- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Columns
- Slim met geld
- Testpanel
- Uit het blad
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Libelle Academy
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 2540 reacties, en bestaat uit 102 pagina's. U bent momenteel op pagina 91 van 102.
De laatste reactie is geplaatst op 22-05-2012 14:29.
Kletsen met Allet (2)
- Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 13:39caecilia
Hallo allemaal, de foto's zijn verstuurd die zien jullie wel.
Erg groot is ze nog niet, want ze komt steeds te weinig gewicht bij, nu de voeding kolven en mengen met andere voeding, ben benieuwd of ze dan gaat groeien. Ze is zoet, huilt weing en speelt en slaapt veel.
Leuk was dat he die krasse knarren Allet, idd heel veel bewegen, is zeker belangrijk.
Eerst de 11steden tocht en dan gelijk de lente er achter aan, dat lijkt me wel wat.
Wij hadden ook al problemenmet de cv, gelukkig alleen het expansie vat, die is nu weer vernieuwd.
Vanmorgen ook pech met de auto, ik wilde naar mijn vriendin en dan op de terugweg naar de nieuwe jumbo die vandaag geopend is. Maar de auto maakte rare geluiden dus langs de garage gegaan, 10 meter met die man gereden en hij zei dat klinkt niet goed, hij mag gelijk blijven.
Dus zo is mijn dag gelijk anders, net de rok afgemaakt die ik zou maken voor een vriendin van L., was een hoop werk, maar het is gelukt.
- Geplaatst op woensdag 08 februari 2012 19:27allet
Goeieavond, wat het wordt horen we nog wel vanavond maar ik vermoed dat de beslissing nog op zich laat wachten en dus gaat het over 2 dagen nog maar eens beslist worden.
Vanmidag naar de kinderen geweest, nu met de auto en hij startte direct, had eigenlijk gedacht dat het een probleem zou zijn want hij stond al weer 2 weken stil.
De meisjes zien schaatsen en dat zag er goed uit want dit is ook de leeftijd dat je het moet leren he want anders als je 15 of 16 bent dan durf je er niet meer aan te beginnen.
Nu schoenen aan want ik ga nog naar een vergadering van de huurdersraad.
Fijne avond allemaal. - Geplaatst op donderdag 09 februari 2012 10:09caecilia
Goedemorgen, helaas geen 11 steden tocht, wie weet als er weer vorst komt, zal heus nog wel een x gebeuren.
Tussen de remschijf van mijn auto zat een steentje, dat maakte dat hij rare geluiden ging maken.
Nu weer goed, viel mee gelukkig, starten doet hij altijd gelijk.
Ik heb weer last van mijn keel, lijkt wel of deze winter ook je verkoudheid maar niet weg wil.
- Geplaatst op donderdag 09 februari 2012 10:28Moonlight 281
goeiemorgen,
ja, erg jammer dat het niet doorgaat, had gisteren echt met Erben Wennemars te doen in DWDD.
Is er een oorzaak dat Ise te weinig groeit? Kan zijn dat er niet genoeg voeding in de borstvoeding zit natuurlijk, ik vond haar alweer flink veranderd, Jos. ook.
Beterschap met je keel Corry, niets zo vervelend als iets in je hoofd mankeren, dan voel je je echt beroerd.
Vanmiddag komt er een schilder, we laten een paar bedrijven offerte uitbrengen, gaan niet met de eerste de beste in zee.
Geld kun je maar één keer uitgeven.
Leny, met jou ook alles goed?
Ga zo weer verder met het hh, een klein huisje scheelt wel héél veel met de grote boerderij, als ik een uurtje doorwerk ben ik al flink opgeschoten, ben gisteren een een nieuwe puzzel begonnen, met mijn verjaardag gekregen dus nog een beetje moeilijk.
Fijne dag iedereen, en dat de lente maar snel mag beginnen nu. - Geplaatst op donderdag 09 februari 2012 12:47rita
Goedemiddag allemaal,
Jammer dacht ik gisteren bij DWDD,maar voelde verder geen emoties bij me op komen, maar snap die rijders wel..Wie weet gaat t nog vriezen eind februari.
