- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Columns
- Slim met geld
- Testpanel
- Uit het blad
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Libelle Academy
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 284 reacties, en bestaat uit 12 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 12.
De laatste reactie is geplaatst op 27-04-2012 20:03.
Computervragen
- Geplaatst op donderdag 03 juni 2010 18:24Moderator2
Ik heb even een nieuw topic geopend omdat de berichten niet doorkwamen. Het oude topic doe ik op slot en staat nu onderaan in deze pijler
Vraag van Posi:
Sinds 2 dagen krijg ik boven in mijn beginpagina een geel balkje met daarin de woorde,kan èèn vd invoegtoepassingenvoor deze website nietuitvoeren,controleer de beveiligingsinstellingen en internetopties op mogelijke conflicte.
Nu ben ik een leek met computers en weet echt niet wat ik moet doen,wel is java en flashplayer gewoon op mijn pc geinstalleerd.
Daarbij kan ik op hyves mijn gadgets en die van anderen ook niet meer zien.
Kan iemand mij helpen.Niet meer actief | forum@libelle.nl - Geplaatst op donderdag 03 juni 2010 18:35posi
Moderator bedankt,ik dacht even dat het aan mijn pc lag,ik wacht met smart op oplossing voor mijn probleem
Aanvaard wat je niet veranderen kan. Maar verander dat wat je niet aanvaarden kan. - Geplaatst op donderdag 03 juni 2010 22:58twinmom_67
Dat heb ik idd ook denk dat het een update is,maar ik ben nog al huiverig met eea downloaden.Schijn bedriegt soms zozeer dat je zou willen dat mensen, net als verpakte levensmiddelen, voorzien waren van een etiket met de ingredienten. ! - Geplaatst op vrijdag 11 juni 2010 14:48miec
Sinds een tijdje is mijn computer heel sloom, net na het opstarten.Het opstarten gaat gewoon normaal, maar daarna is hij heel langzaam.Dat duurt even en daarna is alles weer zoals het hoort.Ik heb al van alles gedaan, defragmenteren, schijfopruiming, net c cleaner geïnstalleerd en gebruikt, maar alles zonder resultaat.Als hij zo langzaam is, gaat ook de ven steeds aan en soms best wel hard.Iemand een idee, wat er is en wat ik er aan kan doen? - Geplaatst op vrijdag 11 juni 2010 15:16job
Heb je al eens de stof weggehaald Miec? Even de kast eraf en heel voorzichtig met een kwastje, of goed blazen. - Geplaatst op vrijdag 11 juni 2010 15:59Kenau Simons Hasselaer
En weer is mijn bericht weggehaald zonder opgave van redenen.SAMUEL TAYLOR COLERIDGE: Wat in de politiek met angst begint eindigt meestal in dwaasheid. - Geplaatst op woensdag 16 juni 2010 21:40j e n n y
Hallo, ik ben vaste gast bij Tooske`s praatjes en plaatjes en ik heb een vraag. Nou eigenlijk twee, misschien weten jullie het of een antwoord.
Ik heb met mijn digitale fotocamera een filmpje gemaakt. Die is veel te lang en ik wil er graag een stukje tussenuit knippen. Maar hoe doe ik dat ?
Bovendien wil dat filmpje dan ook nog eens op mijn website plaatsen. Aangezien ik niet weet hoe dat moet zonder tussenkomst van you tube heb ik mijn daar maar aangemeld. Maarja....uploade gaat wel. Nouja na dat ik hem heb ingekort, maar dan ????
Gr. JennyIk wens jullie een fijne dag ! - Geplaatst op donderdag 17 juni 2010 00:03twinmom_67
Via photobucket kan je ook filmpjes oa uploaden en via een van de codes op je site en/of hyves zetten meestal is dat de html code die je dan moet kopiëren en dan plakken op je site.
Klik hierSchijn bedriegt soms zozeer dat je zou willen dat mensen, net als verpakte levensmiddelen, voorzien waren van een etiket met de ingredienten. ! - Geplaatst op donderdag 17 juni 2010 10:43j e n n y
twinmom_67, ik heb photobucket maar het filmpje is verlopig iets te groot. Niet alleen met mb maar vooral gevuld met onzinnige info. Dus eigenlijk wil ik alleen de zinnige info overhouden. Dus er moet iets tussenuit, dat is dus het eerste en wellicht grootste probleem.Ik wens jullie een fijne dag ! - Geplaatst op donderdag 17 juni 2010 11:46Mootje
Jenny, ik denk dat je dan echt een filmbewerkingsprogramma à la Pinnacle nodig hebt hiervoor.~ If you are talking behind my back, you are in a good position to kiss my ass ~ - Geplaatst op donderdag 17 juni 2010 18:21twinmom_67
Hier kan je online filmpjes verkleinen
Klik hier
Als je movie maker hebt, kan je die gebruiken om je filmpje te verkleinen.
Film importeren en op de tijdlijn slepen.
In de linkerkolom kies je dan voor opslaan op de computer.
Je geeft een naam en een lokatie op en klikt op verder.
Dan klik je bovenaan links op meer keuzes.
Selecteer de tweede optie en dan kan je zelf bepalen hoe groot je bestand nog moet zijn (in KB of MB).
Klik op verder .
Of misschien is dit iets klik hier
Misschien heb je hier iets aan.twinmom_67 wijzigde dit bericht op 17-06-2010 18:23 met 7%Schijn bedriegt soms zozeer dat je zou willen dat mensen, net als verpakte levensmiddelen, voorzien waren van een etiket met de ingredienten. ! - Geplaatst op donderdag 17 juni 2010 22:46j e n n y
Bedankt voor het meedenken !!!!
