- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Columns
- Slim met geld
- Testpanel
- Uit het blad
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Libelle Academy
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 967 reacties, en bestaat uit 39 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 39.
De laatste reactie is geplaatst op 22-05-2012 13:04.
Majesteit, ook namens ons...
- Geplaatst op woensdag 31 januari 2007 09:30omadalia
Goedemorgen deze morgen beste Majesteit!
Van Harte hoor, ook namens de feestcommissie! En een hele fijne dag! Zwaaien doen we wel op Koninginnedag! - Geplaatst op woensdag 31 januari 2007 10:13Moonbeam
Hartelijk gefeliciteerd Majesteit, en dat er nog vele mooie en gezonde jaren mogen volgen.
U stond er weer mooi op vanmorgen in de krant, met alle kleinkinderen. Leuk foto van een lieve oma. - Geplaatst op woensdag 31 januari 2007 19:10missmarple
Lieve beste majesteit, Ik wil u van harte feliciteren met u 69-ste verjaardag, ik zag u op de krantenfoto staan met al u kleinkindjes, bijna allemaal meisjes. U stond er prachtig op en al u kleinkindjes vonden het volgens mij ook geweldig om met u op de foto te gaan. Wat een rijkdom is het hé? Ik ben wel wat laat maar helaas kon ik niet eerder reageren, maar ik heb wel aan u gedacht hoor.Maak er maar een mooie dag/avond van. Alvast een fijne avond en fijne nachtrust, doei!!missmarple wijzigde dit bericht op 30-09-2011 14:48 met 2%: kleurtje toevoegen - Geplaatst op zaterdag 03 februari 2007 00:17missmarple
Lieve beste Majesteit, Heeft u eigenlijk veel vriendinnen? Ik bedoel echte vriendinnen? Niet alleen vriendinnnen die er zijn omdat u toevallig de koningin bent, maar die u vriendin zijn om de persoon die u bent? Vrienden die er altijd voor je zijn en niet alleen in goeie dagen? Dat lijkt me wel lastig in u geval lijkt me. Ik moet dan altijd denken aan het liedje van Herman Brood en Henny V. (van "doe maar"). Het liedje "als je wint heb je vrienden, rijen dik echte vrienden, als je wint nooit meer eenzaam zolang je wint whhaaaahhhhh". En het liedje van Toon Hermans schreef ik laats nog.
Je hebt iemand nodig,
stil en oprecht,
die als het er op aan komt,
voor je bid en voor je vecht,
pas als je iemand hebt die met je lacht en met je grient,
dan pas kan je zeggen
"ik heb een vriend".
Als u straks geen koningin mee zijt dan blijf ik nog steeds u vriendin, in hart en nieren.Ik ga mijn nachtpon aan trekken en nog een kop thee drinken en als mijn tanden dan gepoets zijn ga ik slapen. Ik wens u een fijne nachtrust, doeiiiiimissmarple wijzigde dit bericht op 30-09-2011 14:48 met 1%: kleurtje toevoegen - Geplaatst op zaterdag 03 februari 2007 09:18truus55
[:)] - Geplaatst op woensdag 07 februari 2007 00:26missmarple
Lieve beste majesteit, Taadaaa, ik ben nog laat op hé? Ik wou u nog effe feliciteren met het doopsel van Zaria. Ik vind dat Mäbel er echt goed uit ziet.
Ojaaa en The Queen was bij u op bliksembezoek. Het was de vierde keer dat zij Nederland bezocht omdat ze samen met haar husband naar de H.mis in Amsterdam gingen, in een Engelse kerk die jubileum had.Als ik dat had geweten had ik een dag vrij genomen om haar eens te zien. Zij is al 80 jaar en nog steeds queen, dat vind ik nog eens een koningsschap. Zij gaat dus nooit met pensieon als ik het goed begrijp, o my dear!! Wanneer moet prins Charles dan koning worden als ze 100 word? Effe onderons...ik denk dat ze de troon aan prins William overlaat.
Ik vond dat u een mooi hoedje ophad, en de Queen ook. Ik zou haar ook graag een woordje willen schrijven maar ik ken haar mailadres niet, zou u het haar kunnen door sturen?
