- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Columns
- Slim met geld
- Testpanel
- Uit het blad
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Libelle Academy
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 2540 reacties, en bestaat uit 102 pagina's. U bent momenteel op pagina last van 102.
De laatste reactie is geplaatst op 22-05-2012 14:29.
Kletsen met Allet (2)
- Geplaatst op maandag 14 mei 2012 10:54caecilia
Goedemorgen, allemaal een mooie moederdag gehad. De grootste verrassing voor mij was een dvd met filmpjes van onze kleinste kleindochter van af haar geboorte tot nu.
eerlijk gezegd heb ik hem zelf uit de brievenbus gehaald, maar volgens Hans verwachte hij een cd met stamboom gegevens via L. Dus niet verder gedacht haha.
Verder telefoontje, kaartje en lieve mail met foto's van Jos.
Zo was mijn dag goed.
Alle kleuter en kinderknutsels van vroeger ziten in een doos op zolder, die vinden ze later weer terug .
Je kan beter niet achter een brik aan gaan Rita, koop maar een goeie auto haha. Ik bedoelde natuurlijk bril.
- Geplaatst op maandag 14 mei 2012 13:31camilleHoi allemaal
ik zie dat het al weer even geleden is dat ik hier was.
Ik denk altijd dat het een dag of twee is maar de tijd gaat zo snel.
Inplaats van minder krijk ik het steeds drukker, ik geloof dat toen ik er nog 4 thuis had ik meer tijd over had dan nu, gek he?? of hebben jullie dat ook.
Ik vind die krullen heel erg leuk rita, gelukkig dat je ze gehouden hebt, en natuurlijk nieuwe bril of lenzen nemen, maar ik begrijp wel wat je bedoelt, soms zal je van die dagen hebben als je je niet goed voelt en dan zie je alles somber in.
En ik in jou plaats zou hetzelfde denken.
Hier mag je een witte jurk aan hebben hoor en in italie ook.
maria is hier en samen hebben ze in twee dagen alle muren geschilderd, nu zijn ze een beetje aan het kijken in winkels voor stoelen enz.
een bank (hoek) hebben ze al en ook de etenstafel, allemaal verleden keer besteld en binnengekomen.Plus dat ze op huwelijksreis willen maar niet weten waar naar toe.
de een wil dit de andere dat, op een gegeven moment keken ze op florida en wij hebben heel goede vrienden met een huis daar die ons al aangeboden hebben om er heen te gaan, we hebben het gevraagd en ja ze mogen erheen, hoe lang ze willen.
nou Allet ik feliciteer jullie ook nog maar even en een beetje laat , met de huwelijksdag.
Wij gaan de zondag de 27ste mei weer naar ons adresje in oostenrijk om een weekje uit te rusten, is de geboorte dag van angelina maar femke vindt het geen probleem, ze viert het dan voor ons zaterdag, we rijden graag in het weekend, veel minder druk.
en krijgen de dinsdag ervoor weer mensen in het huisje, plus in ons huis, dat zit zo, de broer van gerard en vrouw komen en nemen een broer mee, van mijn schoonzus, die is wedunaar.
hij slaapt in het huisje omdat hij een andere nacht maakt, van 4 uur bijv. tot 11 uur in de morgen, en mijn zwager en zijn vrouw slapen dan in onze kamer die uitkomt op het beneden terras en het huisje, wij gaan vroeg naar bed en nemen dan de logeer, is niet erg omdat we toch zondag weg gaan voor een weekje en dan nog , als we thuiskomen tot dinsdag en dan vertrekken ze weer.
ben weer een beetje onduidelijk geloof ik, geef niet, ik ga weer aan de thee,
fijne dag en ik heb gisteren naar bzv gekeken, 2de jaar. - Geplaatst op maandag 14 mei 2012 19:35allet
Het is al avond en zit hier nog even voordat ik de pc uit doe.
Gistermiddag door de stad gefietst en gekeken bij de kermis.
het was behoorlijk druk in de stad veel mensen op de been.
Er was weer veel te zien maar de behoefte om ergens in te gaan is nu wel verdwenen
Ja zo gaat het Leny en dat is een goed teken dat je veel te doen hebt en straks lekker uitrusten in Oostenrijk.
Even de benen nemen en het huis aan een ander laten is ook prima dat je dat kunt.
