Forum reacties

1. Libelle
  2. Forums
  3. Puzzel en Spel
  4. Puzzelen - Cryptogrammen (7)

Dit onderwerp heeft 3024 reacties, en bestaat uit 121 pagina's. U bent momenteel op pagina 121 van 121.
De laatste reactie is geplaatst op 15-10-2010 22:40. Dit onderwerp is gesloten!

Puzzelen - Cryptogrammen (7)

Ga naar een onderdeel
  1. Truitje26
    Afbeelding van Truitje26

tuurlijk zitten er nadelen aan, ik moet morgen ook een kaartje kopen omdat ik een maandkaart naar eindhoven heb en ik op het perron daar niet in of uitchecken, ze hebben alle palen beneden gezet, de trein naar den haag staat dan klaar dan ga ik ook niet naar beneden rennen.
    Maar ik mag naar prorail voor een rondleiding dan kan ik die ellende roch doorgeven, ze werken toch samen met de ns:):)
    roep maar hoor, ik kaart alles aan:)

Spreken is het vak van weten en luisteren het voorrecht van wijsheid.

2. Truitje26
    Afbeelding van Truitje26

dan moet die persoon het maar ruilen Lies hahaha.

Ik zit nu even te eten, want ik moet schroefjes van 4 mm in erin doen, ik ben meer van het grote werk hahahaah

3. beekje
    Afbeelding van beekje

Goedemiddag allemaal.

Elly, ik ben benieuwd of je een reactie krijgt op je mailtje en zo ja, wat voor uitleg ze eraan geven. Het klopt wel wat ik schreef, want dochter had laatst bij een station een bus gepakt omdat de tram alsmaar niet kwam. Nog voordat de bus vertrok kwam er alsnog een tram. Ze is naar de chauffeur gelopen en zei dat ze liever de tram wilde nemen (komt dichter bij waar ze naar toe wilde). De chauffeur antwoordde, dat kan wel, maar dat kost je dan vier euro!

Wij vroegen ons eerder af of het kwam doordat de verschillende bussen van verschillende maatschappijen waren, maar dit laatste voorval was in Rotterdam, zowel de bus als de tram van RET.

Job, ik heb een kaart die niet automatisch oplaadt en die kan zelfs tot onder 0 gaan bij het afschrijven van je borg. Al staat er bij wijze van spreken nog maar een paar cent op je kaart, dan nog kun je in- en uitchecken, ook al kom je in de min bij het uitchecken. Bij het opnieuw opladen daarna wordt dit negatieve saldo uiteraard wel verrekend.

Truitje, fijn dat je blij bent met je bureau. Wat een kleine schroefjes zeg, dat is altijd een gepiel (als ik dat mag schrijven van Libelle).

Truitje, kun je in jouw woonplaats geen treinkaartjes kopen met een ander vertrekstation? Bijvoorbeeld vertrek Eindhoven, aankomst Den Haag (ik noem maar wat, waar je dan ook naar toe wilt)? Dan reis je het eerste deel op je maandkaart en daarna op je gekochte kaartje, dat je dan wel op het station in je woonplaats alvast gestempeld moet hebben. Dan hoef je in Eindhoven niet naar een stempelpaal te rennen, het gaat erom dat er een datum op het kaartje staat. Op de terugreis gaat dan in Eindhoven je maandkaart weer in. Hier kan dat in ieder geval wel.

beekje wijzigde dit bericht op 15-10-2010 13:14 met 3%
    Alleen in helder water zie je diepte (Rutger Kopland)

4. wivara
    Afbeelding van wivara

Goedemiddag allemaal.
    't regent!!
    Wat een gedoe met die ov chipkaart. Heb er gelukkig net veel mee te maken.
    Trui erg blij met bureau:) mooi zo.
    'k Heb al veel boodschappen gehaald. 't kan maar binnen zijn.

5. Truitje26
    Afbeelding van Truitje26

quote:
    beekje schreef op 15 oktober 2010 @ 13:08:
    Truitje, fijn dat je blij bent met je bureau. Wat een kleine schroefjes zeg, dat is altijd een gepiel (als ik dat mag schrijven van Libelle).
    nou van mij wel hoor Beekje hahaha

Truitje, kun je in jouw woonplaats geen treinkaartjes kopen met een ander vertrekstation? Bijvoorbeeld vertrek Eindhoven, aankomst Den Haag (ik noem maar wat, waar je dan ook naar toe wilt)? Dan reis je het eerste deel op je maandkaart en daarna op je gekochte kaartje, dat je dan wel op het station in je woonplaats alvast gestempeld moet hebben. Dan hoef je in Eindhoven niet naar een stempelpaal te rennen, het gaat erom dat er een datum op het kaartje staat. Op de terugreis gaat dan in Eindhoven je maandkaart weer in. Hier kan dat in ieder geval wel.

zo reis ik al jaren Beekje, maar er is genoeg saldo op mijn ov en had liever dan zo gereisd maar idd, ik ga geen 9 euro uitgeven als het niet hoef, ik koop morgen ook gewoon een kaartje Eindhoven-dordt:)

het bureau zit in elkaar, P was hier net voor de allerkleinste schroefje en ze riep, ik help niet hè hahaha, jawel en vastgelegd voor het nageslacht:)

nu alleen nog een plank erop en dan laat ik het staan want eerst moet dit opgeruimd worden maar ik ben er zo vandoor dus lekker troep zou R. zeggen, die kan er helemaal niet tegen hahaha.

