- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Columns
- Slim met geld
- Testpanel
- Uit het blad
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Libelle Academy
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 3001 reacties, en bestaat uit 121 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 121.
De laatste reactie is geplaatst op 15-09-2010 11:43. Dit onderwerp is gesloten!
Tooskes Plaatjes en Praatjessite (12)
- Geplaatst op donderdag 05 augustus 2010 21:11j e n n y

Ik wens jullie een fijne dag ! - Geplaatst op donderdag 05 augustus 2010 21:16j e n n y
Ik heb de flinstones opmijn mobiel Stormie. In jazz stijl . Ik vond die ooit op internet. Het is wel handig want nu weet ik precies wanneer mijn foon afgaat. Ik had eerst Nena en Kim Wild. Maar die plaat werd ook veel gedraaid, dus hoorde in een winkel vaak dezelfde muziek. Kwam ik thuis zei mijn man : ik heb je tig keer gebeld.O.....euhh.....ik dacht dat ze dat liedje in de winkel draaide. Dus nu de flinstones en dat werkt perfect.
Ik heb een site met allemaal geluiden, maar dat werkt voor mij niet op een mobiel.j e n n y wijzigde dit bericht op 05-08-2010 21:22 met 13%Ik wens jullie een fijne dag ! - Geplaatst op donderdag 05 augustus 2010 21:17justagirl76
Tooske and friends van harte gefeliciteerd met het nieuwe deel.
Heel veel praat en plak plezier toegewenst.
"Er zijn slechts twee manieren om je leven te leven: doen alsof niets een wonder is, en doen alsof alles een wonder is. Ik geloof in de laatste manier." - Geplaatst op donderdag 05 augustus 2010 21:18justagirl76

"Er zijn slechts twee manieren om je leven te leven: doen alsof niets een wonder is, en doen alsof alles een wonder is. Ik geloof in de laatste manier." - Geplaatst op donderdag 05 augustus 2010 21:18justagirl76

"Er zijn slechts twee manieren om je leven te leven: doen alsof niets een wonder is, en doen alsof alles een wonder is. Ik geloof in de laatste manier." - Geplaatst op donderdag 05 augustus 2010 21:19Gerrie S

Hartelijk gefeliciteerd met het nieuwe deel!!!!!!!!!!!!!!
Tooske mag wel bevorderd worden tot OPPERPLAKSTER!!!!!!!!!!
Wie kan mij vertellen waar de apply knop zit bij free online im.ed?Alle goede spreuken zijn reeds op de wereld; men verzuimt slechts om ze toe te passen. Blaise Pascal Frans wis- en natuurkundige en filosoof1623-1662 - Geplaatst op donderdag 05 augustus 2010 21:19justagirl76

"Er zijn slechts twee manieren om je leven te leven: doen alsof niets een wonder is, en doen alsof alles een wonder is. Ik geloof in de laatste manier." - Geplaatst op donderdag 05 augustus 2010 21:20justagirl76

"Er zijn slechts twee manieren om je leven te leven: doen alsof niets een wonder is, en doen alsof alles een wonder is. Ik geloof in de laatste manier." - Geplaatst op donderdag 05 augustus 2010 21:22stormie
BIJ HET OUDE FORUM... JENNY
HEBT JIJ OOIT HET MUZIEK VAN DE FLINTSTONES
IN MIJN PROFIEL GEZET, WEETJE NOG WEL ???
JUSTA
ALLES GOED ................... knuffie
IRIS
HEBT HAAR SCHADE INGEHAALD
IK SCHEI ER OOK MEE UIT
ONDERSTAANDE STOND BIJ "BUGS BUNNY"
OP GOOGLE nou ja
DOEIIIIIIIIIIIIIIIIII ALLENMAAL
TRUSTEN VOOR STRAKS
EN VERGEET NIET OM BANANEN TE ETEN
.
stormie wijzigde dit bericht op 05-08-2010 21:23 met 0%Het is een slechte gewoonte zich te bemoeien met de gewoonte van iemand anders - Geplaatst op donderdag 05 augustus 2010 21:22justagirl76

"Er zijn slechts twee manieren om je leven te leven: doen alsof niets een wonder is, en doen alsof alles een wonder is. Ik geloof in de laatste manier." - Geplaatst op donderdag 05 augustus 2010 21:22Iris60