Gisteravond ook de nieuwe boeren gezien en dat kan wel weer leuk worden alleen moeten we er og lang wachten en dan is de zomer al voorbij, zal hij nog wel komen? geduld je weet het nooit.
Fijne avond allemaal. - Geplaatst op dinsdag 15 mei 2012 08:17Moonlight 281
goeiemorgen,
dan wens ik je vast een fijne vakantie Leny, dan heb je dat wel gelezen voordat je gaat.
Tjee ja, wat druk allemaal, dan ben je wel aan vakantie toe.
Leuke verrassingen heb je gehad Corry, en een leugentje om bestwil mag wel hè.
Ook geen oliebollen meegenomen Allet?
Gistermorgen door M uit bed gehaald met de mededeling dat we een dagje weggingen dus gegeten en aangekleed en even later stonden J+K hier ook. We zijn naar Bobbejaanland geweest, we hadden heerlijk weer en het was er helemaal niet druk dus perfect voor een dagje pretpark: ik kan er ook weer even tegen.
De kabouters zijn niet aan de gang gegaan voor me dus ik ga aan de slag. Fijne dag iedereen, hier voorlopig nog droog en de zon is er zelfs weer bij, valt de regen nog wel mee vandaag. - Geplaatst op dinsdag 15 mei 2012 08:59allet
Goeiemorgen,
Ik was vroeg uit de veren vanmorgen om de oude burostoel van R en een wasrek bij de straat te leggen. Terwijl ik met de lift weer naar boven ging was in tussen de stoel en het rek ook al opgehaald dus mooi daar zijn we vanaf.
Rita ben je gister nog voor controle geweest en heb je nog iets nieuws gehoord i.v.b. met je vakantie?
Nee geen oliebollen gekocht wel heb ik nog uit gekeken naar een kraampje met paling maar niet gezien.
Toch wel lekker zo vroeg opstaan, moet ik eens wat vaker doen hahaHeb een zee van tijd nu
Fijne dag allemaal. - Geplaatst op dinsdag 15 mei 2012 11:06caecilia
Goedemorgen, fijn Leny weer naar Oostenrijk. fijne tijd daar.
Je hebt het zeker druk met van alles, maar altijd beter dan je vervelen lijkt mij.
Ik heb het niet drukker nu, nu de kinderen groot zijn, ik deel mijn eigen tijd meer in en doe eerder de dingen die ik leuk vindt waarbij iets anders weleens even blijft liggen. Ik zeg altijd wie er last van heeft gaat zijn gang maar.
Leuk Moon een dagje pretpark, daar hou jij wel van.
Ang . al bijna een jaar, wat is hij omgevlogen he, dat zie je vooral als je dat babyfilmpje ziet, hoe snel alles gaat.
En Moon ik zie steeds meer trekjes van L in de baby.
Voor de verandering regent het, zo zijn mijn plannen van de tuin weer over en heb ook geen zin in andewre dingen haha.
Ben benieuwd rita naar je onderzoeken.
- Geplaatst op dinsdag 15 mei 2012 11:48rita
Goedemorgen allemaal,
Sorry,mijn fout, bezoek oncoloog is pas volgende week maandag,na hemelvaart...oeps dus van mijn kant.
Ben ook verrast met een dvd van Ise, erg genoten :-)))) en een grote bos bloemen van B met zakje kersenbonbons wat ik gisteren kreeg, hij heeft 3 dagen achter elkaar moeten werken.
Hier nu aan t hagelen, gisteren was t prachtweer en het windje was wel lekker erbij..Voormij is 18 gragen genoeg.
Ik zeg ook alvast gedag voor tot volgende week maandag, dat uitje met de motorclub staat nu voor de deur.
Jullie ook fijne dagen en drukker,nee Leny, hier is dat niet het geval..Ik denk zelf dat jij teveel op je schouders neem,maar ja 4 kinderen en nu 3 kleinkinderen, dus ik begrijp het wel.
