- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Columns
- Slim met geld
- Testpanel
- Uit het blad
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Libelle Academy
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 967 reacties, en bestaat uit 39 pagina's. U bent momenteel op pagina 34 van 39.
De laatste reactie is geplaatst op 22-05-2012 13:04.
Majesteit, ook namens ons...
- Geplaatst op zaterdag 21 januari 2012 18:52missmarple

en nu hoor ik dat Nederland ook de afval van Duitsland krijgt...en ik maar zorgen dat de afvalberg in Nederland niet te hoog word...quote:missmarple schreef op 13 januari 2012 @ 00:15:
Lieve beste Majesteit,
Waar ik het met U over wou hebben...Ik let altijd goed op wat ik koop. Ik sorteer mijn huisvuil zodat de afvalberg niet te hoog word. Plastic dopjes haal ik van de sappakken af, dopje bij de plastic, blik bij het blik, oud papier naar de fanfarevereniging, lege verfpotten,nagellak en spuitbussen in de chemobox, groente en fruitafval in het gft-gedeelte, glas in de glasbak, en bruikbare spullen naar de kringloopwinkel. Ik help zo mee aan een beter milieu.....want de maatschappij dat ben jij.
Maar ik doe het zeer zeker ook voor mijn beurs want het afval word gewogen. Hoe meer afval hoe duurder voor mij. Ik betaal in de winkel eerst voor een vol pak sap, en als dat pak leeg is betaal ik nog zodat ze dat lege pak ophalen. Terwijl ik netjes, milieuvriendelijk en gezond wil leven word ik bijna kaal geplukt van alle kanten. Ik zie sinds het afval word gewogen veel zakken afval in bermen, veld en bos liggen. foei.
Nou las ik eergisteren de krant en zag toen het volgende staan: Italiaans afval op weg naar Rotterdam. Nederland heeft te veel verbrandingsovens, de regio Napels te veel afval. Daarom vertrok er afgelopen dinsdag een schip met 3.000 ton afval uit Napels richting Rotterdam. Als het schip is volgeladen duurt het ruim een week voordat het schip Rotterdam heeft bereikt. (een week lang tuffen over de blauwe zee-met-visjes is niet milieuvriendelijk of heb ik dat mis?) Enfin,De vraag "gaat dit schip het decennia oude vuilnis-probleem van Napels oplossen? Burgemeester Luigi de Magistris, de voormalige magistraat die vorig jaar werd gekozen met de belofte om van Napels een schone stad te maken, gelooft er nog steeds in. De transporten, straks één per week, zullen ons de gelegenheid geven uit de noodtoestand te komen en zullen ons verwerkingssysteem zuurstof geven. bla bla bla bla blabla...dan nog met vetgedrukte letters; "Napolitaans afval is lastig te controleren". Italië weigert net als Luxemburg en Griekenland mee te doen aan een Europees project om de herkomst van afval te controleren. Ondanks de slechte reputatie van Italië op het gebied van huisvuilverwerking zien de Nederlandse overheid noch de afvalwerkers reden om extra te controleren.De inspectie van Leefomgeving en Transport zal het Italiaans afval steeksproefgewijs controleren. Volgens de inspectie zijn de afvalverwerkers uiteindelijk verantwoordelijk. Met dik gedrukteletters staat er ook nog: "Nederland kan vuilnis goedgebruiken".
Mooie Nederlandse fabrieken zijn gesloten en elders op de wereldbol opgestart omdat het daar goedkoper is. Waarom blijft zo'n afvalverbrander wel in Nederland en die mooie fabrieken niet?
Straks word onze afvalberg zo hoog dat we op een grote vuilnisbelt wonen. En U daarbij. Majesteit toon respect voor ons land en de mensen. Haal die mooie fabrieken terug naar ons land en laat een afvalverbrander in Napels opstarten.