Regen, getsies nee:( nog ff niet:(

6. Lotje
    Afbeelding van Lotje

hier ook de boodschappen allemaal binnen en ondertussen ook regen

7. ellon
    Afbeelding van ellon

Beekje, het klopt inderdaad zoals je het zegt, want de apparatuur is afgesteld op het voertuig of in geval van een tram op de lijn. Je kan wel vragen aan de bestuurder of hij even wil wachten tot je weer uit kan checken, want het duurt ongeveer een minuut tot het apparaat weer reageert. Moet je razendsnel uitstappen omdat de bus vertrekt, dan is het inderdaad jouw verhaal.

Ik was net op Beurs en ben het gaan vragen, maar ik heb ook net keurig een mailtje gehad.

De natuur is een wonder. Een miljoen jaar geleden wist nog niemand, dat de mens een bril zou dragen en toch staan onze oren op de goede plaats

8. Truitje26
    Afbeelding van Truitje26

het bureau zit in elkaar, de 4mm schroefjes heeft P voor me gedaan en het staat nog op z'n op kop, wat ben ik blij dat ik een grote woonkamer heb.
    morgen de rest maar nu eerst douchen, eten in het eindse, thuiskomen, slapen, opstaan, naar dordt en dan de rest opruimen. Maar dan is het zondag:)

meiden nog een fijne dag verder, eet smakelijk voor straks en ik ga wandelen naar het station en neem maar een plu mee.

tot laters want zo laat zal het toch niet worden?? hoop ik.

9. ellon
    Afbeelding van ellon

Fijne dag, Trui!

De natuur is een wonder. Een miljoen jaar geleden wist nog niemand, dat de mens een bril zou dragen en toch staan onze oren op de goede plaats

10. job
    Afbeelding van job

Ja ik ben kletsnat terug gekomen met de boodschappen, vervelend weer dit.
    Trui, eetse lekker en veel plezier.
    Ik ga dan ook maar van dat automatische gedoe af.

11. Lotje
    Afbeelding van Lotje

een gezellig en lekker etentje Trui!

12. ellon
    Afbeelding van ellon

Hier regende het toen ik in het centrum uit de metro stapte, maar op de terugweg was het alweer droog.

13. Lotje
    Afbeelding van Lotje

eet smakelijk allemaal voor straks, ik ben goulash aan het maken, de kinders komen zo een hapje meeeten

14. job
    Afbeelding van job

Eet smakelijk en een fijne avond allemaal, wij gaan zo lekker een uurtje ouwenelen :bye:

15. ellon
    Afbeelding van ellon

Ik ga zo aan de kliekjes en daarna naar Buuf.

Fijne avond allemaal!

16. liesje
    Afbeelding van liesje

Welbekommetje, wij hebben tomatentaart gegeten.

Truitje zit al lang aan tafel, alsnog een gezellig etentje gewenst!

Ik keek net bij de bankgegevens en zag dat we de helft van onze reiskosten van ons dagje 50-Plusbeurs hebben terug gekregen van de NS, vanwege het uur vertraging dat we toen hadden. Is toch bijna 25 euro :euro: :lol:

17. Lotje
    Afbeelding van Lotje

goeieavond allemaal

dat is fijn Lies

18. wivara
    Afbeelding van wivara

Hey Lies, dat is leuk.
    EnTrui, eet smakelijk,
    Elly, een gezellige avond.

Ik sluit af en ga lezen. 'k Ben gisteren begonnen aan "liefde in tijden van cholera" van Gabriel Garcia Marquez. Moet een mooi boek zijn maar ik moet er nog in komen.

Fijne avond allemaal en voor straks Slaap lekker.

wivara wijzigde dit bericht op 15-10-2010 20:47 met 1%

19. Lotje
    Afbeelding van Lotje

ik vermaak me ook met andere dingen vanavond

fijne avond allemaal en voor straks lekker slapen, tot morgen

20. taxi
    Afbeelding van taxi

goeie avond allemaal

heb nog niks teruggelezen

heb 1 geluidbox opgehangen en draad weggewerkt in ik weet niet hoe zoiets heet - staat wel netjes in ieder geval - de andere 2 boxen doe ik als de bank weg is

21. liesje
    Afbeelding van liesje

Tot morgen allemaal :bye:

22. job
    Afbeelding van job

8619
    Moeilijk he meiden, nummertjes vinden op je toetsenbord, moest 2 pagina;s terug. Ik doe het ook maar niet meer.
    Welterusten en tot morgen.

job wijzigde dit bericht op 15-10-2010 22:42 met 4%

23. juul51
    Afbeelding van juul51

8619
    Welterusten, slaap lekker

juul51 wijzigde dit bericht op 15-10-2010 22:33 met 14%

24. Truitje26
    Afbeelding van Truitje26

8619

heb ik het maar gedaan hahaha,

de avond was gezellig maar het eten was niets

trusten

25. juul51
    Afbeelding van juul51

ik was je net voor Truitje. :lol:

Ik zie dat er meer dan 3000 berichten zijn, dus op naar
    deel 8

x
duurt nog: 24:00:00
€54.95
€29.95
x x