- Home
- Forum
- Spelletjes
- Winnen
- Abonnement
- Culinair
- Reizen en Uitgaan
- Beauty
- Columns
- Slim met geld
- Testpanel
- Uit het blad
- Blogs
- Vraag & Aanbod
- Libelle Academy
- Nieuwscafé
Forum reacties
Dit onderwerp heeft 402 reacties, en bestaat uit 17 pagina's. U bent momenteel op pagina last van 17.
De laatste reactie is geplaatst op 20-05-2012 10:41.
Mode
- Geplaatst op donderdag 05 januari 2012 13:51Jacoba1970
Hallo daar....
@Justtina: Nee, ik heb niet gehuild... het was natuurlijk niet leuk om die deur voor de laatste keer dicht te doen... We zijn nog wezen eten met de collega's.. was wel heel gezellig...
On topic:
Ik heb niets meer gekocht... nog wel wezen kijken naar zwarte laarzen... die ik nu heb zijn toch wel aan vervanging toe... dus binnenkort koop ik een zwart paar....
Verder even rustig aan... - Geplaatst op vrijdag 06 januari 2012 13:14Vogelblij
ik heb dus wel wat gekocht, maar dat was echt goedkoop. Wat hemdjes voor 3 en 4 euro en 2 leggings die flink waren afgeprijsd in kleuren die bijna ieder jaar weer terug komen. Passen prima onder een jurk of onder een vest. Dat vest was al wat langer afgeprijsd en uitverkocht in de winkel waar ik wel vaker kom. Maar online bleven alle maten staan. Dat vest heb ik dus wel gekocht en dat heb ik vanaf dag 1 al aan... Lekker warm en ik vind hem ook mooi. Na een extra afprijzing heb ik niet meer gekeken.
Zwarte laarzen heb ik een heleboel zien staan. Andere kleuren niet, maar misschien lijkt dat ook maar zo.Vogelblij wijzigde dit bericht op 06-01-2012 13:16 met 4%Pimpelmeesje - Geplaatst op zondag 08 januari 2012 13:16Jussttina
Ik heb mij echt in gehouden om die zwarte mooie laarzen, on sale,
niet te kopen.
Ik heb geen laarzen of schoenen nodig, of kleren.
Eerste paar dagen heb ik echt moeilijk, het is net alsof ik aan
het afkicken ben...
Iedere keer denk ik, halen die..
( Ze zijn ook zo mooi Jacoba. )
Maar nu ben ik tevreden, en trots op mijzelf.
Niets gekocht.
Ik stop met maffe aankopen, we willen dit jaar een reisje
maken naar Cali. Kan beter centjes opzij leggen he?
Liefs
J - Geplaatst op zondag 15 januari 2012 16:28Jacoba1970
@ Justtina: Heel verstandig, wat centjes opzij leggen voor de vakantie!!
Ik heb me qua aankopen heel goed ingehouden, de laatste tijd.. nu had ik onverwacht 100 euro gewonnen met een prijsvraag, dus dacht ik: koop nou die mooie (wat duurdere) laarsjes maar die je gezien hebt... maar op de één of andere manier doe ik het dan toch niet, en wil meer stuks voor mijn geld :-).. Heb nu als eerste leuke nep-Uggs gekocht, oftewel slofjes waar je ook mee naar buiten kunt, haha...
Vandaag ook de inhoud van mijn kast een beetje bekeken en zie veel dingetjes die op een kledingruilbeurs goed van pas zouden komen...
Groetjes van Jacoba - Geplaatst op zaterdag 21 januari 2012 10:07PIPP
Ik loop mijn schoenen & laarzen niet af , maar koop er genoeg.
Gisteren weer een paar Uggs gekocht , wel echte ....ik houd niet van nep.PIPP wijzigde dit bericht op 21-01-2012 10:08 met 0% - Geplaatst op zaterdag 21 januari 2012 17:41Vogelblij
Wat UGGS betreft vind ik het juist veel slimmer om nep te kopen. Ik vind die dingen echt abnormaal duur. Alles waarvan imitatie te koop is daarvan hoef ik het origineel niet meer.