My dear Queen Elizabeth, I have a marvellous admiration for you and your husband. You look sometimes a little bit streng, but I think that you not so bad bent. You have nooit eens the windows hoeven te cleanen, and maby never washing the clothes, jou have also never your neigbours over the floor.The sky was almost every time blue for you, but not heus. Niet heus dus. You are a very busy woman. I wish you the best whises.....zeg ik dat goed? Ik wens u de beste wensen, doeiiiii...by by
Lieve majesteit, ik ga slapen, ik ben erg moe, welterusten!!! DOEIIIImissmarple wijzigde dit bericht op 30-09-2011 14:47 met 1%: kleurtje toevoegen - Geplaatst op woensdag 07 februari 2007 02:08monza
[:-S]
Zlijm slijm..... - Geplaatst op woensdag 07 februari 2007 09:43omadalia
Lieve beste Majesteit,
Die MissM., laat zich het kaas niet van het brood eten hé? Maar goed ook, vind U niet? Ook ik heb Uw Koninklijke Ambtgenote mogen aanschouwen: U ziet er nog goed uit hoor, zeker naast Háár. Maar ja, die dame is ook al wat jaartjes ouder. Ze heeft gelijk, dat ze de troon overlaat aan Prins William, jong vers bloed met onge verse ideeën. Hij doet het vooralsnog voortreffelijk, die jonge man.
En Majesteit, we vlakken Uw Koninklijke zoon en zijn echtgenote óók niet uit hoor. Maar, ik moet U toch even wat zeggen: ik zag een werkelijk schitterende foto van U met al Uw kleinkinderen; wat zagen ze er allemaal vlot uit en wat had U een beeldig beige pak aan! Werkelijk supervlot! Alleen die kleintjes van Alex en Max he, het zijn lieve schatjes, maar wilt U hem aub zeggen, dat ze best wel wat vlotter gekleed mogen gaan? Niet zo formeel en tuttig? Dat is mijn mening maar hoor Majesteit, U weet, jurkjes moeten ze later zát dragen, laat ze toch lekker kliederen in een vlotte spijkerbroek en bloesje, of leuke trui. Mag van ons allemaal, weet ik zéker, niemand zal zich er aan storen en we zullen állemaal erg vertedert zijn, als de kleding onder de vlekken zitten; net echte kinderen! Begrijpt U?
Ik doe U de groeten, vat geen kou, het vriest een beetje, enne...blijven genieten en laat die roddelpers over Uw zogenaamde neuwe vriend maar kletsen, die lui zijn niet wijs..... - Geplaatst op woensdag 07 februari 2007 12:26truus55
Majesteit,
Mag ik eventjes terugkomen op Uw vermeende vriend? (Ja ik ben een zemel, weet ik....) In tegenstelling tot Omadalia, wil IK wel graag het naadje van de kous weten!
Ik kreeg een paar tijdschriften van een vriendin, o.a. een blad met daarin 'voorspellingen 2007'.Daar staat in, dat U medio juli uw nieuwe vriend aan 'ons' gaat voorstellen. Ik wil dit zó graag geloven Maje....Kunt U niet een klein tipje van de sluier oplichten? AlstUblieft?
Ik zou dit zó fijn voor U vinden, dan hoeft U ook niet alleen naar Uw kleine kasteeltje in Baarn. Zo'n vrijliggend pandje kan zo koud optrekken 's nachts.... - Geplaatst op zaterdag 10 februari 2007 11:10missmarple
Lieve beste majesteit, Wist u dat er naast dandy en metroseksueel nu ook "divo's" bestaan?? Ik wist het niet maar toen ik het las dacht ik "maar ja natuurlijk". Evert Santegoeds schreef daarover: homo's die niet meer opvallen met hun homo-zijn en daarom andere manieren zoeken om aandacht te krijgen". Nou dat geloof ik eigenlijk niet. Ik denk dat het een soort karaktertrek is die altijd verborgen bleef omdat men wel bewust was dat men dan te zeer zou afsteken en uitgelachen zou worden. Diva's herken je aan excentrieke brillen, overdadige juwelen, hysterische buien en gevoel voor mode. Elton John heeft altijd te grote brillen gedragen maar het was een artiest en dan kon dat, maar misschien zouden veel meer mensen dat willen dragen. Ik schrijf "mensen" omdat ik denk dat ook vrouwen opvallende brillen en sieraden zouden willen dragen.Het heeft wel iets interressants. Oei...daar vloog een vogeltje tegen onze ruit, hij moet me toch gezien hebben en toch wou hij door de raam vliegen...ik denk dat hij zijn hoofd verstuikt heeft maar hij vliegt alweer verder. Ik ga maar eens boodschappen doen. Fijne zaterdag nog, doeiiii - Geplaatst op zondag 11 februari 2007 11:45missmarple
