- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Boekenclub
- Slim met geld
- Columns
- Testpanel
- Libelle Academy
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Uit het blad
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 131 reacties, en bestaat uit 6 pagina's. U bent momenteel op pagina last van 6.
De laatste reactie is geplaatst op 31-01-2011 19:04.
TV series
- Geplaatst op woensdag 20 oktober 2010 14:13kati
Heb ik!
Ook de 10th kingdom! Prachtig idd! Heb ik eerst gezien op Hallmark daarna gekocht. Hmm 5 euro zeg je? Heb er wel meer voor betaald!
Had ik maar moeten wachten!
Ben verzot op fantasie series en sci fi!
ZO heb ik ook Stargate SG1 en Stargate Atlantis aangeschaft... de dvd boxen... nu wil ik eigenlijk voor de dvd boxen van Star Trek gaan sparen. Te beginnen met die van the next Generation met Captain Jean Luc Picard, mijn favoriet! 
Be yourself no matter what they say ~Sting~ - Geplaatst op woensdag 20 oktober 2010 14:37farah
Nou, was natuurlijk weer een hele tijd met YouTube bezig. Wat een geweldige site!
Heb meteen vrijwel alles rond Across the universe opgeslagen, incl van David Bowie en Jim Sturgiss.
Er is veel John Cusack de laatste tijd op tv. Ongelooflijk. Maar vanavond komt een van zijn beste films, Serendipity.
Kati,
Bedankt voor die link. Heb weer heerlijk van Labyrinth en David Bowie kunnen genieten!
Tjonge, wat had die man verschillende uiterlijken. Alleen zijn tanden en zijn ogen zijn hetzelfde gebleven. Haha, anders was hij misschien niet meer te herkennen.
Ik ga vanmiddag de al mijn dvd's alfabetiseren. Leuk werkje.
En ja, je kan beter even wachten met kopen van films maar ook muziek. Scheelt in je portemonnee hoor.
Stargate heb ik ook alleen op tv gezien.
Ja, goede filmster, iets met Patrick Stewart of zo? Speelde toch ook in X Men?
Je had net elders een plaatje van hem geplaatst.
Vogelblij,
Hahaha, dank je voor de 'werkverschaffing'. Heb er heel veel plezier van gehad.
En neen, wat ik al zei, het was niet Bono maar Jim Stugiss. Ook heel goed! En de Beatles nog een kans gegeven. En inderdaad, ook heel goed.
Stardust. O, kan mij herinneren dat die film net in de bios was? Nooit gezien overigens. Komt nog wel op tv denk ik.
De 10th Kingdom. Komt mij bekend voor die titel maar kan echt niet zeggen of ik hem gezien heb. - Geplaatst op donderdag 21 oktober 2010 13:13Vogelblij
@Kati: Op wikipedia staat ook een lijst met fantasy films. Klik Van de TV-series weet ik het niet of die wel zo compleet is. Ik vind fantasy ook leuk, zolang er geen zichtbaar goor geweld in voorkomt.
Van Stargate vond ik eigenlijk alleen de film erg leuk. Die was echt heel goed. Van de series vond ik Sliders wel altijd leuk. Het idee lijkt er een beetje op. http://www.youtube.com/watch?v=rRpfOH3xc3M
Bij AH heb ik wel eens vaker goedkope films gescoord. Ook wel eens een gesynchroniseerde film van Astrix en Obelix. Ach, voor 3 euro is het grappig om ze Vlaams te horen praten i.p.v. Frans.
Alles is liefde heb ik er ook voor 5 euro gekocht, maar daarna nooit meer zo goedkoop zien liggen.??? - Geplaatst op donderdag 21 oktober 2010 13:43kati
O ja Sliders!
Heerlijk!
Gisteren had ik na dit topic meteen zo'n zin om gewoon ff te relaxen en heb Tin Man zitten kijken.
Moet mijn arm meer rust geven dus 2 vliegen in 1 klap. (heb frozen shoulder)
Tin ManBe yourself no matter what they say ~Sting~ - Geplaatst op donderdag 21 oktober 2010 15:27frannyb
Ben net (nouja net, alweer een week...) terug uit Amerika en heb daar verschillende series gezien. House (loopt hier niet ver achter met daar), maar ook een nieuw seizoen van Vampire Diaries!!! Maarja, of dat hier nog uitgezonden gaat worden??
Dan nog een nieuwe serie, Hawaii 5-0. Net als vroeger, maar dan in een modern jasje. En... met hottie Mister Moonlight
En verder speelden ook nog Jin (van Lost) en eentje uit de Ocean-zoveel-films erin.
Nog een nieuwe detectiveserie, the Defenders, met James Belushi en die ene gozer van Medical Examiners (kan niet op zijn naam komen).
En ook nieuwe afleveringen van the Little Couple. Hopelijk zenden ze die hier ook uit, want baalde er wel van toen bleek dat de serie afgelopen was (en in plaats komt er nu een of andere puberserie ala Paris Hilton, vrésélijk). - Geplaatst op donderdag 21 oktober 2010 19:38farah
Vogelblij,
Jij houdt iemand wel aan de pc, hahaha.