Als je iets in wilt voegen of tekst o.i. komt de applyknop te voorschijn.quote:Gerrie S schreef op 05 augustus 2010 @ 21:19:
[afbeelding]
Wie kan mij vertellen waar de apply knop zit bij free online im.ed? - Geplaatst op donderdag 05 augustus 2010 21:23justagirl76
Hoi Stormie,
Ja alles prima hier, knuffie terug
"Er zijn slechts twee manieren om je leven te leven: doen alsof niets een wonder is, en doen alsof alles een wonder is. Ik geloof in de laatste manier." - Geplaatst op donderdag 05 augustus 2010 21:24j e n n y

Tuurlijk weet ik dat nog, maar deze is totaal anders.quote:stormie schreef op 05 augustus 2010 @ 21:22:
[b]BIJ HET OUDE FORUM
HEBT JIJ OOIT HET MUZIEK VAN DE FLINTSTONES
IN MIJN PROFIEL GEZET, WEETJE NOG WEL ???
DOEIIIIIIIIIIIIIIIIII ALLENMAAL
TRUSTEN VOOR STRAKS
Ik wens jullie een fijne dag ! - Geplaatst op donderdag 05 augustus 2010 21:25justagirl76

"Er zijn slechts twee manieren om je leven te leven: doen alsof niets een wonder is, en doen alsof alles een wonder is. Ik geloof in de laatste manier." - Geplaatst op donderdag 05 augustus 2010 21:27justagirl76

"Er zijn slechts twee manieren om je leven te leven: doen alsof niets een wonder is, en doen alsof alles een wonder is. Ik geloof in de laatste manier." - Geplaatst op donderdag 05 augustus 2010 21:28justagirl76

"Er zijn slechts twee manieren om je leven te leven: doen alsof niets een wonder is, en doen alsof alles een wonder is. Ik geloof in de laatste manier." - Geplaatst op donderdag 05 augustus 2010 21:29justagirl76

"Er zijn slechts twee manieren om je leven te leven: doen alsof niets een wonder is, en doen alsof alles een wonder is. Ik geloof in de laatste manier." - Geplaatst op donderdag 05 augustus 2010 21:30Iris60
quote:Gerrie S schreef op 05 augustus 2010 @ 21:19:
[afbeelding]
Wie kan mij vertellen waar de apply knop zit bij free online im.ed?
ALS JE OP HET PLAATJE KLIKT WORDT HET GROTER.Iris60 wijzigde dit bericht op 05-08-2010 21:31 met 5% - Geplaatst op donderdag 05 augustus 2010 21:31justagirl76

"Er zijn slechts twee manieren om je leven te leven: doen alsof niets een wonder is, en doen alsof alles een wonder is. Ik geloof in de laatste manier." - Geplaatst op donderdag 05 augustus 2010 21:32justagirl76

"Er zijn slechts twee manieren om je leven te leven: doen alsof niets een wonder is, en doen alsof alles een wonder is. Ik geloof in de laatste manier." - Geplaatst op donderdag 05 augustus 2010 21:33justagirl76

"Er zijn slechts twee manieren om je leven te leven: doen alsof niets een wonder is, en doen alsof alles een wonder is. Ik geloof in de laatste manier." - Geplaatst op donderdag 05 augustus 2010 21:35justagirl76

"Er zijn slechts twee manieren om je leven te leven: doen alsof niets een wonder is, en doen alsof alles een wonder is. Ik geloof in de laatste manier." - Geplaatst op donderdag 05 augustus 2010 21:36justagirl76
Slaap lekker allemaal,
Knuffiesssssss
"Er zijn slechts twee manieren om je leven te leven: doen alsof niets een wonder is, en doen alsof alles een wonder is. Ik geloof in de laatste manier." - Geplaatst op donderdag 05 augustus 2010 21:38elanne

- Geplaatst op donderdag 05 augustus 2010 22:21Gerrie S

Het raadsel is opgelost hoor!!!!!!!!! Bij mij staat: van toepassing zijn. Dat zal wel komen door de vertaal site.
Lekker slapen...................tot morgen........................
Tooske en Iris bedankt voor de hulp. Jullie krijgen allebei extra slaappunten van me!Alle goede spreuken zijn reeds op de wereld; men verzuimt slechts om ze toe te passen. Blaise Pascal Frans wis- en natuurkundige en filosoof1623-1662
Dit onderwerp heeft 3001 reacties, en bestaat uit 121 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 121.
De laatste reactie is geplaatst op 15-09-2010 11:43. Dit onderwerp is gesloten!
Tooskes Plaatjes en Praatjessite (12)