Lieve beste majesteit, Ik las vrijdag in de krant "radicale islampredikers actief". In Nederland zijn zo'n twintig radicaal-islamitische jongerenpredokers actief. Zij verkondigen een niet-gewelddadige vorm van het salafisme, een orthodoxe stroming binnen de islam. De AIVD vreest dat de bijeenkomsten voor jongeren een opstapje zijn naar radicalisering of jeugd in de armen van terroristisch netwerk drijft. De bijeenkomsten werden soms door tientallen veelal Marokaanse jongeren tussen de 16 en 25 jaar bezocht. Ze houden lezingen in moskeeen met een meer gematigd karakter. Ze verkondigen een sterk antiwesterse boodschap, aldus de NCTB. Aanhangers van het salafisme streven een terugkeer na naar de zuivere islam ten tijde van de profeet Mohammed. Ze weigeren te integreren in de Nederlandse samenleving en zijn voor het stichten van een islamitische staat. Het salafisme kent ook een gewelddadige tak: het jihadistisch salafisme. Tot die groep worden de leden van de Hofstadgroep gerekend. Bla bla bla Het gaat om jongeren die op zoek zijn naar hun eigen identiteit, aldus de woordvoerster van NCTb bla bla bla. Volgens minister Remkes van Binnenlandse zaken is het moeilijk predikers aan te pakken omdat ze binnen de grenzen van het strafrecht blijven. bla bla bla
Weet u dat ik dit een enge gedachte vind. Ik heb het gevoel dat wij straks een Iran/Irak-Israël-land worden. Zo'n land waar men steeds met bommetjes gooit. Hebben wij niet de a.s.oorlog ons land binnen gehaalt?? Ik bedoel de mensen die ons land binnen kwamen zullen wel dankbaar zijn, maar als de ouders hun kinderen steeds blijven vertellen dat Turkije Marokko Iran Irak of noem maar op, hun vaderland is terwijl de kinderen hier geboren en getogen zijn, dan krijgen de kinderen nooit een echte band met dit land, en is het niet moelijk om dit land de nek toe te keren. Wat doen we daarmee?
Ik moet nu weg, fijne zondag, doeiiii - Geplaatst op dinsdag 13 februari 2007 22:13missmarple
ANONIEME Valentijnsbrief
Lieve beste Majesteit, Ik vind u een kei van een koningin. U zit alweer met de kids wintersportvakantie te vieren. (Wens prins Constantijn veel beterschap met zijn knie) Ik ga mijn tanden maar eens poetsen en mijn pyama aan doen. Een hele fijne valentijnsdag van mij voor u.
Was getekend........... - Geplaatst op woensdag 14 februari 2007 10:44omadalia
Goedemorgen Majesteit
Ik sluit mij aan bij missM; volgens mij bent U een goeie Koningin! En een fantástische oma en moeder! Namens mijn gezin: een fijne Valentijndag gewenst! - Geplaatst op donderdag 15 februari 2007 11:04missmarple
Lieve beste majesteit, Ik las vanmorgen dat u jongste zus binnenkort zestig gaat worden, Ik heb het hele krantenstukje gelezen.Maar wat ik niet snap....waarom werd haar naam veranderd van "Marijke" naar Christina????? Wat is er mis met de naam Marijke??? Ik vind die zelfs adelijker dan Christina. Toen ik een puber was wou ik ook graag anders heten maar geen haar op het hoofd van mijn ouders heeft het overwogen om me over nieuw te dopen. Het zou toch raar zijn als Maxima straks Amalia de naam "Carola" zal geven.
By the way, ik heb bij radio2 gestemd voor de muziek uit de jaren 60. Ik ken niet veel namen maar wat ik wel wist was het liedje van Adamo voor Paola, de vrouw van koning Albert van België. Dolce Paola, zo'n mooi liedje. En nu las ik laatst ergens dat de zoon van koning Albert 'prins Philip' aan Adamo had gevraagt om een liedje voor zijn Mathilda te maken. Wat romantisch van Philip hé?
