- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Columns
- Slim met geld
- Testpanel
- Uit het blad
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Libelle Academy
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 2540 reacties, en bestaat uit 102 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 102.
De laatste reactie is geplaatst op 22-05-2012 14:29.
Kletsen met Allet (2)
- Geplaatst op dinsdag 22 juni 2010 16:24allet
Vandaag stond de dag in het teken van diploma B zwemmen van Esther en ze heeft het gehaald en dat op opa's verjaardag die vandaag 64 is geworden.
Het was vanmorgen wel vroeg dus op tijd opstaan en gelukkig was het direct goed weer dus op de fiets naar het zwembad.
Prachtig gezicht is het en ze moeten er heel wat voor doen maar dan heb je ook wat en nu weet je dat ze zich kan redden.
Met Jennifer gaat het ook goed en zij zal in het volgend schooljaar het ook wel halen allemaal.
Het is een mooie dag en ik ga nog even van de zon genieten. - Geplaatst op dinsdag 22 juni 2010 21:20Moonlight 281
Even een kort berichtje want in de loop van de morgen hebben we stroomstoring gehad, net toen het vanmiddag werkte en ik mijn laptop inschakelde ging het weer mis, dus morgen
reageer ik wel.
M mag morgen weer aan het werk en Fay is vanmorgen opgehaald.
Dat wilde ik jullie even laten weten.
doeiii, fijne avond nog. - Geplaatst op dinsdag 22 juni 2010 21:47rita
Goedenavond allemaal,
Was zeker lekker weer en nu voelt het nog zacht aan buiten.Ben bijna heel de dag bezig geweest met schuren en verven, morgen lekker verder.R. is langs de chinees gereden en avondeten meegenomen..Nu nog zoveel over dat B en ik er morgen weer van kunnen eten..Dus mooi, hoef ik pas donderdag naar de supermarkt. R, is morgen uit met zijn werk,een halfjaarlijks etentje.
Esther nu al voor B geslaagd, weet nog de foto's toen ze voor A op ging, leuk hoor!!gefeliciteerd ook met Opa
Leny, was het een ct-scan?
Fijn dat Fay nu opgehaald is, rare vraag misschien maar wat doen ze dan met haar? als je het niet wil of kan vertellen snap ik dat wel hoor!
Tja, 23 juli, eerlijk gelijk heb ik er geen zin in en wat Leny toen opperde van de winter, dat weet ik zelfs nog geeneens of ik dan zin heb.Ben nogal labiel de laatste tijd en denk dat het door de nieuwe medicijnen komt en rare is vandaag onder t verven voelde ik me prima.
Tot morgen ergens. - Geplaatst op woensdag 23 juni 2010 08:00Moonlight 281
goeiemorgen,
Allet nog gefeliciteerd met R en het diploma van Esther, wat gaat dat snel na het diploma-A.
Leny, uitslag al gehad? En....? Wel goed dat je er geen weken op hoeft te wachten natuurlijk.
Ideaal zo'n ruimte waar ze dan kunnen spelen Corry, en ben je dan niet bang dat er iets gebeurt met je serviesjes?
Wat een uitspraak van die dokter en wat een air van zoiemand om H dan langer te laten wachten; hij zit wél in de dienstverlening, ik zou er ook boos om zijn geworden.
Gistermorgen ging er dus iemand hier in de buurt met een graafmachine door de electriciteitskabel, dus kun je niets, ook niet koken want we hebben hier in het buitengebied geen gasleiding.
Fay was gistermorgen al vroeg opgehaald, ze gaat naar een destructiebedrijf waar ze wordt verbrand, het is niet meer net zoals vroeger dat er lijm van botten wordt gemaakt ofzo, het is een groot verbrandingsbedrijf voor kadavers.
Ik heb het aan de vee-arts gevraagt, wilde weten wat ermee ging gebeuren. Had het er moeilijk mee maar J zei toen tegen me dat ik moest bedenken dat het niet meer Fay was die daar onder het zeil lag.Onze honden zijn altijd nog naar een dierencrematorium gegaan.
Dus vond het toch een naar idee.
M mag vandaag weer beginnen; ze moet wel het hele weekend werken want daarvoor had ze gisteren een vrije dag, ze hebben niet de moeite genomen om haar daarvoor te bellen, hoorde ze toen ze er gistermorgen was, dus toch een kink in de relatie, das jammer.