Speelt er iemand Wordfeud? had een app gevonden en kreeg me een raar eerste woord te zien en had wel Nederlands aangeklikt....Gelijk die app dr weer afgegooid van mijn tablet
Ise, zal wel alles zijn waarom ze af is gevallen,ziek geweest, de creche, stress...Ze mag nu 2x per dag pap erbij....Vind trouwens toch dat alles anders gaat dan 30 jaar geleden, ik gaf echt al na een maand lepel rosvicee en na 3 maanden liga met banaan en ook pap en daarbij nog 5 x de borst ofzo....en Ise die krijgt alleen de borst,maar ja ik mag me nergens mee bemoeien..smile ja..... ..En ook bv water,dat gaf ik ook....Hoe deden jullie dat vroeger allemaal?
Maak me geen zorgen om, helpt toch niets en als ik iets zeg neemt L dat anders over dan dat Corry iets zegt.
Het nieuwe huis Moon, mogen we daar al t adres van weten?
Fijne dag verder, vanmiddag weer controle en ja R gaat altijd mee.(dit voor Moon) - Geplaatst op donderdag 09 februari 2012 12:48rita
Vergat wat, Moon hoe gaat het met de honden en poezen nu in het kleinere huis? - Geplaatst op donderdag 09 februari 2012 13:10allet
Goeiemiddag, ik was gisteravond naar de vergadering en toen ik thuis kwam heb ik DWDD gekeken en expres niets gevraagd aan R wat er bekend was toen lekker gaan kijken en de spanning op laten voeren bij mezelf en dat lukte.
Het was een briljante uitzending met een grijs tintje want het blijft jammer dat het niet door kan gaan maar goed het kan nog erg hard gaan vriezen.
Nee R hier wordt het niet gespeeld maar rare woorden vind je ook bij een originele lijst van scrabbelen vooral 3 letter woorden.
Succes vanmiddag met de controle, moeten jullie er een eind voor rijden? hier heeft het heel fijn gesneeuwd en het voelt kouder aan dan een paar dagen geleden met -8 gek is dat.
Nu schijnt de zon weer en ziet het er weer helder uit
Fijne dag allemaal. - Geplaatst op donderdag 09 februari 2012 20:13Moonlight 281
Hier zie ik ook iedereen overal aan het scrabbelen maar ik doe er niet aan mee.
Heb er gewoon niet altijd tijd voor, en de zin ontbreekt dan ook.
Lees over je controle Rita, goed nieuws?
Ja, was een bijzondere uitzending gisteren hè Allet, knap dat je het dan uit kunt houden door het niet te vragen aan R. ik zou te nieuwsgierig zijn geweest.
En jullie hebben dus een auto met een goede accu, fijn!
De honden en katten maken het goed, hebben hun draai gevonden al zijn ze soms baldadig en hebben we speeltjes gekocht om ze eens bezig te houden. De honden gaan elke dag mee naar de paarden of naar de bossen, we maken onze meters wel samen.
ik zal het adres doorsturen per mail, al heb je weinig aan streetview want het gebouw staat er niet op en het oude gebouw wat er eerst stond is wazig gemaakt.
Zal eens kijken of er nog iets op de site van de makelaar staat.
Foto's volgen binnenkort.
Wijze woorden Rita, je eigen moeder kan nu eenmaal meer zeggen dan je schoonmoeder, ik gaf ook al snel fruithapje en liga en een Danoontje of zo. Vooral bij M, dan heb je al een baby gehad en laat je ze op het consultatiebureau lekker zeveren en doe je toch wat je denkt dat goed is. Ten slotte kent niemand je kind zo goed als jij zelf.
Ben vanmiddag achterover gevallen op mijn handen, achterste en hoofd.
Enkel mijn polsen doen erg zeer, vooral links, ben gelukkig rechts.
Het was een ijsplaat waar ik normaal altijd met een kruiwagen loop, nu zonder en dus geen houvast.
Vanmorgen was het hier weer -14°, hadden ze die vorst maar in Friesland gehad, van mij mag het gerust een paar graden minder vriezen.
Dadelijk kijken naar De Mol, fijne avond verder, en ik hoop weer op positief nieuws.
- Geplaatst op vrijdag 10 februari 2012 12:26caecilia
Hallo allemaal.