Kreeg vandaag ook een tip dat ik iets maar op Google moest opzoeken.
Sliders, nog nooit van gehoord. Net even een stukje gezien dankzij jouw link. Zegt mij niets.
Ik kom niet zo vaak bij AH. Maar Bl*kker heeft toch ook een hele bak vol goedkope aanbiedingen?
Kati,
Bedankt voor de link. Even gekeken. Wat veel bekende sterren doen er in mee. Maar het is dus eenminiserie.
Op welke zender komt die of is die geweest? Mij is het volkomen onbekend maar ziet er goed uit.
Sterkte met je schouder!
Franny,
Jij hebt je dus in de VS ook niet verveeld zo te lezen.
Gooit ons even dood met allerlei nieuwe series. Of nieuwe vervolgen.
The Vampire Diaries komt niet meer in Nederland, voor zover bekend.
Hawaii 5-0 komt in vernieuwde vorm terug? Best leuk
Bedoel je met die puberserie The kadashians of hoe ze heten?
Voor de rest moeten we maar afwachten wat er uit Amerika komt aanwaaien.
Pffff, heb eergisteren de griepprik gehad. Zit nu met een enorme rode bult die walgelijk jeukt. Lekker voor je nachtrust..... - Geplaatst op vrijdag 22 oktober 2010 17:13frannyb
Haha, ja s'avonds op de hotelkamer was het wel even lekker om tv te kijken, lekker relaxen.
Zou het wel jammer vinden als Vampire Diaries hier niet uitgezonden zou worden, afwachten maar of dat gaat gebeuren.
Had trouwens ook nog nieuwe afleveringen van CSI gezien, maar hier lopen ze niet ver achter (net als House, de aflevering van gisteren had ik al een stukje van gezien in Amerika). - Geplaatst op vrijdag 22 oktober 2010 17:19farah
Franny,
Als ik op een rondreis ben dan wil ik ook vaak 's avonds rust aan mijn hoofd. Zoveel ervaringen. Dan even ontladen. Dat kan met alles, lezen, tv kijken, wat dan ook.
En neen, volgens mijn dochter die net zo gek was op Vampire D. komt er geen vervolg in Nederland.
Je had van de aflevering van House in Amerika al een stukje van gezien? Hoe bedoel je dat. Een hele aflevering is een hele aflevering. Daar zie je toch niet een gedeelte van? Of was je in slaap gevallen?
House begint weer bij te trekken en is weer lekker met Cuddy bezig. Zo mag ik het zien, hahahaha.
Ook wel leuk dat Wilson nu er wat meer bij betrokken is. - Geplaatst op vrijdag 22 oktober 2010 17:26frannyb
Haha, nee ik was niet in slaap gevallen
vond het alleen zonde om het al te kijken (kan Engels wel goed volgen, maar met medische termen er in niet en dan is ondertiteling wel zo handig). - Geplaatst op vrijdag 22 oktober 2010 17:28kati
Ik volg heel veel maar dát allemaal nou weer niet!
Volg zoveel dat mijn dvd recorder uitpuilt maar geen nood, morgen schijnt t bagger weer te worden, kan ik mooi die dvd recorder eens leeg kijken!
Farah, die mini-serie Tin man werd destijds op Sci-Fi channel uitgezonden. Ik heb digitale tv, dus heb dat er ook op!
Be yourself no matter what they say ~Sting~ - Geplaatst op zondag 24 oktober 2010 18:27farah
Hahaha, House trad op in de film met Keanu Reeves in Street Kings. Krankzinnig.
Nou ja, hij doet wel vaker mee, ook in kostuumfilms.
Kati,
Is de dvd recorder al wat doorgespoeld en leeg gehaald?
Vandaag zeker niet gekeken. Het was schitterend weer.
Hm, zou ik een analoge tv hebben. Dacht het niet zo de afstandbediening te zien. Sci-fi channel heb ik niet. Begrijpelijk dat ik dus niets weet van de Tin man.
Franny,
Je hebt gelijk. Het is moeilijk te begrijpen als ze in een buitenlandse film met diverse vaktermen gaan rond smijten. Dan houdt de lol wel snel op. - Geplaatst op zondag 31 oktober 2010 10:57kati
Ja de dvd recorder kon weer wat op adem komen!
Maar elke week weer neemt ie de series op die we niet kunnen kijken omdat we op andere zenders kijken. Is er weer 1 bijgekomen: Sherlock op Nederland 1 op de woensdag! Erg goeie detective serie van de BBC... Ik hou helemaal niet van detectives maar deze is erg mooi en humoristisch gedaan! BBC... dan verwacht je ook niet anders!
Sherlock woensdag Nederland 1Be yourself no matter what they say ~Sting~ - Geplaatst op zondag 31 oktober 2010 14:23farah
quote:kati schreef op 31 oktober 2010 @ 10:57:
Ja de dvd recorder kon weer wat op adem komen!
Sherlock woensdag Nederland 1
Hahaha, leuke opmerking Kati!
