Forum reacties

1. Libelle
  2. Forums
  3. Reacties op Libelle.nl
  4. Marelle Boersma - Bikinistress

Dit onderwerp heeft 5 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 30-01-2012 19:03.

Marelle Boersma - Bikinistress

Ga naar een onderdeel
  1. internetredactie
    Afbeelding van internetredactie

Plaats hier uw reactie voor Marelle Boersma - Bikinistress

2. indira
    Afbeelding van indira

Hoe ik het doe? Ik doe al jaren geen badpak of bikini meer aan, ik voel me er gewoon niet lekker in. Strand liggen en zwemmen zijn ook al niet mijn hobby, dus dat komt mooi uit. Zelfs thuis in de achtertuin zal ik me niet in badkleding wagen.
    Toch heb ik gewoon maat 38, niet opzienbarend dus, maar de aanwezige vetrolletjes laten zich in kleding wel en in badkleding niet verdoezelen. Daarbij komt de enorme boezem, 75G, daar is niet eens badkleding voor te krijgen want je komt dan automatisch in mega-maten terecht.
    Geen badkleding dus, maar wel een leuk kort rokje met top of een kort jurkje, geeft mij toch net een wat prettiger gevoel!

3. marelle
    Afbeelding van marelle

Hallo Indira,
    Ik vind een kort rokje ook veel aantrekkelijker dan al die bikini\'s!
    De bikini neem ik voorlopig alleen maar mee voor het zonnen. En dat houd ik gelukkig nooit lang vol...
    groet, Marelle

4. Emmy1970
    Afbeelding van Emmy1970

Hoi Marelle,
    Ik heb helaas hetzelfde \"probleem\" en met jou en mij honderden zo niet duizenden andere vrouwen. En als we allemaal hetzelfde probleem hebben waarom doen we dan toch zo moeilijk.... onbegrijpelijk zijn we :-)

Zelf heb ik altijd een lekker ruime tuniek bij me, deze verbergt mijn minpunten en geeft alleen mijn pluspunten bloot. Komt dan het moment van zonnen, dan gaat de tuniek in de ligstand uit en aan het eind van het zonnebad gaat de tuniek in de ligstand weer aan. Zorg wel dat je zo dicht mogelijk bij het zwembad/de zee ligt, dan is de afstand die je in bikini af moet leggen kort. Fijne vakantie!!!!
    Liefs Emmy

Dromen zijn de illustraties van het boek dat je ziel over je schrijft

5. marelle
    Afbeelding van marelle

Hallo Emmy,
    Fantastisch idee. Morgen nog even snel de stad in: op tuniekjacht!
    liefs, Marelle

6. karin-g
    Afbeelding van karin-g

afgelopen jaar was er de nodige bikini stress lees ik, nu was ik al weer voor 2012 aan het kijken en ik kwam op http://www.bikini2012.nl een aantal trends tegen. Ik zou zeggen wees er dit jaar op tijd bij. Metallic kleuren schijnen in te zijn, of me die ook echt staan vraag ik me af ... een bikini in brons

x
duurt nog: 24:00:00
€54.95
€29.95
x x