met M bij de neuroloog.
Syd vervelend van de keuken dat het weer uitgesteld wordt. Maar proberen niet al te druk over maken. Rina marijntje ook weer naar huis zal best wel even wennen zijn.
Trees dat is heel vervelend dat je deur haast niet uit kan komen door een steiger die daar alleen maar staat te staan.
Maybe een rustig dagje vandaag heb je leuke planten gekocht.
Oma Wil kom heerlijk hier langs hoor smiddags een beetje ontspanning kun je dan wel gebruiken.
Choupe wat goed dat je terug gegaan bent nar de winkel elke euro is er een.
Tiety is het gelukt met de zussen voor de BBQ
Bienne wat zonde van je dahlia's Ja hier is er ook ineens heel veel verwaaid.het leek ook wel herfst.
Harry veel plezier met de kleintjes vandaag.
Ik heb ze net weer afgeleverd en ben een beetje afgedraaid niet door de kinders hoor.
Oma's ik had veel ouwe gouwe gedownload en op de cd gezet maar nu draait die ze niet af op de cd speler Wat er niet is goed gegaan weet ik niet Ik doe het heel vaak Misschien door het nieuwe foto progamma Ik ga het vanavond even aan schoonzoon vragen Nu ga ik even op de bank met de voetjes omhoog.
Tot laters.Ouders leren kinderen spreken, kinderen leren ouders zwijgen. - Geplaatst op woensdag 18 augustus 2010 15:45sydsulver
Krijg ik net een telefoontje van de keukenman dat het morgen wel door gaat. Dus moet ik gelijk gaan pakken om weer van alles mee te nemen. Wij gaan dan vanavond na het eten er al naar toe, want ze zijn 's morgens er dan al om half 8. En we blijven dan tot zaterdag, tenminste als de douchecabine er vrijdag is. Dus dan wordt het zaterdagavond of zondag voor ik weer langs kom. Hoewel in de bib kanb ik daar iedere dag een half uur gratis internetten dus wie weet.......groetjesHet is beter een licht te ontsteken, dan te klagen over de duisternis. - Geplaatst op woensdag 18 augustus 2010 16:05brittfan
Syd,
Dus je bent al volop bezig in de flat. Leuk, ben benieuwd hoe het er allemaal uit zal zien. Even doorbijten, een rottijd is het zo'n verhuizing en zeker als het niet vlak bij de deur is.
Hier heeft het ook flink gestormd en ik zag net dat de olieplant plat ligt. Die stond net zo mooi. Zal wel zienof hij nog te redden is. Zelf lukt het me nooit om zaden ervan te halen maar bij schoonmama wel. Die zorgt dus ieder jaar voor een nieuwe plant voor ons
- Geplaatst op woensdag 18 augustus 2010 16:57sydsulver
Brittfan wat is een olieplant?Het is beter een licht te ontsteken, dan te klagen over de duisternis. - Geplaatst op woensdag 18 augustus 2010 17:22Rina2

Daar moet op gedronken worden, deel 6 wat een klets oma's zijn we toch.
Jo, al weer terug van de neuroloog met M??
Wij gaan aan de pasta bij dochter, kunnen we gelijk rustig bijpraten en opa de grote eiden ook knuffelen. Maar altijd is die man optijd thuis maar nu.........tuurlijk niet.
Eet smakelijk...Lieve groet, Rina - Geplaatst op woensdag 18 augustus 2010 17:46choupette
terug van de wandeling ,geen regen gehad ,maar nu ziet het grijs
die dame die met ons was ,heeft het wel moeilijk ,ze weegt ook nog zwaar ,maar tof dat ze toch meedeedje ne veux désormais collectionner que les moments de bonheur - Geplaatst op woensdag 18 augustus 2010 18:48maybe4
k heb nog geen nieuwe planten , ze hadden niet veel besjoeps dus ik wacht nog maar even , de oude planten weer in de pot gezet je moet toch wat he .,
ik had nog macaroni maar het smaakte me niet lekker gelukkig had ik er een tartaartje bij .

