Forum reacties

1. Libelle
  2. Forums
  3. Multimedia
  4. Computervragen

Dit onderwerp heeft 284 reacties, en bestaat uit 12 pagina's. U bent momenteel op pagina 12 van 12.
De laatste reactie is geplaatst op 27-04-2012 20:03.

Computervragen

Ga naar een onderdeel
  1. Boekenwurm
    Afbeelding van Boekenwurm

Vogelblij; in dit soort gevallen kijk ik een handige buurjongen/collega of wat dan ook eens lief aan.
    't Word me veuls te ingewikkeld :D
    Ik neem de DVD wel mee op vakantie.....
    Maar leuk dat jij nu zelf helemaal op de hoogte bent.
    Groeten van Annie MG :D

2. Vogelblij
    Afbeelding van Vogelblij

Ja, dat had ik ook willen zeggen.... ""Waarom neem je de DVD niet gewoon mee?"
    Maar zoals ik al aangaf: Heb je Yogaonline.nl al eens bekeken?
    Daar staan ook leuke oefeningen op voor het geval de DVD kwijt raakt.
    Veel plezier!

Pimpelmeesje

3. Boekenwurm

Simpel; ik wil zo weinig mogelijk mee en dan hoef ik daar niet aan te denken.
    Plus; ik wilde hem branden voor iemand, met een kleine beurs.
    EN yoga online; doet het alleen online.
    Dus als de WIFI het niet of nauwelijks doet zoals vorig jaar, dan geen internet.
    Het deed het alleen op de vuilcontainer.
    Nou wil ik niet miepen want wij hadden zalig weer in tegenstelling tot velen, maar je kunt je voorstellen dat zo'n bak aan het eind van de dag niet echt heerlijk riekt. :D

Boekenwurm wijzigde dit bericht op 27-01-2012 16:10 met 29%

4. Vogelblij
    Afbeelding van Vogelblij

Ja, misschien toch iemand vragen die al software om te kopiëren in gebruik heeft.

EDIT: Nog even als toevoeging het volgende. Sommige Freeware is zelf wel gratis maar gaat ervan uit dat je wel andere betaalde software hebt. Bij deze krijg ik als melding dat ik Nero nodig heb. k heb ooit die software gehad op een vorige PC, maar dat is uit het jaar 0 (of 2001)

Vogelblij wijzigde dit bericht op 29-01-2012 12:34 met 161%: EDIT
    Pimpelmeesje

5. Boekenwurm

Wij hadden ook ooit Nero, maar kom nu ook alleen de betaalde versie tegen.

6. Vogelblij
    Afbeelding van Vogelblij

Ach, het is dus wel gelukt om met de Freeware de DVD op mijn schijf te krijgen (maar zonder compressie en neemt dus 3,5 Gb in beslag) Via eigenschappen (onderste optie na muisklik) kan je bekijken hoeveel schijfruimte de map in beslag neemt. Ik kan hem ook met die Freeware bekijken. Of het geluid synchroon loopt met het beeld dat kan ik niet zo goed beoordelen. Het is een nagesynchroniseerde Engelstalige en daar begint het Amerikaan toch al iets later dan het Nederlands.
    Bij Wehkamp hebben ze trouwens wel een voordelige box van Gaiam staan. Misschien is dat iets voor die kennis. Zit een dvd bij met een korte ochtend en avond sessie voor beginners. Kijken kost niets, maar lange levertijd.

Vogelblij wijzigde dit bericht op 31-01-2012 13:50 met 2%
    Pimpelmeesje

7. roxy
    Afbeelding van roxy

Goedemiddag,

Heeft iemand enig idee hoe het zou kunnen dat ik geen adobe flas player meer op mijn laptop kan krijgen, ik heb mijn vrusscan al even uit gezet maar alsnog lukt het niet. Kan geen filmpjes ed meer kijken alles wat geopend moet worden dmv adobe kan ik niet meer zien. Voorheen wel wat er nu in godsnaam mis is gegaan????
    Hij zegt bestand opgeslagen maar uitvoeren etc komt niet daarna en het is ook ook niet terug te vinden in configuratie systeem ik heb em al 6 gedownload vlgs mij maar staat 1x adobe 9 oid die laat ik maar staat voordat ik helemaal niets meer kan.
    Iemand een tip? Thks

Luctor et emergo

8. nita
    Afbeelding van nita

ik weet niet of je windows 7 hebt maar zo ja dan komt dat wat je download in je map downloads terecht en moet je het daar door te dubbel klikken installeren.

Ik hoop voor je dat het dat is.

iedere dag een lach

9. roxy
    Afbeelding van roxy

Het was na uuuuren zoeken waarschijnlijk de firefox ik had de updates niet gedaan, nadat dat was gebeurd is het op de een of andere manier gelukt... Thks voor het meedenken..

Luctor et emergo

10. sueann
    Afbeelding van sueann

Wie weet er hoe writer werkt?
    Ik wil de tab-posities instellen, maar kan er geen menu-optie voor vinden.

x
duurt nog: 24:00:00
€54.95
€29.95
x x