Vergat wat, nieuwe auto, hoezo Corry, we hebben pas een nieuwe gekocht, geloof begin april..Heb het hier niet verteld, dat klopt wel.rita wijzigde dit bericht op 15-05-2012 15:01 met 8% - Geplaatst op dinsdag 15 mei 2012 13:17caecilia
klopt Rita, maar ik had brik in plaats van bril geschreven vandaar dat ik zei een auto is beter dan een brik, dat is meestal een schroothoop haha - Geplaatst op dinsdag 15 mei 2012 13:31allet
Heel veel plezier gewenst en we snappen het dat het pas volgende maandag is voor je onderzoeken, voor je het weet is het zover de tijd gaat erg snel en ook veel plezier gewenst met de motorclub.
l - Geplaatst op woensdag 16 mei 2012 12:44rita
Hai allemaal,
Bedankt voor de wensen en nu moet ik ook lachen om je brik opmerking.
Was vanmorgen zowaar vroeg uit mijn bed en gelijk naar t winkelcentrum gefietst na t ontbijt...Ik zocht al maanden boodschappentassen die weer in mijn fietstassen passen en toevallig waren ze nu bij Kruidvat in de aanbieding.
Straks komt er hier een UPC monteur, al weken slecht beeld op ned 1,2 en 3.
Fijne dagen en tot maandag nogmaals :-). - Geplaatst op woensdag 16 mei 2012 19:29allet
Goeieavond,
beetje laat maar het kan nog net. Ben vanmorgen weer eens gaan zwemmen want we moeten blijven bewegen he.
Is de monteur van UPC nog langs geweest het schoot me net te binnen.
Ik heb de boodschappentassen ook gezien en die zijn lekker stevig alleen wat lange handvaten ( komt natuurlijk omdat ik klein ben) jij hebt daar waarschijnlijk geen last van Rita.
Zo nu de pc uit k ga naar mijn vriendin even haar verhalen horen die is net terug uit Polen en is op vakantie geweest.
Fijne avond allemaal. - Geplaatst op donderdag 17 mei 2012 10:00caecilia
Goedemorgen, Brad komt zo, hij is al onderweg, als ze een vrije dag hebben komen ze al vroeg.
Het wordt weer zonnig vandaag, dat is weer fijn, dan kriebelt het gelijk weer een beetje.
Verder niks beleefd eigenlijk, tot later - Geplaatst op vrijdag 18 mei 2012 09:05Moonlight 281
goeiemorgen,
gisteren een mooie dag geweest hier dus dat was fijn op de motor voor Rita, nu is het zwaar bewolkt.
De winterjas kan nog steeds niet opgeborgen worden zo te zien.
We hebben veel te doen bij de paarden, dus aan de slag, fijne dag iedereen. - Geplaatst op vrijdag 18 mei 2012 12:16allet
Goeiemiddag,
Het is zonnig en ook een beetje warmer vandaag maar ook net als bij jouw is het nog niet zonder jas te gaan.
Gisteren zijn we op verjaardagsvisite geweest in beijum want K vierde zijn verjaardag en dat was weer heel gezellig.
Gister Bloedverwanten gezien en dat was weer de moeite waard.
Nu even boodschappen gaan doen want er moet weer wat op de plank.
Fijne dag allemaal. - Geplaatst op zaterdag 19 mei 2012 09:39camillehoi allemaal,
Donna summer niet meer onder ons, ik heb een cd van haar helemaal door gedraaid. Heeft ook geen gelukkig leven gehad als je het zo hoort.
Hier nog steeds koud voor de tijd van het jaar, als de zon er is voel je de warmte maar veel bewolking.
Rita lekker een weekendje weg, met de auto maar toch met de club.
Wij volgende week zondag ook weg, zal daar ook nog wel koud zijn, maar geef niet, lekker niets doen is al genoeg de zon komt hier nog genoeg, dat is zeker.
Gisteren vrienden en femke hier gehad, woensdag ben ik de hele dag bij femke geweest, 2 verstandkiezen getrokken waarvan er een overdwars lag dus in vieren er uit gehaald is.
Gisteren was ze nog heel moe, koortslip en dus hier gekomen, is al lekker als er meeerdere voor ang zorgen en ja, thuis kan je toch weer kind zijn.
Romain werkt het hele weekend dus zal ze vandaag ook wel komen
ze heeft ook veel last van haar allergie . er zijn veel pollen in de lucht vandaar.
Gerard gisteren naar nederland gevlogen en komt vandaag weer terug, een klant bezocht, of liever gezegd bezoeken, om 10 uur vanmorgen.
Morgen het huisje schoonmaken, voor dinsdag, vervelen doe ik me niet dit weekend, eigenlijk nooit.