Iedere keer veranderd het met baby's volgens mij weten ze op een consultatieburo nog steeds niet wat echt goed is. Ik weet dat een neefje 6mnd was en geen flesje of borstvoeding mocht en met de pot mee moest eten.
Een nichtje mocht maar 1 boterham tussen de middag, 1 lepel gronet 1 aard. die moeder deed precies wat voor geschreven werd.
Dat kind had honger en viel af, kreeg allerlei onderzoeken, maar had gewoon honger want ze mankeerde niks. Ze kon ook al lopen, op een dag stond de koelkast los en ze pakte de vla en dronk een liter pak leeg, kan je nagaan dat je je eigen gevoel gewoon moet volgen.
Vroeger mochten ze idd met een maand of 3 van alles gaan proberen eerst fruit.
C van mij brulde vreselijk bij zijn 1ste hap.
En dat was bij elke hap, fruit/ groente alles wat hij met een lepel kreeg was brullen.
Ik gaf ook borstvoeding, steeds weer geprobeerd, maar het lukte niet om hem wat te voeren.
Later flessen voeding, dat ging ook goed.
Bordjes pap of vla wilde later ook nog wel. Heb zelfs groente door de pap gedaan om he te laten eten hij spuugde het gelijk uit(smaakte natuurlijk niet).
Op het consultatie buro zeiden ze dat ik hem moest laten verhongeren tot hij normaal ging eten, was hij rond 1 jaar denk ik.
Ik naar de huisarts en die zei, geef hem lekker de fles, vroeger kregen ze niet anders, als hij 18 is wil hij die fles vast niet meer, heeft hij vast liever een flesje bier. Eten gaat iedereen die normaal verder niks mankeerd.
Ik mocht hem echt niet laten verhongeren gewoon 5x de fles en onderweg bij boodschapen doen een kapje brood dan peuzelde hij die op.
Op een dag, hij kon al lang lopen, ik zette zelfs geen bord voor hem neer, maar hij ging ineens de spaghettie uit mijn bord zitten eten en sinds die dag eet hij alles, was hij 15mnd denk ik.
Ik kan idd meer zeggen dan Rita tegen L.
Ik zeg zo vaak dat ze niet zo moeilijk moet doen en ook alles niet zo letterlijk nemen maar luisteren hoe iemand iets zegt.
Ise is gezond, ze speelt, ze slaapt goed, dus het komt wel goed met der, laten ze het zelf maar ontdekken allemaal.
Jos krijgt wel allang van alles, zij vonden het juist mooi dat hij fruit en ander eten mocht, hij lust ook alles en eet goed.
Volgens mij laten ze het tegenwoordig meer aan de ouders over wat ze willen geven, ze geven alleen ondersteuning bij het CB, op de potjes en in boekjes staat welke leeftijd iets mag, ouders mogen zelf kiezen of ze dat volgen .
De katten bij C en I zijn de weg kwijt, ze zijn van af dat ze ze hebben veel in de eetkamer, nu ligt daar alleen puin omdat ze aan het breken zijn, de katten gaan er steeds heen, verstoppen zich, maar zodra de deur weer open gaat vliegen ze er weer naar de huiskamer.
Leuk vinden ze het niet.
Jeetje Moon, je kan gemeen vallen, hopelijk hou je geen last .
B en B spelen wordfeud op hun telefoon.
- Geplaatst op vrijdag 10 februari 2012 15:39Moonlight 281
hou het kort maar ik wilde kijken of er al nieuws was van Rita, bij hotmail was geen mail tot nu toe.
Kan bijna niet typen, zit met links in een mitella, beide handen/polsen zwaar gekneusd, heb medicijnen en rust voorgeschreven gekregen.
doeiiiii - Geplaatst op vrijdag 10 februari 2012 17:21rita
[fgcolor=#0039B3]Goedemiddag allemaal,
Gatver Moon je pols, beterschap, nu kan je wel veel puzzelen en tv kijken....Ik doe nu ook extra voorzichtig buiten, heb dr helemaal geen zin in gebroken benen/armen...Zal wel rot liggen s'nachts.
Was gisteren gewoon controle en dat heb ik elke 3 weken..Bloed was goed en gewoon doorgaan met deze kuur...