Als het is gelukt laat ik het hier weten.Ik wens jullie een fijne dag ! - Geplaatst op zaterdag 19 juni 2010 16:27j e n n y
Ik wens jullie een fijne dag ! - Geplaatst op zaterdag 19 juni 2010 23:23marijke1
Leuk, mijn favoriete vakantiestreek, de Languedoc-Rousillon en de Camarque. Nog vier weekjes.Op het bovenstaande berust copyright© - Geplaatst op vrijdag 02 juli 2010 07:36melle
Mijn laptop schakelt zichzelf af en toe spontaan uit.
Ik denk dat-ie te warm wordt.
Zijn er meer mensen met dat probleem? - Geplaatst op vrijdag 02 juli 2010 07:47twinmom_67
Kan zijn dat die te warm wordt nee geen grapje het is een soort van beveiliging tegen het te warm worden.
Misschien schoonmaken of schoon laten maken aan de binnenkant.Schijn bedriegt soms zozeer dat je zou willen dat mensen, net als verpakte levensmiddelen, voorzien waren van een etiket met de ingredienten. ! - Geplaatst op vrijdag 02 juli 2010 07:51pootje
twinmom heeft gelijk Melle! Kijk even of alle ventilatie gaten goed open zijn en maak ze schoon als dat niet zo is. Een computer is net een stofzuiger. Niet met je stofzuiger in je laptop zitten trouwens!!!!! Blazen met een KOUDE fohn. Of met perslucht uit een flesje.Dat is de manier om de stof uit je lappie te krijgen
Vergat nog wat... luister even of de ventilator het wel doet!! ls die niet draait is daar wat mis mee. En dan krijg je oververhitting. Zelfs bij koud weer.pootje wijzigde dit bericht op 02-07-2010 07:53 met 19%Als je de wereld wil verbeteren, begin bij je zelf. - Geplaatst op vrijdag 02 juli 2010 08:02twinmom_67
Er zijn een soort van mini kruimeldiefjes/stofzuigertjes voor de pc te koop om uit te blazen.
Klik hier
Hier zet ik ook om de zoveel tijd de stofzuiger op zachte stand achter de pc en met een tandenborstel maken we de contactpunten etcc en ventilator schoon.
Zo'n pc kruimeldiefje
twinmom_67 wijzigde dit bericht op 02-07-2010 08:03 met 14%Schijn bedriegt soms zozeer dat je zou willen dat mensen, net als verpakte levensmiddelen, voorzien waren van een etiket met de ingredienten. ! - Geplaatst op vrijdag 02 juli 2010 09:21melle
Oeps, maar hopen dat mijn pc en laptop hier niet meelezen! Ik zie wel dat ze ernstig verwaarloosd zijn!
Er wordt nu onmiddelijk actie ondernomen!
*gaat op zoek naar tandenborstel en stofzuiger* - Geplaatst op zondag 04 juli 2010 21:29auk
Sorry, maar ik heb een kleverig drankje over mijn laptoptoetsenbord laten vallen, wat moet ik doen om de toetsen niet meer zo op de ondergrond te laten plakken? Ik heb al overal een tissue-papiertje onderlangs laten gaan. Wèèèèèe - Geplaatst op donderdag 08 juli 2010 13:22beekje
Dat is heel vervelend, vooral omdat het om een laptop gaat, een nieuw toetsenbord is dan geen uitkomst.
Misschien kun je proberen voorzichtig met een vochtig doekje onder je toetsen door te gaan, maar kijk uit, want een laptop kan niet veel vocht verdragen. Lukt het niet, dan wellicht advies vragen bij een helpdesk?Alleen in helder water zie je diepte (Rutger Kopland) - Geplaatst op vrijdag 09 juli 2010 08:26auk
Dank je Beekje, ik ben met een licht vochtig wattenstaafje onder de toetsen gaan poetsen. Het helpt wel iets, maar het blijft plakken. Ik herhaal het een paar keer totdat het niet meer kleeft. Hij doet het in ieder geval beter............
- Geplaatst op vrijdag 09 juli 2010 19:31Manji 48
Mag je hier ook tips geven?
Ik doe het toch maar.
Tussen de toetsen op je toetsenbord zitten nogal eens kruimels en zo.
Ik doe een stuk van een panty over de stofzuiger-slang en ga dan over de toetsen. Moet je eens kijken wat daar onder vandaan komt.
Wel de stofzuiger aan zetten hé.
- Geplaatst op zondag 11 juli 2010 13:35j e n n y
Helemaal met Beekje eens. Een laptop is toch net iets anders.Het is mij wel eens met een toetsenbord van een gewone computer gebeurt, nouja niks kleverigs het was wijn.Goed schoongemaakt, keukenrol tussen alle toetsen gefrummeld....maar dat werkt bij mijn laptop helaas niet meer.
Trouwens weet iemand van jullie hoe je gemakkelijk stukjes uit een mp3 haald ?
Ik heb 20 radio shows gedownload. Talkradio, allemaal politiek.Nouja bijna allemaal en kleine zeer grappige stukjes. Deze man kan echt iedere stem en geluid na doen.Dus wil ik van al die radioshows 80% eruit halen. (Daar moet ik dan wel de shows, die ieder drie uur duren, eerst helemaal voor beluisteren. Zodat ik precies weet op welk punt ik moet knippen.)
Dus zoek ik een programma eenvoudig om om mp3 te bewerken.Ik wens jullie een fijne dag ! - Geplaatst op zondag 11 juli 2010 13:38j e n n y
Iedere stofzuiger heeft meestal ook wel een klein , zacht borsteltje dat je op de slang kunt zetten. Dat werkt ook!!Ik wens jullie een fijne dag !
Dit onderwerp heeft 284 reacties, en bestaat uit 12 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 12.
De laatste reactie is geplaatst op 27-04-2012 20:03.
Computervragen