Over de reunie; ik had op de kalender staan dat het de 20/21e was, maar als Rita ook al niet komt, kunnen we het misschien beter naar de winter doorschuiven?
het is wel gezelliger als we er zin in hebben, toch?
Het is prachtig weer, ik ga snel beginnen, als het een beetje meezit kan ik vanmiddag nog even in de zon zitten.
Fijne dag allemaal. - Geplaatst op woensdag 23 juni 2010 08:25allet
Goeiemorgen, het wordt een mooie dag met zomerse temperaturen en dus genieten er van.
Straks eerst naar de gym en dan vanmiddag zwemmen en vanavond koffie schenken voor de fietsers dus mijn dag is weer gevuld.
Gelukkig dat het nu is afgehandeld Moon en dat je nu weet hoe het verder gaat maar wat J zei daar moet je maar aan denken.
Geniet allemaal van het mooie weer en wens iedereen een fijne dag toe. - Geplaatst op woensdag 23 juni 2010 15:17caecilia
Hallo allemaal, lekker weertje he, zalig.
Gelukkig dat het nu afgehandeld is Moon en idd wat J zei daar moet je ook maar aan denken.
Gefeliciteerd met R, wist wel dat hij 1 deze dagen jarig was, niet welke dag meer, wel van jou vrijdag.
Ook met het behaalde zwemdiploma gefeliciteerd.
Ik denk van mij zelf uitgaand dat het in de winter niks wordt om af te spreken, meestal komen de kinderen deze kant op in die dagen voor en rond de kerst.
En je weet ook niet wat het weer dan doet, maar geen ontmoeting is ook goed hoor, kan me voorstellen dat je er weinig zin in hebt Rita, jij kent ons ook al allemaal, dus niks nieuws.
Als het niet door gaat vraag ik V nog even of hij zin heeft om mee te gaan naar de verj. van L. Ze moeten wel samen terug, want wij gaan dan op zondag naar een verj van vrienden die beide 60 zijn geworden.
Ik denk niet dat ze nu mee gaan, want in aug . gaan we een x naar mijn broer die zijn dan 40 jaar getrouwd en in sept. moeten ze ook, en iedere keer kost het toch geld als je weg gaat.
Groetjes allemaal. - Geplaatst op woensdag 23 juni 2010 18:05camillehoi allemaal,
de scan was goed, het was nog hetzelfde niet groter geworden, de prik ging heel erg goed, de eerste keer raak in mijn hand zoals vroeger.
als er niets van komt is het ook niet erg hoor, we zien wel, ik ben voor maar alleen of met zijn 2en is ook niet wat we willen.
gelukkig dat het met je paard nu afgehandeld is en weet je, het kan nog erger, in nederland hadden wij een stuk grasland verhuurd aan een jong meisje met een paard, ze heeft hem zelf afgericht en kon er op rijden tot suprise zo heette het paard, af en toe kreupel ging lopen. de dierenarts erbij, zou niet meer over gaan maar erger worden, hebben paarden wel meer , iets in het bot, jij weet het wel denk ik moon wat het is.
dus het paard moest weg dood, wij hebben gezegd dat het paard gratis bij ons mog blijven, maar haar ouders waren niet rijk, en de verzekering zou ze een bedrag terug betalen maar dan moest het paard naar de slager de verzekering nam dan het geld en betaalde de mensen dan een bedrag uit hoeveel weet ik niet.
dat was echt een drama, dat meisje kon een vrouw die rijles gaf en zelf een stal had en die is met het paard meegegaan en erbij gebleven tot het prikje,het meisje zelf kon het niet opbrengen ik word er nog beroerd van als ik dit schrijf, net of ik het weer meemaak.
dat zijn rotte dingen.
ik ga nu lopen met de honden, fijne avond - Geplaatst op donderdag 24 juni 2010 08:04Moonlight 281
goeiemorgen,
alweer een stralende dag.
Fijn voor je Leny dat de uitslag goed was en de prik ook meteen goed ging.
Ik had het wel leuk gevonden die reunie, ken enkel Rita omdat ze hier is geweest een paar uurtjes, maar dan heb je elkaar gezien maar echt praten is weer wat anders.
Maar het is wel leuker met allemaal, we gaan in die week naar de 4-dagse kijken een dagje, dus dan heb ik toch nog een verzetje.
Wat een zielig verhaal van dat paard, ik snap niet dat het slachthuis het paard nog wilde want dan moeten paarden levend aankomen.