Dank voor je verhaal Corry....Bij 4 maanden gaf ik M en B een prakje,wel gezeegd hoor..En natuurlijk ook de borst tot 9 maanden...Wel met een plastic lepeltje,dat voelt warmer aan.
Vermoed dat Leny het erg druk heeft.
Oja..wie is de Mol, wordt nu eindelijk iets beter....Liesbeth vertrouw ik al niet sinds de eerste aflevering omdat ze zo nadrukkelijk dat woordje "alleen" zei ergens.
Fijn weekend allemaal.fgcolor]
ps in t zwart zie ik.ik laat t maar zo ;-) - Geplaatst op vrijdag 10 februari 2012 19:43allet
Het is al avond en zo dadelijk begint dwdd ik ben een beetje laat vandaag, een trage dag zeker.
Vanmiddag een heel eind gewandeld en de sneeuw is nu snel aan het verdwijnen dat is wel lekker je kunt nu weer beter lopen.
Heb altijd in de winter een paar schoenen aan die al jaren hun dienst doen en die vertrouw want ik ben daar nog nooit mee uitgegleden. Het zijn de juiste zolen en ben vaak opzoek naar net zo iets voor reserve.
Heb wel ontdekt dat mijn snowboats heel glad zijn en die zijn alleen geschikt als er een beste laag sneeuw ligt.
Vervelend Moon dat je zo bent gevallen, gister leek het nog mee tevallen maar nu ga je het merken en zal het wel gekneusd zijn.
Mooi zijn jouw berichten Rita zo horen we ze graag en begrijpelijk dat je heel voorzichtig bent buiten.
Liesbeth is ook mijn mol ze moet het gewoon zijn dat kan niet anders ze doet maar wat en zit steeds overal naast met welke opdracht dan ook.
Fijne avond allemaal.allet wijzigde dit bericht op 10-02-2012 19:44 met 0% - Geplaatst op zaterdag 11 februari 2012 18:30camillehoi allemaal,
ben deze week een beetje in de lappenmand, buikgriep, vandaag gaat het beter, nog wel moe.
morgen schrijf ik hier meer, fijne avond, - Geplaatst op zondag 12 februari 2012 11:25rita
Goedemorgen allemaal,
Beterschap Leny, rot zo'n buikgriep.
Gisterenmiddag zijn we wezen wandelen bij de Biesbosch en daarna thee gedronken in t bezoekerscentrum...was mooi daar
Verder niet veel te vertellen, manlief is overal aan t stofzuigen, dat is het enige waarvoor ik de kracht niet heb...Beneden doe ik het nog wel,en ook de banken maar dat gesjouw met dat ding en dan ook nog vloerbedekking, nee en voor R is wat lichaamsbeweging ook goed tenslotte, snijd het mes aan twee kanten.
Fijne dag verder, ook voor de zieken onder ons. - Geplaatst op zondag 12 februari 2012 13:58Moonlight 281
hoi,
mijn vingers beginnen wat beweeglijker te worden en als ik niet te veel bewegingen maak met mijn handen gaat het wel.
Beterschap Leny, en goed dat er mannen zijn die ook kunnen stofzuigen hè Rita, hier moet T dat ook doen, en morgen M voordat ze gaat werken.
Hier ook weinig te vertellen, gisteren ook wezen wandelen met de honden naar de bossen, en nu komt de zon weer even door.
doeiii - Geplaatst op zondag 12 februari 2012 14:30allet
Goeiemiddag, we laatste dagen ook veel gewandeld maar vandaag is er niet veel lol aan. Het heeft vanmorgen gesneeuwd en ik denk dat het nu wel glad zal zijn op de weg en dus vermaken we ons thuis wel.
Heb net naar Lijn 32 gekeken en vind het een hele goede serie, de spannig wordt goed opgevoerd.
Beterschap met de zieken onder ons, buikgriep is ook geen pretje en het is toch wel prettig als je karwijtjes uit handen wordt genomen al doe je het liever niet maar fijn als het voor je gedaan wordt.
Fijne dag allemaal. - Geplaatst op maandag 13 februari 2012 12:29caecilia
Goedemorgen allemaal, gelukkig gaat het weer iets beter Moon, was een flinke lap geweest nog he.
Fijn dat R. stofzuigd, moest lachen om je, het mes snijd aan 2 kanten .
