Forum reacties

1. Libelle
  2. Forums
  3. Mode & Beauty
  4. Mode

Dit onderwerp heeft 402 reacties, en bestaat uit 17 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 17.
De laatste reactie is geplaatst op 20-05-2012 10:41.

Mode

Ga naar een onderdeel
  1. Jacoba1970
    Afbeelding van Jacoba1970

Leuk om al die meningen te lezen!
    Ikzelf vind dat Caroline Tensen er altijd goed uitziet. Een beetje stoer, hip en vrouwelijk. Niet dat ik me zelf zo kleed... In tegenstelling tot 99% van de vrouwen hier: IK HOU VAN DE HAREMBROEK! Hardstikke geinig en zit heerlijk. Ik moet zeggen dat ik op mijn werk best vaak een complimentje krijg over mijn kleding.. ik koop vaak iets nieuws (ik heb twee banen, 1 in een kledingzaak en 1 in een sociale instelling...) Als ik weer een nieuw rokje heb of zo, dan krijg ik complimentjes. Toen ik voor het eerst een haremjeans aan had, zag ik echt bijna iedereen naar mijn broek kijken... en NIEMAND zei wat!!! Met andere woorden, hij viel geloof ik niet zo in de smaak! Maar dat maakt me niet uit; IK vind hem leuk, dat is genoeg voor mij. Ik draag (verder) gewoon wat ik leuk vind, in de mode of niet....

2. Tulp123
    Afbeelding van Tulp123

Zomerkleding met laarzen. Die combinatie heb ik nooit begrepen. Ik vind het raar staan: b.v. een blote jurk met laarzen. Is het ontzettend warm? Gaan je voeten er niet van stinken/zweten? Laarzen trek ik aan in de winter en niet in de zomer.

3. Jacoba1970

Zomerkleding met laarzen snap ik ook niet, Tulp... Lijkt me ook wat heet. Ik heb wel eens voor de spiegel gestaan met een zomerrokje en dan m'n paarse (winter)laarzen eronder en ik vond ze opeens heel erg lomp worden. Heb ze dus maar snel weer in de kast gezet.

Wat ik van de huidige najaars/wintermode heel leuk vind, zijn de 'bontjes'.. giletjes met nepbont.. hardstikke leuk. Ik draag ze nu al over een t-shirt met korte mouwen!

4. twinmom_67
    Afbeelding van twinmom_67

Een mini zomer jurkje met lompe (nep) uggs das ook geen porem.Nou ik vind ik uggs zo wie zo al erg ugly.

Schijn bedriegt soms zozeer dat je zou willen dat mensen, net als verpakte levensmiddelen, voorzien waren van een etiket met de ingredienten. !

5. a86m
    Afbeelding van a86m

Mode is heerlijk!! Ik word er altijd weer blij van om door de stad te lopen als de uitverkoop bij is. Maar het belangrijkste van mijn outfit is mijn lingerie. Als dat niet goed zit dan kan ik de rest van mijn outfit ook niet fijn dragen. Omdat ik best grote borsten heb, koop ik het liefst online bij lingerie at home, daar hebben ze ook van die correctie shirtjes van Maidenform echt top!! Aanrader dus.

6. Jacoba1970

Ik had altijd een beetje moeite om een goeie bh te vinden. Nu een cup groter gekocht en hij zit als gegoten.
    Ik heb er een paar van Sapph gekocht... met een extra bandje hier en daar, dus.. Vind ik geinig. Van wat voor een modelletjes houden jullie?

Ik checkte trouwens laatst de website van Sapph en ik vind eerlijk gezegd wel dat hun presentatie wat ordinair is... De bh's zelf vind ik, behalve de metallic-gekleurde en zilveren na, wél leuk.

7. Tulp123
    Afbeelding van Tulp123

Ook zo stom: een wit bloesje met een zwarte bh eronder, een zwart bloesje met een witte bh eronder.

