- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Columns
- Slim met geld
- Testpanel
- Uit het blad
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Libelle Academy
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 2540 reacties, en bestaat uit 102 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 102.
De laatste reactie is geplaatst op 22-05-2012 14:29.
Kletsen met Allet (2)
- Geplaatst op zaterdag 12 juni 2010 14:03Moderator2
Niet meer actief | forum@libelle.nl - Geplaatst op zaterdag 12 juni 2010 17:53Moonlight 281
hallo iedereen,
een nieuw deel alweer Allet, we kletsen wat af en hier weer gewoon verder.
Heb een drukke dag gehad, vanavond gaan we kaarten dus ik lees morgen wel wat er nog geschreven is.
Wens jullie allemaal een fijne avond. - Geplaatst op zaterdag 12 juni 2010 19:29allet
Hier zijn we weer aangeland en gaat het verder.
Er staat weer te veel wind en dat is wel heel erg jammer want op het balkon kon je niet zitten vanmiddag.
Wel lekker op de fiets gezeten en wat gewinkeld.
Fijne avond allemaal. - Geplaatst op zondag 13 juni 2010 11:17rita
Goedemorgen allemaal,
Stond gisteren zeker veel wind en kan me voorstellen als je balkon dan net op de verkeerde kant staat het niet prettig zitten is.
Hier bewolkt, zie geen buien aankomen op de radar, dat fijn, R. is eindelijk begonnen aan de schuurklus.
Verder niets te melden ;-) Fijne zondag.
- Geplaatst op zondag 13 juni 2010 12:11rita
Smsje van Leny dat ze te laat in Genua aankwamen, te laat vertrokken die ochtend en geen wandeling in de stad zijn gaan maken, de stad vond ze ook heel druk en groot. Wel frisser in Oostenrijk dan thuis maar wel lekker.Verder gaan ze vandaag een wandeling maken in de bergen,niet met bergschoenen die heeft ze niet,dus gewoon op het pad vermoed ik. - Geplaatst op zondag 13 juni 2010 12:31Moonlight 281
goeiemiddag,
wat jammer dat Leny te laat was, ze vond Genua juist een stad om nog eens wat langer te bezoeken.
Wat valt er te schuren bij jullie Rita? Of bedoel je dat de schuur onder handen wordt genomen?
Vanmorgen zijn we buiten bezig geweest, en voor de verdere rest van de dag maken we er een luie zondag van, even bijtanken.
De zon laat het wel afweten maar het is wel lekker buiten, misschien dat we nog gaan fietsen en dan ergens onderweg gaan eten tegen de avond, we zien wel.
Allemaal een fijne zondag. - Geplaatst op zondag 13 juni 2010 15:17caecilia
Goeiemiddag, ik heb zitten naaien, eerst de jurk af gemaakt. I was aan een broek begonnen voor C, maar die lag er nog steeds, ze zat op naailes, maar door omstandigheden is ze een tijd niet geweest. Nu heb ik de broek ook maar even afgemaakt, was maar goed ook denk ik, want als ze hem volgens haar patroon had gemaakt was hij al te klein geweest. Ze had gelukkig grote naden genomen, nu paste hij precies, ze heeft hem gelijk aangedaan, ze kwam nog even stof brengen want niet alles zat erbij.
Gister op verj. geweest van C, 12 jaar alweer, voetbal heeft op de achtergrond aan gestaan.
Leuk dat je een smsje had van Leny, leuk op de hoogte gehouden te worden.
Gister hadden we een mieren invasie in de keuken, volgens mij hebben we het aardig onder controle weer, ze liepen echt overal. - Geplaatst op zondag 13 juni 2010 20:51allet
Hier net de was binnen gehaald en bijna kan het de kast in. Zag ineens dat het regende en gauw alles er af gehaald.
Dat heb je als je zo hoog woont want anders had ik wel mensen zien lopen met de paraplu op.
Vanmiddag wel een eind gelopen en hier en daar wat foto's gemaakt van de oranje versierselen.
Fijn even een bericht van Leny te horen wat handig toch het sms en.
Hier voor de flat hebben we ook hele collonies mieren en ze graven heel wat zand naar boven en laten we hopen dat we niet instorten.
Ga zo eens even strijken want R kijkt voetbal, morgen wordt het wel spannend en dan ga ik ook kijken want dan slaat de koorts bij mij ook toe. - Geplaatst op maandag 14 juni 2010 10:23Moonlight 281
goeiemorgen,
tjonge wat ben jij snel met naaien Corry!
Hoe is het met je vinger? Gaat dat een stukje beter?
Hier weer geen regen gevallen, en vandaag schijnt de zon ook al uitbundig. Vanmiddag komt T thuis, heeft een halve snipperdag genomen om voetbal te kijken, mij kan het echt niet bekoren en versier dan ook niet mee.
