- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Boekenclub
- Slim met geld
- Columns
- Testpanel
- Libelle Academy
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Uit het blad
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 7 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 29-07-2010 21:51.
Ik snap er niks meer van
- Geplaatst op dinsdag 27 juli 2010 15:34UberBitch
mijn verhaal; ik ken deze jongen een jaar en we hebben al 3 maal een relatie gehad, om een of andere reden gaat het altijd fout maar we laten elkaar niet los of ik laat hem niet los, nou ben ik ook nog eens 18 weken zwanger, dit heeft ook voor de nodige problemen gezorgd tss ons. Maar wat ik niet snap is we zeggen het is over maar in mijn hart hou ik nog steeds van hem en wil bij hem zijn terwijl ik weet dat hij niet zo goed voor me is en wat ik ook niet snap is dat hij zegt dat er voor ons geen kans meer is, maar aan de andere kant wil hij wel graag weten wat ik nog voel voor hem maar doet dit later weer af als onzin, en wanneer we elkaar zien hebben we ook bijna elke keer sex, ik weet niet meer wat ik moet denken en als ik om duidelijkheid vraag wordt die boos en kan ik opdonderen en dat is eerlijk het laatste wat ik wil, en hoe boos hij ook op me wordt en al een paar keer heeft gezegd ik praat nooit meer met je, blijft hij me ook opzoeken. Ik snap er niks meer van, wat moet ik doen, want ik wordt hier soms heel verdrietig van - Geplaatst op dinsdag 27 juli 2010 15:52Gizmo
Wat wil je zelf? Wilje nu wel of niet een relatie met hem? En dan moet je wat hij wel of niet wil buiten beschouwing laten.Elke dag is een begin voor de rest van mijn leven. - Geplaatst op dinsdag 27 juli 2010 15:56UberBitch
als ik mijn hart laat spreken, ja ik wil hem terug - Geplaatst op dinsdag 27 juli 2010 16:31AargLees het boek "als hij maar gelukkig is" van Robin Norwood maar eens. Jij laat je als oud vuil behandelen en voelt je toch zo tot hem aangetrokken. Dat zegt alles over jou, jij hebt een groot probleem.
Je bent zwanger! Jij moet dus voor je kind gaan zorgen. Wat denk je, dat het goed is voor een kind om zulke ouders te hebben, die zo met elkaar omgaan?
Het is helemaal niet belangrijk wat die zogenaamde vriend van jou allemaal zegt en wil weten. Het is belangrijk dat hij je slecht behandelt en dat dat NOOIT zal veranderen.
Ga hulp zoeken, want zo ga je met kind en al de afgrond in. - Geplaatst op dinsdag 27 juli 2010 16:40UberBitch
dat snap ik wel allemaal maar het klinkt alsof het allemaal zo makkelijk is, ik heb ook een hart en gevoel - Geplaatst op dinsdag 27 juli 2010 22:11lakota
Zoals al gezegd.ZOEK hulp.
Jij zal moeten gaan beseffen dat het niet om HEM gaat ,maar om JOU.JIJ bent degene die zwanger is.JIJ hebt straks alle verantwoording voor een nieuwe leven.
Als hij jou niet wil, behalve voor de sex , dan verdiend hij je niet.Je gevoelens zijn allemaal heel goed te begrijpen.
Maar je wordt inderdaad als een stuk vuil behandeld.
Zoek hulp.....
Je lijkt me nog vrij jong? - Geplaatst op dinsdag 27 juli 2010 23:20angeleyes
hey meid ik begrijp dat het moeilijk voor je is maar wat nog moeilijk gaat worden is voor die kleine strax daarom is het
goed om gewoon r over te praten met je vriend en kijken hoe hij r over nadenkt en mop kom op als hij niet wil en je zo behandelt dan kan jij temiste al je liefde aan die kleine geven je zal niet de eerste en de laaste zijn die alleenstaande moeder zal zijn op deze wereld - Geplaatst op donderdag 29 juli 2010 21:51liesiaLastig dat is logisch. Je hart zegt ja en je verstand nee.
Heeft hij gezegd dat hij je niet meer wil en weet hij dat je zwanger bent dan wil hij jullie niet.
Kies voor je verstand. Dit kindje wil geen ouders die tegen elkaar donder op zeggen. Neem lang afstand en therapie. Geef zo jezelf en je kindje een kans op een stabiele omgeving.
Neem rust en kijk daarna evt nog een keer.
maar wees wel eerlijk tegen jezelf en sorry maar kinderen gaan boven alles ook boven jou. Ze kunnen immers niet voor zichzelf zorgen.
Dit onderwerp heeft 7 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 29-07-2010 21:51.
Ik snap er niks meer van