Heb wel andere snowboots gezien, maar doe het even met dat wat ik heb. Voor het echte loopwerk heb ik nog bergwandelschoenen staan. Ik vind ze zeker net zo vrouwelijk als UGGS en de mijne passen tenminste.Pimpelmeesje - Geplaatst op zaterdag 21 januari 2012 21:52Jussttina
Weer niets gekocht...
Deze keer wil ik wel spenderen, maar ik kan niets vinden.
Trusten allemaal - Geplaatst op zaterdag 21 januari 2012 22:50marijke1

Nep uggs worden gemaakt van wasbeerhondjes die levend worden gevild, door ze te kopen doe je mee aan martelpraktijken, het idee alleen al.quote:Vogelblij schreef op 21 januari 2012 @ 17:41:
Wat UGGS betreft vind ik het juist veel slimmer om nep te kopen. Ik vind die dingen echt abnormaal duur. Alles waarvan imitatie te koop is daarvan hoef ik het origineel niet meer.
Heb wel andere snowboots gezien, maar doe het even met dat wat ik heb. Voor het echte loopwerk heb ik nog bergwandelschoenen staan. Ik vind ze zeker net zo vrouwelijk als UGGS en de mijne passen tenminste.Op het bovenstaande berust copyright© - Geplaatst op zondag 22 januari 2012 10:05PIPP
quote:marijke1 schreef op 21 januari 2012 @ 22:50:
[...]
Nep uggs worden gemaakt van wasbeerhondjes die levend worden gevild, door ze te kopen doe je mee aan martelpraktijken, het idee alleen al.
Is dat zo?....waar haal je die wijsheid vandaan?
Oh en vogelblij.....mijn leren Uggs passen ook hoor....kwestie van de juiste maat he! - Geplaatst op zondag 22 januari 2012 13:21Vogelblij
Nou UGGly is de eigenlijke naam voor die schoenen.
Ik heb een slanke voet en dat hebben de UGGS niet.
Nep uggs zijn niet van wasbeerhondjes gemaakt, maar gewoon van kunststof. In bepaalde kleuren kan je niet eens zien dat het nep is. Tenzij er een kenner aan je voeten ligt en daardoor ziet dat er geen plaatje op zit.
Ze worden wel van schapen gemaakt en dan wordt het schaap binnenste buiten gedraaid. Nou, ik geloof dat een heleboel idioten met een gigantisch gebrek aan materiaalkennis rond lopen. Dat is een alternatieve vorm van commercieel denken. (Net als bij de verkiezingen in de V.S. Daar lanceren ze gewoon een roddel om een politicus schade te berokkenen.) Er is heel veel "Lammy" in de handel en daar hangt gewoon een etiket aan met 100% polyester voor de binnenkant. Het lijkt er alleen maar op.
EDIT: Misschien dat er IMITATIE is verkocht, maar er zijn wel kenners die daar op gaan zitten. Want voor die prijzen loont het wel om in te grijpen. Daarvoor wordt namelijk een hoge prijs gevraagd zonder dezelfde kwaliteit en garanties te geven waardoor het echte merk UGGS schade wordt gedaan.Vogelblij wijzigde dit bericht op 22-01-2012 13:30 met 15%Pimpelmeesje - Geplaatst op zondag 22 januari 2012 13:33Jussttina
Vind ze NU maar allemaal lelijk, nep of echt.
Ik ging een paar jaar terug mee met de flow.. Echt stupid.
Honderden uitgegeven voor die blatende schoeisels.
Uiteindelijk had ik ze maar gebruikt voor binnen, moet toegeven, ze voelen kei warm aan...Maar schaam mij dood om buiten met die dingen te lopen.
Ik heb ze uiteindelijk aan de dochter van mijn poetsengel gegeven,
Het meisje was heel blij, gelukkig heeft ze ook maat 37
Enne....