Ikga nu slapen, mijn flanellen nachtpon heb ik al aan. Tis frisjes geworden. Welterusten,doeiiii
.missmarple wijzigde dit bericht op 22-01-2012 11:52 met 0% - Geplaatst op zondag 22 januari 2012 11:48Adoeseg
Dag Majesteit!
Heeft U ook de winterbloes?
Sommige mensen schijnen daar erg veel last van te hebben, dan worden ze chagarijnig en weemoedig, vallen in herhalingen en zijn af en toe niet te genieten!
Ze lopen met de kop tegen de muur en die wordt almaar dikker,,,
Ik neem aan Majesteit, dat U daar geen last van heeft? Dat hoop ik in ieder geval! En dat wij het afval van Duitsland krijgen: Majesteit U en ik weten wel he? Dat het alleen maar het afval is van de grensgebieden? Toch niet erg? Onze capaciteit is hier beter en op die manier houden we ook weer meer werkgelegenheid voor sommige mensen. De slechte uitstoot, wordt sinds we alle afval gescheiden moeten inleveren tegenwoordig , een stuk minder!
Want in Duitsland zijn ze daar ook heel fier op, grundlichkeit!! Daar weet U ook alles van he? Van dat laatste. U had trouwens een schat van een man, jammer dat hij ons zo vroeg ontviel! Hij heeft het vast niet makkelijk gehad! Fijne dag Majesteit: enne...als U de bloes heeft, gewoon ff Guus Meeuwes opzetten!!Kiss slowly, laugh insanely, live truly, and and forgive quickly, (Paul Coelho) - Geplaatst op maandag 23 januari 2012 17:15missmarple
Lieve beste Majesteit, Ik moet U hoognodig spreken...schikt het U vanavond tussen 21.00 uur en 22.00 uur? Oké tot straks,doeiii
ps. Majesteit ik moet dringend tv kijken...Beatrix van Oranje is op Ned.1....Laten we het ietsjes later bespreken oké? doeiiimissmarple wijzigde dit bericht op 23-01-2012 22:13 met 29% - Geplaatst op maandag 23 januari 2012 23:28missmarple
Lieve beste Majesteit,
Mijn paspoort was bijna verlopen..dus ik ging vorige week naar het stadhuis met een nieuwe pasfoto. Vandaag kon ik het nieuwe document ophalen...ik moest betalen terwijl een paar maanden geleden de paspoorten en identiteitskaarten gratis waren omdat de regering wil dat de mensen verplicht zijn zich te legitimeren. Daar heeft men toch een stokje voor gestoken want...in bezuinigingstijd is dat te duur natuurlijk....Ik moest mijn oude paspoort inleveren voordat ik het nieuwe kreeg. Ik zei tegen de mevrouw achter het loket van burgerzaken "dat is mijn eigendom". De mevrouw achter het loket zei "dat oude paspoort ga ik vernietigen". Ik zei "maar dat is van mij, ik heb dit vijf jaar geleden hier gekocht, en de pasfoto die daar in plakt heb ik ook betaald en daar sta ik op...kijk maar...dat ben ik en niet u".De mevrouw achter het loket burgerzaken hield voet bij stuk. Ik vroeg "mag ik het niet houden als aandenken aan vijf jaar uit het leven van missie M ?". Haar geduld raakte op en ze zei weer "nee die word door ons verneitigd". Maar ik heb dit betaald...het is mijn eigendom. Ze gaf het nieuwe en het oude kreeg ik niet terug...dat waren de regels zei ze. Ik zei "ik zal het wel tegen mijn lieve Majesteit vertellen".
Majesteit ik wil U niet van streek maken want U heeft het niet altijd makkelijk gehad zag ik op tv....Maar ik ben apetrots op U. En vooral toen ik in de film zag hoe U de vuist bijna op tafel paafte toen J.P voor U zat...Maar wat doen we met de mevrouw achter het loket burgerzaken?.