Buiten al de boel gedaan, nu even zuigen en dweilen en dan komt M ook weer thuis, zij is een cursus aan het volgen.
Allet, volg je nog de vogels? De kerkuilen zijn echt aandoenlijk, er is een ukkie bij die de grootste muizen verorberd. De ooievaars zijn al echt groot aan het worden, hoe is het met het nest daar bij jullie gegaan?
Iedereen een fijne dag, en Allet, geniet van het voetbal vanmiddag. - Geplaatst op maandag 14 juni 2010 10:47allet
Goeiemorgen, hier ook nu de zon en hopelijk blijft hij een tijdje.
Gister was het toch wel overwegend bewolkt en later pas wat regen dus niet een echt de zomerse dag.
Ja de vogels volg ik zeker nog en dan wel het vaakst de ooievaars, wat zijn die nu groot en binnenkort zullen ze gaan uitvliegen.
Bij ons is het nest niet bewoont maar misschien volgend jaar want hij heeft een optie er op genomen die ik op de foto heb staan.
Het is bij 1 ooievaar gebleven en jammer genoeg is het ook geen plek voor een webcam te plaatsen want die wij kunnen volgen is helemaal ideaal he
Fijne dag allemaal.
- Geplaatst op maandag 14 juni 2010 12:13caecilia
Hallo allemaal, vanmorgen eerst bloed laten prikken en dan volgende week maandag weer naar de internist.
Van mijn vinger heb ik geen last meer, gebruik hem nu ook weer met tikken, dat wou even niet, maar nu weer net als altijd.
Voetbal hoeft normaal voor mij ook niet, maar wij hebben met Wk en Ek altijd een poultje.
Ik sta aan kop momenteel, maar er komen nog heel wat wedstrijden, kan zo weer omslaan.
Maar vorige keer had ik de pot gewonnen, dat kwam door Rusland, die had ik op winst gezet, lachte iedereen mij uit, maar ik lachte het laatst.
Nederland vind ik wel leuk dan om te kijken, als ze goed hun best blijven doen , doe ik pas iewts met oranje in huis, nu nog niet.
Niet buiten, dat ook weer niet. - Geplaatst op maandag 14 juni 2010 12:53rita
Hai allemaal,
Zometeen ben ik wel in de huiskamer, als het niets aan is of te spannend dan ga ik stoffen ofzo, soms zet ik ook de strijkplank beneden.Voetbal doet ons weinig de laatste jaren maar de WK is wat anders, kortom veel plezier voor degene die gaan kijken. Onze straat is wel versierd door buren en zelf heb ik iets opgehangen aan de binnenkant van een raam van een slaapkamer welke niet gebruikt wordt.
Ja de klus aan de schuur is begonnen,nog lang niet af hoor en elk uurtje wat R. er aan doet is meegenomen.Zou al 3 jaar geleden afmoeten zijn en steeds komt er iets tussen. - Geplaatst op maandag 14 juni 2010 20:40Moonlight 281
Ja, ik begin ook altijd met de ooievaars, ondanks dat ze zo groot zijn toch ontzettend leuk om te zien.
We hebben net nog een jong mereltje gered, tenminste ik heb 'm veilig verstopt onder een struik en pa en ma merel hebben het gezien, de katten moeten nu binnen blijven, want die vertrouw ik niet zo nu.
Wat moet er allemaal gebeuren aan de schuur Rita?
En was het bij jou gewoon routinecontrole Corry? Moet je lang wachten op de uitslag?
Vanmiddag was ik bij de opticien, hij keek heel verbaasd dat er toch nog een "Hollander" op straat was tijdens het voetballen!
Nou het enige mooie vind ik de volksliederen en het eindsignaal.
Nu aan een wijntje, luister muziek op de pc, hoor ik ook al die toeters niet.
Fijne avond allemaal. - Geplaatst op dinsdag 15 juni 2010 10:10allet
Goeiemorgen,met 12 gr. is het niet erg zomers maar toch wel de moeiete waard want het is droog en de zon is er ook af en toe.
Opvallend is het dat vaak later op de avond veel zonniger dan het overdag was zoals gisteravond toen ben ik nog een eind gaan fietsen.
Ga zo eerst maar eens boodschappen doen en dan vanmiddag misschien naar de kapper.
Heb nu een programma op de pc waar je alle muziek die je maar wilt horen kunt aanklikken.
Een geweldige vondst als je mij vraagt.