En slachtgeld dat is zoiets van 500 euro, haald het niet bij wat dat paard voor dat meisje betekende. Zielig, écht zielig.
Er bestaan ook rusthuizen voor paarden, wij hebben er hier nu 2 op pensioen staan; paarden van ons die niet meer in wedstrijden kunnen lopen maar die we niet laten inslapen, ze mogen nu op de wei lopen, hebben een stal waar ze in en uit kunnen, maar dat is gewoon emotioneel dat we dit doen. En natuurlijk omdat we weilanden hebben.
Ik ga boodschappen doen, fijne dag allemaal. - Geplaatst op donderdag 24 juni 2010 09:50rita
Goedemorgen allemaal,
Leny, dat is goed nieuws! gefeliciteerd, nu Sven nog, wanneer hij de uitslag? Zat me ook aftevragen of alles weer normaal werkt bij je, gas,water,elektra.
Ja lekker weer, alleen vindt die warmte wel stuk vermoeiender,maar kan ook aan gisteren liggen hoor,heb bijna heel de dag buiten gewerkt aan de schuur.Voel mijn knieeen nu wel.
Allet, alvast gefeliciteerd met je verjaardag en veel gezelligheid. Denk dat ik morgenochtend niet achter de pc kom, dan inpakken en opweg naar Zeeland.Het concert begin pas morgenavond om 19.00,alleen eerst naar het hotel en dan terug.Lees overal dat we optijd moeten zijn ivm de verwachtte drukte.
Fijne weekend jullie en natuurlijk voetballen kijken ;-). Hier t huishouden en nu echt toch boodschappen doen vandaag.
- Geplaatst op donderdag 24 juni 2010 10:40allet
Goeiemorgen, ook van mij gefelictieerd met dit goede nieuws Leny want het bljft spannend om op een uitslag te wachten.
Het is nu al aardig warm en laat ik niet klagen want dit willen we zo graag. Heb al boodschappen gedaan alleen straks nog naar de markt voor het fruit.
Leuk idee dat jullie's paarden mogen genieten van hun oude dag Moon maar hoe oud zijn ze nu en wanneer is het zo laat dat je een paard niet meer laat mee doen aan wedstrijden?
Menselijker wijze gedacht is dat natuurlijk als ze geen zin er meer in hebben maar dat is simpel gedacht natuurlijk.
Bedank jou al vast Rita en wens je heel veel plezier morgen bij jullie's uitje.
Vanmiddag ga ik met de Buuf naar de oogkliniek ze gaan nog eens naar haar oog kijken want ze heeft een WAL er onder en daar is misschien een ontsteking gaande.
Voor iedereen een fijne dag gewenst en geniet van het mooie weer. - Geplaatst op donderdag 24 juni 2010 12:58caecilia
Hallo allemaal, fijn Leny dat de uitslag weer goed is, altijd een opluchting, ik weet niet eens of ik gezegt had begin van de week dat het bij mij ook goed was.
Wie weet komt het er nog eens van om samen een dagje/middagje door te brengen.
Allet ik wil jou ook feliciteren, ik kom ook een paar dagen niet op de computer.
We gaan met vrienden weg. Rita veel plezier het weekend, zal leuk worden denk ik.
En niet teveel doen hoor, is nu te warm in de tuin om hard te werken.
Ik heb al met iemand afgesproken dat we de kabouters in de gaten gaan houden om onze tuinen te doen, in sprookjes zie je dat zo mooi, maar het zal wel een sprookje blijven.
Nu ga ik lezen in de tuin, m'n stoel staat al klaar.
Tot later. - Geplaatst op donderdag 24 juni 2010 17:10camillehallo vandaag gewerkt op het bureau en nu pas aan de thee.
moest hier nog het een en ander doen.
Het paard is naar slager of abbatoir gebracht levend en wel Moon. En het was heel erg voor dat meisje, zelfs voor ons, we hadden alles meegemaakt, ze heeft hem rondjes leren lopen een deken op zijn rug gelegen om te laten wennen aan iemand op zijn rug enz.
ik heb hem buiten gezet als zei er eens niet was.
het was een verjaarscadeautje voor haar en ze was pas 14 toen het paard weg moest, en net wat ik al vertelde, die mensen hadden geen goedgevulde portemonnee, het waren gewone mensen die wilde dat hun dochter erop kon gaan rijden en dat zat er niet in.
