- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Columns
- Slim met geld
- Testpanel
- Uit het blad
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Libelle Academy
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 284 reacties, en bestaat uit 12 pagina's. U bent momenteel op pagina 10 van 12.
De laatste reactie is geplaatst op 27-04-2012 20:03.
Computervragen
- Geplaatst op donderdag 03 november 2011 08:59pootje
Klopt, maar waar die kleine lettertjes staan weet ik niet. Ik zal eens voor je gaan zoeken. Zelf heb ik het nog niet meegemaakt. Ik was laatst gewoon mijn wachtwoord kwijt en dat is wat anders.
Ik heb voor mijn belangrijke mail een gmail account en gebruik voor reclame en andere zooi mijn hotmail.
Kan even duren Jop, ik moet zo eerst nog even wat anders doen
. Maar jij ook volgens mij.Als je de wereld wil verbeteren, begin bij je zelf. - Geplaatst op donderdag 03 november 2011 09:13pootje
http://kassa.vara.nl/discussies/discussie/vadetail/hotmailaccount-geblokkeerd/
je bent niet de enige!!Als je de wereld wil verbeteren, begin bij je zelf. - Geplaatst op donderdag 03 november 2011 09:34twinmom_67
Er is nu bij hotmail een nieuwe mogenlijkheid om bijv als je een mail van een bekende krijgt met eea link er in dan die te kunnen markeren als dit is van een bekende.Email als " hoi ........ ik zag je foto op deze site kom snel eens kijken" of ' ik heb een iphone4 gewonnen, wil jij er ook een?
Sinds kort kan je bij hotmail aangeven dat dit van een vriend is en dit dan markeren.
Zou het daar mee te maken kunnen hebben?
Misschien een g mail account aanmaken of een nieuw hotmail account.twinmom_67 wijzigde dit bericht op 03-11-2011 09:39 met 47%Schijn bedriegt soms zozeer dat je zou willen dat mensen, net als verpakte levensmiddelen, voorzien waren van een etiket met de ingredienten. ! - Geplaatst op donderdag 03 november 2011 09:39pootje
twinmom dat heeft er zeker mee te maken. Die moet je dus ook niet openen. Maar Jop heeft nu wel een probleem. Ze wil in haar account. En hotmail/livemail is gewoon moeilijk te bereiken.Als je de wereld wil verbeteren, begin bij je zelf. - Geplaatst op donderdag 03 november 2011 09:42pootje
Als je de wereld wil verbeteren, begin bij je zelf. - Geplaatst op donderdag 03 november 2011 14:01jop envelopbedankt pootje maar hij doet het weer.ik heb die man gebeld die altijd mijn computer maakt als hij kapot is.hij had zo een beetje het zelfde doorlopen als ik,maar hij kreeg meteen atwoord.omdat het een erkend computerbedrijf is.die worden serieus genomen denk ik dan.hij zei dat ik een nieuw wachtwoord moest aanvragen.dat heb ik nu en nu is het probleem op gelost.
twinmom 67 ik krijg idd vaak mailtjes dat ik mooi op een foto sta.ik weet dat ik die niet moet openen.alleen ik krijg ze dus wel van vrienden.maar die vrienden weten van niks.hebben ze niet zelf verstuurd.dat is het rare van de zaaktja wat zal ik ervan zeggen? - Geplaatst op donderdag 03 november 2011 18:56pootje
Die zijn dus ook gehacktAls je de wereld wil verbeteren, begin bij je zelf. - Geplaatst op maandag 07 november 2011 22:19Vogelblij
Een manier om per ongeluk een "ongewenste" mail open te klikken.
In de bak stond ook een mail die niet ongewenst was. Nadat ik die had geopend en verplaatst, werd een andere automatisch geopend die echt wel spam was en erg ongewenst. Ik had dus eerst alle ongewenste moeten verwijderen voordat ik ze verplaats.Pimpelmeesje - Geplaatst op dinsdag 08 november 2011 15:17miec
Ik zou graag Word 2010 willen hebben. Weet iemand van jullie of die ook ergens te downloaden is en zo ja, waar? - Geplaatst op dinsdag 08 november 2011 15:45PapuDribbel
Hoe verwijder je een maildres uit je msn lijst?
Ik heb namelijk een paar adressen in m'n lijst, die niet meer in gebruik zijn. Het lukt me gewoon niet, wie o wie, kan mij helpen.??? - Geplaatst op dinsdag 08 november 2011 15:54Iris60
quote:miec schreef op 08 november 2011 @ 15:17:
Ik zou graag Word 2010 willen hebben. Weet iemand van jullie of die ook ergens te downloaden is en zo ja, waar?
Microsoft Word 2010 moet je kopen in een Office home pakket dat kost ca. 115 euro en kun je drie keer opnieuw installeren.
Daar zit ook excel en powerpoint bij.
Verder heb je Open Office dit kun je wel gratis downloaden maar ik weet niet of dat de versie 2010 is. - Geplaatst op dinsdag 08 november 2011 17:26nita
als je met links klikt op je contactpersoon kun je deze toch verwijderen Papudribbel!!!iedere dag een lach - Geplaatst op dinsdag 08 november 2011 17:27pootje
Open office is niet van microsoft. Voor doodgewoon huis tuin en keuken gebruik voldoet het prima. Ik heb er jaren mee gewerkt. Ms Office is net even uitgebreider en beter, helaas. Dus ben daar toch weer op terug gevallen.Als je de wereld wil verbeteren, begin bij je zelf. - Geplaatst op donderdag 10 november 2011 12:41nita
sorrie een foutje omdat ik links ben.
