- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Columns
- Slim met geld
- Testpanel
- Uit het blad
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Libelle Academy
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 30 reacties, en bestaat uit 2 pagina's. U bent momenteel op pagina 2 van 2.
De laatste reactie is geplaatst op 23-08-2010 21:49.
"Droom" en/of "Wens"
- Geplaatst op zaterdag 31 juli 2010 18:26jumbotje
Rema zei: En ik zou zo graag eens wat minder chaotisch willen zijn, mijn huis op orde, mijn geest op orde, geen rommel, alles op zijn plek. Afstand kunnen doen van spullen, ik heb het gevoel dat ik altijd onder een grote druk leef omdat mijn huis niet netjes genoeg is, en ik bijna niets weg kan doen.
Dat kan mijn tekst zijn
vooral mijn geest moet rustiger, ik zie al problemen, vooral voor andere, voordat ze er al zijn.
Mijn verzameling wordt steeds groter (olifanten) en allerlei dingen slingeren rond.
Als mijn hulp is geweest, is alles super netjes maar niet voor lang.
Want wat ik niet zie, vergeet ik. Brieven, boodschappenlijstjes, kleding enz. Maar misschien is dat wel het begin van de aftakeling na mijn 60ste:) (nee, weet de oorzaak wel, maar is best lastig.)Today is the first day of the rest of your life. - Geplaatst op zaterdag 07 augustus 2010 19:53moi65
Haaaaaaai Papu, jij kent mijn droomwens vast wel. In mijn geval is "mijn wandelaar" mijn droomwens, mijn hoofdprijs in de loterij. Het is zeker niet gek, dat benadruk ik weer. Je kunt eraan gaan werken, neem contact op met die lieve man
- Geplaatst op zaterdag 07 augustus 2010 21:10moi61
He verwarrend hoor,ik dacht al....ik heb hier toch niks neergezet?maar t is dus moi65 en niet moi61.
moi61 wijzigde dit bericht op 07-08-2010 21:12 met 0% - Geplaatst op maandag 23 augustus 2010 20:46lorena
rust in mijn hoofd. Geen problemen. - Geplaatst op maandag 23 augustus 2010 21:39beschermengeleven denken wat ik me zou wensen..
best moeilijk want ik heb alles wat mijn hartje begeert , . als ik dan toch iets mocht wensen dan zou ik het allerliefste willen dat onze gehandicapte dochter later een goed plekje krijgt waar ze gelukkig is en goed verzorgd wordt en men haar in haar waarde laat.
en dat ze leert haar handicap te accepteren en net als ieder ander een leuk vriendje krijgt.
ja dat wil ik het allerliefste. al het andere aan materieel goed zou ik er zo voor opgeven.
ik hoop dat ik ooit mijn hoofd rustig neer kan leggen in de wetenschap dat mijn kind het goed heeft en zonder ons verder kan.beschermengel wijzigde dit bericht op 24-08-2010 07:48 met 22% - Geplaatst op maandag 23 augustus 2010 21:49fajah
Ben nog geen vijftig, duurt nog een aantal jaren, maar mijn wens zou zijn; gezond zijn, en rust, in een rustige mooie omgeving wonen, vooral met veel natuur.........Blijf niet hangen in het verleden, droom niet van de toekomst, maar concentreer je geest op het huidige moment. -BOEDDHA
Dit onderwerp heeft 30 reacties, en bestaat uit 2 pagina's. U bent momenteel op pagina 2 van 2.
De laatste reactie is geplaatst op 23-08-2010 21:49.
"Droom" en/of "Wens"