Fijne dag allemaal. - Geplaatst op dinsdag 15 juni 2010 11:41caecilia
Goeiedag allemaal, ik vond dat Ned. niet erg best gevoetbald heeft, ik ben ook gaan lezen, het kon me niet boeien. Gelukkig dat ze zelf ook nog een doelpunt maakten, anders hadden ze niet verdient gewonnen. Ze moeten wel beter worden, zo komen ze niet ver.
Het was wel stil op straat, dat viel wel op.
Ik ben dacht ik vorige week naar de kapper geweest, kan ook alweer 2 weken terug zijn, de tijd gaat zo snel.
Morgen komt de kapper bij L. gelijk ook voor een proefkapsel.
Ik ben weer actief in de tuin geweest samen met Hans, gister gezegt, we gaan morgen de tuin in, dat werkt prima.
Ik moet maandag naar de internist en dan hoor ik gelijk hoe het is, ik had ook later pas bloed kunnen prikken, maar dacht klaar is klaar, heb ik dat vast gehad.
Fijn Rita dat de schuur nu aangepakt wordt, je ergerde je er al aan he. - Geplaatst op dinsdag 15 juni 2010 21:18Moonlight 281
Ik zie nu dat mijn berichtje van vanmorgen er niet staat!
Het heeft hard gewaaid vandaag ja, vanmiddag mijn tuinstoel bij de achterdeur gezet en heerlijk uit de wind in de zon gezeten.
Vanavond zijn we nog een eind wezen fietsen met als beloning een ijsje bij de boerenhoeve.
M begint morgen aan een nieuwe baan; 14 dagen proeftijd voor beide partijen, ze heeft nog sollicitaties lopen en dat laten we maar zo.
Het begint nu echt op te schieten met de bruiloft, proefkapsel...leuk hoor!
Wens jullie allemaal nog een fijne avond. - Geplaatst op woensdag 16 juni 2010 08:32Moonlight 281
goeiemorgen,
de zon is er weer volop maar ook weer een harde wind.
Ik ga dadelijk nieuwe lampenkappen halen, al een tijdje geleden besteld en nu zijn ze binnen.
Fijne dag allemaal. - Geplaatst op woensdag 16 juni 2010 09:24allet
Goeiemorgen, het wordt een zonnige dag en tenminste 20 gr. dus dat klinkt goed.
De kapper is niets geworden want dat mijn verbazing is de zaak gesloten en zo te zien is het geen goed teken.
Ik heb het idee dat een eigen zaak geen succes is geworden en dat is heel jammer.
Straks stap ik op de fiets en ga naar beijum om de meisjes van school te halen.
Veel succes vandaag voor het proefkapsel bij L want dan weet je tenminste hoe het wordt zo'n dag.
Ook voor M succes bij de nieuwe baan spannend allemaal zeg.
Voor iedereen een fijne dag. - Geplaatst op woensdag 16 juni 2010 10:01rita
Goedemorgen allemaal,
Eerst mijn neus maar hier laten zien anders komt dr weer niets van, gisteren gewoon tig dingen in het huishouden gedaan en de boodschappen, dan is mijn dag alweer om en opladen om te koken.
Heb paar smsjes van Leny gehad, gisteren vertelde ze over dat ze naar het kleinste stadje/dorp van Oostenrijk gingen, Rattenberg, en dat ze overal 65 plussers zagen lopen. Ze vroeg zich af of dat aan t seizoen lag, ik denk zelf wel,want in de winter is Oostenrijk vol jongeren onder de 40.
Wij hebben zelfs vakantie dorpen gezien met wel honderd hotels,tig restaurants en dan waren er maar een paar open.
In Rattenberg hebben ze een kabelbaantje genomen en boven gelunchd.
Sven doet vandaag examen en met Jaza gaat t goed,die wordt geprikt door Femke.
Net smsje dat ze morgen vertrekken naar huis omdat er thuis geen elektra en water is, de weg ligt open en Femke kan nergens naartoe. Vandaag vertrekken is geen optie omdat ze toch waarschijnlijk er niet doorheen kunnen..Vertelt ze ook nog aan me, geen paniek...Moet lachen,de lolbroek..Zit ook te denken hoe wij ons als ouders zouden voelen in zo'n situatie.
Toeval was dat ik net daardoor naar t journaal zat te kijken en zag in Oostenrijk veel regen en op teletekst las ik in zuid Frankrijk 180 millimeter regen gevallen en wegen overspoeld.
Hier ook veel wind,net als gisteren, echt niets aan zo want je kan nergens in de tuin zitten zonder dat je wegwaait.
Ja de kaart is binnen, zal hem later scannen en naar jullie sturen.Verder alles goed hier.Fijne dag allemaal en natuurlijk succes voor M....Schuur oja,ach, houtrot,3 ramen vervangen, schoonmaken,verven. - Geplaatst op woensdag 16 juni 2010 17:05Moonlight 281
Hoorde vanmorgen op de radio dat er zelfs slachtoffers zijn gevallen in zuid Frankrijk en dat de anwb gestrande Nederlanders heeft moeten helpen en elders onder heeft moeten onderbrengen.