Ik ben dol gelukkig, meer ruimte in de kast voor andere echte
schoenen. - Geplaatst op zaterdag 28 januari 2012 13:04Vogelblij
Nou @Jussttina, het wordt komende week kei-koud. Misschien krijg je er nog spijt van. Maar je zult wel andere warme hebben. Ik heb in de sale wel 1 paar handschoenen en 1 paar wanten gekocht die er goed bij zouden passen. Maar dat net goed doen bij een gewone jas.
Zelf heb ik nog wel mijn slag geslagen in de sale. Heb nog een aantal belangrijke kledingstukken vervangen/aangevuld met een paar nieuwe aankopen. Van mijn favoriete broek heb ik er eentje bij gekocht. Jammer genoeg wat ik net iets te laat met bestellen, want anders had ik er 2 voor bijna dezelfde prijs gehad. Ook mijn favoriete vest was jammer genoeg al op.
Ik ben bang dat ik de komende maanden echt meer dan genoeg kleding in mijn kast heb hangen. Maar ook lekker, dan kan ik me echt beperken tot luxe shoppen. Zoiets als een kunstgalerij met mooie schilderijen bezoeken. Er hoeft even niets, maar als het de moeite waard is dan kan het wel. Lekker relaxt winkels kijken en alleen als ik daar zin in heb dan passen.Vogelblij wijzigde dit bericht op 28-01-2012 13:09 met 7%Pimpelmeesje - Geplaatst op dinsdag 31 januari 2012 12:53Vogelblij
Ik kon me niet inhouden. Heb toch nog de laatste wollen vest gekocht. Maar 70% wol is lekker warm en daarvan zijn er niet zoveel te vinden. Ik heb dezelfde al in een andere kleur. Bij dit weer zijn ze erg fijn. Het is wel een wikkelvest en is dus ook nog vrouwelijk.Vogelblij wijzigde dit bericht op 31-01-2012 12:58 met 11%Pimpelmeesje - Geplaatst op zaterdag 11 februari 2012 22:11Jacoba1970
Hallo dames/modeliefhebsters...
Zijn jullie de uitverkoop nog goed doorgekomen? Ik eigenlijk wel... heb wel 2 paar mooie laarzen voor topprijsjes op de kop getikt, maar verder eigenlijk niets... (Grijze Yellow Cabs van 150 voor 50 en zwarte leren laarzen van Converse van 100 voor 15!!!) - Geplaatst op zondag 12 februari 2012 12:08Jussttina
Hai hai,
Ik heb net als Vogel, 5 stuks van die warme lange wollen vestjes
gekocht, ze zijn echt uitmuntend voor afgelopen periode.
Ik sjouw ze overal mee naar toe. Echt blij
Schoeisels, ja.. Een paar laarzen, zwart en
een cognac bootie van Ecco, die laarzen 80 % off, en die van ecco ook.
Ik was echt super blij.
Fijne zondag - Geplaatst op zondag 12 februari 2012 13:20Jacoba1970
Jij ook een fijne zondag!! - Geplaatst op maandag 13 februari 2012 14:35Vogelblij
Niks meer gescoord, maar wel de nieuwe collectie even vluchtig bekeken. Zag een van de vesten die ik in de sale had gekocht voor 400% van de prijs die ik had betaald hangen. Is niet echt spannend wat ik in de winkels zag de laatste keer.Pimpelmeesje - Geplaatst op zaterdag 25 februari 2012 21:20Jussttina
Vandaag heel snel in Den Bosch geweest...
Windowshoppen.
Nieuwe collecties mogen bekijken. Ik raakte niet opgewonden van, vaak omdat die nu, nieuwe collecties, al in de kast heb liggen voor een
paar jaar.
Niets gekocht, volgende keer beter.