Zwarte schoenen bij bruine kleding, bruine schoenen bij zwarte kleding vind ik niet mooi.

Zwarte schoenen en bruine tas, bruine schoenen en zwarte tas vind ik ook niet mooi. Zwart hoort bij zwart en bruin hoort bij bruin.

Ik heb tassen in verschillende kleuren. Ik combineer alles op kleur: b.v. rode schoenen met een rode tas, enz.
    Ik stem zelfs mijn bril op kleur en mijn kleding, jas, lippenstift, sjaals, enz. Ik heb een inloopkast.

8. auk
    Afbeelding van auk

Ach ja, ik verlang terug naar de Flower-power periode, waarin alles kon.
    Ik ben nooit zo streng met kleding. Maak veel zelf, waar fantasie een grote rol speelt. Krijg altijd complimenten omdat ik buiten de orde van stijlen val. Ben niet voor niets zo oud geworden en trek me nergens meer wat van aan. Lang leve de vrijheid.

9. Vogelblij
    Afbeelding van Vogelblij

Mode kan heel lastig zijn. Vooral er een nieuwe en domme generatie mode-ontwerpers actief wordt.

Voorbeelden?
    - Schoenen waarvan de zolen los gaan of doormidden breken omdat de materialen niet op elkaar zijn afgestemd. Is mij 3x overkomen met een bepaald merk schoen dat niet meer bestaat.

Pimpelmeesje

10. clineke
    Afbeelding van clineke

Mode is een commercieel fenomeen dat inspeelt op de ijdelheid en onzekerheid van de mens. Koop wat je leuk vindt, wat je graag zult dragen, wat je nodig hebt, en wat je je kunt veroorloven.

Een hele meute mensen met dezelfde kleuren, designs, en styles omdat het "in de mode is" is toch eigenlijk bespottelijk?

"To love a person is to learn the song that is in their heart, and to sing it to them when they have forgotten." - Anonymous

11. otillie
    Afbeelding van otillie

Ik volg de mode absoluut niet heb ik ook nooit aan meegedaan, meer was ik altijd een trendsetter en had altijd iets aparts.

Zo zul je mij nu zien in één van mijn favoriete outfits :D

http://img217.imageshack.us/img217/4329/28augustus2010003kopie.jpg

otillie wijzigde dit bericht op 29-08-2010 09:17 met 1%
    Niets is voor altijd. Het is nooit te laat. Het leven bestaat uit keuzes te maken.

12. clineke
    Afbeelding van clineke

Mmm... "vintage" look. Ik hoor de dames van "What not to wear" roepen: Zwanger met een luiertas? Ben effe kritisch, want daar is dit topic voor ;) Er is veel leuke vintage kleding te krijgen voor een prikkie bij de tweede hands winkels en inderdaad, uniek.

"To love a person is to learn the song that is in their heart, and to sing it to them when they have forgotten." - Anonymous

13. Jacoba1970

Ik heb ook een poosje heel veel 2e-handskleding gekocht.. (niet 'echt' vintage..) Ik kocht aparte broeken en rokjes die ik voor een tientje wel een keertje wilde proberen; de volle prijs had ik er niet voor willen betalen.
    Sinds een jaar werk ik echter in de mode en koop ik weer veel meer nieuwe items. Vandaag zo leuk geshopt, echt leuke uitverkoopjes die goed door te dragen zijn in de herfst en misschien zelfs winter... 9 stuks kleding voor maar 27 eurootjes. Ik kick op koopjes!!!

14. Amfi
    Afbeelding van Amfi

.....

Moderator1 wijzigde dit bericht op 08-09-2010 16:40 met 97%: Het doen van enquêtes is niet toegestaan op het Libelle-forum

15. anthonia2
    Afbeelding van anthonia2

ik wil dat mode eerlijk is. Bijv. een fair trade broek van Kuyichi, fair trade sjaal van Countingflowers, (h)eerlijk. Kopje Max Havelaar erbij en een mooie dag.