Ze heeft naderhand een ander paard gehad, tristan. Maar suprise zijn we nooit vergeten. ik zou het paard ook hebben laten leven maar wie ben ik?
zelf kopen zat er ook niet in, wij hadden 2 kinderen een mooi huis met grond maar het geld ging verder ook op.
Ik vind het ook jammer dat we niet samen kunnen kletsen in het echt, maar ja, wie weet komt er nog wat van.
Rita een fijn concert.
en we hebben stroom en water, stroom van een generator voor alle huizen hier in de buurt.
we zijn gisteren voer gaan kopen voor de tortels die we hier eten geven en kwamen in een getroffen gebied konden niet meer verder en het was echt afschuwelijk wat je ziet, auto's op de kop langs de kant van de weg, bedrijven die alles aan het schoonmaken zijn en overal huisraad langs deweg, dat later opgehaald wordt, de ramp is veel groter dan ik gedacht had. het is gek, zo rij je ergens en is er niets aan de hand en kom je wat lager dan zie je van alles en nog wat. er lopen ook overal riviertjes hier.
ik ga zo maar weer met de honden lopen, een keer minder omdat ik van 10 tot 4 niet thuis was.
sterkte met de buurvrouw allet hoop dat het verholpen kan worden.
en ben benieuwd of nederland wint vanavond.
ze zijn er toch wel door maar hier zijn ze er van overtuigd dat nederland hoog gaat scoren - Geplaatst op donderdag 24 juni 2010 17:23Moonlight 281
Dus het wordt stil hier; fijn Corry dat jij ook weer een goede uitslag had, Rita, jullie een fijn weekend, je treft het met het weer.
Onze paarden hebben niet de pensioengerechtigde leeftijd die een paard zou moeten hebben (zo rond de 16 jaar) want ze zijn allebei nog jonger, maar ze hebben al lang genoeg gepresteerd in de sport en anders krijgen ze telkens blessures, zo waar dat paard ook last van had Leny, en dat is het ons niet waard; Ze hebben hun best gedaan voor ons, nu mogen ze genieten.
De ruin krijgt overigens elk jaar de jonge hengstjes onder zijn hoede; die mag hij opvoeden. Dus hij verdient zijn kostje nog wel een beetje.
Niet voor te stellen dat het op sommige plekken dan zo te keer is gegaan met al dat water, ben maar blij dat jullie wat hoger wonen.
Ik heb voor vanavond oranje tompoucen gekocht; vond het een prima excuus want meer dan het Wilhelmus en het eindsignaal zal ik er niet van zien.
Fijne avond allemaal
- Geplaatst op vrijdag 25 juni 2010 07:39Moonlight 281
]Allet, gefeliciteerd en een fijne verjaardag.
D en je kleindochters zullen vandaag ook nog wel komen denk ik zo, geniet maar van alle aandacht en laat je verwennen.

goeiemorgen trouwens,
hoorde net dat het al snel druk wordt op de wegen omdat er veel muziekfestivals zijn.
En dat Michael Jackson vandaag alweer 1 jaar dood is, wat gaat de tijd snel zeg!
Omdat die zo snel gaat ga ik snel aan de gang, fijne dag allemaal. - Geplaatst op vrijdag 25 juni 2010 08:37camilleallet van harte gefeliciteerd en een heel fijne dag.
rita ook een fijn weekend en corry fijn dat bij jou alles goed is, heb er overheen gelezen.
zal zeker stil worden hier.
er werd nog gevraagd over sven we weten het begin juli waneer , dat is afwachten.
ik ga weer verder, heb altijd veel te doen s'morgens zoals de meeste huisvrouwen denk ik. misschien tot straks - Geplaatst op vrijdag 25 juni 2010 10:34caecilia
Hallo allemaal, nog even snel de computer aan, Allet gefeliciteerd, fijne verjaardag.
Maandag horen C en I of de mensen die hun huis willen kopen het geld van de bank krijgen, best irritant zo.
Ze maken plannen, zijn al druk bezig met ruimen( wat nooit verkeerd is natuurlijk). Mijn garage staat al vol met hun spullen en mss gaat het niet door, balen dan voor ze.
Ik ga weer wens jullie veel mooi weer. - Geplaatst op vrijdag 25 juni 2010 20:57allet
Allemaal bedankt voor jullie's felicitatie's
.