Ik heb mijn nachtpon al aan en mijn tanden zijn reeds gepoets. Ik wens U een fijne nachtrust,doeiiii - Geplaatst op dinsdag 24 januari 2012 20:59springbokkie
Wat erg dat je je eigen paspoort niet mag houden! Ik dacht dat ze er gaatjes in maakte en dat je 'm dan meekreeg.
Always be yourself - life's too short to be anyone else. - Geplaatst op dinsdag 24 januari 2012 23:12Manji 48
Nadat mijn man was overleden,ben ik na een tijdje met verschillende papieren,pasjes en zijn paspoort ed. naar het stadhuis gegaan,om daar alles in te leveren. Kreeg daar als antwoord dat ik de boel zelf maar moest vernietigen,heb dat niet gedaan en daar alles achter gelaten,tot ergernis van die dame.
- Geplaatst op woensdag 25 januari 2012 00:35Willemijn23

Ik begrijp dat je je paspoort wilt houden, maar eenpaspoort is en blijft eigendom van de staat en is dus niet van jou. Zo staat het in de wet én in je paspoort. Overigens kon ik het wel houden en werden er inderdaad gaten in gemaakt. Misschien is de regel veranderd of gaan de gemeenten er verschillend mee om?quote:missmarple schreef op 23 januari 2012 @ 23:28:
Lieve beste Majesteit,
Mijn paspoort was bijna verlopen..dus ik ging vorige week naar het stadhuis met een nieuwe pasfoto. Vandaag kon ik het nieuwe document ophalen...ik moest betalen terwijl een paar maanden geleden de paspoorten en identiteitskaarten gratis waren omdat de regering wil dat de mensen verplicht zijn zich te legitimeren. Daar heeft men toch een stokje voor gestoken want...in bezuinigingstijd is dat te duur natuurlijk....Ik moest mijn oude paspoort inleveren voordat ik het nieuwe kreeg. Ik zei tegen de mevrouw achter het loket van burgerzaken "dat is mijn eigendom". De mevrouw achter het loket zei "dat oude paspoort ga ik vernietigen". Ik zei "maar dat is van mij, ik heb dit vijf jaar geleden hier gekocht, en de pasfoto die daar in plakt heb ik ook betaald en daar sta ik op...kijk maar...dat ben ik en niet u".De mevrouw achter het loket burgerzaken hield voet bij stuk. Ik vroeg "mag ik het niet houden als aandenken aan vijf jaar uit het leven van missie M ?". Haar geduld raakte op en ze zei weer "nee die word door ons verneitigd". Maar ik heb dit betaald...het is mijn eigendom. Ze gaf het nieuwe en het oude kreeg ik niet terug...dat waren de regels zei ze. Ik zei "ik zal het wel tegen mijn lieve Majesteit vertellen".
Majesteit ik wil U niet van streek maken want U heeft het niet altijd makkelijk gehad zag ik op tv....Maar ik ben apetrots op U. En vooral toen ik in de film zag hoe U de vuist bijna op tafel paafte toen J.P voor U zat...Maar wat doen we met de mevrouw achter het loket burgerzaken?.
Ik heb mijn nachtpon al aan en mijn tanden zijn reeds gepoets. Ik wens U een fijne nachtrust,doeiiiiKeer je om naar de zon... en je schaduw verdwijnt. - Geplaatst op woensdag 25 januari 2012 12:45missmarple

antw MM: Maar als het niet mijn eigendom is...waarom moet ik er dan voor betalen? De pasfoto die er in staat heb ik ook betaald.quote:Willemijn23 schreef op 25 januari 2012 @ 00:35:
[...]
Ik begrijp dat je je paspoort wilt houden, maar eenpaspoort is en blijft eigendom van de staat en is dus niet van jou. Zo staat het in de wet én in je paspoort. Overigens kon ik het wel houden en werden er inderdaad gaten in gemaakt. Misschien is de regel veranderd of gaan de gemeenten er verschillend mee om?
