- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Columns
- Slim met geld
- Testpanel
- Uit het blad
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Libelle Academy
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 862 reacties, en bestaat uit 35 pagina's. U bent momenteel op pagina 35 van 35.
De laatste reactie is geplaatst op 27-04-2012 14:39.
Gewoon op de calorieën letten!
- Geplaatst op dinsdag 24 januari 2012 18:57sannelotte2
Hoi
Heel erg bedankt voor het lijstje, ik ga er morgen eens goed voorzitten.
En zal er zeker mee aan de slag gaan.
Af en toe zal ik hier er verslag van doen.
Vind het moeilijk om te starten.
Maar, zal het zeker wel gaan doen.
Lieve groetjes, Sannelotte - Geplaatst op donderdag 26 januari 2012 09:11floortje2
Jij ook succes Sannelotte!! - Geplaatst op donderdag 26 januari 2012 22:34Boekenwurm
quote:sannelotte2 schreef op 24 januari 2012 @ 18:57:
Vind het moeilijk om te starten.
Maar, zal het zeker wel gaan doen.
Lieve groetjes, Sannelotte
Gewoon beginnen, het mooie is; je hebt geen honger!
Absoluut niet.
En probeer het eens 1 week!
Je zult zien; je valt dan al af.
En dat smaakt naar meer! - Geplaatst op donderdag 26 januari 2012 22:38Boekenwurm
quote:floortje2 schreef op 24 januari 2012 @ 14:47:
Het is voor iedereen een feit dat je je eetpatroon om moet gooien anders lukt het lijnen nooit.
Het is zo lekker om gewoon te eten. En ik heb echt het idee dat je met dat lijstje gewoon lekker aan het eten bent en niet een dieet aan het volgen bent. Ik ben een enorme snoeper en dan neem ik nu dus eind van de middag en half in de avond nog lekker 2 crackers bijvoorbeeld.
Herkenbaar!
Het eetpatroon veranderen was bij mij dus in de ochtend dat brood om 10 uur en in de middag en dat snoepen ; och ; ik wil nog wel eens.
Maar dat is hoofdhonger/ onvrede/zin.....
zeg het maar.
Ook ik vind het fijn dat ik weet dat ik in de avond nog wat mag.
En samen met die portie fruit zit je dan echt vol.
En kan ik het snoepen dan laten.
En wat mij ook motiveert;
de spiegel.
het feit dat ik in elke winkel terecht kan, dat ik trots ben op mezelf.
Dat sleurt mij door mijn moeilijke momenten heen.
En gaat het eens mis; dan pas ik toe wat ik jullie aan smeer;
namelijk; gister gezondigd ( en dan bedoel ik niet eens een feestje, maar iets doms doen)
Jammer; vandaag direct weer normaal of een balansdag recept.
Succes. - Geplaatst op dinsdag 31 januari 2012 08:11floortje2
Heb het verknald in het weekend. Stom hoor want het ging zo goed. Maar die weekenden he. Is nog erg lastig. Gevolg: maar 2 ons eraf.
Gr. Floor - Geplaatst op maandag 06 februari 2012 11:31floortje2
Totaal nu 2,8 kilo eraf. Het gaat niet heel erg hard maar op deze manier is het goed vol te houden. In het weekend gun ik mezelf iets.
Hoe gaat het met jullie Jelzie en Sannelotte?? - Geplaatst op donderdag 09 februari 2012 09:00floortje2
Vanaf maandag avond is het helemaal fout. Ik kan het even niet opbrengen op niet te snoepen. Wel erg jammer want het ging best lekker maar kan de knop weer even niet vinden om het weer goed te doen. Ik hoop dat het volgende week na het weekend weer beter zal gaan.
