Forum reacties

1. Libelle
  2. Forums
  3. Multimedia
  4. TV series

Dit onderwerp heeft 131 reacties, en bestaat uit 6 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 6.
De laatste reactie is geplaatst op 31-01-2011 19:04.

TV series

Ga naar een onderdeel
  1. farah
    Afbeelding van farah

Vorige week Flashforwards opgenomen en later aangekeken.
    Ik hoorde toen die eindsong. Heel bekend. Vond hem prachtig maar nooit geweten wat precies de titel van die song was en wie deze dus nu gezongen heeft.
    Nothing gonna change my mind kwam heel vaak voor.
    Weet iemand welke song ik bedoel dan lees ik het hier wel.
    Morgen meteen kopen. :D
    Alvast bedankt voor het reageren!
    Vanavond weer nieuwe delen.........

2. farah
    Afbeelding van farah

Oeps, excuses. Niet goed opgelet dus heb geen idee onder welk item deze nieuwe reactie komt :schaam:

3. job
    Afbeelding van job

Hoi Farah
    als je googelt op Nothing gonna change my mind zie je wat hits,kijk je of hij er tussen staat.

4. job
    Afbeelding van job

Zijn het niet The beatles? Die zingen in Across The universe Nothing gonna change my world?

5. gossa
    Afbeelding van gossa

6. kati
    Afbeelding van kati

Hee Farah gave serie he zit ook alweer klaar hoor. jammer dat ze bij veronica de aftiteling niet laten zien. zodra ik t weet zal ik t hier posten. veel plezier met kijken zo. :-)

kati wijzigde dit bericht op 22-07-2010 20:23 met 1%
    Be yourself no matter what they say ~Sting~

7. job
    Afbeelding van job

De componist is Ramin Djawadi maar dit is alleen de muziek.
    http://www.youtube.com/watch?v=2rjY7ZqptI0

Houdt ons van de straat Gossa ;)

job wijzigde dit bericht op 22-07-2010 20:15 met 0%

8. gossa
    Afbeelding van gossa

klik hier

Job, ik kom d'r net vanaf fietsen :lol:

9. frannyb
    Afbeelding van frannyb

De serie is van de makers van Lost (inclusief 'Charlie' die erin speelt) en toen vandaag die ene man naar beneden sprong en ze zijn lichaam ophaalden, toen speelde er ook een deuntje wat lijkt op het deuntje van Lost, op het einde van het seizoen.
    En weer een goede serie... :cheer:

10. kati
    Afbeelding van kati

Die vrouwelijke arts heeft ook in Lost gespeeld toch? Zij was toch Penny?
    Idd een hele goeie serie! :)

11. farah
    Afbeelding van farah

Fijn, heb ik weer, krijg geen geluid uit mijn boxjes!! ;(
    Heb alles nagekeken maar weer niet hoe is dit moet opzoeken en/of te controleren. Alle stekkers zitten in de goede openingen.

Bedankt voor alle info.
    De Beatles, ik dacht eerst, neen, dat kan niet. Maar kom er op terug. Ga zo even in mijn collectie kijken....

Ik vind de serie inderdaad heel goed. Jammer dat bij de voorlaatste aflevering al duidelijk is wie er achter zit. Mijn buurjongen wilde al alles gaan uitleggen, die had alles gedownload en is al een heel stuk verder. Heb hem bijtijds de mond gesnoerd. :D
    Dat deze serie uit de koker van Lost komt, dat wist ik al.
    Maar toch leuk die 'Charlie' weer te zien. En dat die Penny van Lost komt? Geen idee....
    Leuk dat er zoveel kijkers voor die serie zijn.
    En zoveel leuke reacties. Ik geef een seintje zo gauw ik geluid heb en de muziek gehoord heb.
    Gisteren was weer een spannende serie.
    Apart dat muziek terug herkent wordt....

Hoeveel series zijn er eigenlijk van Lost?
    Ik zag laatst deel 5 in de bak liggen. Maar duur!!!
    Eens kijken welke series ik heb.....

12. job
    Afbeelding van job

Klik eens op het luidsprekertje onderin je beeld.

13. gossa
    Afbeelding van gossa

farah, ter info, misschien heb je hier wat aan.....

klik hier

14. frannyb
    Afbeelding van frannyb

quote:
    kati schreef op 23 juli 2010 @ 12:55:
    Die vrouwelijke arts heeft ook in Lost gespeeld toch? Zij was toch Penny?
    Idd een hele goeie serie! :)

Verhip ja! Ik vond haar al zo bekend voorkomen.
    Farah, Penny was de vrouw van Desmond, haar vader had ook wat met het eiland te maken (op het laatst, dat Desmond tegen alle electriciteit van het eiland kon en zo als laatste daar moest blijven oid).
    Er zijn 6 seizoenen van Lost.

15. kati
    Afbeelding van kati

Heb laatst nog getwijfeld of ik zou beginnen met Lost aan te schaffen. Bij BOL zijn ze in de opruiming! 70% maar liefst!!!

16. farah
    Afbeelding van farah

Job,
    Zal je net zien. Hoe simpeler het is hoe sneller je zoiets over het hoofd ziet. Ik zat inderdaad rechts bij de icoontjes te kijken maar er viel mij niets op. Te lang al naar de monitor zitten staten. :bloos:
    Bedankt, toen ik net weer keek zag ik inderdaad een rond tekentje met een streep er door heen. Duidelijk.....

Kati,
    Geweldig meid. Bedankt. Ik vergeet iedere keer Bol. Zal een papiertje op de monitor plakken. Dan vergeet is dit niet meer voor volgende cd's of dvd's.
    Had mijn dochter ook kunnen weten.....
    Die kwam er ook niet op.