Leuk die link naar Sherlock. Apart stel hoor. Vond het een giller dat ze als stel gezien werden. Die scene dat Watson als date van Sherlock werd uitgemaakt.
Ja, dit is weer een klapper uit Engeland, BBC. Fantastische keus!
Gisteren The Mist gezien. Tjonge, heb nog last van schouders en maag. Kon mij totaal niet ontspannen. Wat een film!!!
Alleen klopt volgens mij het einde niet. Zoals ik begrepen had reed de auto weg de mist in. Einde.
Dit einde vond ik zelf nogal een desillusie. Vreemd.
Daarna It gezien. Geloof al voor de 3e keer. Dat was dus een laterje.
Had eigenlijk gewoon het begin niet moeten zien. Je wordt zo verder het verhaal ingesleept....
Vanmiddag Corpsbride. Verheug mij er al waanzinnig op.
farah wijzigde dit bericht op 31-10-2010 14:24 met 4% - Geplaatst op maandag 01 november 2010 23:40leclair
zooooooooooooo echt helemaal in een scheur gelegen van bbc 's entertainment live at the Apollo.

- Geplaatst op dinsdag 02 november 2010 13:02farah
quote:leclair schreef op 01 november 2010 @ 23:40:
zooooooooooooo echt helemaal in een scheur gelegen van bbc 's entertainment live at the Apollo.

'
Waar heb je het over?
Ben nu wel heel nieuwsgierig.......
Ik lach ook graag hoor.
farah wijzigde dit bericht op 02-11-2010 13:03 met 0% - Geplaatst op dinsdag 02 november 2010 19:32kati
quote:leclair schreef op 01 november 2010 @ 23:40:

Waanzinnig he! Ik hou daar ook zo van! Farah, ik zal een linkje plakken van een paar weken geleden!
John Bishop is 1 van mijn favorieten! 
Live at the Apollo-John Bishop
Michael McIntrye's Comedy Roadshow-the birth of the kilt
Be yourself no matter what they say ~Sting~ - Geplaatst op donderdag 04 november 2010 12:36farah
Hi Kati,
Had al eerder een link gehad naar de Michael McIntrye shows. Leuk zeg! Bedankt voor de moeite!
Als ik meer tijd heb ga ik wat meer bij YouTube rondneuzen daarover. - Geplaatst op zaterdag 06 november 2010 15:19Vogelblij
De Lockheed-affaire die had ik gemist, maar nu is er een herhaling.
Goede serie en echt Nederlands op de betere manier.??? - Geplaatst op zaterdag 06 november 2010 15:20leclair
Farah
ik vind die kerel ook zo leuk met al die poppen (die buikspreker)
solly ben fff zn naam kwijt. - Geplaatst op zondag 07 november 2010 13:10farah
Vogelblij,
Klopt Lockheed-affaire is zaterdagmorgen in zijn geheel uitgezonden. Opgenomen. Dus genieten.
Leclair,
denk dat Kati je wel verder kan informeren.
- Geplaatst op donderdag 27 januari 2011 21:59Vogelblij
Niemand die Levenslied kijkt? Best wel leuke serie over een koor en ze zingen mooi. Met een aantal bekende Nederlandse acteurs (o.a. Anthonie Kamerling) en dat vind ik zelf altijd wel leuk.??? - Geplaatst op zondag 30 januari 2011 20:29farah
Jawel, Vogelblij! Maar ik vermoed dat alles bij Wat zien wij op tv staat.
Ik kijk naar Levenslied. Al zal het al om Anthonie Kamerling en Piet Romer zijn.
Dat mooi zingen, oef, sorry hoor, niet helemaal eens. Eentje doet het leuk. Zal even opletten wie..... - Geplaatst op zondag 30 januari 2011 22:03Vogelblij
Ik kijk vooral om de acteurs. De eerste aflevering vond ik het leuker.
Piet Römer lijkt een beetje op Stiefbeen en zoon, maar dat is heel vaag in mijn herinnering blijven hangen. Ik vond dat toen vreselijk, omdat ik nooit begreep waar dat over ging. Kan ook een andere Römer geweest zijn, want er zijn er een heleboel acteurs in die familie. Ze lijken allemaal op elkaar.??? - Geplaatst op zondag 30 januari 2011 22:06Vogelblij
http://www.youtube.com/watch?v=CRRGsb-Boas Ik heb het vast in een herhaling gezien. Nu vind ik het wel grappig.Vogelblij wijzigde dit bericht op 30-01-2011 22:07 met 0%??? - Geplaatst op maandag 31 januari 2011 19:04farah
Vogelblij,
Leuk dat stukje. Schitterend.
Ik heb vroeger wel enkele afleveringen gezien. Is uit het Engels vertaald.
Inderdaad, Piet Romer was de zoon en Sylvian Poons volgens mij de vader.
En ja, de familie lijkt inderdaad behoorlijk op elkaar.
Dit onderwerp heeft 131 reacties, en bestaat uit 6 pagina's. U bent momenteel op pagina last van 6.
De laatste reactie is geplaatst op 31-01-2011 19:04.
TV series