Ik moet me verontschuldigen want ik zit hier in mijn pyama aan de computer om u een brief te schrijven, ik ben ziek, griep. Mijn hele hoofd doet pijn, en als ik stil zit gaat het een beetje. Ik doe redelijk stil schrijven, dus...En het is zo mooi zonnig buiten.Een fijne dag verder, doeiiiii - Geplaatst op vrijdag 16 februari 2007 10:01missmarple
Lieve beste majesteit, Waarom word er in de zorg zoveel bezuinigd en lees ik dat er gisteren een contract ondertekend is voor de aanschaf van zes Nederlandse Chinook-helicopters.Waarom zitten onze jongens en meisjes te vechten in Afganistan?? Wat heeft Nederland daar verloren?? Is dat omdat J.P. vriendtje wil zijn met president Bush? Afgelopen dinsdag ging er een politicus naar toe om voor ons leger frites te bakken omdat ze een belofte had gedaan en die wou na komen. Een "belofte inwilligen" is dat een reden om frites te bakken in Afganistan? Je gaat dan toch frites bakken voor dat leger omdat zij graag frites lusten en heimwee hebben en niet omdat je zelf met een belofte in de maag zit.
Ja ik weet het wel, het is het werk waar deze jongens en meisjes voor kozen, maar toch niet om oorlog te voeren in de rest van de wereld waar we niks verloren hebben. Daar hebben ze volgens mij niet voor gekozen. Die jongens en meisjes worden om de haverklap ergens naar toe gestuurd alsof het houten mannetjes zijn.Ze gaan er naar toe om de vrede te bewaren maar geregeld krijgen ze de kogels om hun oren. Eerst Kosovo, dan Irak, nu Afganistan. Ons land word in een oorlog betrokken waar het geen oorlog gemaakt heeft. Ik vind het al erg genoeg dat in andere landen oorlog is, maar helpt vechten?? Er zijn toch zulke geleerde mensen op de wereld waar is hun overredenskracht? Sla met de vuist op tafel en roep "Nu is het genoeg geweest!".
Ik moet nog effe zeggen dat ik het een slap zaakie vind wat nu aan de top staat. J.P. en W.B. Stonden die twee mekaar nog niet zo lang gelden mekaar zwart te maken? W.B. die niet onder J.P. verder wou. Moeten zij nu Nederland gaan leiden?
Sorrie dat ik mopper, misschien is het omdat ik griep heb. Ik ga een kop warme thee drinken, doeiiiii - Geplaatst op vrijdag 16 februari 2007 14:43missmarple
Dank je Omadahlia voor het lieve mailtje - Geplaatst op vrijdag 16 februari 2007 23:48omadalia
Graag gedaan Missm.[knip] - Geplaatst op zondag 18 februari 2007 11:58missmarple
Lieve beste majesteit, Ik las gisteren het volgende: "Hogerop door borstvoeding". Wie als baby borstvoeding heeft gekregen maakt meer kans om te stijgen op de sociale ladder. Tot deze cocclusie kwamen onderzoekers van de universiteit van het Britse Bristol. Zij onderzochten de levens van 1400 mensen die geboren werden in de jaren 1937, 1938 en 1939. Van de borstgevoede kinderen bleek later zo'n 58 procent zijn milieu te ontgroeien. Van de baby's die de fles kregen was dat 50 procent. Als andere factoren die bepalend zijn voor een sociale carriere werden uitgesloten, dan daalde dat percentage naar 41 procent. Hoe langer een baby de borst kreeg des te groter was de kans om sociaal te stijgen.
Gelooft u dat?? ik niet. En dan over de jaren 1937 tot en met 1939. Misschien was de kwaliteit van de flessenvoeding niet zo hoog als heden ten dagen. Hoeveel en hoelang heeft u dan wel niet borstvoeding gekregen? Ik denk dat afkomst opvoeding en cultuur meer met die ladder te maken hebben.
Ik ga maar weer eens verder, doeiiiii - Geplaatst op woensdag 21 februari 2007 09:57missmarple
Lieve beste majesteit, gaat u vandaag ook een askruisje halen? Het is vandaag aswoensdag, dan eten de meeste de echte katholieken géén vlees.
Ik las vandaag in de krant "Nederlandse man bij slankste in EU". De slankste vrouwen komen uit Oostenrijk, Frankrijk en Slowakije. Duitse vrouwen en mannen hebben de meeste last van overgewicht. De allerdikste mannen zijn echter te vinden in Malta, Engeland en Hongarije.