Bloedverwanten was weer goed en voorlopig weer de laatste, jammer, weer wachten op het vervolg.
fijne dag en avond - Geplaatst op zaterdag 19 mei 2012 11:08Moonlight 281
goeiemorgen,
hier is het ook heerlijk weer, gisteren ook veel zon gehad en nu ook weer, de temperatuur is ook prima, en als we het mogen geloven wordt het volgende week echt lente.
Jammer dat het bij jullie nu minder is Leny.
Fijn dat je bij je moeder een beetje kunt uitzieken en er dan meteen op Ang. gelet wordt: leuk filmpje en al een hele meid geworden trouwens.
Je hoeft je niet te vervelen nee, geen wonder dat jij zo slank blijft.
Ik wist niet dat bloedverwanten alweer afgelopen was; jammer want het is een hele goede serie met mooie rollen.
Zo; mijn thee is op, nog even over de markt, makkelijk want die staat hier op zaterdag voor de deur.
Een fijne dag iedereen.
- Geplaatst op zaterdag 19 mei 2012 14:00allet
Goeiemiddag,
Hier is het afwisselend zonnig en bewolkt en zie dat het 18 gr. dus moet ik nodig naar buiten om het te voelen want ik vond het kil vanmorgen.
Ik heb het steeds koud al een paar dagen en dat is mijn eigen gevoel.
Toen ik las dat het de laatste aflevering is van bloedverwanten ben ik gauw in de gids van de komende week gaan kijken en inderdaad geen serie maar het songfestival begint dan.
Had niet het idee dat het eenlaatste aflevering was en zal hem nog eens goed gaan bekijken want het is me ontgaan.
Ja zo kun je vaak genieten van Ang he, het filmpje is mij niet gelukt om het te bekijken het is hier net chinees een hele pagina met tekens maar geen filmpje.
Zo nu de schoenen aan en eens even de buitentemperatuur gaan voelen.
Fijn weekend allemaal. - Geplaatst op zondag 20 mei 2012 11:32caecilia
Hallo allemaal, weer zondag, een week vliegt om.
Daar kun je goed beroerd van zijn als kiezen eruit moeten, fijn dat er dan een mama in de buurt is die even op past.
Het is somber buiten, zou ook weinig zon komen, had me juist voor genomen om buiten te gaan zitten met m'n boek.
Ik heb een boek dat begint bij een stamouder ui1666, via aktes e.d is de schrijver achter veel dingen gekomen. Leuk om te lezen hoe mijn voorouders leefde, want het leuke van het boek was dat het ook om mijn voorouders gaat.
Wat mail beantwoorden en dan toch maar lezen vandaag.
- Geplaatst op zondag 20 mei 2012 16:46allet
Goeiemiddag,
In de loop van de middag werd het steeds zonniger en warmer en werd het heerlijk weer voor het balkon.
Met een kopje thee en wat tijdschriften heb ik lekker zitten lezen en vond het bijna te warm met de kleren die ik aan heb.
Hoop dat je ook nog lekker buiten hebt kunnen zitten Corry want het was later vanmiddag opeens warmer en zonniger.
Hopelijk gaat de zomer die een beetje doorzetten maar ik wil het nog niet weten en wacht maar af.
- Geplaatst op maandag 21 mei 2012 09:49rita
[fgcolor=#0039B3]Goedemorgen allemaal,
Rot die verstandskiezen en inderdaad fijn dan je moeder dichtbij te hebben. Zo oud is Femke toch helemaal niet,zelfs ik vind het nog fijn dat fijn moeder me kan troosten ;-).
Waren mooie dagen in de Moezel, en Moon we waren met de wagen hoor, kan het nog lang niet aan zolang op de motor te zitten...Het weer was goed, alleen op 19 mei een fikse regenbui gehad en veel zon gezien de rest van de tijd.
Onze grote vakantie naar Engeland ook met de auto en wel lekker, ik word pas echt wakker na twaalven tegenwoordig en dan lekker nog dutten in de auto als je tegen tienen uit een hotel vertrekt.De afgelopen dagen was dat ook zo..Iedereen weg met de motor wij met de auto toeren en na de koffie om elf uur werd ik pas helder, nu zit ik ook te dommelen achter de pc
Heb gisterenaovnd gelijk naar Bloedverwanten gekeken en dacht gelijk dat t de laatste afl was, want die oudere man die we nooit hebben gezien speelt later weer een belangrijke rol vermoed ik.