Kan me voorstellen dat Leny nu naar huis wil.
In Dordt is een explosie geweest in een flatgebouw, bij jullie in de buurt Rita?
Was dat die kapper waar je zo graag naartoe ging Allet? Die vorig jaar getrouwd is?
Wat jammer dat het op zo'n manier moet gaan.
M is even thuis komen eten maar dat kon enkel vandaag, ze was enthousiast over het werk, maar van een paar uurtjes kun je natuurlijk nog niet veel zeggen.
Nu ga ik even buiten zitten, het is er nog niet eerder van gekomen.
Fijne avond allemaal. - Geplaatst op donderdag 17 juni 2010 09:40rita
Goedemorgen allemaal,
Die brand in een andere wijk, heb zelfs de sirenes van de brandweerwagens niet gehoord.
Leny komt vanavond thuis,ze smsd als ze er zijn. Hun huis zelfs nergens last van gehad, ja water en elektra uitgevallen..Femke heeft op de BBQ gekookt voor haar en Sven. Verder hebben ze echt mazzel gehad, Remco die heeft op een dak van een garage moeten klimmen met zijn personeel om hun leven te redden en hij zag zijn auto wegdrijven en heeft tot 3 uur s'nachts daargezeten en werden toen door een legerhelicopter opgepikt.
Leny vertelt zelf wel verder erover.
Moon, waar heb jij nu 8 jaar geleden voor in t ziekenhuis gelegen?
Fijne dag verder. - Geplaatst op donderdag 17 juni 2010 10:29allet
Goeiemorgen, Kan me voorstellen dat Leny naar huis wil want je wilt het zelf ook zien en hopelijk is het met iedereen goed.
Het zijn echt rampen zo te horen want onderweg naar beijum kwam ik een kennis tegen die zich ernstige zorgen maakte over haar kinderen die ook naar Frankrijk waren en ze geen contact met ze kreeg.
Ik moet er van door zie net dat ik op moet schieten, tot later. - Geplaatst op donderdag 17 juni 2010 12:24caecilia
Hallo allemaal, mooi weertje hier, wat een toedtand in Frankrijk. Gelukkig goed afgelopen daar bij Remco. Kan me voorstellen dat Leny nu helmaal blij zal zijn om weer thuis te zijn.
Erg die brand in Dordrecht, ik hoorde het op de radio.
Verder niet veel gebeurd hier. - Geplaatst op donderdag 17 juni 2010 13:41Moonlight 281
goeiemiddag,
ben vanmorgen aan de tuin begonnen en nu bijna op de helft, dadelijk weer verder, en meteen van het mooie weer profiteren.
Zag gisteren beelden op TV van vakantiegangers die met hun allen op het dak van de kantine zaten, wat een verhaal zal Remco hebben, én wat een geluk dat hij er nog is!
Leny maakt ook veel mee als ze eens een keertje weg is.
Was niets ernstigs Rita, mijn galblaas is toen verwijderd, erna zou je niet alles meer kunnen eten maar ik heb nog nooit iets ervan gemerkt, T zegt dan ook dat mijn maag van beton is.
M kwam gisteren enthousiast thuis van haar 1e dag werken; ze werkt met 8 personen in totaal en het is een gezellige club die goed met elkaar overweg kunnen, 6 mannen en een vrouw en M.
Zij is de jongste.
Nu hopen dat het zo blijft.
Van J krijg ik af en toe een berichtje over dagtochtjes met de boot, autohuur, duiken, dagtrip met quads, dus die zullen zich wel vermaken.
Ik ga weer aan de gang,
- Geplaatst op donderdag 17 juni 2010 21:03allet
Soms vliegt de tijd zo dat je er aan te kort komt.
Moest nog even naar een vergadering over de avond 4 daagse van volgende week.
Ja het is die kapper Moon en ik heb nog niet kunnen ontdekken hoe het zit maar het pand is nu echt te huur en dus zal zijn droom over zijn en datis wel heel jammer natuurlijk.
Jij hebt wel geluk dat je er goed mee overweg kunt zonder galblaas Moon want ik heb een vriendin die er veel mee zit te klooien en uit eten is soms een ramp voor haar.
Het was prachtig weer vandaag en nog steeds is het zeer zonnig maar wel met een stevig windje.Wat het morgen wordt we wachten wel af .
Dit onderwerp heeft 2540 reacties, en bestaat uit 102 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 102.
De laatste reactie is geplaatst op 22-05-2012 14:29.
Kletsen met Allet (2)