16. Jacoba1970

Ja, dat vind ik een heel goeie instelling... voor mij is tweedehands dan eerder een optie, vanwege de prijs!
    Maar zoals ik eerder schreef, koop ik bij onszelf in de winkel ook het één en ander... Het is alleen wat eerlijkheid aangaat misschien niet het beste idee. Van de wat goedkopere kleding is niet altijd duidelijk door wie en waar het precies geproduceerd is.

17. Jussttina
    Afbeelding van Jussttina

Ik ben echt een gestoorde fashion junkie ..
    Krijg er niet genoeg van.. Ik trek niet alles aan wat
    Vogue of Marie Clair voorschotelen..
    maar ik kan er uren naar een tasje of een jasje
    van Louis Vuitton zitten koekeloeren. .. Echt wacko hoor.
    Mode van nu vind ik echt super heerlijk.
    Het lijkt net alsof ik in pyama's naar werk ga..
    Allemaal van die lange truien, heb al hele week geen
    broek aan.. Alleen maar leggings / panty's ..
    Echt super.

Love
    J

18. Jussttina
    Afbeelding van Jussttina

Smaakvol en mooi Otillie..
    Leuk

Love
    J

19. Tulp123
    Afbeelding van Tulp123

Ik vind het Libelle jurkje niet mooi. Jullie?

20. Jacoba1970

Ik vind het jurkje best leuk, maar niet zo leuk dat ik 'm ook koop. Bovendien koop ik voor dit geld liever 2 jurkjes.

21. Jacoba1970

De laatste (winterse) week twee paar lekker warme nep-Uggs gekocht.. zo heerlijk warm tijdens dit koude weer...
    Ook een nieuwe gebreide trui gekocht. Hij is 100% acryl. Koop ik meestal niet, ivm snel 'pillen' oftewel pluizen. Hebben jullie, naast met scheermesjes of een pluizenmesje de pluizen eraf 'scheren', tips om zo'n trui een beetje mooi te houden??

22. Jacoba1970

Hebben jullie nou ook het idee dat de uitverkoop steeds eerder begint? Bij sommige winkels heb ik het idee dat ze de 'uitverkoop-stellingen' bijna het hele jaar in de winkel hebben staan...
    Jacoba

23. Vogelblij
    Afbeelding van Vogelblij

Ach, net als die uniformen van de Russische soldaten van een gerenommeerd mode-ontwerper?
    Ik vind het prima, want er blijft in mijn maat nogal eens wat hangen wat ik voor de volle prijs zeker niet zou kopen. Er zijn bepaalde filialen die inderdaad het hele jaar afgeprijsde artikelen hebben, maar dat zijn ook de winkels die iedere 2 tot 3 weken nieuwe kleding binnen krijgen. Er zijn ook speciale winkeltjes waar je het hele jaar door sale kunt kopen. Zie de websites van de eigen merken en dan staat er outlet bij. Zo is er standaard een actie voor BH's in oktober en april.

Nu nog even wachten totdat ze comfortabel en warm weer mode laten worden. :idee:

Pimpelmeesje

24. Jacoba1970

[
    Nu nog even wachten totdat ze comfortabel en warm weer mode laten worden. :idee:[/quote]

Ja, dat is een goeie.. tegenwoordig hebben veel vesten en truien korte of driekwart mouwen.. Heel commerciëel gedacht, dan moet je er nog wat onder hebben.. $$$$ voor de zaak!

25. renater
    Afbeelding van renater

Jacoba dat klopt helemaal. Als er een vest met zoveel gaten wordt gemaakt dan moet er wel complete outfit onder.

Ik ga tegenwoordig ook niet veel meer shoppen doe alles online kijk waar alles het goedkoopst is.

x
duurt nog: 24:00:00
€54.95
€29.95
x x