Ik stop ook maar om hier berichtjes te plaatsen want ik hoor de anderen ook helemaal niet meer. Dat is erg jammer. Ik hoop dat het bij jullie wel goed gaat en wens jullie veel succes. Op naar een slanke zomer!!
groetjes Floortje. - Geplaatst op donderdag 09 februari 2012 13:33Boekenwurm
Floortje; nog een kleine aanmoediging;
je zou eigenlijk niet moeten wachten tot volgende week na het weekend met het schema weer oppakken...
maar na een misse dag (of 2..) direct zeggen; okee; dit ging even mis door hormonen of what ever..... maar NU weer normaal.
Dan hoeft er veel minder af....
En google eens op slanke hapjes voor in het weekend...
Of neem op zaterdag een knackebrodje 's avonds met smeerkaas met ham ipv toastjes met brie... - Geplaatst op donderdag 09 februari 2012 13:58floortje2
Je hebt helemaal gelijk boekenwurm want dat zou betekenen nog eens 4 dagen extra snoepen. Heb vandaag nog niets genomen. Hoop dat ik het weer op kan pakken dan valt de schade misschien nog wel mee. Bedankt voor de aanmoediging. Soms heb je dat gewoon even nodig. Jammer dat er niet meer lijners op dit forum zijn. Het is gewoon leuk om ervaringen uit te wisselen en goede en minder goede dagen op te schrijven.
Floortje - Geplaatst op donderdag 09 februari 2012 14:19marian38
Dames ik lees hier wel mee met jullie maar ik kan het even niet opbrengen om te lijnen en op te letten. Maar ik weet zeker dat het wel weer gaat lukken als het mijn gezondheid ook beter gaat.BEGIN DE DAG MET EEN LACH - Geplaatst op donderdag 09 februari 2012 21:42Boekenwurm
Zet em gewoon op allemaal.
Mijn tip is om niet op te geven als het een dag wat minder gaat.
Accepteer dat dat er bij hoort en gooi niet direct het bijltje er bij neer.
Afvallen is niet alleen anders eten, maar soms ook meer , en soms ook zin hebben in..
Alleen, wat maakt nu, dat we /je nu toch zo'n zin hebt om dan wat onverstandigs te nemen?
Dat is de vraag waar je ook mee aan de gang moet....
De diëtiste zei; als je naar de zin in snoepen momenten kijkt, en het een half uur weet uit te stellen... dat de bui dan ook weer over kan gaan...
En ja; dat is ook zo.
Of je neemt dan toch een cracotte..
Of een glas water of thee.
Soms is honger..... eigenlijk dorst... - Geplaatst op donderdag 12 april 2012 10:00hortensia
Goedemorgen! Ik zou me graag bij jullie willen aansluiten! Ik schrok zo in de paskamers van dat figuur van me! Ik wil dus lijnen, eetpatroon veranderen! Ik hoop hier wat te leren en steun te krijgen. Ik ben 50 en idd de overgang maakt dik (mij wel) maar ik zit momenteel veel thuis, ben baan kwijt, en sinds die tijd snoep ik veel, vind me zelf zielig! Nu van plan om meer te gaan wandelen, nu het mooier weer wordt en lekkere gezonde dingen te eten. Dat gaat in de zomer allemaal makkelijker dan in de winter!
Ik ben 1.68 en 74 kg. (zucht)Er zullen veel mensen in en uit je leven wandelen, maar alleen echte vrienden laten voetafdrukken achter in je hart! - Geplaatst op vrijdag 27 april 2012 14:39dimama
hallo ik breek in er zijn veel meer lijners hoor hier hahah
kijk maar eens op wie lijnt er met me mee of wie lijnt er gezellig met me mee !!!
al die vrouwen moeten af en toe een schop onder hun kont haha
ehhh tja ik ook
neem net een kop koffie met veel zoetjes moest iets zoet hebben lolblij ei ... 30 kg te zwaar (nu nog wel hahahh ) vrolijk en gelukkig !
Dit onderwerp heeft 862 reacties, en bestaat uit 35 pagina's. U bent momenteel op pagina 35 van 35.
De laatste reactie is geplaatst op 27-04-2012 14:39.
Gewoon op de calorieën letten!