Als ik een treinkaartje koop dan is dat kaartje uitgegeven door de NS maar als ik dat kaartje niet gebruik of wel, dat is mijn keuze, mijn beslissing want het is mijn kaartje. - Geplaatst op woensdag 25 januari 2012 21:35Adoeseg
-Wat is een paspoort?
Een paspoort is een identiteitsbewijs en een reisdocument. Met een paspoort kunt u naar alle landen over de hele wereld reizen. Voor veel landen hebt u daarnaast nog wel een visum nodig.
Op het paspoort staan de volgende gegevens: uw naam, geboortedatum, woonplaats, geslacht en lengte. Het paspoort heeft een duidelijke pasfoto in kleur, en uw handtekening. Op uw paspoort zit een chip. In die chip zit uw pasfoto digitaal opgeslagen. Hebt u na 21.9.2009 een nieuw paspoort gekregen, dan zit in de chip ook uw vingerafdruk opgeslagen.
Het paspoort is én blijft eigendom van de Nederlandse staat. U moet er zorgvuldig mee omgaan.
Wanneer de gegevens op uw paspoort niet meer kloppen, dan moet u het paspoort laten veranderen of vervangen. U mag het paspoort nooit zelf veranderen. Het wordt dan ongeldig en u bent strafbaar.
In het buitenland moet u altijd een paspoort of een identiteitskaart bij u hebben. Dit geldt ook voor de landen binnen de Europese Unie. Weliswaar hoeft u uw paspoort of identiteitskaart in veel Europese landen niet meer te laten zien als u de grens overgaat, maar u moet u wel kunnen legitimeren.
Misschien ben je nu beter op de hoogte?Kiss slowly, laugh insanely, live truly, and and forgive quickly, (Paul Coelho) - Geplaatst op donderdag 26 januari 2012 00:06missmarple
thanks - Geplaatst op donderdag 26 januari 2012 00:13starrynight1
Toevallig heb ik vandaag ook een nieuw paspoort aangevraagd. Ik mocht het oude gewoon houden, die man vroeg netjes of ik het terug wilde of dat het daar moest blijven. Waar ik problemen mee kreeg waren de foto's. Tot drie keer toe waren die niet goed. Op het gemeentehuis staat zo'n fotoapparaat, 5 voor 5 euro. 1e keer drie versies, niet goed, 2e keer 1 versie, niet goed, 3e keer wel goed. Gelukkig kreeg ik steeds een munt van hen om het over te doen. Had ik het in een winkel laten doen, was het maar de vraag geweest of de foto goed was. Dit kostte mij dus nu 5 euro, nog duur voor zo'n rotfoto. Kosten paspoort 48,75 en foto 5 euro, dus 53,75. Ik werd wel keurig geholpen. Ook in het fotokastje werd ik door een ambtenaar geholpen (hoe ik moest zitten etc.) maar desondanks vaak fout. - Geplaatst op donderdag 26 januari 2012 10:52Adoeseg
Waarschijnlijk ( en als het goed is) is door de ambtenaar 3 gaten in je oude paspoort gestanst!!??Kiss slowly, laugh insanely, live truly, and and forgive quickly, (Paul Coelho) - Geplaatst op donderdag 26 januari 2012 11:07Tulp123
.Tulp123 wijzigde dit bericht op 28-01-2012 11:37 met 99% - Geplaatst op donderdag 26 januari 2012 16:35starrynight1

Ja die gaten zitten er wel in, maar ik kan nog goed zien waar ik geweest ben en dat is wel leuk. En Missie heeft gelijk als ze zegt dat het haar eigendom is omdat ze er in de eerste plaats voor heeft betaald en ten tweede wat heeft iemand er aan als het toch verlopen is. En hoe zit het dan met verlies? En je hebt een ander aangevraagd en je vind of krijgt je oude paspoort weer terug?quote:Adoeseg schreef op 26 januari 2012 @ 10:52:
Waarschijnlijk ( en als het goed is) is door de ambtenaar 3 gaten in je oude paspoort gestanst!!??starrynight1 wijzigde dit bericht op 26-01-2012 16:38 met 32% - Geplaatst op donderdag 26 januari 2012 21:24Adoeseg
Sorry, maar ze heeft geen gelijk! Het een en ander heeft te maken met misbruik maken van je oude paspoort, de sores die je kunt krijgen, wanneer je oude paspoort verloren/gestolen wordt. Dan kun je zóveel problemen krijgen. Je kunt er voor aangehouden worden als een ander met je paspoort (je oude) loopt te paraderen, je wilt niet weten hoeveel ellende je ervan kunt krijgen. Nee, het blijft staatseigendom en het terug inleveren of ongeldig laten maken is wijzer.Kiss slowly, laugh insanely, live truly, and and forgive quickly, (Paul Coelho) - Geplaatst op zaterdag 28 januari 2012 19:13missmarple
krijg ik dan MIJN "statiegeld" terug? - Geplaatst op zaterdag 28 januari 2012 19:25missmarple
Lieve beste Majesteit,
Ik zag gisteren vier jagers met hun jagershonden door het veld lopen. Ze zeiden alle vier heel vriendelijk "goeiedag". Ik zei ook "goeiedag"...maar ik zat in tweestrijd met mijn gevoel. Jagers zijn er nodig om zieke konijnen te "verlossen" van hun ziek-zijn. En te zorgen dat niet teveel wild wild word.. maar toch...ze schieten op levende diertjes en vogels.
Ik had vroeger een vriendinnetje wiens vader jager was. Ik dacht dat jager-zijn een beroep was. De vader van mijn vriendinnetje had zo'n mooie groene jas en zo'n mooie groene hoed met veertje erop. Ik vond het een voorrecht voor mijn vriendinnetje dat haar vader jager was....maar dat was in de periode dat ik de jager als held zag. Want in het verhaal van Roodkapje en de grote boze wolf was het de jager die grootmoeder én Roodkapje redde voor de grote boze wolf.
en nu ik weet dat Roodkapje een sprookje is...Is een jager nou een held of niet?...behalve als hij naast het jager-zijn ook nog brandweerman of dokter is. U vader en zoon hebben ook gejaagd en zij zijn van koninklijke kom-af. Wat moet ik er nou van vinden? Help!
doeiiimissmarple wijzigde dit bericht op 28-01-2012 19:27 met 1% - Geplaatst op dinsdag 31 januari 2012 21:55missmarple
Lieve beste Majesteit,
Er is er eentje jarig hoera hoera dat kun je wel zien dat is onze lieve beste Majesteit. Proficiat met U 74-ste verjaardag en fijn dat U nog niet van plan bent om af te treden. "
U wilt in waardigheid kunnen aftreden, nu nog wat meer politieke en maatschappelijke stabiliteit en de kroon zal Willem Alexander niet knellen. Dat zal het moment zijn en niet eerder". Stond in onze krant.Mooi...dan blijft U nog wel even op de troon zitten.
Majesteit als sterrenbeeld bent U "Waterman". Ik ga U de horoscoop voorlezen....momentje daar hoort een mooi muziekje bij. Klaar? Zit U? Hier komt U horoscoop:
Als waterman vind jij steeds argumenten om je daden te rechtvaardigen. dat maakt je ook zo beminnelijk. Je straalt een bepaalde onschuld uit. Toch maak je deze week een serieuze inschattingsfout. Al doe je nog zo je best om juist, eerlijk en rechtvaardig te zijn, je hoort maar een kant van het verhaal. Pas hoor en wederhoor toe.
Wat toevallig hé? Het klopt!! U straalt ook een bepaalde onschuld uit, en U doet ook zo u best om juist eerlijk en rechtvaardig te zijn...
