- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Columns
- Slim met geld
- Testpanel
- Uit het blad
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Libelle Academy
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 284 reacties, en bestaat uit 12 pagina's. U bent momenteel op pagina 2 van 12.
De laatste reactie is geplaatst op 27-04-2012 20:03.
Computervragen
- Geplaatst op maandag 12 juli 2010 19:33mattComputervraag
ik doe graag mee met winnen op de libelle site maar nu is het veranderd wat het rose balkje aan gaat is er iemand die mij kan vertellen hoe ik die streepjes onder leters en cijfers krijg op een eenvoudige wijze in mijn boek staat het zo ingewikkeld beschrevenhoop dat er iemand is die dit weet voor mij mattModerator1 wijzigde dit bericht op 12-07-2010 23:13 met 3%: Dit is een verplaatst bericht - Oorspronkelijke topictitel toegevoegd - Geplaatst op maandag 12 juli 2010 20:13melle

Sorry Matt, maar ik begrijp niet eens wat je bedoelt, laat staan dat ik je kan helpen.quote:matt schreef op 12 juli 2010 @ 19:33:
ik doe graag mee met winnen op de libelle site maar nu is het veranderd wat het rose balkje aan gaat is er iemand die mij kan vertellen hoe ik die streepjes onder leters en cijfers krijg op een eenvoudige wijze in mijn boek staat het zo ingewikkeld beschrevenhoop dat er iemand is die dit weet voor mij matt
Kun je aangeven wáár je bent (op de site bedoel ik dan natuurlijk) als je vastloopt?
Tip: op je toetsenbord zitten een komma, een punt en een spatiebalk. Je kunt ook hoofdletters maken. Probeer het eens. Dat maakt je tekst wat leesbaarder.melle wijzigde dit bericht op 12-07-2010 20:14 met 11% - Geplaatst op dinsdag 13 juli 2010 10:16mattals je naar de site winnen gaat dan zie je staan wat je kunt winnen .Daar doe ik steeds aan mee ook met de puzzels ./Dan moet je je adres invullen .Daar onder staat een rose balkje met cijfers en letters .Die moet je invullen .Naar nu staan er cijfers en letters met een streepje eronder Dus de A onderstreept of de 6 .Dan kun je wel het lijstje symbolen opzoeken maar dan moet je gaan knippen en plakken.nu is mijn vraag is er nog een mmakkelijkere manier omdit te doen Matt
- Geplaatst op dinsdag 13 juli 2010 10:25melle
Mij lijken die streepjes enkel voor de decoratie. Ik zou de letters en cijfers gewoon invullen, zonder onderstreping.
Succes!
- Geplaatst op dinsdag 13 juli 2010 12:24Mootje
Als je mee wilt doen, dan volstaan enkel het intypen van de losse letters en cijfers.
De streepjes er doorheen of eronder maakt men heel bewust, zodat er geen programmaatje kan worden geschreven die die letters en cijfers kunnen 'lezen', anders zouden er automatische spamberichten kunnen worden verzonden.
Je bent nu gedwongen om letter/cijfer stuk voor stuk te typen en dan is het dus een persoonlijk bericht. Dan is het niet een automatisch gegenereerd bericht uit een computer wat kan worden opgestuurd via het winformulier.
Je ziet deze tactiek ook vaak op websites als je een reactie op b.v. een blog wilt geven.~ If you are talking behind my back, you are in a good position to kiss my ass ~ - Geplaatst op dinsdag 13 juli 2010 17:43melle
Weer wat geleerd, dank je Mootje.
Geen decoratie dus, maar zeer functioneel. Maar je hoeft ze niet mee over te typen. - Geplaatst op dinsdag 13 juli 2010 19:53Mootje
YW
~ If you are talking behind my back, you are in a good position to kiss my ass ~ - Geplaatst op dinsdag 13 juli 2010 20:44mattalles goed en wel .Maar je krijgt hem niet verstuurd.Als je er de sreepjes niet onderzet Dit heb ik namelijk al een paar keer geprobeerd Matt
- Geplaatst op dinsdag 13 juli 2010 21:47Mootje
Dan stuur ik hierbij je vraag door aan de moderators ter beantwoording.
Ik hoef nl. (bij de sporadische keren dat ik meedoe bij 'Winnen') enkel de cijfers/letters in te typen?
Kijk eens of er nog in bovenstaande velden een foutmelding staat, b.v. postcode of datum vergeten?~ If you are talking behind my back, you are in a good position to kiss my ass ~ - Geplaatst op woensdag 14 juli 2010 21:12mattquote:Mootje schreef op 13 juli 2010 @ 21:47:
Dan stuur ik hierbij je vraag door aan de moderators ter beantwoording.
Ik hoef nl. (bij de sporadische keren dat ik meedoe bij 'Winnen') enkel de cijfers/letters in te typen?
Kijk eens of er nog in bovenstaande velden een foutmelding staat, b.v. postcode of datum vergeten? - Geplaatst op donderdag 15 juli 2010 21:09mattHeb je mijn vraag door gestuurd .
- Geplaatst op donderdag 15 juli 2010 21:23melle
Matt, als je probleem niet is opgelost moet je maar even mailen naar internetredactie@libelle.nl, want dit is geen forumzaak, maar een zaak van de Libelle site.
- Geplaatst op vrijdag 16 juli 2010 20:28mattVandaag een mail verstuurd als ik antwoordt krijg stuur ik het wel door.
- Geplaatst op vrijdag 16 juli 2010 21:22melle
quote:matt schreef op 16 juli 2010 @ 20:28:
Vandaag een mail verstuurd als ik antwoordt krijg stuur ik het wel door.
- Geplaatst op zaterdag 17 juli 2010 13:47beekje