Mijn zwager stofzuigd ook altijd voor mijn zus(meerdere zwagers trouwens) maar deze zus heeft weer pech, ze ging voor controle voor haar hart, zelf zei ze dat het goed ging, maar haar man vond van niet en ze kreeg een echo. Blijkt ze een scheurtje in haar hartklep te hebben.
Dus nu een mriscan en dan vast weer een operatie, de 30ste??
Der man gaat volgende maand met pensioen, dus dan mag hij meer klusjes gaan doen.
Verder niks te vertellen ook, wat saai zijn we he, we maken niks mee haha.
- Geplaatst op maandag 13 februari 2012 14:08camilleHoi allemaal,
nog steeds een beetje op en af, maar ik kom er wel uit, als ik zoiets heb duurt het altijd nogal lang, heb nogal gevoelige darmen.
nou ook toevallig, gerard heeft vanmorgen beneden gezogen ik hier boven .
dinsdag is manon 11 jaar geworden, wordt al een grote meid.
Sven moet wat papieren hebben om te kunnen trouwen in Italie, en wat het een beetje lastiger maakt is dat hij hier geboren is en een hollands paspoort heeft, hij heeft recht op een dubbele nationaliteit maar heeft dat nooit aangevraagd, gemaild naar het consulaat hier in Nice, die hebben ons het consulaat in Rome opgegeven, sven werkt dus heb ik gebeld vanmorgen, ik heb nu de gegevens van wat hij moet hebben maar het ligt ook nog aan de gemeente waar hij gaat trouwen, we zullen er wel komen. heb ik jullie al de link gestuurd waar hij gaat trouwen?? Maria en Sven zitten daar op een soort kleine verhoging, in de eetzaal je moet er wel om lachen
Hier nog steeds zon en koud, sneeuw ligt er nog steeds op schaduwplekken, ik zal foto 's op de cp zetten en sturen.
Ja lijn 31 is echt goed feuten wat minder en de tweede van dokter deen wel wat beter dan de eerste.
fijne middag - Geplaatst op maandag 13 februari 2012 17:00rita
Goedemiddag allemaal,
Lekker he die dooi,je gaat gelijk weer geuren ruiken buiten:-)....Ik heb wel iets tevertellen, jullie weten allemaal over R zijn broer met MS denk ik, dat is Paul.....Gisterenavond kregen we telefoontje dat hij aan de zuurstofbeademing ligt, gewoon in het verpleegtehuis wat dit jaar alweer 10 jaar is....Paar jaar geleden toen hij nog aardig bij was afgesproken dat hij nooit meer gereanimeerd wilde worden en ook geen sonne voedsel en helemaal geen opnamens meer in t ziekenhuis.
Vanmorgen stond ik pas iets voor tienen op en tegen elven kwam er een smsje van R dat hij naar huis kwam en of ik mee wilde naar Paul.Tuurlijk wilde ik dat....Niet schrikken, om 14.15uur heeft hij al de inslaapspuit gekregen...
Iedereen is geweest om afscheid te nemen, behalve B niet, die had kwam laat thuis en we hebben hem wel opgebeld uit t verpleegtehuis tegen half twee,maar ja hij schiet er toch niets mee op en een andere broer van R zei ook dat B vast de goede herinnering wilde bewaren...We hebben M en L niet gebeld, laten hun maar lekker vakantie vieren....
Jij al iets van hun gehoord Corry, wij zaterdagmiddag bij hun aankomst dat het er net zo wit was als vroeger..dus leuk...Jij hun maar niets vertellen over Paul.
Vermoed dat het overlijden pas over 2 dagen is,licht eraan hoe sterk zijn hart is.
Dan weten jullie als ik soms nukkig of niet ergens op reageer de komende weken..Kwam wel ontzettend veel verdriet weer boven vandaag.
Voel me nu goed hoor...Kwamen we net thuis en de cv op 17.7 gr...ik merkte al dat het water niet warm werd toen ik wilde gaan afwassen.
Gelijk boven gekeken en hij gaf een gekke melding, opgebeld en na 10 minuten stond er al iemand op de stoep..Alleen materiaal betalen,8 euro, netjes dus.
Leny,nee, ik heb geen link gehad van Sven zijn trouwlocatie.