Ik geloof dit ook weer niet want niemand heeft gekeken naar mijn weegschaal. Ik was in Frankrijk en ik kon niet zeggen dat die dames slanker waren dan ik, echt niet.Ik vind die onderzoeken helemaal niet deugen.Niemand heeft mijn gewicht gevraagd.
Ik ga weer eens verder, doeiiiiii - Geplaatst op donderdag 22 februari 2007 13:24missmarple
Lieve beste majesteit, Vandaag gaat de zeldzame Thornse mummy naar het AMC te Amsterdam voor een radiologisch onderzoek. Ja u leest het goed, een mummy moet voor onderzoek naar het ziekenhuis. Om te laten onderzoeken of de organen zich goed gehouden hebben, of het een man of vrouw is, voor de leeftijd te achterhalen, om te onderzoeken wat zijn/haar voedingsgewoonten waren, herkomst en eventuele ziekten te achterhalen.
Van een kant vind ik het wel interressant en wil ik later ook mummy worden, lekker ingewikkeld worden in lappen,logeren in een mooi kisje in de kerk en dan na honderd jaar nog voor onderzoek naar het ziekenhuis. Maar van de andere kant wil ik niet op mijn oude dag nog een radiologisch onderzoek hebben. Ik vind het ook niet zo leuk als mensen naar mij komen kijken hoe ik er als mummy uit zie. Waarom zou ik in een mooi glazen kisje in de kerk moeten blijven staan? Ik kan toch nooit meer naar de crocusjes gaan kijken dus waarom zou ik dan niet gewoon een dicht kisje liggen? Zou u later mummy willen worden? Het lichaam is toch niet meer "u" als u gestorven zijt. Het waardevolle is dan toch al lang weggegaan, het "u"-zijn.
By the way, ik las dat u zich mag bemoeien met de foto op u bordes met de nieuwe ministers. Ik ben benieuwd hoe u er op zal staan. Zo ik ga maar weer eens verder, doeiiiii
[:%] - Geplaatst op zondag 25 februari 2007 00:21missmarple
Lieve beste majesteit, Ik vind dat de winkelwagentjes van een bepaalde supermarkt echt eens grondig na gekeken moeten worden. Veel karretjes slingeren, of lopen zeer stroef. Het is alsof er iets aan de wieltjes mankeert. Wil je rechtaf slaan gaat ie bijna links af. Ik ga met grote schrik langs de glazen potten en wijnflessen. Gisteren zat ik met mijn kar bijna in de koeling. Dat kan toch niet!! Kan u niet regelen dat ook voor deze wagentjes een APK-keuring komt?
Ik heb mijn pyama al aan en mijn tanden ga ik nu poetsen, doeiiiii Welterusten - Geplaatst op zondag 25 februari 2007 00:26missmarple
Hooo stop huh, effe terug. Ik weet het weer waarover ik het met u over wou hebben. het vosje van minister Maria Verhoeven.......och ik moet toch nu gaan slapen, ik zal het u morgen schrijven ,doeiiii - Geplaatst op woensdag 28 februari 2007 14:49missmarple

missmarple)Vrijdag, 29 September 2006 - 23:46
[IMG]/mijnlibelle/forums/majesteit%20deel%202%20w_bestanden/spacer_blue.gif[/IMG]
Lieve beste majesteit, Ik heb mijn pyama al aan maar ik zit nog aan
de thee, dus ik moet wat eerder stoppen om de tanden zo meteen nog te poetsen.
J.P.Balkenende had het er over nu alles veel beterder ging en dat 5 jaar
geleden fatsoen een vies woord was. Ik vond dat met veel minachting gezegd. Is
het fatsoen van J.P om daar voor alle mensen te vertellen dat Femke hem had
uitgenodigd om naar een speciale film te gaan kijken maar dat hij al met een
andere persoon ging, en dat Femke maar met Rutten langs het strand moest gaan
wandelen..."Ze was te laat" voegde hij er nog aan toe waarop iedereen moest
lachen. Is het fatsoen van J.P. dat hij daar verpleeghuizen bij naam noemt die
het wel redden met een bepaald budjet/zorg, en in sommige verpleeghuizen te veel
handelingen plaatsvinden terwijl die genoemde verpleegh. het met minder
handelingen voor mekaar kregen. Mijn tante zit in een verpleeghuis waar demente
mensen wonen die nog redelijk goed zelf kunnen eten, en zelf naar het toilet
kunnen gaan, maar de man van onze overbuurvrouw zit in een verpleeghuis waar
heel veel mensen geholpen moeten worden met het eten enz.Als mensen geholpen
worden met eten dan kan men hun niet gaan jagen lijkt mij anders verslikkken ze
zich misschien nog wel, dus als ze geholpen worden dan is men langer bezig met
handelingen en de andere handelingen komen dan nog eens daarna, die meisjes
lopen zich de benen onder het lijf vandaan. J.P. zal alleen het ziekenhuis ,waar
hij zelf ala minuut werd opgenomen, kennen. Die handelingen zijn niet te
vergelijken lijkt mij.