Gisterenmiddag langs Houten gereden en Ise kan nu da,da,da,da zeggen :-) en echt op verschillende tonen..Was fijn even hun een paar uurtjes tezien.
Ik kon t filmpje wel zien van Leny, heb jij VLC media player op je pc Allet? dit kan je gratis installeren.
Een fijne dag verder. - Geplaatst op maandag 21 mei 2012 11:04allet
Goeiemorgen, even hier zitten na gedane arbeid een pauze nemen en straks weer verder.
Leuk Rita om te lezen dat je het zo fijn hebt gehad en ook nog Ise hebt gezien en gehoord, dat brabbeltaaltje is toch zo leuk he.
Zal eens de andere mediaspeler proberen straks en zien of ik het dan wel kan bekijken.
Het is weer prachtig en dus gaan we genieten van het mooi en zonnige weer. - Geplaatst op dinsdag 22 mei 2012 09:26Moonlight 281
goeiemorgen,
tjonge wat hebben we een mooi weer, ik maak langere wandelingen met de honden en gisteren zijn we nog een heel eind wezen fietsen.
Tussendoor zit ik timmerman en tegelzetter achter hun broek aan, gisteren de schilder gezien om kleuren te bespreken en vanavond moet ik er weer zijn omdat ze iets op komen meten.
De was draait, de stofzuiger ligt al klaar, aan de gang.
Fijn dag iedereen.
- Geplaatst op dinsdag 22 mei 2012 12:19caecilia
Goedemiddag, vanmorgen wat gespoten op het onkruid, dit keer heb ik goed spul, er kwam nog maar heel weinig op, had het vorig jaar gedaan , had het van M. ben er blij mee. Ook weer gras gemaaid, we hebben het samen gedaan om de beurt een paar banen, ik heb de opvang bak eraan gedaan, nu geen rommel meer en ga het vaker zo samen doen.
Leuk dat jullie bij L en M waren ik verlang er ook weer naar om ise te zien, het gaat zo snel.
Straks naar een vriendin lekker buiten zitten, ze heeft het echt mooi rond haar huis, haar huis trouwens ook, zou zo willen ruilen haha, helaas zij niet, voor hun ook te groot natuurljk.
Lekker brood met aardbeien, echt genieten nu ook van het mooie weer.
- Geplaatst op dinsdag 22 mei 2012 13:35allet
Goeiemiddag,
Ook vandaag weer heel mooi en zonnig dus genieten we er van. Straks gaan we op de fiets naar de kinderen en kunnen we bij hun ook buiten zitten.
Aardbeien heb ik nog niet veel gezien en hopelijk worden ze nu met goed aangevoerd.
Heb jij ze van eigen tuin Corry? want die wil ik ook nog wel weer eens aanschaffen in een pot.
Rita is je gesprek nu deze maandag geweest of is het nog een week later.
Fijne dag allemaal.
- Geplaatst op dinsdag 22 mei 2012 14:29camillehoi allemaal,
hier nog steeds rot weer, gerard is naar Nce de fam ophalen uit Nederland, nou die hadden beter daar kunnen blijven.
Fijn dat het een leuk weekend was Rita. en is lekker dat je zo slaapt toch?
Die man die op het laatst kwam speelde ramses, waar wij naar toe geweest zijn.
En ook ik hoop dat je gesprek gunstig geweest is gisteren.
Ja corry als je ze een tijdje niet ziet, de kleintjes , dan verlang je er weer naar he? zal best lang zijn , een week weg voor ons.
En Moon, wat zullen jullie tot rust komen als eindelijk het werk achter de rug is en jullie hoog en droog in jullie nieuwe woning wonen.
Ik ga nog even rustig thee drinken voor ze straks om ongeveer 4 uur hier aankomen, ze eten ook hier dus dat gaat druk worden.
fijne dagcamille wijzigde dit bericht op 22-05-2012 14:30 met 0%
Dit onderwerp heeft 2540 reacties, en bestaat uit 102 pagina's. U bent momenteel op pagina last van 102.
De laatste reactie is geplaatst op 22-05-2012 14:29.
Kletsen met Allet (2)