Het moet zijn met een rechtse klikiedere dag een lach - Geplaatst op maandag 14 november 2011 14:22PapuDribbel
Nee Nita, het lukt niet. - Geplaatst op maandag 14 november 2011 17:00nita
vreemd als ik met rechts klik krijg ik een lijstje met mogelijkheden en daar kan ik zo een contactpersoon verwijderen.iedere dag een lach - Geplaatst op dinsdag 22 november 2011 10:32PapuDribbel
Nita, als ik een mailtje wil versturen, dan ga ik naar m'n postvak.
Ik klik dan op nieuw, dan komt een rij met alle namen, die ik in m'n msn lijst heb. In die lijst zitten namen, die niet meer gebruikt worden of niet meer bestaan. Als ik uit die lijst een naam wil verwijderen lukt dat niet.
De namen die in de windows Live Messenger staan, die kan ik wel verwijderen of blokkeren, door met 't rechtermuisknop op te gaan staan. - Geplaatst op dinsdag 22 november 2011 14:45Vogelblij
Ik heb het toevallig net gedaan, maar het kan ook verschillen per instelling. Ergens moet "contactpersonen" staan en geeft toegang tot een soort van overzicht met contactpersonen. Bij mij stond een hokje dat je kunt aanvinken en daarna kiezen voor verwijderen. Er kwam bij mij ook een bevestigingsvraag. Meestal helpt het om het hele scherm te bekijken en dan te kijken wat er achter zit. Bij mij kan ik het overzicht met contactpersonen krijgen via de linkerkolom van hotmail (inbox) en die staat tussen start en agenda. Even zoeken naar de naam contactpersonen en dan logisch nadenken terwijl je het doet.Pimpelmeesje - Geplaatst op woensdag 23 november 2011 12:00nita
ja vogelblij daar heb ik ook met rechts op geklikt.
dus gewoon je livemail openen en niet eerst een nieuwe mail aanmaken,en dan links onderin op contactpersonen klikken,dan op de naam klikken die je wil verwijderen,en dan met rechts klikken. en dan op verwijderen.
ik hoop dat het zo lukt Papudribbel.nita wijzigde dit bericht op 23-11-2011 12:01 met 1%iedere dag een lach - Geplaatst op woensdag 23 november 2011 13:50Vogelblij
@Nita, we zullen het wel nooit weten of het gaat lukken...
Bij de grote maat schoenen is me dat ook niet duidelijk geworden. Off-topic: Dat kun je op een heleboel gangbare sites vinden door comfort aan te klikken op dezelfde manier als bij contactpersonen. Maar misschien dat een van de zonen hun lieve moeder willen helpen daarbij? Als je weet hoe het moet is het verder heel simpel.Pimpelmeesje - Geplaatst op zaterdag 26 november 2011 16:26nita
ik ben wel benieuwd of het je nu gelukt is Papudribbel.iedere dag een lach - Geplaatst op zondag 27 november 2011 14:44Ellenwiske
Ik heb ook een vraag. Sinds twee weken heb ik een nieuwe laptop. Als ik op de deleteknop druk haalt hij alles weg, maar zet ook een punt. Er blijft dus steeds een punt staan, wat ook heel lastig is als ik op internet een url weghaal met de deleteknop en een andere url neer wil zetten. Er staat dan: .wwwlibelle.nl en ik kom dan dus op geen enkele site. (Bovenaan zit ook nog wel een deleteknop, die normaal werkt, maar die zit op een veel te lastige plaats.) - Geplaatst op zondag 27 november 2011 16:56nita
ellenwiske dan druk je dus op het nummerieke gedeelte van je toetsenbord,ik denk dat je dus gewoon de andere delete knop moet gebruikeniedere dag een lach - Geplaatst op dinsdag 29 november 2011 18:31Ellenwiske
dank je wel voor je antwoord Nita. Maar toch moet het ook anders kunnen. Bij de laptop van mijn man heb je dezelfde indeling en dezelfde knoppen. Dus ook die deleteknop in het nummerieke gedeelte en de deleteknop in het rijtje bovenaan waar de F1 tm f12 knoppen etc zitten. Die deleteknop in het nummerieke gedeelte werkt wel normaal als een deleteknop. Ik kan me nog wel herinneren dat we dat in het begin ook veranderd hebben. Maar hoe? Geen flauw idee.Ellenwiske wijzigde dit bericht op 29-11-2011 18:32 met 0% - Geplaatst op woensdag 30 november 2011 12:43nita
Ellenwiske,
ik weet niet of je windows 7 hebt,zo ja.
Kijk dan bij
configuratie scherm/toegankelijkheid en dan toetsenbord wijzigen,ik hoop dat het dan lukt.iedere dag een lach
Dit onderwerp heeft 284 reacties, en bestaat uit 12 pagina's. U bent momenteel op pagina 10 van 12.
De laatste reactie is geplaatst op 27-04-2012 20:03.
Computervragen