J.Marijnissen sprak zijn bezorgheid uit over onze
werkelozen en arbeidsongeschikten, werkelozen worden weg gedrukt door Polen
omdat die goedkoper zijn enz.enz. Weet u wat J.P. toen alleen zei? Hij zei
"juist om die groep jongere allochtonen maak ik me zorgen", hij had het niet
eens over ALLE werkelozen maar over één groep!!![IMG]/mijnlibelle/forums/majesteit%20deel%202%20w_bestanden/sad.gif[/IMG] We waren toch tegen die Eur.Grondwet
maar die gevolgen waar wij bang voor waren worden toch doorgedrukt!! Nederland
stemde massaal tégen, en wat gebeurt er???
Toen Femke het over exacte
cijfers had vroeg ze aan J.P. of hij het boekje naast hem er bij kon pakken
zodat hij zich zelf kon overtuigen. Weet u wat J.P. toen zei??? Hij wou die
bladzijde niet pakken want hij had geen zin om te zoeken en vond het vervelend
die kleine cijfertjes. Femke noemde de getallen en hij werd boos en flipte
bijna, hij riep "Ik begrijp niet dat u zo vervelend doet, laten we blij zijn
met mekaar!! TOCH??? Toen een journalist hem later vroeg of hij boos was
geworden zei hij "nee hoor ik moet daar mee lachen", en dat was de zoveelste
leugen, die laatste leugen was welliswaar een kleine leugen maar het was wel een
leugen die hij wou verbloemen met een gemak waar bij ik dacht "ik heb het zelf
gezien anders zou ik u zo geloven", en toen dacht ik ook "wie weet wat hij ons
nog meer voorspiegelt". Echt triest!! Een man die zo goed kan praten als niks
hem in de weg gelegd word, een man die zo overtuigend overkomt als je niet weet
dat het niet klopt wat hij zegt.Een man die zo sterk is, Een man die een wet
ingevoerd heeft die echt betreurenswaardig is voor de hulpbehoevenden, de WMO,
natuurlijk een fijne wet als het werkt, anders hebben die mensen pech. Maar wel
ons leger voor van alles en nog wat naar landen stuurt die oorlogje voeren.Dat
die landen orlog voeren is al triest genoeg!! En ondertussen roept J.P maar "het
gaat goed met Nederland" zodat alle landen hier komen plukken wat er te plukken
valt en eigen mensen die hier geboren en opgegroeid zijn staan langs de kant als
Poolse chauffeurs hun boterham in pikken zegt J.P. er is werk genoeg. Heeft u
vandaag naar de VPRO gekeken, en wel naar "tegenlicht"? Ik weet niet of het nog
eens herhaalt word maar kan u het niet vragen dat het nog eens uitgezonden word?
Lieve beste majesteit, ik heb altijd begrip en respect gehad voor de CDA, maar
dit is het eerste jaar dat ik dat niet heb En daar ben ik best verdrietig om.
Minister Zalm geloof ik geen mallemoer meer na die euro en J.P. doet ook
leugentjes om best wil vertellen als u het mij vraagt. Sla eens met die vuist op
tafel. Ik ga mijn tanden poetsen, welterusten[IMG]/mijnlibelle/forums/majesteit%20deel%202%20w_bestanden/happy.gif[/IMG][IMG]/mijnlibelle/forums/majesteit%20deel%202%20w_bestanden/happy.gif[/IMG][IMG]/mijnlibelle/forums/majesteit%20deel%202%20w_bestanden/happy.gif[/IMG][IMG]/mijnlibelle/forums/majesteit%20deel%202%20w_bestanden/happy.gif[/IMG]
- Geplaatst op woensdag 28 februari 2007 15:08missmarple
Oeps, er ging wat mis, ik wou alleen dit stukje gequote hebben.
een wet
ingevoerd heeft die echt betreurenswaardig is voor de hulpbehoevenden, de WMO,
natuurlijk een fijne wet als het werkt, anders hebben die mensen pech. Maar wel
ons leger voor van alles en nog wat naar landen stuurt die oorlogje voeren.