er kwam nog een vroegere buurvrouw langs , ze woont nu in Apeldoorn , dat was wel even gezellig, even bijgekletst .,
maybe4 wijzigde dit bericht op 18-08-2010 19:01 met 12%Herinner je gisteren denk aan morgen maar Leef vandaag - Geplaatst op woensdag 18 augustus 2010 18:52maybe4

- Geplaatst op woensdag 18 augustus 2010 19:25jothea
E. had een heerlijk vers tomatensoep met balletjes gemaakt en een kaas/spekomelet. samen koffie gedronken en nu even achter het compie. helaas pindakaas, de EMG was niet goed, de spierzwakte is sterker geworden dus verhoging van medicijnen.
ik ga even de puzzelronde doen en dan op 1 de engelse crimi kijken en breien. fijne avond allemaal en tot straks.een vriendelijk woord kost niets en doet meer dan het duurste geschenk. - Geplaatst op woensdag 18 augustus 2010 19:42biene
Goeden avond allemaal ,
Zo ik heb lekker gewerkt vandaag . Het was een leuke groep in het museum . De Oudjes “hahaha waren een middag uit .
Sud , het verwondert mij dat jij nog tijd voor ons hebt , Het is toch vreselijk druk bij jou . Of zijn wij je ontspanning ?
Trees , je hebt het prima geschreven en het was heel lekker .
Omi , ik kan ook niet op alles reageren , want dat is meestal al gebeurt . Maar ik denk toch dat wij van bepaalde dingen een reactie leuk vinden en dat doen wij dan ook . Ik snap er geen bal van hoe jij de muziek van het forum kunt downloaden .
Britt , ik moet het ook nog eens vragen : “wat is een olieplant “? Is ze eenjarig ?
Rina kijk uit met drinken , het was pas 17.22 , hahaha
Wat een prachtig gedicht Maybe . Daar hou ik wel van .choup , heeft gezellig gewandeld en ik denk dat ashera dat ook doet en de andere oma , ja die verwent haar kleinkinderen
Ik heb weer twee courgettes gezien , hiep , hiep hoera en mijn tomatenplantjes breken gewoon onder de zware trossen af . Volgend jaar moeten jullie echt Cherrytomaatjes planten ,Het kan ook in een grote pot . Je blijft er van snoepen . En de kleinkinderen ook , elke keer dat je er langs loopt pik je er een .
O jo , dat is echt niet leuk . heel veel sterkte . Laten wij hopen dat het volgende keer beter is
Fijne avondWie niet gelukkig is waar hij is , zal het ook niet zijn waarheen hij gaat . - Geplaatst op woensdag 18 augustus 2010 20:02choupette
croque 's zijn klaar en de mannen nog niet thuis pff ,het begint mijn oren uit te spuitenje ne veux désormais collectionner que les moments de bonheur - Geplaatst op woensdag 18 augustus 2010 20:12maybe4
he bah Jo wat een tegenvaller , sterkte meid
Biene dat ga ik volgend jaar ook proberen , cherrytomaatjes in mijn zinken teiltje , nu heb ik kalebassen er zitten er drie aan . een gele donker groene en licht groene , terwijl de zaadjes van een oranje kwamen dus dat maakt dus niets uit .,
http://www.youtube.com/watch?v=soDZBW-1P04
nazareth love hurts (1976)Herinner je gisteren denk aan morgen maar Leef vandaag - Geplaatst op woensdag 18 augustus 2010 20:19maybe4
Omi ik denk dat je die cd gebrand hebt als mp3 ,maar laat je nog even weten wat je schoonzoon ervan zei ?Herinner je gisteren denk aan morgen maar Leef vandaag
Dit onderwerp heeft 3004 reacties, en bestaat uit 121 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 121.
De laatste reactie is geplaatst op 16-10-2010 19:59. Dit onderwerp is gesloten!
Oma's (6)