We zijn in beijum geweest en ik heb de meisjes van school gehaald, D werkt dan nog een uurtje en aangezien de meisjes al om 12 uur vrij zijn kunnen wij ze mooi ophalen.
Heerlijk in de tuin gezeten en we zijn verwent met cadeautjes door ze.
Ja ik weet nog goed dat het op mijn verjaardag was dat Michael overleed en het is toch een droevige zaak zoals het gegaan is.
Kom ik ga een koel plekje op zoeken want het is me hier te warm. - Geplaatst op vrijdag 25 juni 2010 21:29Moonlight 281
Dat is ook fijn Allet, je verjaardag in de tuin vieren met dit mooie weer.
Morgen en zondag tropisch warm, morgen hebben we nog veel te doen buiten maar zondag neem ik een vrije dag want dan wil ik veel salades maken omdat we gaan bbq-en.
Morgenavond kaarters, dus ik denk tot zondag. - Geplaatst op zondag 27 juni 2010 17:07camillehoi allemaal, nou ja allemaal!!!!!!!!!
leuke zaterdag gehad, s'middags kwamen onze vrienden op visite en vandaag zijn ze naar nederand vertrokken, dat is minder leuk maar dat went, dat iedereen toch weer naar hun huis gaat.
misschien dat ze september nog komen.
s'avonds dan de circusvoorstelling van camillen echt heel erg leuk.
die man doet wonderen met de kinderen, wat ze allemaal al kunnen aan acrobatische dingen !! het werd in een echt theater gegeven, net als verleden week het toneelstuk.
dat heeft stelt de gemeente ter beschikking voor zulke dingen. er zijn ook 3 filmzalen in het gebouw.
toen zijn we met femke romain remco nathalie sven, en ja hoor, hij heeft haar gister opgehaald van de trein, maria ergens gaan eten, ging om half een naar bed, niets voor mij en vanavond een voorstelling van manon. begint pas om half 10 step en hip hop, de andere oma komt niet, heeft het al eens gezien, femke vind het te laat, morgen weer werken en ook sven die om 6 uur zijn bed uit moet, maria blijft een weekje alleen overdag met mij.
haar eigen vader serge gaat ook niet, ook te vroeg op en heeft het al gezien dus gerard en ik moeten wel gaan, christine is er ook en ook camille zal erbij zijn. Dus wordt het weer erg laat.je moet wat voor je kleinkinderen over hebben.
vanmiddag nog weer even zonder stroom gezeten, we hebben in de omgeving nog steeds generators om de stroom te geven,.
sven is naar het strand met Maria en femke met romain een dagje naar een eiland hier in de buurt, met een boot er naar toe, ze waren er al vroeg hebben daar ontbeten en fietsen gehuurd tussen de middag wat gegeten en daarna weer de boot. met deze vriend doet ze veel meer dan met de andere.
ik ga even zwemmen, het is warm alhoewel het opens een beetje betrekt zoals elke eind van de dag lijkt het wel.
fijne avond - Geplaatst op zondag 27 juni 2010 18:27Moonlight 281
Verdorie, net een heel stuk geschreven en weg....het weer zal er wel debet aan zijn dat het rustig hier is, het is ook bloedheet, vooral als je met kruiwagens over de weilanden gaat die knisperen onder je schoenen van droogte.
Vanmiddag een eind wezen fietsen en straks bbq, gezellig want de hele bups is dan weer thuis.
Leuk dat jullie wel gaan Leny, en wat een mooi gebaar van de gemeente dat ze een echte circustent krijgen, de entourage doet ook veel.
Klinkt goed dat dagje uit aan zee met de boot, maar een verkoelende duik in een zwembad zal ook wel lekker zijn.
Ik wens iedereen nog een fijne avond.
- Geplaatst op zondag 27 juni 2010 20:49allet
Goeieavond, het is een mooi weekend geweest met veel zon en prachtig weer.
Wij zijn vanmiddag weer naar beijum geweest en hebben heerlijk in d e tuin gezeten terwijl de meisjes zich kostelijk hebben vermaakt met het zwembad in de tuin.
Bij ons in de flat hadden ze zich niet zo vermaakt als vanmiddag dus was het wel een goed idee om de verjaardagen bij hun te vieren.
Misschien sta je al in de startblkken Leny maar wens je vanavond heel veel plezier als je gaat kijken naar de voorstelling met manon .