Love
J - Geplaatst op donderdag 15 maart 2012 12:20Vogelblij
Ik heb in de sale nog een pump gevonden die ik ook in de zomer kan dragen, maar wel met speciale schokdempers in de hak. Vallen erg smal en daarom waarschijnlijk blijven staan. In de winkels zie ik best wel leuke kleding, maar niet echt iets waar ik enthousiast van wordt. Wel een wikkelvest gezien dat in niets lijkt op wat ik in mijn kast heb.Vogelblij wijzigde dit bericht op 15-03-2012 12:21 met 11%Pimpelmeesje - Geplaatst op maandag 09 april 2012 14:10Jacoba1970
Hallo dames,
Zoals jullie je misschien nog herinneren was ik deze winter mijn werk kwijtgeraakt... :-(... (in een kledingzaak..) Dus ik heb de laatste maanden rustig aan gedaan met inkopen en mijn hand behoorlijk op de knip gehouden.... Nu heb ik echter weer werk... weer in een kledingzaak... :-) Goed nieuws dus...
Nu ga ik niet opeens los hoor, wat kleding kopen betreft... als je net in een winkel werkt is het heel verleidelijk, maar nu gaat het wel weer, denk ik/ hoop ik... :-)
Ik heb trouwens wel een leuke rode chino gekocht en een paar felgekleurde t-shirts.. groen vind ik vooral heel leuk....
Hebben jullie nog iets leuks gekocht de laatste tijd?
Groetjes Jacoba - Geplaatst op dinsdag 10 april 2012 16:30Eleni1969
Heb alleen een heel simpel kobaltblauw shirtje gekocht....
Over het algemeen vind ik de mode te duur.....Ik ga echt niet zo gauw 30 Euro uitgeven voor een t-shirtje...Ook jeans/broeken vind ik erg duur.
Dus tja....het is weer wachten op de uitverkoop! - Geplaatst op woensdag 11 april 2012 11:43Tulp123
-Tulp123 wijzigde dit bericht op 12-04-2012 11:18 met 100% - Geplaatst op zaterdag 14 april 2012 12:50Jussttina
quote:Jacoba1970 schreef op 09 april 2012 @ 14:10:
... Nu heb ik echter weer werk... weer in een kledingzaak... :-) Goed nieuws dus...
Hebben jullie nog iets leuks gekocht de laatste tijd?
Groetjes Jacoba
Hai hai, geweldig Jacoba.
Ik dacht iedere keer, heeft ze nu al een andere job?
Hoe gaat het met je? Bevalt jouw nieuwe stekkie een beetje.
Ik heb echt niets gekocht, geen tijd voor !
Wel een tijdje terug moet ik van onze verkoopster een Knal gele skinny jean, oogpijn roze top plus mintgroene blazer passen!
Toen ik uit de paskamer kwam, rolde ze bijna op de grond van het lachen... Ik zat er echt niet uit hahahah.
Geinig ervaring. Ik ga wel echt shoppen tijdens mijn vakantie, dan heb ik meer tijd en niet zo dat jagende gevoel..
Fijn weekend
Love
J - Geplaatst op zondag 15 april 2012 16:18Jacoba1970
Hallo allemaal
Hallo Justtina!
Nou, ik heb dus inderdaad nieuw werk en het is leuk. Ik ben afgelopen week begonnen, voorlopig als oproepkracht, en ik heb deze week al 4 dagen gewerkt.. Was wel weer lekker om te werken moet ik zeggen.. (ik heb 3 maanden thuis gezeten...)
Een leuk groen blazertje gekocht! Maar verder doe ik het nog even rustig aan, hoor....
Groetjes van Jacoba - Geplaatst op zondag 20 mei 2012 10:41Jussttina
Hoi Jacoba,
hoe was / is je nieuwe job? Gaat het super of comme ci, comme ca ?
.........
Ik had gisteren 2 skinny's gekocht, wit en een super oranje
! Echt lelijk, maar ik heb wel voor voetbal over hahaha.
Wat leuke topjes, zeer bloemerig.. not my kind, maar ze zitten lekker.
En prachtige felgekleurde blazers.
.. Volgende mission impossible is : nieuwe hoge haken zomerse schoenden.
Fijne zondag allemaal
Dit onderwerp heeft 402 reacties, en bestaat uit 17 pagina's. U bent momenteel op pagina last van 17.
De laatste reactie is geplaatst op 20-05-2012 10:41.
Mode