Franny,
    Volgens mij kun je Lost dromen. Hoe je dit alles weet!!!
    Inderdaad, de naam Penny, de vrouw van Desmond, komt mij heel bekend voor. Maar kon geen connectie vinden met die vrouw in Flash forward. Volgende keer goed/beter opletten. :D

Ik heb nu de links verder bezocht maar het heeft er even naast gelegen.
    Ik ga nu tussen Beatles op You Tube zoeken en anders in mijn eigen collectie kijken.
    Er is een tweedehands zaakje in de buurt die cd's/ lp's/dvd's verkoopt. Die man daar weet letterlijk alles. Anders daar maar informeren.
    Jammer voor jullie moeite, dames. Maar heel lief, bedankt.

farah wijzigde dit bericht op 23-07-2010 19:28 met 18%

17. gossa
    Afbeelding van gossa

quote:
    farah schreef op 23 juli 2010 @ 19:24:

Ik heb nu de links verder bezocht maar het heeft er even naast gelegen.
    Ik ga nu tussen Beatles op You Tube zoeken en anders in mijn eigen collectie kijken.
    Er is een tweedehands zaakje in de buurt die cd's/ lp's/dvd's verkoopt. Die man daar weet letterlijk alles. Anders daar maar informeren.
    Jammer voor jullie moeite, dames. Maar heel lief, bedankt.
    Succes en laat het ons dan even weten, ik doe anders geen oog dicht.... :knipoog2:

18. farah
    Afbeelding van farah

quote:
    gossa schreef op 23 juli 2010 @ 19:35:
    [...]

Succes en laat het ons dan even weten, ik doe anders geen oog dicht.... :knipoog2:

Hi Gossa.
    Ik had ook geen rust. House is tenslotte een herhaling dus ben eerst bij de Beatles gaan zoeken. Bingo. Maar wat magertjes.
    Dus toen de titel ingetikt en kwam Rufus Wainright en zo tegen.
    En wat ik dacht klopte. Het is Rufus Wainwright!!!
    Ik ga eerst bij Bol kijken hoeveel die kost, de cd en dan even bij het 2e handszaakje. Als ze hem daar hebben.
    Tjonge, ben zo blij als een klein kind!
    Heel hartelijk dank voor al jullie info.
    Ik laat even weten zo gauw ik die cd binnen heb. Heb altijd al muziek van Wainwright willen hebben!

19. kati
    Afbeelding van kati

Rufus Wainright met wat? Nu wil ik m helemaal horen ook! :D Plakken die link! ;)

20. farah
    Afbeelding van farah

Hi Kati,
    Rufus Wainwright zong dus ook 'Across the universe nothing gonna change my mind'.
    Ik kan nu eindelijk de opgenomen serie Flash Forward verwijderen.
    Tik gewoon de titel bij You Tube in met de naam van Rufus Wainwright.
    Ik doe het zometeen ook en sla hem op. Vergeten vrijdag. Stom.
    En maandag er meteen achteraan. :D :tong:

21. kati
    Afbeelding van kati

Rufus Wainwright

Deze Farah?

22. farah
    Afbeelding van farah

Ja, Kati, dat is hem helemaal. Ik zag dat meisje in rode jurk met ballon. Dus het kon niet missen.
    Gisteren alleen totaal geen tijd voor de pc. fysio, internetten, huisarts, dweilen, boodschappen. Pillen die je meteen laten inslapen.
    Wel zo lekker. De hele nacht doorgehaald zonder wakker te worden.
    Ik kan weer tegen diclofenac. Het werkt weer!
    Alleen 3x pd is te veel.
    Ik ga vandaag de stad in, op jacht naar de cd. :cheer:
    Heb nog enkele tegoed bonnen. :lol:
    Hoe vind je die song van hem?
    Kan zijn dat je deze song door iemand anders gezongen anders beter vind of helemaal niets aan die song vindt?
    Ik hoor het wel. Fijne dag nog!!!!

23. job
    Afbeelding van job

Ik heb mezelf een schouderklopje gegeven, want had wel het lied goed en ik vind inderdaad de Beatles beter.
    Gelukkig heb je hem gevonden Farah.

24. farah
    Afbeelding van farah

Job, dat schouderklopje mag jijzelf met recht geven. Nogmaals bedankt. Ik had daarmee ook meteen de titel van die song.
    Van de Beatles heb ik hem al. Heb vrijwel de gehele collectie originele platen van de Beatles.

Was gisteren de stad in. V.Leest bestaat niet meer. Er is nu maar 1 platenzaak in die stad. Waardeloos. Ze hadden niets van R. Wainwright maar de verkoper was zo vriendelijk via de pc te op te zoeken hoeveel cd's hij gemaakt heeft.
    Heb daarna bij bol gekeken. Mij suf gezocht, hahahaha. Het was eigenlijk reuze makkelijk maar helaas keek ik niet naar de titels van de cd's. Stom stom stom.
    De cd draagt dus de titel van de song die ik zocht, hahahaha.
    Even opgeslagen. Morgen er achter aan. Heb meer van bol nodig. Nu even geen tijd.

25. kati
    Afbeelding van kati

ik vind ook die van the Beatles mooier moet ik eerlijk zeggen! ;)

Wat heb jij als ik vragen mag (ff off topic) dat jij zo slecht slaapt en zoveel slikt? IK slaap ook zo beroerd door mijn frozen shoulder en slik 3x per dag ibuprofen anders is t niet te harden. Krijg binnenkort weer een spuit erin van de huisarts. (sorry voor t off topic bericht)