Merk dat ik heel slaperig wordt van zo'n dagje buiten en wens jullie nog een fijne avond toe. - Geplaatst op maandag 28 juni 2010 09:54Moonlight 281
goeiemorgen,
groot gelijk om in de tuin bij D dan de dag door te brengen Allet, wel zo fijn.
Het is alweer warm, vanmorgen al vroeg buiten begonnen en nu binnen het hoognodige, echt poetsen komt wel weer.
Corry jullie hadden het ook getroffen met het weer dit weekend, net zoals Rita.
Zoals gezegt, nog even binnen wat doen, fijne dag allemaal. - Geplaatst op maandag 28 juni 2010 11:02rita
Goedemorgen allemaal,
Moon, vind je deze warmte nu met je opvliegers nog zo lekker? ja zit te lachen hoor,plaag je een beetje...
Heb jullie een mail gestuurd over Concert at Sea leek me handiger dan kunnen jullie hem zelf op je gemak lezen.
Tot laters, ik ga eerst heel t huis stofzuigen, nu met die warmte juist extra allert zijn ivm vlooien door die katten. - Geplaatst op maandag 28 juni 2010 11:26camillegoede morgen,
alweer die vervelende reclame, komt zelfs hier als je wil typen, nu weer weg.
het was over 12en dat we weer naar bed gingen en half 7 er uit, ik ben wel moe maar het was heel leuk, ze deden ook een demonstratie van bodycombat, christine was verbaast dat ik dat leuk vond en zelf deed.
maar het leukste was manon natuurlijk, gek is dat ,zoveel kinderen en je kijkt alleen naar je kleinkind zoals vroeger je alleen naar je kind keek.
het is weer achter de rug, nu gaat camille nog een dag en een nacht met de paardenclub weg, woensdag weg dan slapen in een tent en donderdag weer terug, hier kan je mooie wandelingen maken op een paard, ze is 7 jaar maar niet bang om een nachtje weg te gaan, nee dat is manon, die wil alleen thuis slapen, na de classe de neige heeft ze moeite gehad mat slapen thuis, ze kreeg nare dromen, ze is 9 jaar maar er nog niet aan toe.
ik heb maria hier, ze heeft ontbeten en ik ga zo een broodje eten met haar buitenshuis, remco komt zwemmen met zijn vriendin, ze zijn hier in de buurt, er is een vergadering over de hulp die de gedupeerde gaan krijgen. vandaar het zwemmen en met ons mee een broodje eten.
vanmiddag ga ik ook naar de dierenarts, manza loopt vanaf zaterdagavond mank, ik wilde het afwachten maar ze heeft niet eens lol in wandelen dus ga ik maar.
vanacht vanaf 3 uur tot 9 uur vanmorgen geen stroom gehad, gelukkig weer terug, we maken de vriezer nog maar niet vol.
hier is het ook erg warm, in plaats van buiten blijven wij liever binnen tot een uur of 4 dan gaat het wel weer.
ik ga je mailtje lezen rita, nog niet gedaan.
en dat je de verjaardagen bij je kinderen in de tuin gevierd hebt allet is logisch, de kleinkinderen worden groter en zijn gauw uitgekeken op een balcon, hoe graag ze opa en oma ook zien, in de winter is wat anders, dan vermaken ze zich binnen.
gelijk heb je moon, om het huis het huis te laten, hier gaat dat niet op, te lang mooi weer en dan kom ik om in de rotzooi en ook zoals rita al zegt, vlooien van de dieren alhoewel ze wel allemaal hun portie verdelger in hun hals gehad hebben.
fijne dag en gaat holland winnen???? - Geplaatst op maandag 28 juni 2010 20:55allet
Wat een heerlijk weer is het zo en het blijft nog wel even duren.
Ja die reclame maakt het steeds bonter zal nooit lid worden van T MOBile.
Leuk om zo te genieten van je kleindochter Leny ze zijn ook beide leuk bezig he en D spolste Esther al wat ze nu wil gaan doen, turnen of Judo. Eerst maar vakantie en het zwemmen op maandag houdt straks op.
Prachtig verslag Rita heb je gemaakt van het afgelopen weekend leuk hoor dat was echt genieten.
Het voetballen heb ik gevolgd vanmiddag maar het is eigenlijk te mooi weer om binnen te zitten maar we zijn een ronde verder.
Dit onderwerp heeft 2540 reacties, en bestaat uit 102 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 102.
De laatste reactie is geplaatst op 22-05-2012 14:29.
Kletsen met Allet (2)