Klopt, dit heet "Captcha" en voorkomt dat computers dit kunnen lezen en automatisch gegenereerde formulieren/mailtjes kunnen versturen.quote:Mootje schreef op 13 juli 2010 @ 12:24:
Als je mee wilt doen, dan volstaan enkel het intypen van de losse letters en cijfers.
De streepjes er doorheen of eronder maakt men heel bewust, zodat er geen programmaatje kan worden geschreven die die letters en cijfers kunnen 'lezen', anders zouden er automatische spamberichten kunnen worden verzonden.
Je bent nu gedwongen om letter/cijfer stuk voor stuk te typen en dan is het dus een persoonlijk bericht. Dan is het niet een automatisch gegenereerd bericht uit een computer wat kan worden opgestuurd via het winformulier.
Je ziet deze tactiek ook vaak op websites als je een reactie op b.v. een blog wilt geven.Alleen in helder water zie je diepte (Rutger Kopland) - Geplaatst op zondag 18 juli 2010 19:04Boekenwurm
Ik heb AVG free op de laptop en de laatste tijd komen er regelmatig toch spam berichten binnen op de mail.
Wie heeft er een goed anti virus; en een spam filter?Boekenwurm wijzigde dit bericht op 19-07-2010 22:54 met 1%: schrijffout - Geplaatst op maandag 19 juli 2010 22:49beekje
Een virusscanner is niet hetzelfde als een spamfilter. Hotmail heeft overigens een goed spamfilter, je krijgt daar eigenlijk nooit spam, omdat alles wat niet bekend is, in de box "ongewenst" terecht komt.
Een goede virusscanner is heel belangrijk, over welke een goede is lopen de meningen uiteen.Alleen in helder water zie je diepte (Rutger Kopland) - Geplaatst op maandag 19 juli 2010 22:53Boekenwurm
Dank je Beekje.
Ik weet dat het niet het zelfde is; en daarom vroeg ik ook om beide
Ik gebruik naast hotmail ook nog Windows mail, en daar krijg ik veel spam op binnen, ik gooi ze ongelezen weg, maar ik wilde er ook wel eens af. - Geplaatst op maandag 19 juli 2010 22:54twinmom_67
Schijn bedriegt soms zozeer dat je zou willen dat mensen, net als verpakte levensmiddelen, voorzien waren van een etiket met de ingredienten. ! - Geplaatst op maandag 19 juli 2010 22:58melle

http://www.consumentenbon ... n-software/virusscanners/quote:beekje schreef op 19 juli 2010 @ 22:49:
Een goede virusscanner is heel belangrijk, over welke een goede is lopen de meningen uiteen. - Geplaatst op woensdag 21 juli 2010 14:46beekje
Melle, dank je voor de link, ik vind het alleen jammer dat je eerst lid moet worden van de bond voordat je welke resultaten dan ook kunt lezen.
Ik ben erg tevreden over de virusscanner en firewall die ik zelf gebruik.Alleen in helder water zie je diepte (Rutger Kopland) - Geplaatst op donderdag 22 juli 2010 20:46Boekenwurm
Dank jullie wel.
Ik heb de spamfighter maar gedownload.
Welke programma's gebruik jij Beekje? - Geplaatst op vrijdag 23 juli 2010 22:27pake_rinse
Beste gratis programma dat ik ken en volledig gratis voor thuisgebruik adaware van lavasoft.
>adaware<Iedereen is uniek, behalve ik. - Geplaatst op zondag 25 juli 2010 22:13Boekenwurm

- Geplaatst op maandag 26 juli 2010 15:48beekje
Wij gebruiken hier McAfee Internet Security (zowel virusscanner als firewall). Is niet gratis maar kan door meerdere computers/laptops tegelijk (thuisnetwerk) worden gebruikt en wordt heel regelmatig automatisch geupdate.
Hiervoor hebben we andere programma's geprobeerd, zowel gratis als betaald, maar die vonden we geen van allen goed genoeg.Alleen in helder water zie je diepte (Rutger Kopland)
Dit onderwerp heeft 284 reacties, en bestaat uit 12 pagina's. U bent momenteel op pagina 2 van 12.
De laatste reactie is geplaatst op 27-04-2012 20:03.
Computervragen