Ik ben geen waterman en toch stonden er echt wel dingen tussen dat ik denk "het klopt ook bij mij".Deze keer was het een goede horoscoop, van alle sterrenbeelden stond er iets voor mij tussen. Moet U luisteren. Bij de ram stond: mars, jouw planeet, regeert over explosies en dynamiek. Dit staat symbool voor de eerste kosmische gedachte die wild en oorspronkelijk is. Jij bent een vonk.. Dat klopt...ik ben wild en ik ben een vonk hahaha
Bij Stier stond: ....bla bla bla...Op dit moment , terwijl je tussen de regels leest, is het lot druk bezig...............Klopt ik las op dat moment tussen de regels door.
Tweelingen:..Jij voelt je het veiligst als jij je onopvallend tussen anderen kunt bewegen. Zelfs vrienden zullen niet gemakkelijk achter je ware aard komen.Zelf heb je er geen moeite mee om je in mysteriën te hullen....Nou...dat klopt helemaal.
Kreeft:.............het is het raadselachtige dat jou boeit....Ongeloveloos.
Leeuw:Op jouw manier heb je het altijd wel druk.Je zorgt ervoor dat jij je nooit verveelt. Hoe toevallig, het klopt.
Maagd:.....Gooi de intellectuele analyses in de prullenbak en geef je over aan grootse momenten van romantiek. Hoe is het mogelijk...ik was net van plan de intellectuele analyses in de prullenbak te gooien.
Weegschaal:...Saturnus loopt in de laatste graden van de weegschaal....Wat dat te betekenen heeft weet ik niet...dat met die weegschaal wel natuurlijk wel...die loopt een beetje uh uh...of bedoelen ze sterrenbeeld weegschaal?
Schorpioen:.............Het leven was een beetje verzuurd door norsheid en strengheid....Helemaal waar, geweldig dat de schorpioen dat wist.
Boogschutter:.........Word wakker. Ben bewust van de feiten om je heen. ...Hier zijn geen woorden bij nodig.Dat spreekt voor zich.
Steenbok:.....God is minder geinteresseerd in rituelen dan in liefde,verdraagzaamheid en vergeving. Mediteer eens op de kleur blauw.........Je hebt een messcherp verstand, maar waar het om gaat is genade en dat komt vanuit het hart. Prachtig! dat van het verstand...En ja ik zeg ook vaak...God wil verdraagzaamheid en geen rituelen.
Ten slotte de vissen: ....Laat je eigen zwakke stem stil zijn en luister naar de machtige stem van de waarheid.
Dat heb ik gedaan...Ik heb het hele krantenartikel over U gelezen, geluisterd naar U woorden.
Majesteit, Ik ga mijn nachtpon aantrekken en mijn tanden poetsen. Ik wens U alvast een fijne nachtrust, U eerste nacht op 74-jarige leeftijd.
Doeiiiii
missmarple wijzigde dit bericht op 31-01-2012 23:48 met 0% - Geplaatst op donderdag 02 februari 2012 17:40missmarple
Lieve beste Majesteit,
Heeft U gisterqavond ook naar "10 jaar prins Willem A. en Maxima gekeken"? Ach wat zijn ze leuk hé? En wat hebben ze mooie dochtertjes...De jongste vind ik ook knap en dapper. Ik zag U ook met een fotocamera-tje tussen de papparazzie staan. U zag er goed uit op de filmpjes en ik moest even een traantje weg pinken bij de filmbeelden van de begrafenis van prins Claus.