Lieve beste majesteit, Ik schreef u in september al over de WMO die ingevoerd ging worden en waar ik niet blij mee was. Vanmorgen las ik allemaal verschrikkelijke taferelen van mensen die er de dupe van worden. Een mevrouwtje van 81 die nu liegt dat ze zich zelf al gewassen heeft als de hulp komt omdat ze zoiets intiems als de douchebeurt niet zomaar met vreemden wil meemaken. Eerst had ze iemand waar ze vertrouwen in had, en iemand voor de poets. Nu krijgt ze telkens een vreemd persoon en haar gediplomeerde hulp is ze kwijt. WAAROM???? Waarom laat u dit toe? Een man die zijn vrouw verzorgd, die aan de zuurstof ligt en 2 keer per week een zuster op visite krijgt voor de morfine van zijn vrouw is bang dat hij er straks helemaal alleen voor staat. Gediplomeerden worden er uit gewerkt en er komen goedkope poetskrachten aan bod,of ongeschoolden meisjes, alsof die opmerken dat een patient achteruit gaat. Mensen die géén mantelzorgers hebben hebben pech. Mantelzorgers is prima maar het moet niet nodig moeten zijn dat vreemden zich moeten bekommeren terwijl Nederland zoveel verzorgenden heeft. Ik zag een terminaal patient in een huiskamer liggen in een veroudert ziekenhuisbed.....terwijl er zoveel goede ziekenhuisbedden naar Roemenie gaan voor noppes. Waarom heeft een ziekenhuis hypermoderne ziekenhuisbedden nodig en bezuinigd het op de zorg???
U gaat wel leuk naar Turkije en zit daar een dag in een klasje tussen de geuniformde kids maar waar bent u als onze hulpbehoevenden bang zijn of aan hun lot worden overgelaten? Oudere mensen die het al zwaar hadden in de oorlog en de jaren erna,hebben toch een fatsoenlijke oude dag verdient vind ik.
Oja en het vosje van Maria Verhoeven... ach wat moet ik er van zeggen? Als ze het geerfd heeft van een suikertante....oké, maar dat een vooraanstaand persoon er de blits mee wil maken in een tijd waar tig tallen dierenbeschermers actie's op touw zetten zodat er géén dieren meer gedood worden voor de pels en dan dit zegt "Als kleding ook al een politiek statement wordt, gaat dat wel erg ver". Dan vallen mij de klompen uit. Waar is die vrouw geweest? heeft ze tussen de mottenbollen op zolder gezeten toen er zoveel over te doen was???
Zo ik moet weer naar mijn eigen mottenbollen hihihihi Ik wens u alvast een fijne avond, doeiiiii - Geplaatst op zaterdag 03 maart 2007 13:58missmarple
Lieve beste majesteit, Het regent en stormt hier heel hard. Ik snap een ding niet, ik ga naar de winkel, parkeer de auto niet ver van de winkel, loop vlug naar de winkel, als ik daar binnen kom ben ik de enige die er verwaait en verregent uit ziet, ik drijf zowat naar binnen en ben verbaasd hoe droog en piekfijn de andere klanten er uit zien. Hoe kan dat nou?? Doen zij iets speciaals? Ik heb gekeken hoe anderen over straat liepen, ik ben verbaasd....zonder paraplu zijn zij nog droger dan ik met paraplu en regenhoedje. Het regenhoedje dat ik met een hand moet vast houden anders waait het weg. Een mevrouw op de fiets zonder paraplu heeft alleen haar capuchon losjes op d'r hoofd, losjes....terwijl ik het passende hoedje stevig moet vasthouden. Alle regen valt alleen maar op mij. Ik vind het maar oneerlijk verdeelt.
Ik ga een kop thee drinken, doeiiii [:%]missmarple wijzigde dit bericht op 01-10-2011 00:12 met 1%: kleurtje toevoegen
Dit onderwerp heeft 967 reacties, en bestaat uit 39 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 39.
De laatste reactie is geplaatst op 22-05-2012 13:04.
Majesteit, ook namens ons...