- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Columns
- Slim met geld
- Testpanel
- Uit het blad
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Libelle Academy
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 30 reacties, en bestaat uit 2 pagina's. U bent momenteel op pagina 2 van 2.
De laatste reactie is geplaatst op 06-02-2012 21:12.
HSP en HSS, hoogsensitiviteit
- Geplaatst op zondag 08 augustus 2010 23:09jippie_
ha,ha,ha, ik ook!!! Strange toch? - Geplaatst op zondag 08 augustus 2010 23:28benthe
Gut, ik ben ook zo, zegt de test .... - Geplaatst op woensdag 11 augustus 2010 09:49Cornflower
Misschien die test niet al te serieus nemen. Als iedereen dezelfde uitslag krijgt is dat op z'n zachtst gezegd: vaag. - Geplaatst op woensdag 18 januari 2012 12:13Pieternel2011
Hoogsensitief
Ik zoek info over bovengenoemd onderwerp, ook wel hooggevoeligheid genoemd. De site hooggevoelig.nl vind ik te zweverig, ik zoek praktische info, ben niet van dat nieuwe-tijds-denken, ben gewoon snel overprikkeld, schrik van harde geluiden en voel stemmingen van mensen haarscherp aan. Gewoon overgevoelig dus. Wie helpt met praktische tips? Muziek aan op de achtergrond helpt me geluiden van de kinderen te blokkeren, en ik ben gelukkig vaak alleen, maar dan nog. Een van de kinderen heeft het ook nogal.ModLibelle wijzigde dit bericht op 22-01-2012 22:19 met 2%: Dit is een verplaatst bericht | Oorspronkelijke topictitel toegevoegd - Geplaatst op woensdag 18 januari 2012 13:45ModLibelle
Beste Pieternel 2011,
Welkom op het Libelle forum!
Er bestaat echter al een soortgelijk topic: HSP en HSS, hoogsensitiviteit. Jouw (dit) topic zal daar binnenkort aan worden toegevoegd.
Met vriendelijke groet,
Forumteam Libelle.nlModLibelle wijzigde dit bericht op 18-01-2012 13:45 met 0%AlgemeneVoorwaarden | Forum@Libelle.nl - Geplaatst op maandag 06 februari 2012 21:12ees
Pieternel,
Er zijn best goede boeken over hsp waar ik heel veel aan heb gehad. Ik hou ook totaal niet van zweverig.
Ik vind het aardig lastig om hooggevoelig te zijn. Al heb ik van jongs af aan het toch wel een plaatsje heb kunnen geven. Mijn dochter is het ook, maar die heeft er heel erge moeite mee. Het leven is voor haar erg zwaar.
Hopelijk kan je een beetje je weg in deze drukke wereld vinden.
Dit onderwerp heeft 30 reacties, en bestaat uit 2 pagina's. U bent momenteel op pagina 2 van 2.
De laatste reactie is geplaatst op 06-02-2012 21:12.
HSP en HSS, hoogsensitiviteit