Majesteit, we krijgen nu boerenkool met worst. Ik ga eten, doeiiiii - Geplaatst op zondag 05 februari 2012 19:27missmarple
Lieve beste Majesteit,
Ik was vandaag op een rommelmarkt...en raad eens....ik zag een koekjestrommel met Maxima en prins Willem er op...ik zag ook een gebaksbordje met Maxima en prins Willem als bruidspaar op afgebeeld...ik zag theelepeltjes met koninklijke afbeeldingen er op. En veel spullen die jaren op zolder hebben gelegen en eindelijk weer eens het daglicht hebben gezien. Het was wel meteen koud-daglicht. -6 graden was het buiten.Maar desalniettemin.. ik heb het "klapstuk" gekocht. Een afbeelding van mijn lieve beste Majesteit, zonder hoedje...met datum en het jaartal 1980, het jaar dat U tot koningin bent gekroond. Ik ben er supertrots op. Het is dezelfde afbeelding als dat we op de gulden hadden staan. Ik ben meteen ná de koop naar huis gegaan, want ik was "binnen". Super gelukkig met een "spendering" waar ik ¤ 0,75 voor heb betaald. Als U mijn nieuwe aanwinst eens wilt bewonderen of lenen...kan altijd ...effe een belletje en ik zal zorgen dat ik thuis ben mét de afbeelding-op-tegeltje van mijn koningin.
Majesteit...ik heb wel een beetje spijt dat ik de koekjestrommel met Maxima en Willem niet heb gekocht. Niet voor koekjes in te doen maar om op de schouw te zetten voor de sier...of koffie-zegeltjes in de bewaren.
Fijne avond verder,doeiiimissmarple wijzigde dit bericht op 05-02-2012 19:59 met 1% - Geplaatst op zondag 05 februari 2012 19:40springbokkie

Goed gedaan Missie! Wat leuk dat je zo iets moois hebt gevonden voor een prikkie.Always be yourself - life's too short to be anyone else. - Geplaatst op dinsdag 07 februari 2012 22:02missmarple

- Geplaatst op donderdag 09 februari 2012 12:55missmarple
Lieve beste Majesteit,
Voordat U verder gaat met lezen moet U eerst "El Condor Pasa (if I could)- van Simone & Garfunkel" op U MP3 zetten als achtergrondmuziek. Ik wacht....Heeft U het plaatje opstaan? Mooi.
gitaargepingel, trommelgeroffel en fluitgefluit...
Majesteit, Ik had vorig jaar via internet een mooi beeldje gezien....handgemaakt...Duur ja...ontzettend duur voor zo'n mooi stuk uit een minder-duur-land, maar enfin het mes snijd aan beide kanten en ik bestelde het dus, betaalde verzendkosten....en dan..(plaatje overnieuw aanzetten) staat op ene dag een man met een pakketje voor de deur en laat me een rekening zien en vraagt een behoorlijk hoog bedrag...invoerrechten. Duur ja...ontzettend duur. Invoerrechten betalen aan de douane omdat het pakketje Nederland binnen komt stromen...En die centen gingen naar de minister van Financiën...Hoort U de trieste toon in de stem van Simon & Garfunkel? Bridge over Trouble water...WHY????? Waarom moest ik nog eens extra betalen als een pakketje naar Nederland komt? Nederland word daardoor echt niet zwaarder aan deze kant van de wereldbol!!!! Een toerist hoeft toch ook niet nog eens extra te betalen als hij met zijn koffers naar Nederland komt en een flinke boodschap achterlaat? Als U naar een ver land op bezoek gaat en U krijgt een cado aangeboden om mee naar Nederland te nemen dan...hoeft U over dat cado toch geen invoersrechten te betalen!?!? Ik zet het plaatje nogmaals overnieuw op.
Doeii
missmarple wijzigde dit bericht op 10-02-2012 01:35 met 1% - Geplaatst op donderdag 09 februari 2012 14:23Adoeseg
Hahaha, hier moet ik om lachen!!
had je dat niet van tevoren kunnen bedenken?Kiss slowly, laugh insanely, live truly, and and forgive quickly, (Paul Coelho) - Geplaatst op vrijdag 10 februari 2012 12:53missmarple
Hoe schreef Loesje het ook alweer ?? Liefde is....van mekaar houden ook als men het niet altijd met mekaar eens is.
Dit onderwerp heeft 967 reacties, en bestaat uit 39 pagina's. U bent momenteel op pagina 34 van 39.
De laatste reactie is geplaatst op 22-05-2012 13:04.
Majesteit, ook namens ons...