Fijne dag verder. - Geplaatst op maandag 13 februari 2012 21:15allet
Goeieavond, het gebeurd vaak dat ik denk dat ik hier al heb geschreven en er achter kom dat het niet zo is.
Zeker lekker die dooi en nu ook maar gelijk voorjaar nu er toch geen 11 stedentocht komt. Ik heb de moed tenminste opgegeven en denk er niet meer aan.
Heftig zal het zijn voor je de gedachte dat het einde voor jouw zwager binnenkort een feit is. Heb gister zelf gekeken naar Debat op 2 van zaterdagavond en vond het weer de moeite waard. Het begon met de openingszin over de levenseinde kliniek die er gaat komen dit jaar.
Straks even kijken naar spoorloos is vast ook wel weer de moeite waard. - Geplaatst op maandag 13 februari 2012 22:30rita
Alles is zo dubbel, het geeft eigenlijk een fijn gevoel hoe raar dit ook is nu, maar denk dat jullie mij wel begrijpen...
Net naar lijn32 gekeken, ook zo heftig, kreeg het me te kwaad bij diverse onderwerpen.
Trusten voor wie dit nog lees, ik zal wel veel naar de radio luisteren vannacht..R. moet er weer vroeg uit,op dinsdag in Hoofddorp. - Geplaatst op dinsdag 14 februari 2012 12:17allet
Goeiemorgen, hoop voor je dat je aardig wat hebt kunnen slapen Rita maar gelukkig is de nachtzuster er voor de welkome afleiding.
Natuurlijk snappen we je hoe je met de situatie omgaat en dan zit je in een emotionele trein die maar door denterd.
De serie ook gezien en vind het ook heel heftig kijk hem ook liever niet 'savonds laat.
Ik zal boodschappen gaan doen het is goed weer en het zal wel iet meer glad zijn en misschien was het dat ook niet vandaag dat kan ook nog.
Fijne dag allemaal. - Geplaatst op dinsdag 14 februari 2012 14:16caecilia
Hallo allemaal.
Vanmorgen eerst maar foto's ingeplakt, had ik extra werk van, want de vorige keer dacht ik aan een nieuw album begonnen te zijn, maar had ik hem op zijn kop en die foto's moesten nu eerst op de goed plek, was met ise aan de verkeerde kant begonnen en Jos zat aan de andere kant. maar je hebt ook foto's van samen en andere dus dan moet het op volgorde haha. Was wel een hoop werk zo.
Rot Rita van de broer van R. Ik zal niks zeggen, moeten ze toch van jullie horen vind ik.
Hans had een smsje gestuurd, maadag geloof ik en als reactie kreeg hij dat Ise het in het peuterbadje erg leuk vindt.
Ik kan me je gevoel ook voorstellen , zoiets is ook dubbel.
Nog gefeliciteerd met Manon, Leny, ik heb ook geen mail van je gehad over de trouwlocatie.
- Geplaatst op dinsdag 14 februari 2012 17:42camillehoi allemaal,
zeker rot allemaal Rita, en nukkig mag je zijn hoor, wel mooi dat zoiets kan in Nederland zullen verdrietige dagen gaan worden.
Het leven is mooi maar kan o zo wreed zijn.
Wat kan een mens dan blij worden van een kind, vanmorgen angelina weer gezien en zo blij dat ze zo geworden is, zo blij en zonder pijn.
ik laat het zo maar en zal jullie de link sturen alhoewel het niet zo erg past nu denk ik.
een goeie avond - Geplaatst op dinsdag 14 februari 2012 19:50Moonlight 281
hoi,
wat een moeilijke periode Rita, bij elk telefoontje denk je nu vast aan Paul.
Wens jou en R en jullie familie veel sterkte.
Tuurlijk goed dat je hiervoor kunt beslissen maar het blijft hard om door te maken.
Mooie trouwlokatie Leny, een droomlokatie is het eigenlijk, prachtig!
Hier gaat het langzaam wat beter, fijne avond toch maar.
Dit onderwerp heeft 2540 reacties, en bestaat uit 102 pagina's. U bent momenteel op pagina 91 van 102.
De laatste reactie is geplaatst op 22-05-2012 14:29.
Kletsen met Allet (2)